Totul despre Programul „Rabla 2013“

default

Dimensiune font:

| 15-04-2013 14:10

* proiectul va fi lansat în dezbatere publică astăzi * Administraţia Fondului de Mediu va emite 20.000 de tichete pentru acest an, cele mai multe fiind destinate persoanelor fizice * distribuţia efectivă a acestora va începe de la mijlocul lunii viitoare

Programul de înnoire a parcului auto pentru acest an va debuta astăzi prin lansarea proiectului în dezbatere publică. Documentul va fi postat pe paginile de internat ale Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice (MMSC) şi Administraţiei Fondului de Mediu (AFM). Potrivit oficialilor de la nivel central, timp de o săptămână sunt aşteptate sugestiile şi propunerile celor interesaţi privind acest program. „Începând din 22 aprilie, timp de 14 zile lucrătoare, se va desfăşura sesiunea de depunere şi validare a dosarelor colectorilor şi dealerilor, iar distribuirea efectivă pe piaţă a tichetelor va începe pe 15 mai, pentru că se ia în calcul şi o perioadă de trei zile aferentă contestaţiilor“, au anunţat ministrul Mediului, Rovana Plumb, la un post de televiziune central.


Tichetele vor fi transferabile


Pentru acest an, în cadrul programului vor fi emise 20.000 de tichete, din care 17.000 pentru persoane fizice şi juridice şi 3.000 de tichete pentru instituţiile publice. Acestea vor fi distribuite de la mijlocul lunii viitoare. Ministrul Mediului a afirmat că tichetul este de 1.500 euro (6.500 lei), iar repartizarea nu va mai fi egală pe fiecare unitate administrativ-teritorială, ci va ţine cont de numărul maşinilor mai vechi de 10 ani în parcul auto al unităţilor administrativ-teritoriale.
Oficialii MMSC au afirmat că tichetele vor fi transferabile pentru că studiile şi analizele au arătat că, în caz contrar, ar exista un blocaj în piaţă în ceea ce priveşte înnoirea parcului auto, pentru că există judeţe mai sărace cu multe maşini vechi, dar şi foarte multe judeţe cu potenţial de achiziţie de maşini noi mare şi în creştere. „Cu siguranţă va fi posibilă o înstrăinare a tichetului pentru că sunt foarte mulţi cetăţeni care nu au posibilitatea să-şi cumpere un autoturism numai în baza tichetului, aşa că sigur se va asigura o transmisibilitate în cadrul acestui proiect“, a precizat Rovana Plumb.
Administraţia Fondului pentru Mediu a alocat, în 2012, pentru Programul „Rabla“, în două etape, 171 de milioane de lei, sumă care a permis scoaterea din uz a 45.000 de autovehicule mai vechi de 10 ani. Dintre tichetele repartizate colectorilor în 2012, 43.350 au fost alocate persoanelor fizice, iar 1.650 persoanelor juridice.

Tichetele pentru Programul „Rabla 2013“ vor fi distribuite începând cu 15 mai

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Comentarii

doru

Apr 16, 2013

o persoana fizica se poate prezenta cu mai multe tichete la achizitionarea unui auto nou?

mihai

Apr 15, 2013

doamne, cata "inteligenta si intelepciune" la acest ministru genital ! dar cata parsivenie bolsevica ! le-a trebuit studii si cercetari "laborioase" ca sa-si dea seama de-o evidenta: daca tichetul nu e transmisibil, se incheie toata mascarada cu programul rabla.acum, dupa ce au lungit pelteaua spunand ca din 15 aprilie incepe programul, au mai scos una: dezbatere publica. garantez ca s-a incheiat cu programul rabla ! deja s-a anuntat ca dacia si ford au facut vanzari bune de la inceputul anului, iar acest program s-a dezvoltat pentru producatorii autohtoni.daca ei vand afara pe bani buni, de ca sa se mai complice cu sarantocii, sa le faca reducere ? inainte 3 tichete x 800 de euro = 2400 euro. acum au diminuat reducerea la 1500 de euro, si o tot lungesc pana ce sunt siguri ca vanzarile la export sunt suficiente ca sa suspende programul. pe de alta parte, uslasii au facut promisiuni prostilor, iar acum nu au bani nici pentru salariile lor de hahalere puscariabile, asa ca si lor le-ar conveni sa nu mai aloce fonduri pentru prostime. asa electori asa conducatori ! sa va iasa pe ochi uslasii, si sa asteptati cu ochii in soare mult si bine, ca asa meritati. ce bine-mi pare ca ati luat teapa !

dacia

Apr 15, 2013

ce trebuie sa contina acest dosar ?

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei