Evaluare Naţională 2021. Totul despre desfăşurarea examenelor la limba română și matematică

EVALUARE-NATIONALA-2019-ora-incepe-subiecte

Dimensiune font:

| 20-06-2021 14:18

Începe Evaluarea Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a. Prima probă a Evaluării Naționale 2021 va avea loc la limba și literatura română, pe 22 iunie, urmată pe 24 iunie de proba la matematică. Examenul se va încheia pe 25 iunie, cu proba la limba și literatura maternă, potrivit calendarului publicat de Ministerul Educației.

Accesul în unitățile de învățământ se va realiza până la ora 8:30, potrivit Edu.ro. De asemenea, probele scrise pentru Evaluarea Națională încep la ora 09:00.

 

Materiile la care se susțin examene la Evaluarea Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a sunt:

Calendarul examenelor de la Evaluarea Națională 2021
22 iunie 2021 – Limba și literatura română – probă scrisă
24 iunie 2021 – Matematica – probă scrisă
25 iunie 2021 – Limba și literatura maternă – probă scrisă
29 iunie 2021 – (până la ora 14:00) Afișarea rezultatelor înaintea contestațiilor
29 iunie 2021 (ora 16:00 – ora 19:00) – 30 iunie 2021 (ora 8:00 – ora 12:00) – Depunerea contestațiilor
30 iunie – 4 iulie 2021 – Soluționarea contestațiilor
4 iulie 2021 – Afișarea rezultatelor finale după soluționarea contestațiilor (Rezultate Evaluarea Națională 2020)
Regulile de desfășurare a examenelor de la Evaluarea Națională 2021
Anul acesta, Ministerul Educației a stabilit un nou set de reguli pentru Evaluarea Națională. Dacă în anul 2020, verificarea temperaturii era o măsură obligatorie, impusă de pandemia de coronavirus, în 2021, această regulă a fost scoasă.

Nu mai este măsurată temperatura candidaților la intrarea în școală.
Candidații și cadrele didactice participante vor purta mască de protecție pe toată durata concursului, în interiorul unităților de învățămînt.
În intervalul orar 08:30 – 09:00, asistenții pregătesc debutul probei prin: legitimarea și instruirea elevilor, împărțirea broșurilor.
Le este interzis candidaților să aducă în sălile de examen ghiozdane, rucsacuri, sacoșe, poșete și altele.
Candidații au obligația de a lăsa obiectele menționate în sala de depozitare a obiectelor personale stabilită de comisia din unitatea de învățământ.
Cei care refuză depozitarea obiectelor menționate în sala stabilită de comisie în acest scop, nu sunt primiți în sala de examen.
Le este interzis candidaților în sălile de examen să aibă în obiecte de îmbrăcăminte sau încălțăminte, în penare și altele asemenea ori în băncile în care sunt așezați în sălile de examen orice fel de lucrări: manuale, cărți, dicționare, culegeri.
Se interzice candidaților să comunice între ei sau cu exteriorul, să copieze, să transmită materiale care permit copiatul sau să schimbe între ei foi din lucrare, ciorne, notițe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, pentru comunicare.
Candidații eliminați pentru fraudă sau tentativă de fraudă primesc nota 1 (unu) pe lucrarea scrisă.
Durata fiecărei probe de examen este de 120 de minute (2 ore), iar în sala de examen rămân ultimii trei elevi, până la predarea lucrării și de către ultimul candidat.
Candidații la examenul de Evaluare Națională care doresc să predea lucrările înainte de expirarea timpului maxim prevăzut pentru rezolvarea subiectelor pot părăsi sala de examen cel mai devreme după o oră de la distribuirea subiectelor în săli.
Toate sălile in care se desfășoară probele de evaluare ale examenului vor fi supravegheate audio-video și vor avea pe ușă anunțul privind monitorizarea.
Cum se face supravegherea în sălile de examen
Camerele sistemului de supraveghere audio-video în sălile de examen vor fi instalate astfel încât să asigure vizibilitatea tuturor persoanelor din sală și să nu poată fi obturate prin prezența persoanelor sau a unor obiecte.
Depozitarea bagajelor în sala special destinată va fi monitorizată audio-video.
În sălile de preluare/multiplicare a subiectelor, camerele vor surprinde în totalitate acțiunile și dialogurile membrilor comisiei în activitățile de preluare/tipărire/multiplicare a subiectelor, precum și monitoarele calculatoarelor folosite la descărcarea / tipărirea / multiplicarea subiectelor.
Reguli pentru predarea lucărilor scrise
Secretizarea lucrărilor se face de către asistenți, după verificarea scrierii corecte a datelor de identificare ale elevului.
Pentru ștampilarea lucrărilor scrise şi a ciornelor se utilizează exclusiv ștampila tip – Comisie de Examen.
Președintele Comisiei de Examen nu va semna lucrările scrise.
La predarea lucrărilor scrise, elevii vor semna procesul verbal de predare-primire.
Se va consemna pe lucrare și în procesul verbal numărul total de pagini scrise.
În Centrul de examen se va realiza capsarea lucrărilor, în laterala din partea stângă, în trei locuri – sus, mijloc și jos, așezate sub formă de caiet, în ordinea paginilor.
În Centrul de examen nu se numerotează lucrările. Predarea lucrărilor la comisia județeană se face de către președintele comisiei și un membru/ secretar, însoțiți de reprezentanți ai MAI.
În fiecare zi în care se desfășoară probe scrise, la ora 15.00 se afișează baremele de evaluare și notare pe site-ul Edu.ro
Afișarea rezultatelor elevilor se realizează și în format fizic la Centrul de examen și se păstrează pe o perioadă de o lună de la data afișări 

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:00

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 07.10.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012, 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009, 4.400,00, PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP, 2011, 4.700,00, LEXUS RX 450H PRESIDENT, 2009, 8.400,00, TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D, 2011, 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011, 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB, 2011, 9.200,00. Licitația va avea loc în data de 07.10.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 07.10.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 06.10.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 06.10.2021, ora 15:00):(i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie;(ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare). Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 06.10.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
CONSULTANŢĂ REORGANIZARE LICHIDARE SPRL, în calitate de lichidator judiciar desemnat prin sentinţa civilă nr.260 din data de 12.02.2014 pronunţată de Tribunalul Iaşi-Secţia Civilă-Faliment în dosarul nr.7176/99/2012 (464/2012) privind pe debitoarea S.C. RHODOS SERV SRL cu sediul social în Paşcani, Aleea Sportului nr.9, jud. Iaşi, având nr. de înregistrare în R.C. J22/982/2006, C.U.I. 18589805, organizează 4 licitatii publice saptamanale, in urmatoarele zile: 30.09.2021, 07.10.2021, 14.10.2021 si 21.10.2021 la ora 14, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi str. Anastasie Panu nr.27, bl. Moldova 3, et.2, ap.6. Nr. crt. Denumire Preţ de evaluare Euro Preţ de pornire 80%. 1. IMOBIL- situat in Paşcani, str. Dragoş Voda nr. 160A, cu o suprafata desfasurata de 576,13 mp (P+1E+M) constând în spaţiu comercial, spălătorie auto şi spaţiu de locuit, cu număr cadastral 1646, 1646-C1, înscris în CF nr.60540, 60540-C1- Paşcani. 97.000 Euro, 77.600 Euro. Preţul nu conţine TVA. În cazul adjudecării, preţurile vor fi achitate în lei, la cursul BNR din ziua plăţii. Condiţii generale de participare la licitaţie vor fi: Depunerea, cu o zi înaintea fiecărui termen de licitaţie, până la ora 16:00, a urmatoarelor documente: -cerere de participare la licitaţie; -xerocopie dupa actele societatii/act de identitate; dovada achitării garantiei de participare de 10% din pretul de evaluare fara TVA; -dovada achitării caietului de sarcini, în valoare de 2.000 lei la care se adauga TVA; -împuternicire acordată persoanei care reprezintă participantul la licitaţie, dacă este cazul.
Explozie a numarului de infectii in randul elevilor si profesorilor din Iasi! 84 de clase si-au suspendat cursurile
24/09/2021 08:40

Dacă in cursul zilei de miercuri erau raportate 65 de clase din invăţămantul gimnazial şi liceal şi 26 de grupe/ clase din invăţămantul preşcolar şi primar, la care se adaugau şi toate grupele de la ...

 UAIC deschide, luni, noul an universitar
23/09/2021 21:56

  * fiecare facultate din cadrul Universităţii va stabili cum se vor desfăşura cursurile şi laboratoarele in noul an universitar * decizia a fost luată in şedinţa Senatului Universităţii.&n ...

Bilanț îngrijorător de la începerea anului școlar: 3.362 de elevi şi 1.192 de angajaţi din învăţământ au fost confirmaţi cu coronavirus
23/09/2021 09:41

Ministerul Educaţiei a transmis, miercuri, 22 septembrie, că, la zece zile de la debutul anului şcolar, 3.362 de elevi şi 1.192 de angajaţi din invăţămant au fost confirmaţi cu coronavirus. Din aceast ...

Start în noul an universitar, la USV Iași
20/09/2021 16:53

Studenţii de la Universitatea pentru Ştiinţele Vieţii „Ion Ionescu de la Brad”sunt primii care au luat startul anului universitar 2021-2022 Ieri, in Aula Magna Haralamb Vasiliu a avut loc festi ...

Ministerul Educației: peste 1.000 de copii confirmați pozitiv cu Covid în prima săptămână de școală
19/09/2021 08:33

604 de persoane care lucrează in invăţămant si peste 1.000 de copii au fost confirmaţi pozitiv cu COVID-19 in prima săptămană de şcoală, a declarat, sambătă, Sorin Ion, secretar de stat in Ministeru ...

La Cluj, cazarea în cămin este condiționată de vaccinul anti-COVID. Decizia aparține studenților
16/09/2021 10:19

Majoritatea facultătilor anuntă măsuri, unele fără precedent, pentru deschiderea anului universitar si reluarea cursurilor in pandemie. Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca a anuntat că vor fi caz ...

Ministerul Educaţiei lansează astăzi  concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ
15/09/2021 09:16

Ministerul Educaţiei lansează concursul pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de invăţămant preuniversitar de stat – sesiunea 2021 şi va lansa o platformă spe ...

Începe concursul pentru ocuparea posturilor de directori în școli
13/09/2021 09:30

Odată cu inceperea noului an şcolar va incepe şi perioada de depunere a dosarelor pentru funcţia de director şi director adjunct din instituţiile de invăţămant cu personalitate juridică. Practic, de p ...

Totul despre începerea școlii: scenariile și regulile de funcționare, măsurile sanitare obligatorii, lista școlilor unde se începe online. Plus: când se ia prima vacanță în anul școlar 2021-2022
13/09/2021 09:25

 Luni, 13 septembrie, aproape 3 milioane de elevi si prescolari incep un nou an scolar marcat de pandemia de Covid-19, cu un set de reguli de functionare publicate in urmă cu o săptămană in Monitorul O ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei