IMG_4678

Dimensiune font:

„Vreau să aduc un miliard de euro în judeţul Iaşi” VIDEO Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Maricel Popa

| 26-05-2018 10:00

 

Preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, Maricel Popa, a intrat în politică cu dorinţa de a aduce o schimbare radicală în zona rurală a Iaşului, de a moderniza lucrurile înţepenite de foarte multă vreme „Am reuşit să atragem foarte mulţi bani europeni. Nu avem până acum niciun proiect neadmis. Suntem pe locul 1 în ţară la proiecte europene. Vom încerca să atragem cât mai multe fonduri şi după 2020, chiar dacă va fi foarte greu, căci proiectele se vor depune la Bruxelles, sau va fi o altă procedură, mult mai greoaie. Noi suntem pregătiţi, avem o strategie făcută”, spune Maricel Popa, încercând să-şi convingă semenii că sunt, cu toţii, pe drumul corect.

 

- Domnule preşedinte, mai mult decât oricând, progresul pare condiţionat de existenţa unei infrastructuri solide, în special a infrastructurii rutiere. Ce s-a reuşit la Iaşi în acest domeniu în cei aproape doi ani de la preluarea funcţiei de preşedinte al Consiliului Judeţean?

- În judeţul Iaşi s-au atras, numai în 2017, în jur de 400 milioane de euro, atât din fonduri europene, cât şi guvernamentale. Necesităţile sunt foarte mari, este adevărat, şi asta pentru că ani de zile nu s-a făcut nimic. Vă dau un exemplu: pe vremea mandatelor lui Constantin Simirad şi Cristian Adomniţei, timp de 10 ani s-au atras 138 milioane de euro. Cu 400 milioane de euro atraşi anul trecut eu cred că este bine, însă necesităţile noastre sunt foarte mari. La drumuri, de exemplu, noi avem 1.053 km de drum judeţean, Bistriţa are 1.051 km, Prahova 1.049 km... acum, noi trebuie să mai asfaltăm 600 km de astfel de drum, pe când la Bistriţa mai sunt vreo 10 km de asfaltat, iar la Prahova, la fel. Este o problemă, deoarece ani de zile, din păcate, cei din administraţie nu s-au corelat la nivel de investiţii rurale.

- Ce s-a reuşit, totuşi, în această perioadă?

- Anul trecut am atras de la Guvern, prin programul PNDL II, de 256 milioane euro. Am reuşit astfel să ne îndreptăm atenţia şi către drumurile comunale, să investim şi în lucrări de apă-canal, în infrastructura medicală. Se vor construi şi moderniza 44 de dispensare medicale, 187 şcoli nu vor mai avea veceul în fundul curţii, ci vor avea toaletă în interior... Avem 100 km de drum judeţean de modernizat cu bani de la Guvern, mai avem investiţii de 187 milioane de euro în reţeaua de apă-canal, în localităţile care au sub 2.000 de locuitori, urmând ca în luna iunie să se semneze masterplanul cu ApaVital, în jur de 360 de milioane de euro.

În mandatul meu vor fi asfaltaţi 300 km de drum judeţean”

- Sunt investiţii demarate în ultimii ani...

- La noi nu s-a acordat foarte multă atenţie investiţiilor. Indiferent ce spun domnii Flaişer sau alţii, când am venit la Consiliul Judeţean am constatat că existau semnate doar drumurile din 2005, de pe axa Iaşi – Vaslui şi axa Iaşi – Botoşani. Am fost uimit că, în afară de aceşti 60 de km de drum judeţean nu s-a mai făcut nimic. În perioada 2008-2012 s-au realizat 18 km drum judeţean, iar din 2012 în 2016 s-au modernizat 21 km de drum judeţean. Atât! 4 km pe an... Noi am reuşit doar anul trecut să avem 49 km de drum modernizat, cu covoare asfaltice. Am început un program promiţător privind asfaltarea a 300 km de drum judeţean, în mandatul meu. Avem finanţare din fonduri europene, la ora actuală, pentru 110 km, pentru alţi 92 km vom folosi bani de la Guvern, iar 70 km din resurse proprii. Completarea, cu încă 30 km, o vom face prin programul transfrontalier – 10 km cu Ungheniul şi vom mai avea o aplicaţie pe POR, completarea programului de modernizare, de încă 20 km. Deci, am găsit bani într-un an pentru 300 km de drum asfaltat. Dacă şi predecesorii mei şi-ar fi dat seama că e o necesitate infrastructura rutieră, cu siguranţă Iaşul ar fi arătat altfel.

- Care este, în momentul de faţă, situaţia drumurilor judeţene din Iaşi?

-La ora actuală, din 1.053 km de drum judeţean avem 60 km neasfaltaţi, de pământ, că anul trecut am reuşit să punem piatră pe 33 km, avem 50 km de drum balastat, 400 km care figurează ca drum asaltat, deşi asfaltul a 200 km nu se mai cunoaşte, e un dezastru! Când eu am venit la Consiliul Judeţean, la Direcţia Judeţeană de Administrare a Drumurilor şi Podurilor Iaşi  erau doar doi specialişti de drumuri, restul fiind absolvenţi de zootehnie, de mecanică, de electronică... Din 28 de salariaţi ai DJADP, doar doi aveau specialitatea drumuri, iar unul a fost şi într-un episod pe la tv, că urmărea lucrările din birou şi făcea ulterior documentele... numai probleme. Am reuşit să mai angajăm încă 7 specialişti de drumuri, a dat Dumnezeu acum să avem şi un director la DJADP, e un sector unde mai sunt multe de făcut.

- Dar lucrurile par a se succede cu destulă lentoare...

- Nu poţi să faci totul dintr-o dată! Eu am promis să aduc bani în Iaşi. La începutul mandatului, în 2016, am spus că vom realiza 300 km de drum judeţean modernizat şi voi aduce 500 milioane de euro, ca investiţii, în Iaşi. La ora actuală avem contractaţi, bani europeni şi fonduri guvernamentale, peste 500 milioane de euro. Am mărit ştacheta la un miliard de euro! Vreau să aduc, până la finalul nandatului, un miliard de euro în judeţul Iaşi. Remarc faptul că, anul trecut, în august, am semnat pentru realizarea celui mai mare drum din ţară: 173 km, cu finanţare de 72 milioane de euro. Din august, abia săptămâna trecută am reuşit să semnez proiectarea lucrării. Două luni va dura proiectarea, alte două luni obţinerea de avize... Lumea spune că nu se vede nimic, că totul e doar pe hârtie, dar asta e realitatea. Procedurile sunt extraordinar de greoaie. Apoi, am reuşit să identificăm şi alte probleme, la şcoli, unde existau mereu doar autorizaţii provizorii de funcţionare. Am mers la guvern şi am reuşit să obţin, pentru cele 187 de şcoli cu veceul în fundul curţii, finanţare. Îmi doresc să nu mai existe în judeţul Iaşi şcoli fără autorizaţie.

- Sătenii spun că toate investiţiile în infrastructură vor fi zadarnice în condiţiile în care nu vor avea locuri de muncă. Mai mult, degeaba faci dispensare dacă nu sunt medici, degeaba reclădeşti şcoli dacă nu sunt elevi, degeaba aduci apă dacă nu aduci şi canalizare... Ce se poate face pentru ca toate acestea să aibă o finalitate?

- Apa şi asfaltul nu reprezintă un lux, ci o o necesitate. Exact ca şi telecomanda la tv. Am spus că principala prioritate o reprezintă infrastructura rutieră şi am început să o dezvolt, iar dacă vom realiza cei 300 de km de drum judeţean, plus 200 km covoare de asfalt. Apoi, ştiţi foarte bine că exista o problemă cu TransAgropolis, care devenise un soi de muzeu al pătrunjelului, căci de patru ani nu avea niciun client. Am reuşit să salvăm proiectul şi, odată cu acesta, să salvăm toate proiectele europene, deoarece eram în monitorizare, având deja un eşec cu Centrul Expoziţional Moldova. TransAgropolis ar fi fost al doilea eşec al unei investiţii cu bani europeni şi riscam ca 10 ani să nu mai primim, la CJ, niciun ban european. Dezvoltând infrastructura, dezvolţi locurile de muncă în mediul rural.

Vom construi 44 de dispensare în mediul rural, în următorii doi ani”

- Iar mediul rural a devenit prioritar...

- Prioritatea mea o reprezintă mediul rural, deoarece ani de zile nu s-a investit deloc în această zonă. Pentru polul de dezvoltare metropolitană s-au primit 130 de milioane de euro, în primul ciclu financiar. Ştiţi cât a ajuns în mediul rural? Nimic! Toţi banii au rămas în municipiul Iaşi. Acum mai sunt acolo 60 milioane de euro şi am atras atenţia domnului primar că 20 de milioane de euro trebuie să meargă în mediul rural, pentru că asta este esenţa polului de dezvoltare. Dacă vom dezvolta infrastructura rutieră, cu siguranţă că vom dezvolta şi construcţia de case în mediul rural, iar o parte dintre cetăţeni vor merge la ţară. Iar o altă mare prioritate a noastră este să realizăm locuri de muncă pentru cei din mediul rural.

- În mediul rural există, însă, foarte multe probleme, care ţin nu doar de infrastructură rutieră, ci şi de cea sanitară, educaţională, de lipsa medicilor...

- Am reuşit să facem proiecte şi vom construi, în următorii doi ani, 44 de dispensare, care vor fi dotate cu tehnică medicală şi cu ambulanţe. Sperăm ca, odată cu majorarea salariilor la doctori, aceştia să rămână în ţară.

- Există o criză a medicilor, dar şi una de infrastructură în domeniul acesta medical. Care sunt planurile pentru acest sector?

- Anul trecut au plecat din ţară 6.000 de doctori, iar 5.000 au plecat în 2015. Din această cauză, Guvernul a trebuit să ia o măsură radicală, să majoreze, să dubleze sau să tripleze salariile doctorilor, pentru a stopa migraţia aceasta. Consiliul Judeţean are şase spitale în administrare şi am reuşit să avem investiţii pentru toate acestea, atât prin proiecte europene, cât şi cu bani guvernamentali. Avem cea mai modernă sală de operaţii din estul Europei, la Spitalul de Neurochirurgie, spital modernizat în totalitate. Am reuşit să atragem fonduri europene de 27 de milioane euro pentru modernizarea Spitalului de Copii „Sfânta Maria”, am modernizat Spitalul de Boli Infecţioase cu fonduri guvernamentale, prin PNDL, am făcut investiţii însemnate la Maternitatea „Cuza Vodă” şi multe altele. La Spitalul de Neurochirurgie exista un singur tomograf, pentru toată zona Moldovei, iar acum sunt două astfel de aparate, plus 3 RMN-uri, un alt RMN ajungând la Spitalul de Copii.

- În zona rurală vor exista proiecte privind domeniul acesta al sănătăţii publice?

- Am dus aparatură modernă la Maternitatea „Cuza Vodă”, unde există acum mai multe echipamente portabile tip ecogaraf, pentru a se putea deplasa în zonele rurale. Avem de gând să modernizăm şi Spitalul de Pneumoftiziologie, să luăm laboratoare mobile, deoarece bolile acestea au avansat mult. Vom avea scanere mobile pentru cancerul mamar, cancerul de col uterin, deoarece puţine femei din mediul rural vin să-şi facă analizele respective, dar cu un astfel de scaner, totul va dura 20 de minute. Vrem să realizăm, în mediul rural, şi anumite laboratoare stomatologice, iar dispensarele de la ţară să aibă şi câte un cabinet stomatologic, unde să meargă absolvenţii să profeseze.

Vom avea un nou terminal de pasageri, la Aeroport”

- Vom avea parte de investiţii şi la Aeroport, în această perioadă?

- Da. Aeroportul se va dezvolta şi mai mult. Vom avea un nou terminal de pasageri , un terminal cargo, vom avea un terminal pentru mentenanţa avioanelor Airbus, în parteneriat cu Bacăul. Luna aceasta am avut vizita a patru companii, de fapt, a patra, Lufthansa, vine joi... Am avut recent o întâlnire cu DHL, cu Turkish Airlines, Ernest Airlines a deschis două linii la Iaşi, putem spune că ne dezvoltăm.

- Sunt speranţe ca în următorii doi ani să avem un terminal de pasageri nou la Iaşi?

- Îmi doresc foarte mult ca în următorii doi ani să mărim capacitatea de procesare a pasagerilor. Cineva spunea, în 2016, că dacă pleacă de la conducerea Aeroportului va fi o nenorocire. Atunci erau 700.000 de pasageri, anual, iar acum sunt 1.300.000 şi până la finele anului vom avea un milion jumătate de călători. Bineînţeles, cifra nu va mai creşte exponenţial, cum a fost în primii doi ani, dar noi trebuie să ne gândim foarte bine în primul rând la pasageri şi trebuie să mărim capacitatea de procesare, să aibă alte condiţii, să vină la Iaşi, ne trebuie facilităţi şi pentru operatori.

- Exista un proiect de mărire a pistei de la Aeroport. Mai este de actualitate?

- Asta se va face în faza a treia a planului pe care îl avem pentru Aeroport. În prima fază va fi soluţionată parcarea avioanelor şi terminalul cargo, apoi, în a doua etapă, terminalul de pasageri, iar a treia etapă va cuprinde mărirea pistei până la 3.000 metri, pentru a putea fi pistă de rezervă pentru Aeroportul din Chişinău şi cel din Bucureşti.

- Investiţiile în zona rurală continuă într-un ritm constant. Unde se va situa satul românesc în deceniul următor şi cum va arăta el?

- Zona rurală va arăta total diferit, în următorii ani, după investiţii de sute de milioane de euro. 256 milioane de euro care vor veni prin PNDL, deja în proces de licitaţie şi execuţie, 100 milioane de euro vor veni ca fonduri europene şi vor mai urma încă proiecte de 150 milioane de euro, tot din fonduri europene, aflate acum în diferite faze de analiză. Dar nu ne vom opri aici!

Autostrada? E o chestiune de timp”

- Scena politică locală rămâne, fără îndoială, într-o permanentă schimbare. Vedem apărători feroce ai capitalului încercând să ajungă la final de lună cu un salariu asigurat de stat, dar şi invers, într-o reprezentaţie pe care cetăţeanul nici nu mai vrea să o privească, pentru că nu o mai înţelege. Cât e de comod să rămână în zona aceasta a social-democraţiei un om care a cunoscut şi cunoaşte succesul pe piaţa capitalistă?

- Este o experienţă nouă. În 2013, când am mers la Ministrul Energiei şi la Ministrul Economiei, timp de trei ani am învăţat administraţia la nivel superior şi am văzut că e altceva faţă de ceea ce ştiam eu din mediul privat. Am căpătat o experienţă foarte bogată, ceea ce mă ajută acum foarte mult în implementarea proiectelor. Faptul că am lucrat 23 de ani în mediul de afaceri real, unde am avut chiar şi 4.700 de salariaţi, m-a ajutat. Din anul 2000, când am achiziţionat Tehnotonul, şi până în 2013, grupul de firme Omega-Tehnoton a plătit peste 90 milioane de euro impozite şi taxe la stat. Iar aceste firme, împreună cu Moldoforest, au fost luate cu datorii foarte mari la stat... Nu mă dranjează că sunt criticat, e adevărat că toţi criticii ascund câte un interes, dar mă deranjează că nimeni nu critică faptul că nu mai există fabricile Moldoplast, Ţesătura, Mătasea, Confecţia de la Baza 3, CET-ul, Fabrica de ulei... Se spune că în pomul care nu face fructe nimeni nu dă cu băţul. În zona industrială mai sunt astăzi patru întreprinderi care funcţionează. Restul sunt dărâmate.

- Unde veţi merge din sediul PSD de pe Ştefan cel Mare, în cazul în care justiţia vă va sili să părăsiţi acea clădire?

- Nu ştiu dacă va fi cazul. Nu cred că ne-am născut acolo. Domnul primar s-a răzbunat, este o copilărie... În loc să fim împreună, aşa cum am spus din mai 2016, când am început să facem proiecte împreună, să aducem cât mai mulţi bani pentru Iaşi, ajungem aici. Eu aveam o anumită experienţă la ministere, iar cu experienţa dumnealui în administraţie puteam avea proiecte foarte frumoase. Eu doream să nu mai fie acea dihonie care a fost întotdeauna în administraţia ieşeană, dar în loc să ne interesăm de bani pentru judeţ, ne-am interesat de altceva. Îmi doresc, însă, ca şi domnul primar să vină alături de mine, să lase copilăriile şi împreună să facem proiecte pentru Iaşi.

- O ultimă întrebare: va avea Iaşul autostradă?

- Da, vom avea autostradă. Sunt în lucru procedurile de proiectare şi execuţie a autostrăzii de la Ungheni la Târgu Neamţ. E o chestiune de timp. Într-un an, doi va începe construcţia autostrăzii.

A consemnat Dan M.BREZULEANU

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

 

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L.– societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agroindustrială, (tip “ferma creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice– Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 303.650 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc. – Preț de pornire lei - fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 244.922 2 – Vidanjă TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 62.640 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 43.622 Licitațiiile vor avea loc în zilele de 09, 16, 23 și 29.11.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA– pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru reprezentantul societății cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar deschis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiune) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, etaj 1, cabinet nr. 13, jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
CENTRUL DE EXPERTIZĂ ÎN INSOLVENŢĂ SPRL anunţă în datele de 9.11.2018; 23.11.2018; 7.12.2018; 21.12.2018; orele 12.00, organizarea la sediul lichidatorului din Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanul, cam. 13-14, a licitaţiilor publice cu strigare pentru debitoarea SC ALFINCOOL SA, situată în Iaşi, str. Platou Abator nr. 5, vânzarea pe ansamblu imobiliar din Iaşi, str. Abator nr. 5 format din: Teren 21200 mp pe care sunt edificate construcţii: C1 Post trafo nr. inventar 3131 C3 Cabină Poartă nr. inventar 1518 C4 Cabină basculă nr. inventar 5112 C5 Anexă depozit nr. inventar 1504 C6 Depozit spirt vrac nr. inventar 1504 C7 Atelier preparare P+2E nr. inventar 1518 C8 Atelier îmbuteliere P+1E nr. inventar 1520 C9 Depozit produse finite nr. inventar 1522 C10 Hală fabricaţie P+2E nr. inventar 1501 C11 Staţie hidrofor nr. inventar 1523 C12 Atelier+Garaje+Magazii nr. inventar 1523 C13 Depozit cereal nr. inventar 1411 C14 Depozit carburanţi nr. inventar 1517 C15 Pavilion administrative nr. inventar 1502 Pe teren sunt edificate şi alte constructii (depozit borhotformat din cistern, depozit de brut-cisterne, birouri desfacere, puţ apă şi pompe, beci, staţie epurare) neintabulate care au fost luate în considerare în evaluarea proprietăţii. Preţul de vânzare al ansamblului imobiliar - 1.109.000 euro fără TVA. Prețul se va achita la echivalentul în lei din ziua efectuării plăţii. Cei interesaţi se vor adresa la sediul lichidatorului sau la tel. mobil 0774006236; 0723366786; 0747059149.
PUBLICAŢIE DE VÂNZARE S.C. VARA MR S.R.L. Iaşi, cu sediul social în mun. Iaşi, str.7 Oameni, nr.23, jud. Iaşi, C.U.I. RO4615947, O.R.C.J22/1478/1993, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr.82, jud. Iaşi, conform Sentinței civile nr. 698/18.04.2012, pronunţată de Tribunalul Iaşi – Secţia Comercială şi de Contencios Administrativ, în dosarul nr. 4938/99/2010, anunţă scoaterea la vânzare în data de 17.12.2018, ora 11.00, prin licitaţie publică cu strigare a următoarelor active: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de piață evaluare (lei, fără T.V.A.*) – Preț de pornire a licitației (lei, fără T.V.A. ) Activ 1 – Clădire hală producție țevi (Corp C1) cu sc. 866,61 mp și st. utilă de 773,76mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1971mp înscrise în CF61393/Rediu, nr.cad.1690, nr. parcelă 1(42/13), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iaşi – echipament tehnologic producere ţevi ce include linia de producţie (include linie de calibrare, sudare şi linie de formare) – Bunuri mobile: Unitate centrala Forte Quattro, Generator LX 3000, Instalație de redresare – 1.196.900,00 lei – 718.140,00 lei Activ 2 – Clădire hală (Corp C1) cu sc. 862,37 mp și st. utilă de 773,76mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1952mp înscrise în (CF61394/Rediu, nr.cad.1691, nr.parcelă 1(42/14), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iaşi; - Clădire hală (Corp C1) cu sc. 883,57 mp și st. utilă de 798mp împreună cu teren intravilan curți construcții cu st. 1970 mp înscrise în (CF61396/Rediu, nr.cad.1962, nr.parcelă 1(42/15), amplasată în intravilan sat Horleşti, com. Rediu, jud. Iasi. – 425.200,00 lei – 223.500,00 lei Poate participa la licitaţie orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 14.12.2018, ora 11.00, la sediul Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, documentele necesare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr.82, jud.Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 9.00–16.00, până pe data de 14.12.2018, ora 11.00 (după o programare prealabilă, de 24 de ore) sau pe site-ul www.insolventa.ro secțiunea Portofoliu. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. 0232/243864, 0758049901, 0755132474.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitorului SC BART LIV COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 3157/103/2013 aflat pe rolul Tribunalului Neamț – Secția II Civilă, în temeiul dispozițiilor Legii 85/2006, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bunuri mobile conform Raportului de evaluare al bunurilor mobile – stoc de marfă compus din echipamente electrice, echipamente sanitare, instalații electrice, feronerie etc., situate în mun. Roman, jud. Neamț, astfel: a. Preț de pornire 75% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 52.019 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 04, 11, 18 și 25.01.2019, ora 12.00; b. Preț de pornire 65% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 45.083 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 01, 08, 15 și 22.02.2019, ora 12.00; c. Preț de pornire 55% din valoarea de piață (netă) stabilită prin raportul de evaluare: 38.147 Lei (exclusiv TVA) - licitațiile vor avea loc în data de 01, 08, 15 și 22.03.2019, ora 12.00. Licitațiile vor avea loc la data și ora stabilită, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 100 lei; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector nr.RO26PIRB2900710925003000 deschis pe numele debitorului la First Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul: RO33PIRB2400738563001000, deschis pe numele lichidatorului judiciar la First Bank. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în preziua licitaţei, ora 16.00. Lista completă a bunurilor mobile precum și alte informaţii suplimentare pot fi oferite la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, Etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, sau tel: 0744520508,0744994490, fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com
„În lumea aceasta a subiectivităţii au apărut prea mulţi vânzători de piei de cloşcă”
10/12/2018 00:00

    Sculptorul Liviu-Adrian Sandu este iniţiatorul şi fondatorul, in 2016, al Societăţii Artiştilor Figurativi din Romania şi, din 2013, Membru al Societăţii Sculptorilor Portretişti din ...

EXCLUSIV - Nicolae Dabija: „Trebuie să facem în aşa fel încât graniţa din capul basarabeanului să cadă”
30/11/2018 00:00

Nicolae Dabija este omul indrăgostit de cuvant, indrăgostit de limba romană, este cel care a luptat cu indarjire pentru ca generaţiile de astăzi din Republica Moldova să poată vorbi o limbă frumoasă, p ...

„Administraţia actuală nu vede Iaşul ca pe un actor regional relevant”
27/11/2018 08:22

  Cei 320 kilometri ai noii Autostrăzi Iaşi – Targu Mureş, care ar duce la realizarea unei mai bune legături intre localităţi urbane şi rurale din această zonă a ţării, au starnit nenumă ...

„Scriitorul trebuie să aibă o condiţie fizică foarte bună”
08/10/2018 00:00

„Scriitorul trebuie să aibă o condiţie fizică foarte bună” Catherine Lovey este o scriitoare de limbă franceză, născută in 1967 in Elveţia. A studiat relaţiile internaţionale şi mai ...

 

Silviu Gheţie: „Fotograful nu trebuie să aibă un ego foarte puternic”
06/10/2018 00:00

Festivalul Internaţional de Literatură şi Traducere Iaşi (FILIT) se află la cea de-a XI-a ediţie şi reuneşte la Iaşi, in perioada 3-7 octombrie 2018, profesionişti din domeniul cărţii, atat din ţ ...

„Se compromit doar cei pentru care politica este un simplu mijloc de a se realiza”
25/09/2018 00:00

Procesul de primenire a oamenilor politici este un fenomen firesc, rostul tineretului in politică fiind astăzi, dacă nu mai mare ca in trecut, cel puţin tot atat de mare cat a existat dorinţa de a face din ...

VIDEO - Mihai Chirica: „Fără fonduri europene, Iaşul ar fi fost un oraş anost”
23/09/2018 09:10

  Primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica, prezintă ieşenilor viziunea sa legată de fondurile europene, de viitorul oraşului pe care il administrează   *Trebuia să fim cel puţin cu jumă ...

„Noi, românii, suferim de sindromul drobului de sare”
18/08/2018 00:00

Potrivit unei analize realizate de REGnet, companie specializată in infiinţări şi modificări de SRL şi PFA, suspendarea activităţii economice a afacerilor din Romania, la inceputul anului 2018, se află ...

Românii privesc știrile politice ţinându-se de nas
15/08/2018 00:00

* dialog cu Alexandru Muraru, cercetător in Ştiinţe Politice, profesor asociat la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” şi prim-vicepreşedinte PNL Iaşi   - Domnule Muraru, ati spus la un ...

VIDEO -Mihai Chirica  „Nu a fost uşor să repunem Iaşul pe harta României şi a Europei”
03/08/2018 17:11

Mihai Chirica s-a născut la data de 1 septembrie 1971, in municipiul Iaşi. A urmat cursurile Colegiului Naţional din Iaşi, specializarea „Matematică – Fizică”, apoi Universitatea „ ...