Românii consumă produsele ieftine din magazine
Dimensiune font:
Consumatorul român s-a orientat foarte mult în actualul context economic către mărcile proprii ale magazinelor, deoarece găseşte produse şi articole de calitate similară, dar cu 20% mai ieftine, a declarat, sâmbătă, Delia Nica, director executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), la un post privat de televiziune. „Accesul către aceste produse mai ieftine, dar cu calităţi similare faţă de mărcile consacrate, este înlesnit pentru populaţia cu venituri medii şi mici, ce reprezintă grosul clienţilor noştri, fără să excludem şi vârful acestor produse. (...). Clienţii români sunt din ce în ce mai atenţi la calitate, şi, dacă se duc către mărcile proprii, se duc unde găsesc o calitate similară. Marile lanţuri de magazine tratează mărcile proprii cu deosebit interes pentru că nu îşi pot compromite umbrela sub care le fac”, a spus Delia Nica. Aceasta a precizat că scăderea TVA ar ajuta foarte mult, mai ales pe produsele alimentare. „Am venit recent din Polonia, unde TVA este 5% pe produse alimentare. Trebuie să intrăm şi noi în rândul lumii pentru că suntem cu o cotă unică de TVA foarte mare”, a adăugat directorul executiv al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România. (Dana Chiru)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau