Dr. Adrian Cotârleţ: „Principala boală a sistemului sanitar românesc este lipsa comunicării!”

default

Dimensiune font:

| 14-07-2016 12:00

Interviu cu dr. Adrian Cotârleţ, managerul Spitalului Municipal de Urgenţe Moineşti

 Aflat la conducerea Spitalului Municipal de Urgenţe Moineşti de un deceniu şi jumătate, dr. Adrian Cotârleţ este apreciat ca fiind unul dintre cei mai buni manageri din ţară. Fără să aştepte sprijinul autorităţilor, dr. Adrian Cotîrleţ a demonstrat de-a lungul timpului că şi într-un spital de provincie se pot face lucruri importante, reuşind să aducă unitatea sanitară pe care o conduce la un nivel înalt, aceasta fiind chiar printre primele patru unităţi acreditate la nivel naţional şi prima acreditată din Regiunea de Nord-Est. Despre secretele unui management performant într-un sistem sanitar suferind, dar şi despre lucrurile minunate ce se petrec la Spitalul din Moineşti, dr. Cotârleţ a avut amabilitatea să vorbească în cadrul unui interviu acordat cotidianului „Evenimentul Regional al Moldovei”.

- Vă aflaţi la conducerea spitalului de 15 ani. Sunteţi printre cei mai longevivi manageri din sistemul sanitar românesc. Cum aţi reuşit această performanţă?

- Sunt managerul Spitalului Municipal de Urgenţă Moineşti din 1 martie 2001. Atunci am format o echipă de conducere nouă. Acum, după atât timp, s-a învechit, pentru că am reuşit performanţa să ne menţinem în aceeaşi formulă: director medical, director financiar contabil, director de îngrijiri, şef de resurse umane, şef de serviciu juridic şi şef de compartiment audit. Ne place să credem că evoluţia spitalului nostru a determinat menţinerea aceleiaşi echipe de conducere. De asemenea, şi analiza anuală a indicatorilor de management efectuată de Consiliul de Administraţie a contribuit la acest fapt.

- Spitalul Municipal de Urgenţă Moineşti (SMUM) se află printre primele acreditate în ţară de către Comisia Naţională de Acreditare a Spitalelor din România. Aceasta în condiţiile în care multe spitale din ţară nu au primit acreditarea nici până acum… A fost vorba de o ambiţie personală?

- Spitalul din Moineşti este acreditat în primele patru spitale ale ţării şi primul din regiunea de Nord-Est. Am făcut acest lucru fără a beneficia de avantajele unei colaborări cu o firmă specializată în această direcţie. Este meritul colegilor mei care au participat la acest proces de acreditare, trei dintre ei fiind şi experţi ai Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor.

 

Motorul activităţii medicale este medicul”

 

- De-a lungul timpului, Spitalul din Moineşti şi-a câştigat statutul unui spital modern, a cărui structură organizatorică se transformă în funcţie de nevoile pacienţilor. Cum puteţi caracteriza evoluţia spitalului, de la momentul preluării conducerii şi până acum?

- Evoluţia Spitalului Municipal Moineşti este una atipică în sistemul spitalicesc din România şi spun acest lucru datorită faptului că la 1 martie 2001 aveam 318 paturi şi 32 de medici. În prezent, avem 414 paturi şi 121 de medici. Pentru un act medical de bună calitate, în viziunea noastră, sunt necesare trei condiţii de îndeplinit. Prima condiţie este o bună pregătire a personalului medical, a doua este dotarea spitalului pe măsura pregătirii şi, a treia, condiţii hoteliere decente. Am încercat să atragem medicii în spitalul nostru, pentru că motorul activităţii medicale este medicul. El este locomotiva.

 

Tinerii pleacă pentru că nu au condiţii în ţară”

 

- România a pregătit numeroşi specialişti în medicină, dar, cu toate acestea, spitalele se confruntă cu o criză de personal. Mulţi medici pregătiţi în ţară au luat calea străinătăţii pentru a profesa. Ce îi face pe tineri să plece?

- În mass-media şi peste tot se vehiculează ideea că medicii părăsesc România în primul rând din cauza neajunsurilor financiare. Noi avem o altă viziune asupra acestui lucru şi spunem că, în primul rând, medicul pleacă din România din cauza faptului că multe spitale din ţara noastră nu le pot permite să-şi pună în practică cunoştinţele dobândite într-o perioadă de timp foarte lungă. Asta este principala cauză. Nu au condiţii.

- În contextual actualei crize de medici şi asistenţi de la spitalele din ţară, cum se face că spitalul din Moineşti a fost ocolit de acest fenomen? Ce le oferiţi medicilor să rămână?

- În primul rând, noi am căutat să le oferim condiţii de lucru la dimensiunea pregătirii lor profesionale. De asemenea, situaţia financiară actuală a spitalului ne permite încadrarea medicilor la nivelul maxim. Fiind spital municipal de urgenţă, încadrarea este aceeaşi ca într-un spital clinic. Totodată, datorită bunei colaborări cu Primăria municipiului Moineşti, aceasta a dat în administrarea spitalului 24 de locuinţe, care au fost aduse la un standard bun şi fiecare medic care doreşte locuinţă o are pe durata contractului de angajat al spitalului nostru. Şi, nu în ultimul rând, medicul vrea o recunoaştere în spaţiul în care îşi desfăşoară activitatea, atât din partea autorităţilor, cât şi a oamenilor de rând. La noi, o primesc.

- V-a trecut vreodată prin gând să plecaţi în străinătate să profesaţi?

- Am făcut multe stagii de specialitate în Uniunea Europeană şi în Statele Unite ale Americii. Am găsit de cuviinţă să merg să văd la ce nivel sunt ei pe linie de chirurgie, dar şi de management medical, să pot fura lucruri care se pot adapta la specificul medicinei româneşti, dar nu am vrut niciodată să rămân acolo.

- Cum aţi reuşit să închegaţi şi să menţineţi echipa medicală omogenă şi performantă existentă la Spitalul din Moineşti?

- Este destul de greu să faci acest lucru, dar faptul că ne cunoaştem foarte bine şi cu plusuri şi cu minusuri, ne-a făcut să putem trece peste greutăţile întâmpinate. Nu a fost uşor, mai ales în anii de început când, fără a ne plânge de vechea moştenire, spitalul era înglodat în datorii, iar mentalitatea multor angajaţi lăsa de dorit. Am încercat să îi stimulăm pe cei care au rezultate deosebite. La noi, oricărui medic din spital care participă la un congres din ţară sau străinătate cu lucrare acceptată i se decontează taxa de participare, drumul şi cazarea.

 

Principalul nostru judecător este bolnavul”

 

- Recent, s-au încheiat Zilele Medicale ale Spitalului Municipal de Urgenţă Moineşti. Care sunt câştigurile aduse de acest eveniment? Dincolo de schimbul de experienţă dintre medici şi toate activităţile desfăşurate, putem vorbi şi despre o consolidare a imaginii spitalului?

- Putem vorbi şi de imaginea spitalului, pentru că feedback-ul avut de la majoritatea participanţilor este foarte bun, însă principalul câştig al acestei manifestări este faptul că, în mod sigur, în urma acestor manifestări ştiinţifice, a programului operator, a schimbului de idei, a stabilirii unor legături cu medicii din centre universitare şi din Uniunea Europeană, calitatea actului medical se va îmbunătăţi în spitalul nostru şi asta în folosul principalului nostru judecător, care este bolnavul.

- Care au fost noutăţile ediţiei de anul acesta?

- Noutăţile sunt obligatorii în fiecare ediţie. Pe lângă consolidarea sesiunilor care au beneficiat de o atenţie deosebită în ediţiile precedente, prima noutate a fost masa rotundă făcută sub egida Agenţiei Naţionale de Transplant, spitalul fiind acreditat ca centru de recoltare de organe. Am beneficiat de prezenţa unor medici din conducerea Agenţiei şi din Turcia, care au programul de transplant foarte bine pus la punct, de o înaltă ţinută ştiinţifică şi de o largă aplicabilitate practică. În al doilea rând, a fost o masă rotundă a medicilor rotarieni, care au beneficiat şi de prezenţa guvernatorului Districtului 224 din România şi Republica Moldova, a domnului Mircea Solovăstru, în care, în afară de două prezentări strict medicale, am luat în discuţie o serie de propuneri a medicilor rotarieni vizând îmbunătăţirea activităţii medicale sub egida acestei organizaţii, întinsă în peste o sută de ţări din lume. Şi, nu în ultimul rând, a fost tot o masă rotundă - „Managementul medical: Actualităţi şi perspective”, dar au fost şi cele două cursuri care au avut teme incitante, unul susţinut de o echipă de profesori de la UMF Iaşi pe o temă de actualitate: infecţiile nosocomiale, şi celălalt, susţinut de o echipă de profesori de la UMF Bucureşti, pe teme de cardiologie. Una dintre secţiunile care s-a bucurat de o participare deosebită este cea de kinetoterapie. Peste 150 de kinetoterapeuţi din toată ţara au participat la un workshop şi la o sesiune de comunicări ştiinţifice şi, tot ca noutate, programul operator a însemnat un maraton de 20 de operaţii, una mai grea decât cealaltă, datorită complexităţii cazurilor.

- Ce vă propuneţi pentru ediţia de anul viitor?

- Pentru anul viitor, ne propunem să putem să menţine nivelul la care a ajuns această manifestare, nivel certificat şi prin aprecierile scrise sau expuse ale celor care au participat.

- Ce credeţi că îi lipseşte în acest moment spitalului din Moineşti sau ce aţi dori să mai faceţi la spital, dacă aţi avea resursele necesare?

- Suntem, în momentul de faţă, în plin proces de achiziţionare a unui aparat de rezonanţă magnetică nucleară. În momentul când ne dorim ceva, noi cei din conducere analizăm două aspecte. În primul rând, vedem dacă avem echipă medicală pentru ceea ce ne dorim şi, în al doilea rând, dacă patologia cu care bolnavii vin în spitalul nostru impune acest aparat. Noi am demarat licitaţia pentru acest aparat, licitaţia s-a desfăşurat fără probleme, iar acum ne găsim în faza finală, în care să fie alocaţi banii: 90% de la Ministerul Sănătăţii şi 10% de către Primăria Moineşti, care îi are deja prinşi în buget, şi până spre sfârşitul anului sperăm ca acest aparat să funcţioneze în cadrul spitalului nostru.

- Ce lipseşte cel mai mult sistemului sanitar din România?

- Comunicarea defectuoasă în interiorul sistemului sanitar din România şi a sistemului sanitar cu ceilalţi factori, cred că este una din bolile de bază.

- Ce vă doriţi în continuare ca manager, chirurg şi ca om?

- Îmi doresc să fiu sănătos, pentru că e o condiţie primordială, să pot menţine ceea ce am realizat şi, peste aceasta, să venim cu lucruri noi şi, bineînţeles, să îmbunătăţim calitatea actului medical, pentru că pe actorii din sistemul de sănătate nu-i judecă nici autorităţile locale, nici Ministerul Sănătăţii, nici mass-media, ci îi judecă bolnavii.

A consemnat Roxana NĂSTASĂ

 

- S-au scris multe despre realizările spitalului pe care-l conduceţi şi despre intervenţiile chirurgicale pe care le efectuaţi. Despre omul Adrian Cotârleţ se ştie puţin. Ce ne puteţi spune?

- Mă consider un om împlinit la 60 de ani şi profesional, şi familial. Eu şi soţia am fost colegi de grupă şi ne-am căsătorit în facultate. Avem doi copii: fata este medic specialist anestezist şi doctor în ştiinţe medicale, asistent universitar la Universitatea de Medicină şi Farmacie din Iaşi, iar băiatul este consilier parlamentar şi doctorand în Istorie la Universitatea din Bucureşti.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
VIDEO - INTERVIU - Mihai Chirica: „ Am găsit profesori plângând în cancelaria unor școli, de mila copilașilor”
17/09/2020 13:37

  * dialog cu primarul municipiului Iasi, Mihai Chirica - Domnule primar, scoala a debutat, problemele mari incep să se stingă, dar apar mereu altele, mai mici. A fost debutul acesta de an scolar pe m ...

 INTERVIU - Maricel POPA: „Avem o mare problemă legată de deschiderea şcolilor”
26/08/2020 00:00

* dialog cu Maricel Popa, preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi - Domnule preşedinte, au mai rămas doar cateva zile pană la deschiderea unui nou an şcolar. Cat de mult s-au implicat unităţile adminis ...

INTERVIU/VIDEO - Mihai Chirica: „Dacă elevul trebuie ţinut în braţe pentru a sta în bancă şi a învăța, aşa vom face!”
24/08/2020 09:32

* dialog cu primarul municipiului Iasi, Mihai Chirica - Domnule primar, trei săptămani ne mai despart de inceperea unui nou an şcolar, poate cel mai dificil din istoria noastră recentă. A trecut vara, Guv ...

VIDEO - INTERVIU Mihai CHIRICA: „Mi-e teamă de valul trei al pandemiei, care va veni odată cu apariția bolilor de sezon”
31/07/2020 13:23

        * dialog cu Mihai Chirica, primarul municipiului Iasi   - Un oraş, importanţa sa, nu se măsoară prin lungimea şi lăţimea fizică, ci prin natura aspiraţ ...

Camelia Gavrilă: „Politica este pe voturi, pe notorietate...”
13/07/2020 00:00

  * dialog cu deputatul Camelia Gavrilă, candidat PSD la alegerile pentru funcţia de primar al municipiului Iaşi - Doamna deputat, poate avea Iaşul o femeie primar, pentru prima oară in istorie? Sau ...

„Ȋn instituţii, pe lângă cei din primul eşalon, există o mare masă de funcţionari care efectiv nu vor să muncească”
08/07/2020 21:12

  * dialog cu deputatul ieşean Petru Movilă (PMP), iniţiatorul Legii privind realizarea Autostrăzii Ungheni – Iaşi – Targu Mureş  - Domnule deputat, ce simte initiatorul unei le ...

„Trebuie să arătăm că trăim într-o economie de piață, nu într-o societate de piață”
01/07/2020 10:21

     * dialog cu Joaquín Turmo Garuz, profesor de Macroeconomie şi Economie Internaţională la Facultatea de Economie si Afaceri din cadrul Universităţii din Barcelona   ...

„Riscăm să nu mai începem școala!” Dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica
19/06/2020 11:37

  - Domnule primar, numărul tot mai mare de noi cazuri COVID-19 nu prea mai lasă mult loc relaxărilor... Alegerile locale, stabilite pentru finalul lunii septembrie, pot incurca şi mai mult sensibil ...

Mihai CHIRICA: „Traversarea munților cu autostrada, în zona Ditrău, va dura șapte ani!” VIDEO
09/06/2020 06:31

* dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica - Domnule primar, in urmă cu cateva zile, primarii din regiunea Moldovei au fost convocaţi la Ministerul Transporturilor, unde li s-a prezentat tema &bd ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei