TOP 3 motive pentru care auditul financiar poate aduce succesul afacerii tale

poza

Dimensiune font:

| 22-09-2022 14:59

În lumea afacerilor există încă subiecte care pot fi intimidante, mai ales dacă afacerea ta este la început de drum. Fără îndoială, unul dintre aceste subiecte este auditul financiar și tot ce presupune el. Concret, auditul financiar constă în verificarea conturilor și finanțelor unei firme, procedură realizată de un profesionist în domeniu care oferă o perspectivă de ansamblu asupra situației financiare a companiei respective. 

De cele mai multe ori există această percepție conform căreia cei care prestează servicii de audit financiar vor să îți îngreuneze, mai degrabă, afacerea. Tocmai de aceea este esențial să alegi o firmă profesionistă de audit. De exemplu, poți opta pentru serviciile celor de la Mazars România, o companie internațională de prestigiu dedicată clienților săi pentru dezvoltarea sustenabilă a afacerilor. 

 Vei afla din acest articol cele mai importante 3 motive pentru care efectuarea unui audit este importantă în evoluția afacerii tale. 

 

TOP 3 beneficii ale auditului financiar pentru firma ta    

1. Evaluarea obiectivă. În zilele noastre există tot mai multe instrumente pentru măsurarea evoluției unei companii, de la cifra de afaceri, la imaginea sa pe piața de profil. Un auditor profesionist va dobândi o bună înțelegere a afacerii, iar acest lucru va aduce o opinie obiectivă asupra evoluției tale. Uneori, atunci când ești prea implicat în ceva, îți lipsește exact această perspectivă exterioară care poate da o nouă perspectivă business-ului. În acest fel, vei putea să-ți dai seama care sunt punctele tari și cele slabe ale afacerii tale și cum poți planifica următoarea perioadă.     

2. Îmbunătățirea managementului. Un audit poate îmbunătăți sistemele și controalele interne în firma ta. Când un specialist efectuează un audit al afacerii tale, acesta nu se va concentra doar pe rapoartele financiare, ci va avea o imagine de ansamblu a felului în care echipa ta folosește resursele financiare pentru binele companiei. Existența acestui audit îi va responsabiliza mai mult și, în același timp, va evidenția ce poți îmbunătăți la departamentele respective.     

3. Creșterea valorii pe piață. Un audit poate ajuta la creșterea valorii afacerii tale, cu atât mai mult dacă implementezi opiniile profesionistului care face această evaluare. Minimizarea riscurilor va adăuga, de asemenea, un plus pe termen lung. Un audit extern care oferă o verificare independentă a situațiilor financiare, poate oferi tuturor partenerilor din domeniu încrederea că businessul este condus eficient. Acest lucru nu va face decât să atragă noi contracte și clienți, iar compania ta poate deveni un reper de profesionalism în domeniul de activitate. 

Fără îndoială, un audit financiar poate reprezenta o garanție a faptului că firma este pe drumul cel bun, că ai parte o echipă responsabilă și eficientă, precum și faptul că ești un actor relevant în lumea afacerilor. 

Sursa foto: Pexels.com

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:36

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNȚ DE LICITAȚIE. Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro, organizează în data de 29.03.2024, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 16.000,00 mp, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, zona Dedeman. 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 16.000 mp, situat în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.03.2024, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 29.03.2024, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.03.2024, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro PRIMAR, Florin-Liviu DULGHERU
LOTO 6/49 din 28 martie 2024. Numerele extrase la Loto 6 din 49, Joker, 5/40, Noroc
28/03/2024 20:27

  Rezultatele la tragerea Loto 6/49 din 28 martie 2024 Loto 6 din 49: 15 33 17 44 1 46  Loto 5 din 40: 38 31 20 26 40 10 Joker: 34 16 9 10 36 + 7 Noroc Plus: 4 2 8 8 3 7 0  Noroc: 882 ...

Guvernul a prelungit cu trei luni plafonarea tarifelor pentru poliţele RCA
28/03/2024 14:50

Executivul a aprobat in şedinţa de joi actul normativ privind prelungirea cu trei luni, pană la 30 iunie 2024, a plafonării tarifelor pentru poliţele de asigurare auto obligatorie (RCA), informează MF pri ...

Ministrul Agriculturii vine în apărarea fermierilor, în scandalul puiilor vopsiți în galben
28/03/2024 14:36

Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, spune că nu crede că fermierii romani "vopsesc" puii, subiect care a fost intens discutat in ultimele zile, el arătand că Romania exportă carne de pui inclus ...

Antibiotice Iași a pus în funcțiune o centrală fotovoltaică de 2,5 MW, finanțată prin PNRR, ce va asigura peste 25% din necesarul de energie electrică
28/03/2024 10:20

  * centrala fotovoltaică la sol de 2,5 MV va asigura 26,4% din necesarul de energie electrică a companiei    * noua facilitate va produce in medie 3.500 MWh/an, contribuind la r ...

PNNR: Antibiotice Iași a pus în funcțiune o centrală fotovoltaică de 2,5 MW, finanțată prin PNRR, ce va asigura peste 25% din necesarul de energie electrică
28/03/2024 09:49

 Comunicat de presă „PNNR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Antibiotice Iasi a pus in functiune o centrală fotovoltaică de 2,5 MW, finantată prin PNRR, ce va asigura peste ...

Contracţie pe piaţa ieşeană a muncii
28/03/2024 08:25

Pentru prima dată in acest an, centralizatorul remis, săptămanal de către AJOFM Iaşi arată o scădere a numărului de locuri de muncă disponibile. De la 686 posturi vacante, s-a ajuns la 664. Degeaba ave ...

  Turismul şi HoReCa, cele mai slab plătite sectoare din economie
28/03/2024 08:21

Turismul şi HoReCa se numără printre domeniile cu cele mai multe joburi noi scoase in piaţă in această perioadă, in condiţiile in care angajatorii, atat cei din Romania, cat şi cei din străinătate, a ...

Comunicat de presă  „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”  Demararea proiectului „Centru Comunitar Integrat în comuna Fântânele, județul Iași”
27/03/2024 13:57

 Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Demararea proiectului „Centru Comunitar Integrat in comuna Fantanele, judetul Iasi”

România are cele mai mici costuri orare cu forța de muncă din UE
27/03/2024 12:58

Costurile medii orare cu forţa de muncă in intreaga economie erau estimate anul trecut la 31,8 euro in UE şi la 35,6 euro in zona euro, comparativ cu 30,2 euro in UE şi 34 euro in zona euro, in 2022, arată ...

Soluții pentru repatrierea angajaților români
26/03/2024 14:47

În contextul actual, marcat de pandemia globală si de instabilitatea generată de conflictele internationale, multe tări se confruntă cu provocări economice si sociale semnificative. Una dintre acest ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei