INTERVIU Cristian Pușcaș, director general Veolia Energie Iași
Dimensiune font:
“Dezvoltarea și îmbunătățirea infrastructurii orașului rămâne o prioritate pentru noi”
Director general al companiei Veolia Energie Iași, Cristian Pușcaș asigură ieșenii că îmbunătățirea vieții ieșenilor și modernizarea orașului sunt se află în topul obiectivelor pe care compani ale are la nivelul municipiului.
1. Cum credeți că vă ajută în industria în care activați cele peste două decenii în management?
De-a lungul celor peste 25 de ani de experiență am avut ocazia să gestionez proiecte importante de la zero și să coordonez echipe de oameni alături de care am obținut rezultate foarte bune. Voi avea ocazia acum să aduc din experiența mea într-o companei care pune preț ca și mine pe profesionalism și pe a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor cu servicii de calitate.
Cred cu tărie că obiectivele unei companii se pot realiza prin intermediul unei echipe, nu de către un singur om, indiferent cât de bine pregătit sau cât de important este el în cadrul companiei. Întotdeauna am comparat echipele pe care le-am condus cu un ceas. Fiecare rotiță trebuie să fie perfectă și chiar dacă nu este în permanentă mișcare, atunci când este folosită, trebuie să funcționeze perfect. Rolul unui manager este să se asigure că fiecare rotiță este perfectă și să le asambleze în așa fel încât să funcționeze asemenea unui ceas elvețian.
2. Care sunt principalele obiective pe care vi le-ați propus din perspectiva funcției pe care o dețineți?
Obiectivul principal este, desigur, ca împreună cu întreaga echipă să le garantăm, ca și până acum, ieșenilor că suntem un partener de încredere pentru ei, că oferim soluții gândite în interesul lor și dezvoltate în acord cu ultimele tehnologii.
3. Ce provocări aveți în calitate de director general al VEI?
Provocarea pentru orice manager este aceea de a avea capacitatea de a vedea imaginea de ansamblu, de a ști cum să eficientizeze operațiunilor și cum să asigure permanent calitatea serviciilor oferite, dar și de a găsi echilibrul între orientarea către client și încurajarea performanțelor la nivel de echipă.
Raportat la Veolia Energie Iași, provocările vin din industrie, o industrie unde gradul de responabilitate este ridicat. Operăm cu confortul ieșenilor și trebuie să ne asigurăm că se pot baza pe serviciile noastre de furnizare a apei calde și a căldurii 24/7 și atunci, câștigarea și menținerea încrederii consumatorilor este pentru orice companie o misiune complexă, dar care poate aduce și multe satisfacții.
4. Cum abordează compania valul debranșărilor în creștere din Iași?
Pentru Veolia, de la începerea operării contractului de concesiune, debranșarea a fost într-adevări o provocare. S-au făcut, însă, investiții importante la nivel local. În rețeaua de termoficare, de exemplu, investițiile au ajuns până la 7 milioane de euro, până la acest moment, iar scopul a fost, desigur, să le oferim ieșenilor soluții viabile.
Varianta pe care o oferim noi ieșenilor este aceea de a opta pentru branșarea la sistemul Veolia Energie Iași de distribuție a energiei termice pe orizontală. Chiar dacă încălzirea prin utilizarea centralelor pe gaz a fost mult timp o variantă la îndemână pentru ieșeni, ea este una cu multe riscuri, pentru ei, dar și pentru oraș. Sistemul nostru de distribuție a energiei termice pe orizontală este o opțiune cu multiple beneficii.
Dincolo de faptul că odată ce ai instalat un astfel de sistem devii complet independent de vecini, el îți garantează că ai oricând apă caldă și căldură, că poți să controlezi cât de multă căldură folosești și că ai facturi mult mai mici, comparativ cu cele generate de centralele pe gaz.
5. Cum se implică Veolia Energie Iași în dezvoltarea orașului?
Implicarea în dezvoltarea și îmbunătățirea infrastructurii orașului rămâne o prioritate pentru noi. Deja de anul trecut au fost inițiate programe de modernizare și reabilitare a sistemului centralizat de alimentare cu energie termică.
Este important de menționat că în același timp colaborăm direct cu Primăria în realizarea de lucrări de infrastructură care au drept scop limitarea pierderilor de căldură și creșterea gradului de continuitate a serviciului de distribuție termică și de apă caldă. Oferim, astfel, servicii de consultanță pe partea tehnică și ne asigurăm că execuțiile de derulează corect. Un exemplu în acest sens sunt lucrărilor de reabilitare derulate prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2017-2019, pe magistrala I, 2xDN 500, între Pod Roș și Podul de Piatră. Lucrările vor continua în lunile următoare pentru alți 12.000 metri de traseu din rețeaua primară unde sunt vizate cartierele Dacia, bulevardul Mangeron, străzile: Arcu, Calea Chișinăului, Tutora și pentru încă 12.500 metri de traseu din rețeaua secundară, în zona cartierelor Tătărași și Nicolina.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau