„Marea problemă este că sunt o fire perfecţionistă”

default

Dimensiune font:

| 14-06-2013 05:11

* interviu cu Luminiţa Munteanu, directorul Direcţiei de Asistenţă Comunitară Iaşi

Prezenţă discretă în peisajul mediatic, Luminiţa Munteanu pare mai degrabă omul faptelor decât al vorbelor. Cu toate acestea, acceptă extrem de uşor conversaţiile referitoare la activitatea instituţiei pe care o conduce şi la politica de protecţie socială dusă de administraţia locală. De altfel, directorul Direcţiei de Asistenţă Comunitară (DAC) Iaşi reuşeşte să-şi surprindă plăcut interlocutorul datorită logicii, coerenţei verbale şi nu în ultimul rând prin doza de atipic pe care o aduce funcţionarului public ieşean.

- Mărturisesc că am întrebat mai multe persoane dacă ştiu de existenţa DAC. Din cinci, doar una singură avea informaţii. Nu ar fi fost mai nimerită o titulatură a instituţiei din care să nu lipsească sintagme gen „protecţie socială”, „asistenţă socială”?
- Confuzii s-au mai făcut şi se fac în continuare. Mulţi cred că DAC este sinonimă cu Poliţia Comunitară! Nu am putut lua denumirea de Direcţia de Asistenţă Socială, aşa cum sunt denumite celelalte din ţară, datorită faptului că denumirea era dată deja Direcţiei Generale de Protecţie a Copilului şi Asistenţă Socială. Atunci a rămas denumirea de DAC... Dar, să ştiţi că alţii ne confundă cu instituţia care se ocupă de problema câinilor comunitari!
- Prin urmare, nu ar fi lipsit de interes să menţionaţi cu ce se ocupă DAC, chiar cu riscul de a-i plictisi pe unii...
- DAC, sau mai exact Primăria Iaşi prin DAC, se îndreaptă cu foarte multe tipuri de servicii, specializate sau primare, către persoanele şi familiile aflate în situaţii de risc. Ne referim la persoanele care nu au venituri, sau cu venituri foarte mici, familii cu mulţi copii, care nu pot duce un trai decent. Şi atunci, Primăria vine cu foarte multe servicii în sprijinul acestor persoane şi familii.
- Exemple?
- În mare, noi punem în practică prestaţiile sociale suportate din bugetul de stat, cum ar fi ajutoarele pentru încălzire locuinţei, venitul minim garantat, alocaţiile de susţinere a familiei. Totodată, inspectorii DAC primesc şi verifică dosarele pentru indemnizaţia de creştere a copilului prin Serviciul Alocaţii, iar prin intermediul Serviciului Autoritate Tutelară sunt efectuate anchetele sociale ale persoanelor cu handicap eliberate de Direcţia Copilului. Mai efectuăm anchete sociale pentru Judecătorie în cazurile divorţurilor cu minori. De la bugetul local sunt acordate, prin intermediul nostru, ajutoare de urgenţă, fie că este vorba de produse sau bani. Acestea se dau din 2008, sunt prevăzute într-o hotărâre de Consiliu Local. Ajutoarele în bani se acordă persoanelor care au probleme de sănătate sau familiilor aflate în dificultate, pentru depăşirea unei situaţii: operaţie, deces, etc. Însă, toate ajutoarele sunt acordate în baza unui dosar care trebuie să cuprindă acte doveditoare din care să rezulte această problemă. În proiectul de HCL mai avem şi alte tipuri de ajutoare în bani cum ar fi pentru primul născut, pentru tinerii aflaţi la prima căsătorie, cu condiţia ca aceştia să deţină buletin de Iaşi.
Şi ajutoarele în natură sunt suportate de la bugetul local. Mergem pe acest tip de ajutoare atunci când este vorba de începerea anului şcolar sau, cum am acordat recent, cu ocazia zilei de 1 Iunie, pachete copiilor proveniţi din familii nevoiaşe.

„Primăria mai acordă ajutorul de înmormântare, dar nu pensionarilor care beneficiază de ajutorul dat de Case de Pensii, ci familiilor care suportă cheltuielile unei înmormântări. Mai avem ajutoarele în cazul incendiilor sau accidentelor: maxim trei salarii minime pe economie”- Luminiţa Munteanu

- Înţeleg că familiile care beneficiază de aceste ajutoare fac parte dintr-o bază de date a DAC...
- Nu neapărat... Anul trecut, au fost acordate ajutoare - promovând acţiunea respectivă - şi unor familii care nu erau în monitorizarea noastră. Au aflat despre acţiune, erau eligibile, şi-au depus dosarele... Avem site-ul propriu, promovările în mass-media, articole şi materiale prin intermediul publicaţiei Primăriei, campanii de informare prin fluturaşi. Am avut şi o campanie de strângere donaţii prin amplasarea a trei corturi în zone diferite ale Iaşului.
- Ajutoare de stat, de la bugetul local şi de la Uniunea Europeană, nu?
- Sunt acele ajutoare alimentare (PEAD-urile). S-au acordat timp de trei ani, nu ştim ce va fi anul acesta. Aici intră patru categorii: pensionarii cu pensii până în 400 de lei, şomerii aflaţi în plată la finele anului precedent, persoanele cu handicap grav şi accentuat, nu şi cele cu handicap mediu, şi familiile beneficiare ale venitului minim garantat.
- Concret, câte persoane au beneficiat de ajutoarele oferite de DAC?
- Nu am făcut o raportare. La ajutoarele alimentare avem 22.000 de persoane eligibile. Şi-au ridicat produsele în jur de 14.000 de persoane. La ajutoarele de urgenţă în bani, acele tichete sociale, putem vorbi la nivelul anului trecut, de 22.000 de pensionari cu pensiile până în 750 de lei. Cât priveşte dosarele aflate în plată pentru acordarea ajutorului de încălzire, numărul lor a fost de 16.000. Iar dacă vorbim de gratuitatea pe transportul public atunci avem peste 33.000 de beneficiari. Cifrele diferă de la an la an, funcţie de bugetul municipalităţii.

„Noi acoperim toată plaja ajutoarelor. Sunt primării, inclusiv în oraşele mari, unde politica socială diferă de cea a Iaşului. Primarul municipiului acordă o atenţie deosebită familiilor şi persoanelor aflate în situaţie de risc”- Luminiţa Munteanu, şefa DAC Iaşi

„Sunt o fire perfecţionistă”

- Bănuiesc că un volum mare de muncă generează dificultăţi în activitatea dvs. Care sunt problemele cu care vă confruntaţi?
- Ar trebui să avem un număr mai mare de angajaţi. Cu asta se confruntă toată lumea. Acum avem 145 de angajaţi în schemă, dar cred că activi sunt în jur de 90. Şi mai sunt şi salariile. Avem chiar şi salariaţi care primesc 750 de lei.
- Anchetele sociale pe care le-aţi derulat au scos la iveală persoane care au minţit pentru a putea beneficia de anumite tipuri de ajutoare?
- Când este vorba de ajutoarele acordate de la bugetul local acest lucru este exclus. Verificăm persoanele şi familiile, nu există ca un inspector să închidă ochii la anumite aspecte, ori beneficiarul să nu aibă dosarul complet. La ajutoarele de încălzire ale locuinţei s-au găsit cazuri în care beneficiarul nu a declarat un alt doilea imobil, de exemplu, fapt care-l scotea din sfera de eligibilitate. Sau nu şi-a declarat maşina, numărul camerelor, numărul membrilor de familie... Sunt declaraţii pe propria răspundere, unde nu se cer acte doveditoare, prin urmare, noi nu puteam evalua corectitudinea informaţiilor. Totuşi, sunt puţine cazuri. Din 2.000 de dosare verificate au fost doar 12 cazuri.
- Cât de normal vi se pare ca un şomer venit la DAC pentru a ridica ajutoarele alimentare să le transporte cu taxiul?
- Nu depinde de noi. Aşa sunt cerinţele UE, ele nu fac referire la situaţia materială a şomerului. El poate să aibă şi Mercedes. De altfel, au existat şomeri care ridicau produsele cu maşinile personale. Aici nu se fac anchete sociale. Însă, problema se pune altfel în cazul pensionarilor sau a persoanelor cu handicap. Pachetul acordat anul trecut avea o valoare de 200 lei, însă şi o greutate de 40 de kilograme de persoană. Imaginaţi-vă că unui pensionar îi vine greu să transporte respectivul pachet...
- În trei ani de când conduceţi instituţia v-aţi reproşat faptul că nu aţi făcut un anumit lucru?
- Nu, cu toate că întotdeauna consider că era loc şi de mai bine. Marea problemă este că sunt o fire perfecţionistă...
- V-am întrebat acest lucru gândindu-mă că predecesorul dvs (Ionel Calapod, n.r.) a fost considerat o vreme unul dintre directorii buni, destoinici, ai societăţilor din subordinea primăriei...
- Acum eu n-aş putea să spun dacă sunt percepută la fel. Dar dacă n-am avut probleme în aceşti trei ani...

„Din fericire pentru mine, nu am ajuns la vârsta de 44 de ani de pomană. Sunt foarte atentă cu tot ceea ce se întâmplă în jurul meu, aşa încât este foarte puţin probabil să fac greşeli care să mă afecteze în vreun fel”- Luminiţa Munteanu

„Sunt multe proiecte de implementat...”

- Probleme au fost, din câte îmi amintesc, cu fostul prefect...
- Eu n-aş spune că este o problemă atunci când o altă persoană are o altă părere despre ceea ce se întâmplă. De altfel, controale am avut, inclusiv de la ANFP.
- Dar povestea cu geamurile sparte de la Primărie? Au fost comentarii potrivit cărora nu se ajungea aici dacă nu aţi fi evacuat-o pe cea care a comis gestul din căminul de asistaţi...
- Sunt convinsă că aceste comentarii aparţin unor persoane rău-intenţionate. Fata care a spart geamurile este o persoană cu probleme. Am încercat de multe ori şi am reuşit să o temperăm. Dar, nerespectând regulamentul, am fost nevoiţi să o mutăm în adăpostul din Mangeron. Sunt reacţii pe care nu mi le doresc...
- La ce-ar trebui să ne aşteptăm în viitor din partea DAC?
- Mai avem de inaugurat două centre pentru persoanele vârstnice, plus un centru al violenţei. Mai sperăm să putem demara construirea unui centru rezidenţial pentru copii proveniţi din centrele de plasament care au împlinit 18 ani, proiect pe fonduri europene. De asemenea, Primăria îşi doreşte să aibă posibilitatea de a construi un centru medico-social. Sunt multe proiecte de implementat...
- Şi un mesaj către ieşeni?
- „Oricând în sprijinul comunităţii” - sloganul instituţiei noastre. Ieşenii pot apela la noi cu încredere indiferent de problema pe care o au... Şi chiar dacă nu o putem rezolva imediat, prin parteneriatele pe care le avem cu alte fundaţii şi ONG-uri, este imposibil să nu puteam fi alături de persoanele aflate în situaţii de risc. (a consemnat Tudor Damaschin)
 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

00:45

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
VIDEO - INTERVIU - Mihai Chirica: „ Am găsit profesori plângând în cancelaria unor școli, de mila copilașilor”
17/09/2020 13:37

  * dialog cu primarul municipiului Iasi, Mihai Chirica - Domnule primar, scoala a debutat, problemele mari incep să se stingă, dar apar mereu altele, mai mici. A fost debutul acesta de an scolar pe m ...

 INTERVIU - Maricel POPA: „Avem o mare problemă legată de deschiderea şcolilor”
26/08/2020 00:00

* dialog cu Maricel Popa, preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi - Domnule preşedinte, au mai rămas doar cateva zile pană la deschiderea unui nou an şcolar. Cat de mult s-au implicat unităţile adminis ...

INTERVIU/VIDEO - Mihai Chirica: „Dacă elevul trebuie ţinut în braţe pentru a sta în bancă şi a învăța, aşa vom face!”
24/08/2020 09:32

* dialog cu primarul municipiului Iasi, Mihai Chirica - Domnule primar, trei săptămani ne mai despart de inceperea unui nou an şcolar, poate cel mai dificil din istoria noastră recentă. A trecut vara, Guv ...

VIDEO - INTERVIU Mihai CHIRICA: „Mi-e teamă de valul trei al pandemiei, care va veni odată cu apariția bolilor de sezon”
31/07/2020 13:23

        * dialog cu Mihai Chirica, primarul municipiului Iasi   - Un oraş, importanţa sa, nu se măsoară prin lungimea şi lăţimea fizică, ci prin natura aspiraţ ...

Camelia Gavrilă: „Politica este pe voturi, pe notorietate...”
13/07/2020 00:00

  * dialog cu deputatul Camelia Gavrilă, candidat PSD la alegerile pentru funcţia de primar al municipiului Iaşi - Doamna deputat, poate avea Iaşul o femeie primar, pentru prima oară in istorie? Sau ...

„Ȋn instituţii, pe lângă cei din primul eşalon, există o mare masă de funcţionari care efectiv nu vor să muncească”
08/07/2020 21:12

  * dialog cu deputatul ieşean Petru Movilă (PMP), iniţiatorul Legii privind realizarea Autostrăzii Ungheni – Iaşi – Targu Mureş  - Domnule deputat, ce simte initiatorul unei le ...

„Trebuie să arătăm că trăim într-o economie de piață, nu într-o societate de piață”
01/07/2020 10:21

     * dialog cu Joaquín Turmo Garuz, profesor de Macroeconomie şi Economie Internaţională la Facultatea de Economie si Afaceri din cadrul Universităţii din Barcelona   ...

„Riscăm să nu mai începem școala!” Dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica
19/06/2020 11:37

  - Domnule primar, numărul tot mai mare de noi cazuri COVID-19 nu prea mai lasă mult loc relaxărilor... Alegerile locale, stabilite pentru finalul lunii septembrie, pot incurca şi mai mult sensibil ...

Mihai CHIRICA: „Traversarea munților cu autostrada, în zona Ditrău, va dura șapte ani!” VIDEO
09/06/2020 06:31

* dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica - Domnule primar, in urmă cu cateva zile, primarii din regiunea Moldovei au fost convocaţi la Ministerul Transporturilor, unde li s-a prezentat tema &bd ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei