Încep înscrierile la creșele din IAȘI! Ce ACTE trebuie să depună PĂRINȚII

000000 ULTIMA-ORA

Dimensiune font:

| 12-04-2022 18:05

 Direcția Creșe dispune de 1.060 de locuri în cele 12 creșe, din care 620 sunt disponibile pentru înscrieri, iar restul sunt rezervate copiilor reînscriși. Spre comparație, în anul 2020, în perioada de înscrieri erau disponibile 325 de locuri, iar anul trecut au fost libere 601.

Cele 620 locuri disponibile sunt repartizate astfel:

Unitate Denumire Adresă

 

 

Număr de locuri disponibile
Creșa Municipală Creșa Municipală Iași, Bd. Independentei, lângă bloc D1-D2

 

 

 cresamunicipala@gmail.com

80
Creșa nr. 1 Universul Copiilor Iași, Str. Țuțora nr.3

 

cresa1tutora@yahoo.com

46
Creșa nr. 2 Curcubeul Veseliei Iași, Aleea Nicolina nr.9

 

cresa2curcubeul@yahoo.com

55
Creșa nr. 6 Clopoțelul Magic Iași, Aleea Decebal nr.10

 

cresa6iasi@yahoo.com

20
Creșa nr. 8 Poienița Însorită Iași, Str. Stejar nr.27

 

cresapoienitainsorita8@gmail.com

45
Creșa nr. 9 Voiniceii Iași, Str. Mușatini nr.33

 

cresa9@yahoo.com

54
Creșa nr. 10 Piticii Năzdrăvani Iași, Str. Decebal nr.25 bis

 

cresa10@yahoo.com

54
Creșa nr. 14 Primii Pași Iași, Str. Toma Cozma nr.5A

 

cresa14iasi@gmail.com

66
Creșa nr. 15 Fluturașii Veseli Iași, Str. Mircea cel Bătrân nr.16

 

15fluturasiiveseli@gmail.com

65
Creșa nr. 19 Piticot Iași, Str. Minervei nr.1

 

cresa19piticot@gmail.com

55
Creșa nr. 24 Năzdrăvanii Veseli Iași, Str. Argeș nr.5

 

cresa24@yahoo.com

24
Creșa nr. 25 Steluța Fermecată Iași, Str. Canta nr.3

 

cresa.25@yahoo.com

56

 

Calendarul înscrierilor:

  • 16 – 18 mai: preluarea dosarelor – la sediul creşei unde se doreşte înscrierea copilului, între orele 9.00 și 13.00
  • 19 mai – 6 iunie: evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri
  • 6 iunie: afişarea listelor cu punctajele obținute
  • 7 iunie: depunerea contestaţiilor la sediul creşei, între orele 9.00 și 13.00
  • 8 – 15 iunie: analizarea contestaţiilor
  • 15 iunie- afişarea rezultatelor finale

REGULAMENTUL ÎNSCRIERILOR LA CREŞELE DIN SUBORDINEA DIRECŢIEI CREŞE IAȘI:

  1. CRITERII DE DEPARTAJARE:
  1. Situaţia ocupaţională a părinţilor:
  2. Ambii părinţi să aibă loc de muncă – 10 (5+5) puncte
  3. Un părinte lucrează – 5 puncte

iar al doilea părinte Contract de muncă suspendat – 0-5 puncte, calculate astfel:

  • reluarea activității înainte de luna octombrie 2022 – 5 puncte
  • reluarea activității din luna octombrie 2022 – 4 puncte
  • reluarea activității din luna noiembrie 2022 – 3 puncte
  • reluarea activității din luna decembrie 2022 – 2 puncte
  • reluarea activității din luna ianuarie 2023 – 1 punct
  • reluarea activității dupa 1 februarie 2023 – 0 puncte
  1. Părintele unic să aibă loc de muncă – 10 puncte

părinte unic cu raport de muncă suspendat – 0-10 puncte, calculate astfel:

  • reluarea activității înainte de luna octombrie 2022 – 10 puncte
  • reluarea activității din luna octombrie 2022 – 8 puncte
  • reluarea activității din luna noiembrie 2022 – 6 puncte
  • reluarea activității din luna decembrie 2022 – 4 puncte
  • reluarea activității din luna ianuarie 2023 – 2 puncte
  • reluarea activității dupa 1 februaruarie 2023 – 0 puncte

Punctajul se acordă pe baza datelor cuprinse în adeverința de serviciu sau în decizia de suspendare a contractului individual de muncă.

În cazul reînceperii activității înainte de data stabilită prin decizia de suspendare, punctajul se acordă conform datelor înscrise în cererea de reluare a activității, aprobată de conducerea societății/instituției (se va preciza data de reîncepere a activității).

  1. Număr copii în întreţinere, în afara celui pentru care se solicită înscrierea:

1 copil – 1 punct

2 copii – 2 puncte

3 copii şi mai mulţi de 3 copii – 3 puncte

  1. Domiciliul părinților

Domiciliul stabil în Iași: mama – 6 puncte

Domiciliul stabil în Iași: tata – 6 puncte

Domiciliul stabil în Iași părinte unic – 12 puncte

Viză reședință: mama – 2 puncte

Viză reședință: tata – 2 puncte

Viză reședință: părinte unic – 4 puncte

Municipiul Iași a fost împărțit în 11 zone, care cuprind toate creșele existente în prezent. Arondarea este următoarea:

– Creșa nr. 1 – Bularga – Zona Industrială

– Creṣa nr. 2 – Frumoasa – Bucium

– Creṣa nr. 6 – Centru

– Creṣa nr. 8 – Moara de Vânt – Tătărași – Aviației

– Creṣa nr. 9 – Alexandru cel Bun

– Creṣa nr. 10 – Centru

– Creṣa nr. 14 – Copou – Păcurari

– Creṣa nr. 15 – Galata – Mircea cel Bătrân

– Creṣa nr. 19 – Nicolina – CUG

– Creṣa nr. 24 – Dacia

– Creṣa nr. 25 – Păcurari

– Creṣa Municipală – Centru -Țicău – Sărărie

 

Dacă într-o creșă vor rămâne locuri libere după ce vor prelua solicitările din zona arondată, atunci acestea vor fi folosite pentru soluționarea cererilor din alte zone, în funcție de criteriile menționate.

  1. Alte criterii pentru care se acordă puncte

Fraţi înscrişi în aceeaşi creşă – 1 punct

Fraţi înscrişi în grădiniţa din proximitatea creşei – 1 punct

Copii gemeni / tripleţi (se va completa câte un dosar pentru fiecare copil) – 1 punct

Bunicii indisponibili – 2 puncte

Pentru a beneficia de cele două puncte este necesar să se facă dovada că niciunul din cei patru bunici nu este disponibil pentru a sta cu minorul, din următoarele posibile motive: sunt angajați, suferă de probleme grave de sănătate, decedați, nu locuiesc în Muncipiul Iași.

Dovada acestei situaţii se va face cu înscrisuri: copii după cărţile de identitate, certificate de deces sau de handicap, în funcţie de situaţie.

IMPORTANT!

  1. Pentru evitarea situațiilor în care sunt folosite vize de reședință în mod abuziv și se declară un domiciliu fictiv, la înscriere se va verifica corespondența dintre adresa din cartea de identitate, titularul de drept al locuinței de la acea adresă și calitatea pe care o deține posesorul de viză de reședință cu proprietarul locuinței. Această verificare poate fi efectuată atât în bazele de date ale Direcției Generale Economică și Finanțe Publice Locale, cât și ale Direcției Locale de Evidență a Persoanelor, respectând normele și condițiile privind protecția datelor cu caracter personal. Dacă aceste date nu se corelează, atunci dosarul va fi respins.
  2. La aceste înscrieri nu se solicită certificat fiscal!
  3. Admiterea se va face la creșa la care s-a depus dosarul sau la cea care reprezintă a doua opțiune, dar în funcție de locurile disponibile pot fi oferite și alte variante de creșe.
  4. În situația părinților care reîncep activitatea după data de 31 ianuarie 2023, dosarul va fi acceptat, se va puncta conform criteriilor de mai sus și vor fi înscriși pe lista de așteptare.
  5. Având în vedere că toate creșele aparțin Municipiului Iași, vor avea întâietate la ocuparea locurilor cetățenii cu domiciliul în Municipiul Iași. Cu toate acestea, în cazul în care rămân locuri libere, vor fi acceptate și dosarele părinților care nu au domiciliul în Iași, în ordinea punctajului obținut.

Condiţii eliminatorii:

  1. a) ) Nu pot fi înscrişi/reînscrişi în anul școlar 2022 – 2023 (septembrie 2022 – iulie 2023) copiii care urmează să împlinească 3 ani până la data de 31 august 2022. Copiii care împlinesc 3 ani în timpul anului școlar vor putea continua să frecventeze creșa până la finalizarea anului școlar.
  2. b) Ambii părinţi fără loc de muncă/părinte unic fără loc de muncă

ACTE NECESARE ÎNSCRIERII COPILULUI ÎN CREŞĂ:

  1. Cererea de înscriere (formular tipizat CI 2022).
  2. Adeverinţă tip de serviciu (formular tipizat AS 2022) pentru fiecare dintre părinţi sau decizia anuală de impunere pentru PFA (aceste documente atestă faptul că părinții au loc de muncă). Documentele emise de către alte state vor fi însoțite de traducere autorizată în limba română.
  3. Copie de pe certificatul de naştere al copilului.
  4. Copia după certificatul de căsătorie, dacă este cazul.
  5. Copie de pe actele de identitate ale părinţilor / reprezentanţilor legali, certificatele de naştere ale fraţilor minori, adeverințe de la grădiniță pentru frați şi, după caz, copie a hotărârii de plasament sau de încredinţare în vederea adopţiei.
  6. Copia Certificatului de deces/sentinţei de divorţ, definitivă şi irevocabilă, pentru părintele unic/hotărâre de plasament.
  7. Copia sentinţei de încredinţare a copilului.
  8. Copia actului doveditor privind suspendarea raportului de muncă (decizie).
  9. Pentru părinții aflați în concediul de îngrijire copil care doresc reîntoarcerea la serviciu înainte de finalizarea concediului se va depune o Cererea aprobată de conducerea societății/instituției în care se va preciza data de reîncepere a activității (formular tipizat CR 2022).
  10. Declarația pe proprie răspundere privind adresa de domiciliu (formulat tipizat DA 2022)
  11. Alte acte justificative în funcţie de situaţia descrisă în cerere, pentru a putea beneficia de punctajul acordat conform criteriilor.
  12. Dosar carton cu şină

Dosarele pot fi depuse și de către o persoană împuternicită prin procură notarială.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei MEGA EDILE IAȘI SRL – societate în faliment, dosar nr. 2517/99/2019 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr.85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele active : Nr. crt. Denumire activ Buc Preț de pornire 90% (lei-fără TVA) 1. Mobilier 1 2.507 2. Bena cu descarcare centrala 1 1.877 3. Masina de curatat panouri 1 4.981 4. Masina de taiat 1 2.864 5. Masina de taiat caramida 1 2.951 6. Masina de fasonat 1 9.470 7. Aparat suduraMAX 403 1 10.434 8. Compresor de aer AB 300/808F 1 3.667 9. Masina de sudat carcase tip PILEMASTER IIIDF200/1500/12 si accesoriile aferente 1 554.088 10. Masina de confectionat etrieri tip TWINMASTER 12S, Model 031 si accesoriile aferente 1 355.857 11. Masina de fasonat 1 9.743 12. Compresor trifazat stationar AB300/808F 1 3.574 13. Masina de legat fier RB441T 1 8.228 14. Pistol sudura MIG,DC-00020 1 4.393 15. Radiocomanda macara 1 5.401 16. Bos furca macara auto 1 4.066 17. Uscator de aer prin refrigerare QNOM=900 L/M 1 3.001 18. Bena 1000 l descarcare centrala cu tub 1 3.646 Licitațiiile vor avea loc în zilele de 03,17.06.2022 respectiv 01 și 15.07.2022 ora 10.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, Str. Maior Popescu Eremia nr. 1, Birou nr. 1, Jud. Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine :  cerere de participare la licitaţie;  dovada achitării taxei de participare de 595 lei;  dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector RO25PIRB2400776062003000 deschis pe numele debitoarei la First Bank;  actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul lichidatorului judiciar RO33PIRB2400738563001000 deschis la First Bank. Cererile de participare se vor depune cu cel târziu cu 1 zi înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termen de 30 zile, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţiei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel:0744520508,0744994490; fax:0332814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei RESIDENT EST COM S.R.L. – societate în faliment, dosar nr. 5539/99/2020 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Autoutilitară marca Ford, model Transit, fabricat în anul 2002, capacitate cilindrică 2.402 cmc, putere 66 kw, 90 CP, norma de poluare E3 - Preț de pornire 2.000 Euro reprezentând 100% din valoarea de piață/de lichidare stabilită prin raportul de evaluare. Licitațiile vor avea loc în zilele de 27.05.2022 respectiv 03, 10 și 17.06.2022 ora 10.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, Str. Maior Popescu Eremia nr. 1, Birou nr. 1, Jud. Iaşi, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine:  cerere de participare la licitaţie;  dovada achitării taxei de participare de 595 lei;  dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector RO54PIRB2400764684002000 deschis pe numele debitoarei la First Bank;  actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru persoana care reprezintă societatea cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă, ştampila. Taxa de participare se va achita în contul lichidatorului judiciar deschis la First Bank. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau la: tel:0744520508, 0744994490; fax:0332814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Primaria Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani, telefon 0231/561.946, fax 0231/561.936, e-mail: primariacotusca@ yahoo.com, cod fiscal 3372157. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: a) teren in suprafata de 7.900 mp, din Parcela Cadastrala 677, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; b) teren in suprafata de 680 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 2, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; c) teren in suprafata de 7.210 mp, din Parcela Cadastrala 682, lot 1, situat in comuna Cotusca, judetul Botosani, apartine domeniului public al Comunei Cotusca, conform caietului de sarcini; conform H.C.L. nr. 22/08.04.2022 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Primariei Comunei Cotusca. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei, se achita numerar la Casieria institutiei sau in contul concedentului: RO60 TREZ 1195 006X XX00 0330, deschis la Trezoreria Saveni, cod fiscal al concedentului 3372157. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.05.2022, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30.05.2022, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 30.05.2022, ora 12.00, la sediul Primariei Comunei Cotusca, Cotusca, Str. Principala nr. 116, judetul Botosani. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de contencios administrativ a Tribunalului Botosani, oras Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, e-mail: tr-botosani-reg@ just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.05.2022.
Premiile pentru olimpicii naționali, majorate până la 1.000 de lei
26/05/2022 15:04

Alocatia zilnică pentru participantii la olimpiadele nationale scolare a fost dublată, iar premiile pentru olimpicii nationali majorate pană la 1.000 de lei Cresc premiile pentru elevii care caştigă oli ...

Spectacol aniversar 50 de ani de la înființarea Ansamblului Studențesc MUGURELUL, în cadrul Festivalului Național Folcloric Studențesc la USV Iași
26/05/2022 11:47

              Universitatea de Stiintele Vietii „Ion Ionescu de la Brad” din Iasi (USV) organizează vineri, pe 27 mai, ora 16:00, in Aula Magna „Hara ...

Schimbare în Educație. Tabla clasică din școli va fi înlocuită cu una digitală
25/05/2022 15:15

Sorin Cimpeanu, ministrul Educatiei, anuntă că are in plan ca un număr de 100.000 de cadre didactice să urmeze cursuri de pedagogie digitală. Pe langă asta, ministrul propune inlocuirea tablei clasice ...

Profesorii, indignați de interzicea meditațiilor
24/05/2022 13:15

Profesorii nu prea acceptă interzicerea meditatiilor.  Pană in acest moment, interdicţia figura intr-un ordin de ministru din 2018, dar nu era aplicată. Aceasta ar putea fi aplicată din anul şcolar ...

Lecţii de spaimă de la Satana
23/05/2022 12:02

Un editorial scris cu cava timp in urmă, insă cu multe realităti... Am răsfoit de curand un vraf de ziare in căutarea modificărilor aduse la Legea invăţămantului in ultimii 20 de ani. Au fost multe, m ...

Bacalaureat 2022. Astăzi încep înscrierile
23/05/2022 08:40

Începand de luni, 23 mai, elevii din clasele a XII-XIII pot să se inscrie la examenul national. Pentru sesiunea iunie - iulie, candidatul poate completa documentele-tip in perioada 23 - 27 mai 2022. Prim ...

Sorin Cîmpeanu anunță revoluție în educație: se schimbă bacalureatul din temelii
22/05/2022 10:24

Ministrul Educaţiei, Sorin Cimpeanu, a declarat că cei care vor intra in clasele a IX-a şi a V-a in anul şcolar următor vor intra pe un altfel de sistem, care este rezultatul consultărilor in Programul &r ...

Adio table cu cretă și burete. Ministrul Educaţiei anunţă table interactive în toate sălile de clasă din România
21/05/2022 21:03

Ministrul Educaţiei, Sorin Cimpeanu, a declarat că se doreşte schimbarea tablelor şcolare clasice, cu cretă, cu table interactive, in toate cele peste 80.000 de săli de clasă din Romania. Cu ajutorul ace ...

Încep înscrierile la grădiniță
20/05/2022 18:20

Părinţii işi pot inscrie incepand de astăzi copiii cu varste intre trei şi cinci ani, la grădiniţă, in anul şcolar 2022 2023, in cazul celor care se reinscriu. Astfel, pot fi depuse actele pentru re ...

Aproape jumătate dintre elevi sunt analfabeți funcționali
19/05/2022 19:40

Cei mai multi elevi romani folosesc un limbaj simplist, nu pot interpreta o informatie, nu isi pot forma idei proprii pe care să le integreze in contextul dat, nu pot stabili asemănări si diferente intre per ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei