UPC România a ajuns la 1,7 milioane de abonamente
Dimensiune font:
Veniturile UPC România au crescut, în primul trimestru al anului, cu 3,6%, la peste 115 milioane lei, potrivit datelor companiei. Conform datelor oficiale, firma a înregistrat creşteri pe segmentele de business în care activează, respectiv televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă. Totodată, faţă de trimestrul anterior, UPC România a parafat 16.300 noi abonamente, ceea ce face ca baza totală de clienţi să fie, la 31 martie 2013, de 1.750.200 abonamente, mai mult cu aproape 7%. La sfârşitul lunii martie, compania avea în portofoliu un număr total de 1.169.600 clienţi. Pe segmentul de televiziune digitală, numărul de abonaţi a crescut cu 2,7% faţă de primele trei luni din 2012. Numărul total de clienţi de televiziune digitală ajunge, astfel, la 435.100, ceea ce depăşeşte numărul de abonaţi la serviciul analogic. Pe segmentul de Internet, compania a câştigat, în perioada ianuarie-martie 2013, un număr de 10.200 abonamente, raportând o creştere de 3,1% faţă de trimestrul anterior şi de 15,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. (Dana Chiru)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau