Zeci de investitori străini și-au lichidat afacerile din Iași, în acest an

1investitori1

Dimensiune font:

| 14-09-2021 08:30

* în luna iulie 2021, în județul Iași au fost înmatriculate 16 societăți cu participare străină la capitalul social, suma subscrisă și vărsată fiind de 306.598 euro, locul 4 la nivel național, după București, Constanța și Cluj * de la începutul anului și până la 1 august, 77 investitori străini și-au radiat firmele din Iași, alți 123 de investitori intrând pe piața ieșeană

Numărul firmelor cu capital străin nou înfiinţate în Iași este în creștere constantă, în luna iulie 2021 fiind înmatriculate 16 societăți cu participare străină la capitalul social, suma subscrisă și vărsată fiind de 306.598 euro, locul 4 la nivel național, după București, Constanța și Cluj.

În aceeași lună, 13 investitori străini la Iași și-au radiat firmele din Registrul Comerțului, „paguba” în concept de capital social fiind de 241.001 euro.

Practic, de la începutul anului 2021 și până la 1 august, 77 investitori străini și-au radiat firmele din registrul Comerțului, valoarea capitalului social cu care intraseră în afaceri fiind de 465.631 euro. În același interval de timp alți 123 de investitori din alte țări și-au deschis o afacere la Iași, afacere în care au intrat cu un capital social în valoare totală de 791.219 euro.  

În ceea ce privește societăţile cu participare străină la capital, în perioada 1991 – 2020, sold existent la 1 ianuarie 2021, în județul Iași erau înregistrate 4.586 societăți cu o valoare a capitalului social subscris de 457,8 milioane euro, din acest punct de vedere Iașul situându-se pe locul 19 la nivel național.

România are 234.080 societăţi cu participare străină la capitalul social

Investiţiile străine directe au ajuns la 3,962 miliarde de euro în primele şapte luni, comparativ cu 1,222 miliarde de euro în perioada similară din 2020, reprezentând o creştere de 224%, potrivit datelor Băncii Naţionale a României.

BNR anunță că investiţiile directe ale nerezidenţilor în România au însumat 3,962 miliarde de euro (comparativ cu 1,222 miliarde de euro în perioada ianuarie - iulie 2020), din care participaţiile la capital (inclusiv profitul reinvestit net estimat) au însumat valoarea netă de 3,353 miliarde de euro, iar creditele intragrup au înregistrat valoarea netă de 609 milioane euro.
Numărul firmelor cu capital străin nou înfiinţate în România a crescut, în primele şapte luni din 2021, cu 47,1%, comparativ cu perioada similară din 2020, la 3.104 de unităţi, conform datelor centralizate de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC).
Cele 3.104 de societăţi noi aveau un capital social subscris în sumă totală de 26,413 milioane de dolari, mai mare cu 477% faţă de cel al firmelor înmatriculate în ianuarie-iulie 2020, de 4,574 miliarde de dolari.
În funcţie de domenii, cele mai multe firme înmatriculate în iulie 2021 au fost înregistrate în comerţul cu ridicata şi amănuntul, repararea auto şi moto (26,55% din total), activităţi profesionale, administrative, ştiinţifice şi tehnice (21,66%) şi transport, depozitare şi comunicaţii (16,20%).

La finele lunii iulie 2021, în România existau 234.080 societăţi cu participare străină la capitalul social. Valoarea capitalului subscris se situa la 64,132 miliarde de dolari. Daniel BACIU

 

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:23

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 07.10.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012, 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009, 4.400,00, PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP, 2011, 4.700,00, LEXUS RX 450H PRESIDENT, 2009, 8.400,00, TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D, 2011, 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011, 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB, 2011, 9.200,00. Licitația va avea loc în data de 07.10.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 07.10.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 06.10.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 06.10.2021, ora 15:00):(i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie;(ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare). Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 06.10.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
CONSULTANŢĂ REORGANIZARE LICHIDARE SPRL, în calitate de lichidator judiciar desemnat prin sentinţa civilă nr.260 din data de 12.02.2014 pronunţată de Tribunalul Iaşi-Secţia Civilă-Faliment în dosarul nr.7176/99/2012 (464/2012) privind pe debitoarea S.C. RHODOS SERV SRL cu sediul social în Paşcani, Aleea Sportului nr.9, jud. Iaşi, având nr. de înregistrare în R.C. J22/982/2006, C.U.I. 18589805, organizează 4 licitatii publice saptamanale, in urmatoarele zile: 30.09.2021, 07.10.2021, 14.10.2021 si 21.10.2021 la ora 14, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi str. Anastasie Panu nr.27, bl. Moldova 3, et.2, ap.6. Nr. crt. Denumire Preţ de evaluare Euro Preţ de pornire 80%. 1. IMOBIL- situat in Paşcani, str. Dragoş Voda nr. 160A, cu o suprafata desfasurata de 576,13 mp (P+1E+M) constând în spaţiu comercial, spălătorie auto şi spaţiu de locuit, cu număr cadastral 1646, 1646-C1, înscris în CF nr.60540, 60540-C1- Paşcani. 97.000 Euro, 77.600 Euro. Preţul nu conţine TVA. În cazul adjudecării, preţurile vor fi achitate în lei, la cursul BNR din ziua plăţii. Condiţii generale de participare la licitaţie vor fi: Depunerea, cu o zi înaintea fiecărui termen de licitaţie, până la ora 16:00, a urmatoarelor documente: -cerere de participare la licitaţie; -xerocopie dupa actele societatii/act de identitate; dovada achitării garantiei de participare de 10% din pretul de evaluare fara TVA; -dovada achitării caietului de sarcini, în valoare de 2.000 lei la care se adauga TVA; -împuternicire acordată persoanei care reprezintă participantul la licitaţie, dacă este cazul.
,,DIVERSIFICAREA CAPACITATII DE PRODUCTIE A SC RODOTEX SRL'', cod SMIS 135583 –  Anunt de presa   privind inceperea proiectului
25/09/2021 11:53

Iasi, 25.09.2021      Anunt de presa   Privind inceperea proiectului ,,DIVERSIFICAREA CAPACITATII DE PRODUCTIE A SC RODOTEX SRL'', cod SMIS 135583    

SC RAMY COMPANY SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul
25/09/2021 09:00

  Comunicat de presa pentru finalizarea proiectului  Titlul proiectului "Diversificarea lucrarilor oferite de catre SC RAMY COMPANY SRL prin achizitia unor noi utilaje] PLAN DE AFACERI ...

Nordis Group organizează primul eveniment de tip „open house” la Nordis Mamaia 5*****
24/09/2021 15:26

Într-un singur an, Nordis a reusit să ocupe rapid un loc fruntas pe piata imobiliară din Romania. Dezvoltatorul a lansat o serie de proiecte ample, in mai multe locatii importante din tară – Ma ...

Grevă în transportul aerian din Italia. Zborurile spre şi din România vor avea întârzieri
24/09/2021 12:30

În Italia, sindicatele au declanşat astăzi grevă in transportul aerian. Autorităţile italiene le recomandă pasagerilor să consulte site-urile Autorităţii Aeronautice Civile din Italia, dar şi pa ...

Germania! Zugravi, instalatori, electricieni, ingrijitori pentru persoane varstnice in azile si asistenti medicali
24/09/2021 11:00

Cautam pentru clientii nostrii renumiti din Germania: zugravi, instalatori, electricieni, ingrijitori pentru persoane varstnice in azile si asistenti medicali. Sunt necesare cunostinte la nivel conversational d ...

Falimentul companiei City Insurance, un eşec de supraveghere din partea ASF
24/09/2021 10:47

Falimentul companiei City Insurance este, in primul rand, un eşec de supraveghere din partea reglementatorului naţional, Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), consideră reprezentanţii Asociaţiei P ...

 CREAFUTURE – UN PROIECT DE POVESTE
24/09/2021 09:10

 CREAFUTURE – UN PROIECT DE POVESTE

SC RAMY COMPANY SRL anunta finalizarea proiectului cu titlul
24/09/2021 09:00

 Comunicat de presa pentru finalizarea proiectului  Titlul proiectului "Diversificarea lucrarilor oferite de catre SC RAMY COMPANY SRL prin achizitia unor noi utilaje] PLAN DE AFACERI" ...

Operațiunea Mercur a ANAF: Un grup de firme a vândut online produse cosmetice de peste 62,5 milioane lei, fără factură
23/09/2021 18:12

Inspectorii Directiei Generale Antifraudă Fiscală, din cadrul ANAF, au identificat (in cadrul operatiunii Mercur) un grup de sase firme care, in perioada 2015–2020, au vandut online produse cosmetice si ...

E3 Spedition-Transport GmbH angajeaza
22/09/2021 15:01

E3 Spedition-Transport GmbH angajam SOFERI PROFESIONISTI pentru transporturi internationale, permis de conducere C+E. Program de munca flexibil, Salar pana la 3000 € brut. Angajare cu contract in Ger ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei