Un broker de asigurări oferă o soluție pentru cei cu dificultăți financiare

1buget

Dimensiune font:

| 24-02-2021 11:17

 

Asistent în brokerajul de asigurări este o soluție atât pentru persoanele care și-au pierdut slujbele, din cauza actualei crize economice, sau cele care caută surse suplimentare de venit, dar și pentru companiile cu un flux mare de clienți.

În schimbul intermedierii vânzării polițelor pentru brokerul de asigurare/reasigurare asistentul va primi un comision stabilit, în baza unui contract, conform art. 2 din Legea nr. 32/2000, prin care primeşte o împuternicire, ce conferă dreptul de a întreprinde anumite activităţi, prin care să identifice segmentul de persoane fizice și juridice asigurabile și să ofere, să negocieze și să încheie contracte de asigurare.

„Profesia de asistent în brokerajul de asigurări este atractivă pentru aceia care și-au pierdut locul de muncă din cauza crizei, de exemplu cei din domeniul financiar-bancar, sau cei care au decis să își schimbe meseria fie doresc să obțină un venit suplimentar, dar și pentru companii care relaționează cu mulți clienți. Mulți asistenți în brokeraj au început part-time și au trecut, treptat, la a profesa full-time. Această flexibilitate a programului este unul din cele mai mari avantaje pe care le are asistentul în brokeraj”, explică dl. Răzvan Ursu, director executiv al Mira Solutions, broker de asigurare/reasigurare.

Primul pas constă în obținerea unei calificări în domeniu, prin parcurgerea unui curs online, urmată de promovarea unui examen de calificare organizat de Institutul de Studii Financiare. Costul cursului este de 70 lei iar taxa de examinare se ridică la 250 lei.

După promovarea examenului de calificare profesională în domeniul asigurărilor, organizăm pregătiri suplimentare cu asistenții, cu scopul de a-i ajuta să își formeze un portofoliu de clienți care să le permită începerea activității de intermediere”, precizează directorul executiv al Mira Solutions.

În cazul companiilor, asistența în brokeraj poate fi o variantă conexă aproape tuturor tipurilor de afaceri, care presupune un flux mare clienți, precum:

Magazine și/sau Service-uri GSM;

Agenții de pariuri sau Loto;

Service-uri Auto/Moto, Stații ITP, Spălătorii auto – fiindcă intră în contact cu mulți posesori de vehicule, cărora le poate rezolva și problema asigurărilor de tip RCA sau CASCO;

Evaluatori bunuri imobile și mobile – Pot să ofere clienților posibilitatea achiziționării produselor de asigurare pentru bunurile respective;

Vânzări auto/moto noi sau second hand – Vehiculul nu poate părăsi magazinul fără asigurarea RCA valabilă;

Societăți de leasing, fiindcă clientul este obligat să aibă o poliță CASCO;

Birouri de turism – pot oferi clienților asigurări medicale de călătorie, contra cost sau drept beneficiu la achiziționarea vacanței.

„Din experiența noastră, asistenții în brokeraj încep să câștige bani imediat ce își încep activitatea, direct proporțional cu timpul și munca pe care le investesc, explică dl Ursu. Ne plac oamenii harnici pentru că și noi ne dedicăm 100% muncii noastre, cultivând un mediu de afaceri bazat pe etică, profesionalism și comunicare”, a încheiat directorul executiv al Mira Solutions.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:06

 

Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iași, șos. Aleea Nicolina, nr, 82, jud. Iași, tel: 0232-243.864; fax: 0232-212.231, e-mail: iasi@insolventa.ro, prin asociat coordonator Mititelu Corneliu, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. Starmod S.A. Suceava cu sediul social în mun. Suceava, str. Universității, nr. 29, jud. Suceava, nr. înregistrare în Registrul Comerţului J33/69/1991 , C.U.I. RO3177717, numită potrivit Sentinţei Civile nr. 19 din data de 25.01.2022, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 9819/86/2010**, invită toți agenții economici interesați ca, până la data de 11.11.2022, ora 16:00, să depună o ofertă financiară și o ofertă tehnică pentru efectuarea lucrărilor cadastrale de reglementare a situațiilor tehnico-cadastrale pentru bunurile imobile din patrimoniul societății Starmod S.A. Suceava. Condiții de formă: Ofertele vor fi depuse la sediul lichidatorului judiciar MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAȘI S.P.R.L., din Iași, str. Aleea Nicolina, nr. 82, într-un plic închis şi sigilat prin aplicarea ștampilei ofertantului, ce va conţine documentele de participare mai jos menţionate. Plicul va menţiona în mod obligatoriu şi limitativ: numele/denumirea ofertantului, adresa domiciliului/sediului social al ofertantului, precum şi menţiunea „ofertă servicii cadastrale, a nu se deschide înainte de data de 11.11.2022, ora 16.00”. Solicităm ca oferta financiară să conţină următoarele elemente obligatorii: -Preț (va fi exprimat în lei, fără T.V.A.); -Acordul expres al ofertantului ca plata prețului să se efectueze în conformitate cu dispozițiile Legii 85/2006, pe măsură ce se vor obține fonduri din valorificari de active din patrimoniul societății debitoare. Solicităm ca oferta tehnică să conţină următoarele elemente obligatorii: -Termen de execuţie; -Lista serviciilor cadastrale ce vor fi prestate pentru reglementarea situațiilor tehnico-cadastrale pentru bunurile imobile din patrimoniul societății Starmod S.A. Suceava. -Certificatul de atestare din care reiese că ofertantul este calificat şi atestat în vederea efectuării de operațiuni/servicii cadastrale. Va fi descalificată automat orice ofertă care nu conţine toate documentele sus-menţionate. Pentru cuantificarea preţului de executare a lucrării, accesul în incinta societăţii debitoare se face cu programare (48 de ore) şi este condiţionat de semnarea unui Protocol de vizitare a acesteia care cuprinde clauze de confidenţialitate. Pentru programare ofertanţii trebuie să-şi anunţe prin fax la 0232-243.864 sau e-mail iasi@insolventa.ro intenţia de vizitare. Relații suplimentare se pot obține de la: -tel. 0232-243.864 0755.132.473 -fax: 0232-212.231 -email: secretariat@insolventa.ro
VANZARE TEREN SI CONSTRUCTII PIATA NEAMT str. Piata Garii, nr.7, loc. Piatra Neamt, jud. Neamt. Subscrisa BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. desemnata in calitate de administrator judiciar al debitoarei PERLA INVEST S.R.L., in reorganizare, prin Incheierea de sedinta nr. 236 din data de 19.04.2016, pronuntata in Dosarul nr. 2699/103/2015/a4, de Tribunalul Neamt – Sectia a II-a Civila, de Contencios Administrativ si Fiscal, organizeaza in data de 23.11.2022, ora 13:00, la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., din Bucuresti, Str. Invingatorilor nr. 24, Victory Business Center, Et. 4, Sector 3, sedinta de licitatie publica cu strigare pentru vanzarea, in bloc, a proprietatii imobiliare compuse din: -teren intravilan, in suprafata de 1.000 mp, inscris in CF nr.54618 a Mun.Piatra Neamt, avand nr. cadastral 54618; -constructie in suprafata utila de 567,46 mp, inscrisa in CF nr.54618-C1-U1 a Mun. Piatra Neamt, avand nr. cadastral 54618-C1-U1; -constructie in suprafata utila de 1.707,65 mp, inscrisa in CF nr.54618-C1-U2 a Mun. Piatra Neamt, avand nr.cadastral 54618-C1-U2 situate in Mun. Patra Neamt, str. Piata Garii, nr.7, jud. Neamt. Pretul de pornire al sedintei de licitatie 1.379.000 EUR, exclusiv TVA. Detalierea componentei acelor blocuri de active poate fi solicitata administratorului judiciar la adresa de e-mail business.restructuring@bdo.ro. Ofertantii care doresc sa participe la licitatie trebuie sa depuna la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., cel tarziu cu o zi lucratoare inaintea sedintei de licitatie publica la care doresc sa participe, personal sau prin curier, ora 17:00, toate documentele specificate in cuprinsul Caietului de sarcini, ce poate fi achizitionat de la sediul BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L. pentru suma de 1.000 Lei, exclusiv TVA. Plata Caietului de sarcini se va realiza prin transfer bancar in contul unic de insolventa al societatii PERLA INVEST S.R.L., pe baza facturii comunicate de catre administratorul judiciar. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul 021.319.94.76 sau e-mail business.restructuring@bdo.ro.
Vremea în minivacanța de 1 decembrie 2022
28/11/2022 12:29

În următoarele trei zile, marti (29 nov), miercuri (30 nov) si joi (1 dec), vremea in Moldova va fi apropiată de normalul termic pentru această perioadă, cu cerul noros. Local, marti, si trecător in ...

Piețele asiatice sunt în scădere
28/11/2022 11:49

Renminbi s-a prăbusit, luni dimineată, 28 noiembrie, in raport cu dolarul american. Yuanul onshore, care se tranzactionează pe piata internă strict controlată, a suferit o pierdere de 0,9%. Cursul offsho ...

Moneda chineză se prăbușește în urma masivelor proteste legate de blocajele Covid
28/11/2022 11:46

O serie de proteste au avut loc in weekend (26-27 noiembrie) in mai multe orase din China. Cetătenii chinezi au comemorat victimele din incendiul din Xinjiang si s-au opus categoric măsurilor drastice impot ...

Germanii lansează primul taxi zburător electric
28/11/2022 10:34

Compania germană Lilium, dezvoltatoarea unui taxi zburător electric, listată la bursa americană Nasdaq, a strans 119 milioane dolari, finantare obtinută printr-un plasament privat. Lilium, care s-a list ...

Restaurare, consolidare, amenajare și introducere în circuitul turistic a monumentelor istorice din Ansamblul Bărboi Iași, Biserica cu hramul Sf. Apostoli Petru și Pavel, turnul de intrare, amenajarea incintei”, Cod SMIS: 116777
28/11/2022 10:06

 Restaurare, consolidare, amenajare si introducere in circuitul turistic a monumentelor istorice din Ansamblul Bărboi Iasi, Biserica cu hramul Sf. Apostoli Petru si Pavel, turnul de intrare, amenajarea in ...

CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE A SC TUCHE SERV SRL, PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE EVOLUATE TEHNOLOGIC
28/11/2022 09:45

 CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE A SC TUCHE SERV SRL, PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE EVOLUATE TEHNOLOGIC

Anunț privind lansarea proiectului ”CAPITAL DE LUCRU” – S.C. GOLDEN S.R.L.
28/11/2022 09:07

 Anunt privind lansarea proiectului ”CAPITAL DE LUCRU” – S.C. GOLDEN S.R.L.

Anunț privind lansarea proiectului ”m2” – AGROALIMENT S.R.L
28/11/2022 09:05

 Anunt privind lansarea proiectului ”m2” – AGROALIMENT S.R.L

Anunț privind lansarea proiectului ”CAPITAL DE LUCRU” – S.C. BERGOLO S.R.L.
28/11/2022 09:00

 Anunt privind lansarea proiectului ”CAPITAL DE LUCRU” – S.C. BERGOLO S.R.L.

 COMUNICAT DE PRESĂ FLAVISEM CORPORATION S.R.L.
28/11/2022 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ FLAVISEM CORPORATION S.R.L.

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei