default

Dimensiune font:

VIDEO - MIHAI CHIRICA „Spitalul Regional de Urgenţă va fi cel mai eficient spital din Europa!”

| 23-11-2018 07:11

 * dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica

 

- Domnule primar, după o dificilă aşteptare a fost votat, în Camera Deputaţilor, proiectul de lege privind aprobarea realizării autostrăzii Iaşi - Târgu Mureş - Autostrada Unirii, autostradă care ar urma să fie finanţată de la bugetul de stat. Ministerul Transporturilor se face, de acum, responsabil pentru coordonarea realizării Autostrăzii Unirii şi va demara, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a legii, procedurile necesare pentru acest obiectiv de investiţii. Cum am putea traduce aceste prevederi legislative?

- E o chestiune uşor paradoxală, din punctul meu de vedere, pentru că mai sunt câteva elemente de legislaţie care vorbesc despre aceeaşi chestiune, în sensul că există un Masterplan aprobat de către Guvern, transmis către Comisia Europeană, în vederea validării şi care reprezintă o obligaţie certă, fermă, pentru toate tronsoanele de autostradă care trebuie să fie construite în România. Această lege vine să repuncteze un lucru care s-a mai aprobat, dar are o putere mai mare, pentru că intervine decizia Parlamentului, dar care, desigur, dacă nu intră într-un program de ierarhizare, să fi stabilită şi o prioritizare, ea poate fi o găselniţă pe care să o exploateze Guvernul României. Oricum, este un pas înainte pentru că te poţi folosi de această prevedere a legii pentru că nu mai intervine oportunitatea. Oportunitatea ţi-a fost trasată. De data asta există o lege şi poţi invoca şi într-o plângere penală - nerespectarea unei legi sau folosirea abuzivă a ei.

- Va trebui să găsim, totuşi, fondurile necesare...

- Este o falsă problemă. Mereu ne cramponăm de lipsa fondurilor necesare. Au trecut doi ani din actuala guvernare şi tot la acelaşi lucru ne întoarcem. Toată lumea înţelege că această mare investiţie pentru Regiunea de Nord-est nu se poate face peste noapte, dar ea trebuie să înceapă. În primul an, nici dacă se apucă de mâine n-o să reuşească să cheltuie măcar un miliard. Nu ai nici capacitatea de a te mobiliza, nici să-ţi aduci numărul necesar de muncitori, nici să-ţi faci rezervele de materii prime, nici să-ţi continui planul de expropriere, care durează, deci sunt mulţi paşi...

- Lucrurile cu şoseaua de centură par să fi intrat, dacă ar fi să ne luăm după spusele preşedintelui Consiliului Judeţean Iaşi, „în normal, fiind alocaţi banii pentru continuarea lucrărilor”. Totuşi, Consiliul Judeţean se plânge că „Primăria Iaşi nu sprijină în niciun fel continuarea proiectului şoselei de centură”, că „DRDP Iaşi a întreprins toate măsurile necesare pentru predarea către municipiul Iaşi a sectoarelor de drum în traversarea oraşului, însă primarul Iaşului refuză acest demers”. Are Primăria alte planuri în ceea ce priveşte şoseaua de centură?

- Sunt două lucruri total diferite pe care preşedintele Consiliului Judeţean în exerciţiu nu le înţelege şi este aproape anormal să comenteze un lucru pe care nu l-a înţeles niciodată. Sunt două chestiuni total diferite: diferenţa dintre drumuri naţionale şi drumuri ocolitoare. Drumurile de ocolire, drumurile exprese şi autostrăzile sunt trei categorii de căi de comunicare care, prin lege, intră în atribuţiile Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere – CNAIR, care se află în subordinea directă a Ministerului Transporturilor, prin lege. Drumurile naţionale au, iarăşi, două căi - cele care nu fac parte din intravilanul localităţilor de tip municipiu sunt în administrarea CNAIR, prin proiecţiile regionale, iar cele care fac parte din intravilan trebuie preluate în administrarea autorităţilor locale, însă doar cele care au rang de municipiu. Ceea ce nu înţelege dumnealui este că lucrurile nu se amestecă, în sensul că noi nu am spus că nu vrem să preluăm drumurile naţionale care străbat intravilanul, numai că am spus că o facem în anumite condiţii: predarea cărţii tehnice a acestei investiţii, pentru că vrem să ştim şi noi care este situaţia, sau predarea unei expertize tehnice, pentru că aşa se predă un bun.

Oprim principala cale a lucrurilor nocive din acest oraş, care sunt vehiculele foarte poluante”

- S-a tot vorbit despre faptul că şoseaua aceasta de centură va reuşi să soluţioneze, într-o oarecare măsură, problema poluării din municipiul Iaşi. Totuşi, centura aceasta va traversa tocmai oraşul, prin partea de sud...

- Aşa este, pentru că şoseaua de centură, în viziunea Ministerului Transporturilor, avea mai multe variante. Într-o primă variantă, partea sudică devia traficul greu pe actualul bulevard Poitiers, unde noi ne-am angajat să găsim soluţii de lărgire cu încă o bandă, nu cu două, pentru că, spre deosebire de alţii, noi am şi măsurat şi mai încape o bandă. Ce înseamnă să găsim soluţii: nu să facem noi încă o bandă, ci să mutăm stâlpii de iluminat şi cablurile electrice de pe ei, deoarece Compania Naţională de Investiţii nu poate investi în infrastructura urbană.

- Şi care ar fi a doua variantă?

- Varianta a doua de centură sudică urma să preia traficul de autocamioane înainte de Fortus, la ieşirea de pe actuala centură, să-l devieze peste pârâul Nicolina şi să traforeze, să treacă cu tunel prin dealul Bârnova, iar de acolo să ieşim spre drumul Trei Fântâni, fără a mai ajunge în intersecţia Poitiers.

- În ceea ce priveşte poluarea, aţi vorbit, la un moment dat, despre un referendum în care îi veţi invita pe ieşeni să spună dacă mai doresc sau nu anumite categorii de autovehicule în municipiul Iaşi. La ce anume făceaţi referire?

- Nu vreau să am o intervenţie brutală, pentru că nu ne permite legea, în primul rând. La noi nu poluarea în sine este problema, ci efectul poluării. Este o tragedie naţională că s-a permis introducerea în oraşe, mai ales în aglomerările urbane, a unui număr excesiv de vehicule poluante. Nimeni nu m-a crezut că vorbesc serios atunci când am spus că cele 28.000 de vehicule introduse într-o singură vară vor da peste cap orice indicator de trafic. Ai aceeaşi arteră care ţi-a înghiţit, deodată, cu 30 la sută mai multe vehicule! Îmi doresc, într-o manieră rezonabilă, să interogăm cât mai mulţi dintre ieşeni pentru a vedea dacă sunt de acord cu introducerea unor măsuri restrictive, până la interzicerea utilizării domeniului public al municipiului Iaşi pentru vehicule mai poluante decât Euro 3. Deci, ne ducem cu anul de fabricaţie înainte de 2000. Asta, gradual. Nu înseamnă că se întâmplă mâine, că nimeni nu gândeşte aşa. Odată oprim principala cale a lucrurilor nocive din acest oraş, care sunt vehiculele foarte poluante, după care, să spunem, în primul an interzicem în zona centrală maşinile Euro 4, peste doi ani interzicem cele cu Euro 5, iar peste încă doi ani de zile nu acceptăm decât vehicule electrice. Gradual, pentru ca lumea să se pregătească în timp.

Dacă proiectăm după norme expirate, nu ne îndeplinim misiunea faţă de finanţatorul european”

- Poluarea va conduce la o incidenţă mult mai mare a bolilor cardiovasculare. Vorbind despre Spitalul Regional de Urgenţă, acesta pare destinat dacă nu eşecului, cel puţin amânărilor fără de sfârşit, la fel ca atâtea şi atâtea proiecte din această zonă a ţării. Cum se face că s-a ajuns ca spitalele acestea regionale să coste, fiecare, câte 500 de milioane de euro?

- Nu ştiu cum se face, dar aud mereu această discuţie care a fost, de fapt, discuţia cea mai importantă care a blocat şi autostrada. Diferenţa dintre estimările făcute prin studiile de fezabilitate şi valoare corectă a contractului de lucrări poate să fie de la simplu la dublu. Vă spun din experienţă. Avem lucrări pe care proiectanţii le proiectează diferit... De exemplu, Casa Braunstein, care a fost estimată la 6,4 milioane de euro şi s-a licitat la 3,9 şi multe alte investiţii care sunt exact în aceeaşi situaţie. Asta e situaţia şi cu Spitalul Regional de Urgenţă. Oamenii aceia au prevăzut nişte lucruri absolut rezonabile pentru un spital care să nu ia din urma celor care le aruncă deja la gunoi, ci să fie cel puţin cu un pas înaintea spitalelor din Europa de Vest şi asta a fost teoria pe care au spus-o consultantul şi proiectantul, că dacă ne apucăm să proiectăm după norme expirate, nu ne-am îndeplini misiunea faţă de finanţatorul european.

- Şi ce-ar trebui făcut?

- Ei au spus aşa: Noi trebuie să fim cu un pas înainte. Noi ne-am luat o rezervă pentru ca dumneavoastră să fiţi cel mai eficient spital din Europa, să puteţi concura cu AKH, cu spitalele turceşti şi cu cele din Statele Unite ale Americii, dacă vreţi să fiţi top, dar dacă vreţi să rămâneţi ultimii din Europa, alegeţi altceva.

- Care credeţi că va fi soarta Spitalului Regional din Iaşi, dat fiind faptul că ministrul Fondurilor Europene susţine că investiţiile acestea se vor face, însă etapizat... De ce credeţi că Guvernul ezită să folosească bani europeni pentru aceste investiţii?

- Dintr-un motiv foarte simplu, care scapă unora dintre noi şi nu vrem să-i acordăm atenţia necesară. Pentru faptul că atragerea de fonduri europene se face printr-o soluţie acceptată de la integrare – prin cofinanţare, şi nu cofinanţarea autorităţii finale, ci cofinanţarea Guvernului României. Adică, dacă acest obiectiv costă 100 de milioane de euro, 2 milioane pune autoritatea locală, iar cele 98 de milioane de euro rămase se împart pe din două - jumătate pune Comisia Europeană, jumătate pune Guvernul României. Problema lor este jumătatea pe care trebuie să o pună Guvernul. Dar Guvernul a intrat într-o mare problemă, pentru că programele de investiţii sunt complet blocate şi mai au şi un aspect electoral. Nu există o politică de dezvoltare a României, ci de securizare a votului de la români.

- Luând în considerare toate acestea, credeţi că vom avea, în următorii cinci ani, un spital regional la Iaşi?

- Cu ei, nu! Dar ei nu mai apucă să taie panglica la niciun astfel de spital! Mai este o chestiune: bani în România sunt, dar sunt foarte prost gestionaţi. Sunt nişte zone de risipă permanentă pe care nimeni nu le gestionează cum se cuvine şi mă refer la risipa energetică, pe care o au toate instituţiile statului, care este imensă, vorbim despre zeci de miliarde de dolari anual şi care ar putea reprezenta o sursă de finanţare pentru foarte multe proiecte.

Suntem dispuşi să încercăm angajarea unui credit pentru construcţia unei săli polivalente”

- O altă investiţie mult aşteptată la Iaşi este cea a unei săli polivalente. Preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi vă tot aruncă mănuşa în privinţa construcţiei unei asemena săli şi solicită teren pentru această investiţie. A afirmat chiar că în cazul în care i-aţi pune la dispoziţie 5,6 ha de teren ar construi, în regim de urgenţă, o Sală a Sporturilor nouă la Iaşi. Are Primăria disponibil, în momentul de faţă, un teren pentru această investiţie?

- Nu numai că are disponibilă această suprafaţă, dar acesta a fost iarăşi un fake-news de tip tablou în perete, pentru că noi lucrăm la acest proiect din februarie 2018. Este motivul pentru care facem şi PUZ-ul de pe zona Moara de Vânt. În prima discuţie pe care am avut-o la Compania Naţională de Investiţii, ei au spus aşa: se poate implementa un astfel de proiect în condiţiile în care Primăria pune la dispoziţie o suprafaţă compactă de cel puţin 5,6 ha. Singura zonă în care avem o astfel de zonă compactă în care să putem asigura şi facilităţi de transport şi conectivitate a fost Moara de Vânt. Iar PUZ-ul de acolo este în faza finală, de obţinere a avizului unic de la Consiliul Judeţean, pentru a intra în Consiliul Local.

- Deci, sala este în pregătire...

- Dumnealui a preluat o informaţie cu care noi o lucrăm de un an de zile şi a prezentat-o ca pe o provocare. Ceea ce nu ştie dumnealui este că noi vrem să mergem pe două pahare pline. Cel de-al doilea pahar este că noi lucrăm acum la o documentaţie pentru a putea implementa şi o sală de sport mai uşor de gestionat, pentru că această sală de sport propusă de CNI va avea 16.000 de locuri. Gândiţi-vă că stadionul are doar 11.000 de locuri! Am identificat alte două locaţii, respectiv unde este actualul garaj al CTP, din Tudor Vladimirescu, care are 4,2 ha, şi încă o suprafaţă de 3 ha în fostul garaj de la CET. Arhitecţii evaluează acum care din cele două locaţii este mai fezabilă pentru a putea implementa o sală de sport de 10.000 de locuri. Până ajungi să o faci pe cea de 16.000 de locuri care te costă 56 de milioane de euro, în estimarea CNI, noi ne propunem să facem o sală de sport care să poată fi umplută. Prin urmare, suntem dispuşi, ca municipalitate, să încercăm angajarea unui credit pentru construcţia unei săli polivalente de mărimea celei de la Cluj, într-o zonă uşor accesibilă, în care transportul public să fie prioritar, în condiţiile în care Guvernul să se concentreze pe şoseaua de centură şi pe Spitalul Regional de Urgenţe, care sunt responsabilităţile Guvernului. Adică, am vrut să fim un partener cât se poate de loial.

Stadion? Hai să terminăm mai întâi şcolile, ca să aibă cine ajunge şi pe stadion!”

- Care sunt planurile de investiţii ale Primăriei pentru acest final de an şi cu ce investiţii veţi ataca începutul de an 2019?

- Planurile sunt destul de laborioase, având în vedere că avem şantiere deschise peste tot în oraş. Încercăm să terminăm ce mai avem de terminat... În primul rând, să finalizăm Şoseaua Naţională, unde este o bătălie de zi şi de noapte şi nu mai este mult. Anul viitor vrem să finalizăm Şoseaua Bârnova, strada Malu, Semănătorului, Bucovinei şi Cazărmilor, N-o să terminăm într-un an de zile - nici indicatorii nu ne dau voie, dar ne apucăm - şi sperăm ca în 2022 să fie gata, Aleea Strugurilor, Strada Strugurilor şi Aleea Tudor Neculai. Demarăm lucrările pe Şoseaua Iaşi – Voineşti, pe care le vom termina probabil în prima jumătate a anului 2020. Apoi, avem proiectele europene, avem Casa Braunstein, Baia Turcească şi suntem acum la licitaţie cu Muzeul de Ştiinţe ale Naturii. Desigur, sunt şi proiectele europene aflate în evaluare. Am avut o şedinţă cu cei de la ADR... Vom finaliza liniile de tramvai, tot ceea ce a mai rămas în oraş - străzile Pădurii, Ţuţora, Calea Chişinăului, până la Ceramica, şi celălalt tronson – Dancu. Totodată, vom construi două grădiniţe, ale căror proiecte sunt finalizate şi arată superb, fiind vorba despre Grădiniţa din Bucium, cu o capacitate de 152 locuri, şi cea din Dacia, de 290 locuri. Apoi grădiniţa din Nicolina, PP1, pe care o inaugurăm, sper, până la sfârşitul acestui an...

- Dar Grădiniţa PP1 n-a fost deja inaugurată, în luna septembrie?

- Nu. Acum a venit mobilierul. Probabil că va fi deschisă în maxim două săptămâni. Apoi, să nu uităm de sălile de sport. Vrem să terminăm sala de la Şcoala Virgil Madgearu, să începem sala de la Ion Creangă, să finalizăm primele patru terenuri sintetice, să începem următoarele 5, reabilitarea şi eficientizarea iluminatului public, Spitalul de Recuperare... Mai sunt şi achiziţiile a 36 de tramvaie şi 44 de autobuze electrice, la care se adaugă şi 24 de autobuze pe gaze naturale comprimate. Acestea ar fi, să spunem, lucrurile pe care le putem strânge pentru perioada 2019-2020. Desigur, şi locurile de joacă pentru copii, unde, din totalul de 93 mai avem de finalizat încă 60 de unităţi.

- Putem spera măcar că una dintre marile investiţii - cum ar fi o sală de sport modernă, va fi începută anul viitor la Iaşi?

- Este ceea ce ne dorim foarte mult şi pentru asta suntem în măsură să accesăm şi un credit pentru a nu aglomera foarte mult cofinanţare pe fonduri europene. Şi mai avem un alt obiectiv pe care vrem să-l începem cât mai curând - Şcoala Normală Vasile Lupu.

- Stadion nou....

- Hai să terminăm mai întâi şcolile, ca să aibă cine ajunge şi pe stadion!

A consemnat Dan M.BREZULEANU

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

 

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

 

 

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE S.C. VARA MR S.R.L. Iaşi, cu sediul social în mun. Iaşi, str.7 Oameni, nr.23, jud. Iaşi, C.U.I. RO4615947, O.R.C.J22/1478/1993, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr.82, jud. Iaşi, conform Sentinței civile nr. 698/18.04.2012, pronunţată de Tribunalul Iaşi – Secţia Comercială şi de Contencios Administrativ, în dosarul nr. 4938/99/2010, anunţă scoaterea la vânzare în data de 17.12.2018, ora 11.00, prin licitaţie publică cu strigare a următoarelor active: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de piață evaluare (lei, fără T.V.A.*) – Preț de pornire a licitației (lei, fără T.V.A. ) Activ 1 – Clădire hală producție țevi (Corp C1) cu sc. 866,61 mp și st. utilă de 773,76mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1971mp înscrise în CF61393/Rediu, nr.cad.1690, nr. parcelă 1(42/13), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iaşi – echipament tehnologic producere ţevi ce include linia de producţie (include linie de calibrare, sudare şi linie de formare) – Bunuri mobile: Unitate centrala Forte Quattro, Generator LX 3000, Instalație de redresare – 1.196.900,00 lei – 718.140,00 lei Activ 2 – Clădire hală (Corp C1) cu sc. 862,37 mp și st. utilă de 773,76mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1952mp înscrise în (CF61394/Rediu, nr.cad.1691, nr.parcelă 1(42/14), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iaşi; - Clădire hală (Corp C1) cu sc. 883,57 mp și st. utilă de 798mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1970 mp înscrise în (CF61396/Rediu, nr.cad.1962, nr.parcelă 1(42/15), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iasi. – 425.200,00 lei – 223.500,00 lei Poate participa la licitaţie orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 14.12.2018, ora 11.00, la sediul Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, documentele necesare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr.82, jud.Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 9.00–16.00, până pe data de 14.12.2018, ora 11.00 (după o programare prealabilă, de 24 de ore) sau pe site-ul www.insolventa.ro secțiunea Portofoliu. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. 0232/243864, 0758049901, 0755132474.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitorului SC BART LIV COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 3157/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamț – Secția II Civilă, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2006, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile conform Raportului de evaluare al bunurilor mobile – stoc de marfă compus din echipamente electrice, echipamente sanitare, instalații electrice, feronerie etc., situate în mun. Roman, jud. Neamț, astfel: a. Preț de pornire 75% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 52.019 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 04, 11, 18 și 25.01.2019, ora 12.00; b. Preț de pornire 65% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 45.083 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 01, 08, 15 și 22.02.2019, ora 12.00; c. Preț de pornire 55% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 38.147 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 01, 08, 15 și 22.03.2019, ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 100 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr.RO26PIRB2900710925003000 deschis pe numele debitorului la First Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul: RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la First Bank. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, sau tel: 0744520508,0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com
ANUNŢ DE VÂNZARE Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. – Filiala Suceava, în calitate de lichidator judiciar al debitorului Samyx Forest S.R.L., anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, la data de 20.12.2018, ora 12.00, a următorului activ: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*) – Valoare de pornire licitație (lei, fără T.V.A.*) Activ 1 – Proprietate imobiliară situată în sat Calafindești, com. Calafindești, jud. Suceava, inscrisă în Cartea Funciară nr.30010/Calafindesti, cu nr. cad. 30010, ce include: teren intravilan cu categoria de folosință Curți Construcții cu suprafața de 982 mp pe care sunt amplasate corp C1 – Clădire Brutărie cu suprafața construită de 216 mp, regim înălțime P și corp C2 – Clădire Magazie cu suprafața construită de 46 mp, regim înălțime P. Proprietatea dispune de utilități și are deschidere frontală la drumul comunal DC39, asfaltat. Terenul este dobândit în baza CVC nr. 3138/2008. Clădirile Corp C1 și C2 au fost dobândite în baza Sentinței civile nr. 2818/16 iunie 2008. – 85.910,00 lei – 85.910,00 lei Pentru participarea la licitaţie, potenţialii cumpărători trebuie să depună la sediul procesual ales al lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, până la data de 19.12.2018, ora 12.00, documentele aferente. Bunurile se vând libere de sarcini. Tel: 0755132475; 0757545545; 0232/243864, fax: 0232/212231, e-mail: vanzari@insolventa.ro.
 Hoți prinși în flagrant pe când tăiau arbori dintr-o pădure a Direcției Silvice
18/01/2019 15:32

  Hoti prinsi in flagrant in timp ce tăiau arbori dintr-o pădure a administrată de Directia Silvică Suceava. Politistii Secţiei de Poliţie Rurală Adancata au fost sesizaţi telefonic de c ...

Coarne de căprior găsite la o percheziţie
18/01/2019 15:26

      Poliţiştii băcăuani au efectuat o percheziţie domiciliară la locuinţa unui bărbat de 37 de ani din comuna Asău, ocazie cu care au fost confiscate bunuri deţinute fără drept, ...

 Proiectil exploziv, găsit în urma unor săpături, îb albia râului Moldova
18/01/2019 14:25

  Proiectil exploziv, găsit intamplător in albia raului Moldova, la Frasin. În zona respectivă se fac lucrări pregătitoare in vederea montării unei sonde de foraj gaz metan. Cu aceasta ocazie, ...

Vizita preşedintelui Iohannis la Iaşi va dura... 150 de minute!
18/01/2019 13:22

Cu ocazia implinirii a 160 de ani de la crearea statului roman, la Palatul Culturii din Iaşi va fi semnat miercuri, 23 ianuarie, un act oficial prin care Iaşul va primi titlul de Capitală Istorică. Totodat ...

Prins băut la volan
18/01/2019 12:00

Agenţii din cadrul Sectiei II de Politie Rurală Ciurea au actionat zilele trecute pentru prevenirea accidentelor rutiere si mentinerea unui climat corespunzător de sigurantă publică. Au fost controlate 30 ...

În bucluc, din pricina anvelopelor
18/01/2019 11:00

Agenţii din cadrul Posturilor de Poliţie Ţigănaşi şi Popricani au actionat recent pentru asigurarea unui climat corespunzător de sigurantă publică si prevenirea accidentor rutiere. Au fost controlate 3 ...

O delegaţie a OMS a luat urma rujeolei, la Suceava
18/01/2019 10:52

    Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Suceava a primit vizita reprezentanţilor Centrului Naţional de Supraveghere şi Control al Bolilor Transmisibile (CNSCBT) şi ai Organizaţiei Mondiale a ...

  Firmă importantă de confecţii, preluată de francezi
18/01/2019 10:35

  Cea mai mare fabrică de confecţii din Dorohoi şi una dintre cele mai importante din judeţul Botoşani, Conted SA, a fost preluată in totalitate de noul acţionar majoritar, compania franceză HDM, ...

  Victor Ponta vine la Neamţ
18/01/2019 10:32

  Preşedintele partidului PRO Romania, Victor Ponta este aşteptat pe 22 ianuarie la Piatra Neamţ. Fostul premier se va intalni cu membrii şi simpatizanţii tinerei formaţiuni politice, dar şi cu pre ...

O nouă razie pe străzile din oraș
18/01/2019 10:00

Politistii din cadrul Biroului Rutier au actionat recent in municipiu pentru prevenirea accidentelor, vizand combaterea principalelor cauze generatoare. Au fost date 77 de amenzi, in cuantum de 19.045 de lei, d ...