rangu2

Dimensiune font:

Un român în conducerea Comitetului InsurTech Task Force

| 21-02-2018 13:02

Călin Rangu, director al Direcţiei Supraveghere Intermediari şi Monitorizarea Regulilor de Conduită şi reprezentantul Autorităţii de Supraveghere Financiară în Comitetul InsurTech Task Force (ITF) din cadrul Autorităţii Europene pentru Asigurări şi Pensii Ocupaţionale (EIOPA), a fost ales în unanimitate vicepreşedinte al ITF, în prima reuniune, care a avut loc pe 20 februarie.

Călin Rangu a devenit anul trecut membru al ITF, ca urmare a unei selecţii individuale ce a avut loc la nivelul celor 27 de ţări membre ale EIOPA, fiind şi reprezentantul ASF în cadrul Comitetului Consumer Protection and Financial Innovation unde se elaborează recomandările şi ghidurile tehnice de aplicare a legislaţiei în asigurări pe domeniul distribuţiei şi a regulilor de conduită.

Conform mandatului dat de Board of Supervisors al EIOPA, Comitetul ITF va conduce activităţile EIOPA referitoare la activităţile şi problemele legate de InsurTech. Prin InsurTech se înţelege inovaţia susţinută tehnologic în domeniul asigurărilor şi a pensiilor private, indiferent de natura sau dimensiunea furnizorului produselor sau serviciilor.

Principalele priorităţi ale Comitetului ITF se referă la utilizarea Big Data pentru asigurători şi intermediari, entităţi existente sau start-up-uri în domenii precum: stabilirea preţurilor, subscriere, managementul daunelor, vânzări şi marketing din perspectiva impactului etic, a granularităţii profilelor şi a evaluării riscurilor, a disponibilităţii produselor şi serviciilor pentru consumatori, în vederea protejării acestora. Se urmăreşte, de asemenea, monitorizarea riscurilor cibernetice prin înţelegerea impactului şi luarea măsurilor necesare din perspectiva oportunităţilor şi a provocărilor, adaptarea tehnicilor de supraveghere din perspectiva InsurTech, identificarea posibilelor bariere legislative faţă de inovaţia tehnologică, aplicarea principiului proporţionalităţii în domeniul inovaţiei financiare (de exemplu start-up-uri în asigurări de tip peer-to-peer), analizarea noilor modele de afaceri şi de valoare adăugată adusă de tehnologiile digitale datorită fragmentării proceselor de afaceri prin apariţia a noi jucători tehnologici pe piaţa asigurărilor, monitorizarea colaborării dintre societăţile de asigurare şi furnizorii de tehnologii nesupravegheaţi de autorităţi financiare, de exemplu furnizorii de cloud-computing.

ASF are propriul grup InsurTech

ASF a constituit, la sfârşitul anului 2017, propriul grup InsurTech, care va avea printre atribuţii încurajarea tehnologiilor inovatoare în favoarea consumatorilor, monitorizarea dezvoltărilor tehnologice inovatoare din perspectiva: reglementărilor actuale şi a celor necesare a fi aplicate în viitor, a conduitei companiilor care promovează astfel de soluţii şi a entităţilor care utilizează tehnologi şi soluţii inovatoare, susţinerea tehnologiilor inovative în mod controlat şi în avantajul consumatorilor respectând drepturile şi interesele acestora din perspectiva identităţii digitale, a activelor dematerializate pe care le deţin şi a datelor cu caracter personal, identificarea riscurilor cibernetice şi propunerea de măsuri de gestionare a acestora. Totodată, va avea în vedere crearea unui cadru suport pentru companiile care dezvoltă soluţii inovatoare în avantajul consumatorilor în vederea îmbunătăţirii gradului de cuprindere a asigurărilor, creşterii calităţii serviciilor şi reducerii costurilor de asigurare prin utilizarea digitalizării, încurajarea şi acordarea de consultanţă companiilor şi hub-urilor tehnologice pentru înţelegerea şi aplicarea reglementărilor ASF şi a celor europene, acordarea de asistenţă în vederea aplicării tehnologiilor de inteligenţă artificială, dar şi publicarea de informaţii, recomandări şi punerea la dispoziţie de resurse specializate.

ASF este o instituţie activă la nivel european prin implicarea directă în consilii de conducere, comitete şi grupuri de lucru ale instituţiilor europene precum: EIOPA, ESMA, ESRB şi internaţionale precum: IAIS, IOSCO şi IOPS. Dan CONSTANTINESCU

 

ASF este autoritatea naţională, înfiinţată în anul 2013 prin OUG 93/2012 aprobată prin Legea 113/2013, pentru reglementarea şi supravegherea pieţelor asigurărilor, a pensiilor private, precum şi a pieţei de capital. ASF contribuie la consolidarea cadrului integrat de funcţionare a celor trei sectoare, care însumează peste 10 milioane de participanţi.

Mai multe informaţii puteţi găsi pe www.asfromania.ro.

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

 

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L.– societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agroindustrială, (tip “ferma creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice– Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 303.650 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc. – Preț de pornire lei - fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 244.922 2 – Vidanjă TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 62.640 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 43.622 Licitațiiile vor avea loc în zilele de 09, 16, 23 și 29.11.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA– pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru reprezentantul societății cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar deschis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiune) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, etaj 1, cabinet nr. 13, jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
CENTRUL DE EXPERTIZĂ ÎN INSOLVENŢĂ SPRL anunţă în datele de 9.11.2018; 23.11.2018; 7.12.2018; 21.12.2018; orele 12.00, organizarea la sediul lichidatorului din Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanul, cam. 13-14, a licitaţiilor publice cu strigare pentru debitoarea SC ALFINCOOL SA, situată în Iaşi, str. Platou Abator nr. 5, vânzarea pe ansamblu imobiliar din Iaşi, str. Abator nr. 5 format din: Teren 21200 mp pe care sunt edificate construcţii: C1 Post trafo nr. inventar 3131 C3 Cabină Poartă nr. inventar 1518 C4 Cabină basculă nr. inventar 5112 C5 Anexă depozit nr. inventar 1504 C6 Depozit spirt vrac nr. inventar 1504 C7 Atelier preparare P+2E nr. inventar 1518 C8 Atelier îmbuteliere P+1E nr. inventar 1520 C9 Depozit produse finite nr. inventar 1522 C10 Hală fabricaţie P+2E nr. inventar 1501 C11 Staţie hidrofor nr. inventar 1523 C12 Atelier+Garaje+Magazii nr. inventar 1523 C13 Depozit cereal nr. inventar 1411 C14 Depozit carburanţi nr. inventar 1517 C15 Pavilion administrative nr. inventar 1502 Pe teren sunt edificate şi alte constructii (depozit borhotformat din cistern, depozit de brut-cisterne, birouri desfacere, puţ apă şi pompe, beci, staţie epurare) neintabulate care au fost luate în considerare în evaluarea proprietăţii. Preţul de vânzare al ansamblului imobiliar - 1.109.000 euro fără TVA. Prețul se va achita la echivalentul în lei din ziua efectuării plăţii. Cei interesaţi se vor adresa la sediul lichidatorului sau la tel. mobil 0774006236; 0723366786; 0747059149.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE S.C. VARA MR S.R.L. Iaşi, cu sediul social în mun. Iaşi, str.7 Oameni, nr.23, jud. Iaşi, C.U.I. RO4615947, O.R.C.J22/1478/1993, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr.82, jud. Iaşi, conform Sentinței civile nr. 698/18.04.2012, pronunţată de Tribunalul Iaşi – Secţia Comercială şi de Contencios Administrativ, în dosarul nr. 4938/99/2010, anunţă scoaterea la vânzare în data de 17.12.2018, ora 11.00, prin licitaţie publică cu strigare a următoarelor active: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de piață evaluare (lei, fără T.V.A.*) – Preț de pornire a licitației (lei, fără T.V.A. ) Activ 1 – Clădire hală producție țevi (Corp C1) cu sc. 866,61 mp și st. utilă de 773,76mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1971mp înscrise în CF61393/Rediu, nr.cad.1690, nr. parcelă 1(42/13), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iaşi – echipament tehnologic producere ţevi ce include linia de producţie (include linie de calibrare, sudare şi linie de formare) – Bunuri mobile: Unitate centrala Forte Quattro, Generator LX 3000, Instalație de redresare – 1.196.900,00 lei – 718.140,00 lei Activ 2 – Clădire hală (Corp C1) cu sc. 862,37 mp și st. utilă de 773,76mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1952mp înscrise în (CF61394/Rediu, nr.cad.1691, nr.parcelă 1(42/14), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iaşi; - Clădire hală (Corp C1) cu sc. 883,57 mp și st. utilă de 798mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1970 mp înscrise în (CF61396/Rediu, nr.cad.1962, nr.parcelă 1(42/15), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iasi. – 425.200,00 lei – 223.500,00 lei Poate participa la licitaţie orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 14.12.2018, ora 11.00, la sediul Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, documentele necesare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr.82, jud.Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 9.00–16.00, până pe data de 14.12.2018, ora 11.00 (după o programare prealabilă, de 24 de ore) sau pe site-ul www.insolventa.ro secțiunea Portofoliu. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. 0232/243864, 0758049901, 0755132474.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitorului SC BART LIV COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 3157/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamț – Secția II Civilă, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2006, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile conform Raportului de evaluare al bunurilor mobile – stoc de marfă compus din echipamente electrice, echipamente sanitare, instalații electrice, feronerie etc., situate în mun. Roman, jud. Neamț, astfel: a. Preț de pornire 75% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 52.019 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 04, 11, 18 și 25.01.2019, ora 12.00; b. Preț de pornire 65% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 45.083 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 01, 08, 15 și 22.02.2019, ora 12.00; c. Preț de pornire 55% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 38.147 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 01, 08, 15 și 22.03.2019, ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 100 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr.RO26PIRB2900710925003000 deschis pe numele debitorului la First Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul: RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la First Bank. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, sau tel: 0744520508,0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com
Perfecţionarea cadrelor de conducere  în regiunea Nord – Est -	eveniment de informare, Piatra Neamţ, 13 decembrie 2018
13/12/2018 12:41

Comunicat de presă        13.12.2018 Perfecţionarea cadrelor de conducere in regiunea Nord – Est  eveniment de informare,  Piatra Neamţ, 13 decembrie 2018  ...

Amenzi uriaşe pentru românii care stau la bloc şi au termopane
13/12/2018 11:32

    Romanii care stau la bloc şi au termopane riscă amenzi uriaşe. Autorităţile trag un semnal de alarmă şi spun că locuinţele care beneficiază de geamuri termopan trebuie s ...

DOCUMENT Fiscalitate 2019 / Principalele 10 modificări care vor intra în vigoare de anul viitor
13/12/2018 11:21

 Anul 2019 vine cu noi modificări in materie de fiscalitate. Eugen Teodorovici, ministrul Finantelor Publice, a anuntat miercuri, intr-o conferintă, că a lucrat in Comisia de buget-finante din Camera De ...

 

CELE MAI NOI PROIECTE IMOBILIARE DIN IASI  04.12..2018
13/12/2018 10:00

             80% dintre dezvoltatorii imobiliari din judetul Iasi sunt deja partenerii nostri. Pentru o ofertă personalizată de promovare a proiectului imobiliar, vă r ...

Finalizare proiect „ Modernizarea si dezvoltarea SC Dynamic Media Sign SRL”
13/12/2018 09:17

 COMUNICAT DE PRESA            13 decembrie 2018  

Corina Crețu, vești proaste pentru Alianța Vestului: NU poate să acceseze direct fonduri structurale şi de investiții europene
12/12/2018 20:14

Comisarul European pentru Politică Regională, Corina Creţu susţine că, in cadrul actualei perioade de programare 2014 – 2020, conform reglementărilor in vigoare, nou infiintata Aliantă a Vestului n ...

OFICIAL: Din mediul privat ”au dispărut” 170.000 de salariați
12/12/2018 16:40

 Statul a devenit o concurenţă pentru mediul privat ca angajator, a afirmat, miercuri, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a Romaniei (CCIR), Mihai Daraban, menţionand că 170.000 de salaria ...

Măririle de salarii de la 1 ianuarie nu vor fi pentru toată lumea. Capcane în noua lege a salarizării
12/12/2018 14:36

 De la 1 ianuarie 2019 toti cei cu salariu minim pe economie ar trebui să primească o mărire, mărire care va fi de la anul diferentiată, in functie de studii. Măririle de salarii insă se vor aplica ...