Sediul Michelin pentru Europa Centrală, la Bucureşti
Dimensiune font:
Producătorul francez de anvelope Michelin îşi schimbă, începând cu 1 ianuarie 2014, organizarea comercială în ţările din Europa Centrală şi de Sud, reţeaua urmând a fi coordonată de la Bucureşti care este deja centru regional al companiei pentru România şi Balcani. „Datorită situaţiei dificile din ultimele luni, Michelin îşi schimbă organizarea comercială în ţările din Europa Centrală şi de Sud, începând cu 1 ianuarie 2014. Va exista o nouă regiune geografică, creată din punct de vedere comercial, ce va include ţările Albania, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Grecia, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, România, Serbia şi Slovenia. Direcţia comercială a acestei regiuni va fi în Bucureşti, România”, a declarat Irina Drăgan, PR manager pentru România şi Balcani al companiei menţionate. Potrivit sursei citate, Bucureşti este centru regional al reţelei comerciale a Michelin pentru România şi Balcani începând cu anul 2005, din 2014 urmând să coordoneze activităţile şi din ţări precum Cipru, Grecia, Ungaria şi Slovenia. În acelaşi context, Irina Drăgan a ţinut să infirme informaţia apărută în presa din Grecia, preluată de mass-media din România, că Michelin şi-ar închide închide subsidiara din această ţară, precizând că în Grecia compania nu are o uzină, ci doar o reţea comercială. Grupul Michelin şi-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România aproape 3.000 de angajaţi, trei uzine - două la Zalău şi una la Floreşti - şi o reţea comercială. (Dana Chiru)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau