Profită de pe urma pandemiei: Companiile britanice nu au de gând să își recheme toți angajaţii la birouri

anglia  londra

Dimensiune font:

| 07-05-2021 09:30

Un număr de 43 dintre cele 50 de mari companii din Marea Britanie nu au în vedere să le ceară angajaţilor să revină la birou program complet şi chiar îi încurajează să continue să lucreze de acasă "de două sau trei ori pe săptămână", relatează agenţia EFE.

 

 Majoritatea managerilor acestor firme au admis că sunt pentru combinarea lucrului de acasă şi de la birou deşi, pentru moment, Guvernul britanic le recomandă celor care pot lucra în telemuncă să o facă în continuare, conform unui studiu al BBC.



Este de aşteptat ca Executivul să ridice la finele lunii iunie restricţiile sociale impuse din cauza pandemiei, scrie agerpres.ro.

Directorul companiei de publicitate WPP, Mark Read, a declarat pentru BBC că niciodată "'nu vom reveni la modalitate de muncă de dinainte".

Printre motivele folosite de unele dintre marile companii pentru a justifica "munca hidridă" au fost "munca inteligentă" şi "flexibilitatea", în timp ce altele consideră că angajaţii ar trebui să poate alege cu ce frecvenţă vor să vină la birou.

Danny Harmer, de la compania de asigurări Aviva - care are 16.000 de angajaţi Marea Britanie - a spus că 95% dintre angajaţii firmei preferă să lucreze flexibil şi de la distanţă, din diferite locaţii.

Totodată, Harmer consideră că trebuie să se ţină cont şi de faptul că sunt mulţi angajaţi care ar prefera să lucreze de la birou, cum este cazul persoanelor singure sau al celor care nu au un loc adecvat de muncă la domiciliu.

Firma Adecco, cu 34.000 de salariaţi în Marea Britanie, a menţionat că patru cincimi din forţa de muncă din ţară se află în prezent în telemuncă.

Reprezentanţii companiilor au semnalat BBC că vor deschide birourile "în funcţie de indicaţiile Guvernului", unele reluând deja lucrul de la birou pentru un număr limitat de angajaţi.

În multe cazuri, firmele permit angajaţilor să revină la birou dacă doresc, dar în limita unei capacităţi de 25%.

Alte companii, precum banca de investiţii Goldman Sachs, le-au cerut angajaţilor să revină în iunie, în timp ce altă instituţie financiară, Nationwide, le permite celor 13.000 de salariaţi "să lucreze de oriunde".

Sondajul BBC, care acoperă firme cu peste 1,1 milioane angajaţi, mai semnalează că multe companii îi vor lăsa pe angajaţi să aleagă ce preferă să facă. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

%ANUNTSPECIAL%
Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Care parte a locuinței tale e mai scumpă azi de câteva ori față de anul trecut? Răspuns: cheresteaua, armăturile, sticla...De ce a explodat prețul materiilor prime în toată lumea
17/06/2021 14:34

 Pe un ger urias, in 17 februarie 2021, clientii firmei americane Total Petrochemicals & Refining au primit un e-mail. Din cauza frigului si a conditiilor meteo extreme, compania americană invoca star ...

Unul dintre cei mai mari furnizori de energie și-a anunțat intrarea în insolvență
17/06/2021 14:28

 GETICA 95 COM, unul dintre cei mai mari furnizori de energie din Romania, a anuntat depunerea cererii de deschidere a procedurii generale de intrare in insolventă. Compania speră ca in acest fel s ...

Diamant extrem de rar descoperit în Botswana. Este al treilea din lume ca mărime
17/06/2021 13:30

Compania Debswana, producătoare de diamante in Botswana, a anunţat miercuri descoperirea in această ţară din sudul Africii a unui diamant de 1.098 de carate, al treilea ca mărime de acest tip găsit vre ...

Amenzi de 16.000 lei pentru 18 persoane care mâncau seminţe şi aruncau cojile pe jos
17/06/2021 13:00

Poliţiştii locali au aplicat, in prima lună de derulare a Planului de măsuri ‘Estival 2021’, amenzi in valoare de 16.000 de lei unui număr de 18 persoane care mancau seminţe şi aruncau cojile ...

Turiştii străini au cheltuit în România peste 2.600 de lei de persoană în primul trimestru al anului
17/06/2021 12:52

Turiştii străini nerezidenţi au cheltuit in Romania, in medie, 2.675 de lei de persoană in primul trimestru al anului, potrivit unui comunicat al Institutului Naţional de Statistică, remis, joi, AGERPRES. ...

Urșii din Tușnad umblă prin magazine
17/06/2021 11:47

Jandarmii harghiteni au fost solicitaţi, in cursul nopţii de miercuri spre joi, să intervină pentru indepărtarea mai multor urşi din Băile Tuşnad, prezenţa acestora fiind semnalată intr-o pensiune, un ...

Anunt finalizare proiect finantat prin Masura 2 – „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” SC BUENA VISTA SRL
17/06/2021 09:00

Anunt finalizare proiect finantat prin Masura 2 – „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” SC BUENA VISTA SRL

De ce va ajunge Brazilia să „inunde” piața mondială cu zahăr
16/06/2021 12:56

Piata mondială de zahăr va avea un surplus de productie in perioada următoare, in contextul tranzitiei globale spre automobilele electrice si a renuntării la biocombustibili produsi din trestie de zahăr ...

GALERIE FOTO - Cel mai mic zimbru din Rezervația Hațeg, Romică, a împlinit un an
16/06/2021 12:30

Cel mai nou membru al rezervatiei de zimbri din Hateg a implinit un an. Îl cheamă Romică si este al nouălea exemplar din rezervatia aflată in custodia Directiei Silvice Hunedoara. "Vi-l aminti ...

Foamete în Coreea de Nord. Kim Jong Un: Situația este sub tensiune!
16/06/2021 11:50

Liderul nord-coreean Kim Jong Un a recunoscut că ţara sa se confruntă cu o „situaţie alimentară sub tensiune", au raportat miercuri media oficiale, preluate de AFP şi DPA. Coreea de Nord, a ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei