000000  ULTIMA-ORA-pensii-m

Dimensiune font:

Proiectul Calendarului si Metodologiei de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul 2018-2019

| 13-02-2018 20:59

 Ministerul Educatiei Nationale a publicat pe site-ul institutiei proiectul de Ordin privind aprobarea Calendarului si a  Metodologiei de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2018-2019, proiect care este in dezbatere publica pana pe 15 februarie. 


Propunerile si observatiilw pot fi transmise pana la data de 15 februarie pe adresa de e-mail: inscriere.inv.primar@edu.gov.ro.

Potrivit metodologiei puse in dezbatere, in vederea inscrierii in clasa pregatitoare a tuturor copiilor care au varsta corespunzatoare, inspectoratele scolare judetene (ISJ) si Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti (ISMB) iau in considerare propunerile conducerilor unitatilor de invatamant referitoare la numarul de clase pregatitoare rezultate in urma recensamantului copiilor realizat, pentru fiecare circumscriptie scolara, in colaborare
cu autoritatile administratiei publice locale.

Numarul de clase pregatitoare cuprins in planul de scolarizare alocat de ISJ/ISMB fiecarei unitati de invatamant tine cont de capacitatea de cuprindere a acesteia, determinata de numarul salilor de clasa in care poate fi organizat, in mod corespunzator, procesul de invatamant la clasa pregatitoare, dar si la celelalte clase ale scolii, si de obligativitatea cuprinderii in unitatea de invatamant a tuturor copiilor din circumscriptia scolara. La alocarea numarului de clase pregatitoare se tine cont de numarul copiilor care au implinit varsta pentru a incepe invatamantul primar, de arondarea strazilor la unitatile de invatamant sau de cea mai buna oportunitate educationala identificata. 

Circumscriptiile scolare, planul de scolarizare, respectiv numarul de clase pregatitoare alocate sunt afisate la fiecare unitate de invatamant, inclusiv pe site-ul acesteia, daca exista, si pe site-ul inspectoratului scolar.

Fiecare unitate de invatamant va pune la dispozitie si informatii referitoare la locul de desfasurare a activitatii corespunzatoare clasei pregatitoare (in spatiul scolii sau al unei gradinite), la posibilitatea organizarii programului "Scoala dupa scoala", la organizarea si dotarea spatiului scolar etc.

Totodata, potrivit metodologiei, toti copiii ai caror parinti solicita inscrierea in clasa pregatitoare la scoala de circumscriptie vor fi inmatriculati la unitatea de invatamant solicitata.

Pe locurile libere, se inscriu si, ulterior, se inmatriculeaza copiii care provin din alte circumscriptii scolare, inclusiv din alte localitati, in conformitate cu solicitarile parintilor si cu prevederile prezentei metodologii.

In situatia in care intr-o unitate de invatamant numarul cererilor de inscriere primite de la parinti al caror domiciliu se afla in afara circumscriptiei scolare este mai mare decat numarul de locuri libere, vor fi aplicate criterii de departajare.

Criteriile generale de departajare:



a) existenta unui certificat medical de incadrare in grad de handicap a copilului;
b) existenta unui document care dovedeste ca este orfan de ambii parinti. Situatia
copilului care provine de la o casa de copii/un centru de plasament/plasament
familial se asimileaza situatiei copilului orfan de ambii parinti;
c) existenta unui document care dovedeste ca este orfan de un singur parinte;
d) existenta unui frate/a unei surori inmatriculat/inmatriculate in unitatea de
invatamant respectiva. 
26 februarie 2018-Afisarea circumscriptiilor scolare si a planului de scolarizare propus, respectiv numarul de clase pregatitoare alocate, la fiecare unitate de invatamant, inclusiv pe site-ul acesteia, daca exista, si pe site-ul inspectoratului scolar.

In cazul in care numarul cererilor de inscriere primite de la parinti din afara circumscriptiei scolare este mai mare decat numarul de locuri libere, repartizarea copiilor se face in ordinea descrescatoare a numarului de criterii generale de departajare cumulate de catre fiecare copil: se repartizeaza la inceput copiii care indeplinesc trei dintre criterii, apoi copiii care indeplinesc doua dintre criterii si, in final, copiii care indeplinesc doar unul dintre criteriile mentionate anterior.

Calendarul inscrierii 

Pregatirea inscrierii 

26 - Afisarea programului de evaluare a dezvoltarii psihosomatice a copiilor solicitata de parinti si afisarea unitatilor/institutiilor in care se realizeaza evaluarea dezvoltarii psihosomatice, precum si anuntarea, prin afisare la sediul unitatii de invatamant, a criteriilor specifice de departajare elaborate de unitatile de invatamant

27 februarie ¬ 10 martie 2018 - Organizarea, in fiecare unitate de invatamant in care se
desfasoara activitatespecifica clasei pregatitoare, a unei ¬Zile a portilor deschise¬, 

27 februarie ¬ 10 martie 2018 - Informarea si consilierea parintilor copiilor din gradinita care vor fi cuprinsi, in anul scolar 2018 ¬ 2019, in invatamantul primar.

26 februarie ¬ 23 martie 2018 - Realizarea evaluarii nivelului de dezvoltare psihosomatica a copiilor 

26 februarie ¬ 23 martie 2018 - Comunicarea rezultatului evaluarii 

26 martie 2018 Transmiterea de catre centrele judetene de resurse siasistenta educationala/Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala a procesuluiverbal in care este inscris rezultatul evaluarii dezvoltarii psihosomatice 

Completarea si validarea cererilor-tip de inscriere in clasa pregatitoare

26 februarie 2018 - Afisarea, la sediul unitatii de invatamant si al inspectoratului scolar si pe site-ul acestora, a programului de completare a cererilor tip de inscriere in invatamantul primar.

5 martie ¬ 23 martie 2018 - Completarea de catre parinti, online sau la unitatea de invatamant la care solicita inscrierea copiilor, a cererilor-tip de inscriere si validarea cererilor-tip de inscriere la unitatea de invatamant la care solicita
De asemenea, tot in aceasta perioada ar urma sa se faca inscrierea copiilor, zilnic, in intervalul orar 8,00-18,00 (luni-vineri). Depunerea si validarea cererilor-tip de inscriere de catre parintii care solicita inscrierea copiilor la scoala speciala.

Prima etapa de inscriere in clasa pregatitoare

27 martie 2018 - Procesarea, de catre comisia nationala de inscriere a copiilor in invatamantul primar (Comisia nationala), a cererilor-tip de inscriere, cu ajutorul aplicatiei
informatice si repartizarea la scoala de circumscriptie a copiilor ai caror parinti au solicitat acest lucru in cererea-tip de inscriere.

28 - 29 martie 2018 - Procesarea, la nivelul unitatilor de invatamant, pe baza informatiilor din cererile-tip de inscriere si din documentele depuse de parinti, a cererilor parintilor. Admiterea sau respingerea cererilor acestora

29 martie 2018 - Procesarea de catre Comisia nationala a cererilor-tip de inscriere, cu ajutorul aplicatiei informatice si repartizarea la scoala de circumscriptie a copiilor ai caror parinti au solicitat inscrierea la o alta unitate de invatamant decat scoala de circumscriptie, dar nu au fost admisi din lipsa de locuri si care au exprimat in aceasta faza optiunea pentru inscrierea in scoala de
circumscriptie. 

30 martie 2018 - Afisarea in unitatile de invatamant si pe site-ul inspectoratului scolar si al unitatilor de invatamant a candidatilor inmatriculati, a numarului de locuri ramase libere si a listei copiilor neinscrisi dupa prima etapa. 

A doua etapa de inscriere in clasa pregatitoare


11 aprilie 2018 - Comunicarea, prin afisare la unitatile de invatamant si pe site-ul inspectoratului, a procedurii specifice de repartizare a copiilor pe locurile disponibile, elaborata de inspectoratul scolar. Informarea Ministerului Educatiei Nationale de catre comisia judeteana/a municipiului Bucuresti, cu privire la procedura specifica de repartizare a copiilor pe locurile disponibile, in etapa a doua.

12 aprilie ¬ 18 aprilie 2018 - Depunerea cererii-tip de inscriere la secretariatul unitatii de invatamant aflate pe prima pozitie dintre cele trei optiuni exprimate pentru etapa a doua, de catre parintii copiilor care nu au fost cuprinsi in nicio unitate de invatamant in etapa anterioara sau care nu
au participat la prima etapa. Validarea cererilor-tip de inscriere la unitatea de invatamant aflata pe prima pozitie in optiunile privind inscrierea copiilor.

18 aprilie - 20 aprilie 2018 - Procesarea, la nivelul unitatilor de invatamant, a cererilor-tip de inscriere depuse de parinti. Completarea, in aplicatia informatica, a datelor din cererile ¬ tip de inscriere pentru candidatii admisi in aceasta etapa.

23 aprilie 2018 - Afisarea la fiecare unitate de invatamant a listelor finale ale copiilor inscrisi in clasa pregatitoare.

24 aprilie ¬ 4 mai 2018 - Centralizarea si solutionarea de catre inspectoratul scolar a cererilor parintilor copiilor care nu au fost incainscrisi la vreo unitate de invatamant. 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

 

 

ALFA & OMEGA INSOLV IPURL, lichidator judiciar al debitoarei SC GANESHA DREAM S.R.L.– societate în faliment, dosar nr. 4176/99/2017 aflat pe rolul Tribunalului Iași–Faliment, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 85/2014, vinde prin licitație publică competitivă cu strigare următoarele bunuri: 1. Bun imobil – proprietate agroindustrială, (tip “ferma creștere suine”) situată în extravilanul Com. Ibănești, punctul Condrea, T119, P3068/7; 3068/8, jud. Vaslui, format din teren extravilan în sup. de 8.432 mp, Construcția C1 în sup. de 98 mp, Construcția C2 în sup. de 720 mp și Construcția C3 în sup. de 720 mp, dotate cu echipamente interior grajd creștere suine și panouri fotovoltaice– Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare - 303.650 Euro (exclusiv TVA). 2. Bunuri mobile conform Raport de evaluare - Preț de pornire 80% din valoarea de piață stabilită prin raportul de evaluare, astfel: Nr. crt. – Denumirea bunurilor – Buc. – Preț de pornire lei - fără TVA 1 – Tractor DEUTZ-FAHR model AGROTON L720 DCR, fabricație 2012, nr. de identificare ZKDJ5904W0LD10250, serie motor 10999830 – 1 – 244.922 2 – Vidanjă TESTORE model C160, fabricație 2015 – 1 – 62.640 3 – Semănătoare de plante prașitoare MA/AG PRECISA REALE D 6R, fabricație 2014, nr. de identificare 2141001 – 1 – 43.622 Licitațiiile vor avea loc în zilele de 09, 16, 23 și 29.11.2018, ora 12.00, la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Peneş Curcanul, TR. 5, etaj 1, Cabinet nr. 13, Jud. Iași, Complex de Birouri NH BUSINESS, putând participa orice persoană fizică sau juridică care va depune o ofertă care va conţine: - cerere de participare la licitaţie; - dovada achitării taxei de participare de 2.000 lei; - dovada achitării caietului de sarcini de 1.000 lei fără TVA– pentru bunul imobil; - dovada achitării cauţiunii de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, sumă care se va achita în contul colector deschis pe numele debitoarei la Piraeus Bank; - actele de identificare a persoanei juridice/fizice, împuternicire pentru reprezentantul societății cu menţiunea că are mandat de a licita indiferent de sumă. Taxa de participare și contravaloarea caietului de sarcini se vor achita în contul lichidatorului judiciar deschis la Piraeus Bank Iaşi. În cazul în care creditorul garantat Piraeus Bank România SA îşi exprimă intenția de a adjudeca în contul creanţei bunul imobil, acesta va putea participa la licitaţiile organizate fără alte cheltuieli (taxă de participare la licitație, caiet de sarcini, cauţiune) şi fără a fi necesar a prezenta documentele de participare. Creditorul garantat poate adjudeca în contul creanţei bunul asupra căruia poartă garanţia sa la un preţ care se încadrează în strategia de valorificare aprobată de către creditori. Ofertele se vor depune la biroul lichidatorului judiciar din Mun. Iași, str. Sf. Lazăr, nr. 4, bl. Penes Curcanul, TR. 5, etaj 1, cabinet nr. 13, jud. Iași, cel târziu cu 1 zi lucrătoare înainte de ziua licitaţiei, până la ora 16.00. Ofertanţii care se înscriu la licitaţie, dar nu participă, pierd toate sumele avansate în vederea participării la licitaţie. Neplata preţului în termenul stabilit de 30 zile calendaristice de la data licitaţiei, duce la pierderea sumelor avansate pentru achiziţionarea bunurilor, care vor fi scoase din nou la vânzare în sarcina cumpărătorului. Oricine pretinde vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, sub sancţiunea decăderii, se va adresa lichidatorului judiciar şi va face dovada până în ziua licitaţei. Informaţii suplimentare la biroul lichidatorului judiciar sau tel: 0744520508, 0744994490; fax: 0332/814773, e-mail: alfa.omega.insolv@gmail.com.
CENTRUL DE EXPERTIZĂ ÎN INSOLVENŢĂ SPRL anunţă în datele de 9.11.2018; 23.11.2018; 7.12.2018; 21.12.2018; orele 12.00, organizarea la sediul lichidatorului din Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanul, cam. 13-14, a licitaţiilor publice cu strigare pentru debitoarea SC ALFINCOOL SA, situată în Iaşi, str. Platou Abator nr. 5, vânzarea pe ansamblu imobiliar din Iaşi, str. Abator nr. 5 format din: Teren 21200 mp pe care sunt edificate construcţii: C1 Post trafo nr. inventar 3131 C3 Cabină Poartă nr. inventar 1518 C4 Cabină basculă nr. inventar 5112 C5 Anexă depozit nr. inventar 1504 C6 Depozit spirt vrac nr. inventar 1504 C7 Atelier preparare P+2E nr. inventar 1518 C8 Atelier îmbuteliere P+1E nr. inventar 1520 C9 Depozit produse finite nr. inventar 1522 C10 Hală fabricaţie P+2E nr. inventar 1501 C11 Staţie hidrofor nr. inventar 1523 C12 Atelier+Garaje+Magazii nr. inventar 1523 C13 Depozit cereal nr. inventar 1411 C14 Depozit carburanţi nr. inventar 1517 C15 Pavilion administrative nr. inventar 1502 Pe teren sunt edificate şi alte constructii (depozit borhotformat din cistern, depozit de brut-cisterne, birouri desfacere, puţ apă şi pompe, beci, staţie epurare) neintabulate care au fost luate în considerare în evaluarea proprietăţii. Preţul de vânzare al ansamblului imobiliar - 1.109.000 euro fără TVA. Prețul se va achita la echivalentul în lei din ziua efectuării plăţii. Cei interesaţi se vor adresa la sediul lichidatorului sau la tel. mobil 0774006236; 0723366786; 0747059149.
Licitaţie publică 22.10.2018 1.Informaţii generale privind locatorul: Comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 2. Obiectul concesionării: Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului privat al comunei Bivolari: T16 p50/16 Tabara 582,70 mp. Proprietăţi imobiliare aparţinând domeniului public al comunei Bivolari: T26 1133/1 Bivolari 210,0 mp. 2.1 Procedura aplicată - Licitaţie publică cu ofertă în plic; 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire; comuna Bivolari, cu sediul în Bivolari, CIF 4540682 Adresa poştală: localitatea Bivolari, judeţul Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.1. Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: documentaţia se obţine de la sediul locatorului; 3.2. Denumirea şi adresa compartimentului de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Bivolari, jud. Iaşi, Telefon: 0232/298555, Fax: 0232/298508 3.3. Preţul documentaţiei de atribure este de 50 lei. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor 18.10.2018, ora 14.00; 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data limită de depunere a ofertelor 19.10.2018, ora 14.00 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Bivolari, cu sediul în Bivolari, jud. Iaşi; 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 ex. (plic închis şi sigilat); 5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor 22.10.2018, ora 9.00;
ANUNŢ DE VÂNZARE S.C. Darex Trade S.R.L., cu sediul social în sat Letea Veche, comuna Letea Veche, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 308, jud. Bacău C.U.I. 30442730 nr. de înreg. O.R.C. J 04/684/2012, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., cu sediul în mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, C.P. 700221, jud. Iaşi, numit potrivit Sentinței nr. 243/12.04.2018, pronunţată de Tribunalul Bacău, în dosarul nr. 3761/110/2017, anunţă scoaterea la vânzare, individual, prin licitaţie publică cu strigare la data de 12.11.2018, ora 13.00, în conformitate cu Strategia de vânzare aprobată de adunarea creditorilor în şedinţa din data de 20.09.2018 şi cu prevederile Legii nr. 85/2014, a activelor societăţii debitoare, după cum urmează: Nr. activ – Denumire și descriere active – Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.*) – Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.*) SEMIREMORCĂ, CAROSERIA CAMION CU PRELATĂ, MARCA SCHMITZ, TIP S01, AN FABRICAŢIE 1996, NR. IDENTIFICARE WSMS6080000079206, BC-07-PSS, MASA PROPRIE 6960 KG, MASA MAX. ADMISIBILĂ 39000 KG, – 9.760,00 lei – 9.760,00 lei Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.11.2018, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi. Licitaţia va avea loc la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, în data de 12.11.2018, ora 13.00, şi se va desfăşura în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014 privind procedura de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi ale strategiei de vânzare aprobată de adunarea creditorilor din data de 20.09.2018. Pentru participarea la licitaţie, potenţialii cumpărători trebuie să depună la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, str. Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi, până la data de 11.11.2018, ora 13.00, documente prevăzute în caietul de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, Aleea Nicolina nr. 82, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00–13.00, până pe data de 11.11.2018, ora 13.00, în baza unei programări prealabile. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefoanele: 0758049901, 0757545545, 0232/243864 sau e-mail secretariat@insolventa.ro. Lichidator judiciar, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. Manager de caz, practician în insolvență, Lucian Andronic
TUIASI inaugurează un Centru modern de Învăţare
15/11/2018 00:00

* miza proiectuluie este reducerea abandonului şcolar pentru tinerii din anul I * la eveniment va participa şi Tatiana Proskuryakova, country manager pentru Romania şi Ungaria al Băncii Mondiale, finanţato ...

 Liceul „Grigore Moisil” are un laborator nou de informatică
09/11/2018 00:00

Şcoala de Valori in parteneriat cu Cegeka Romania a renovat şi tehnologizat un laborator de informatică, incluzand modernizarea infrastructurii prin renovarea reţelei electrice, montarea de corpuri de ilumi ...

UTI îşi premiază profesorii şi cercetătorii
07/11/2018 00:00

Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi celebrează, incepand de ieri, „Zilele TUIASI”. Timp de două săptămani se marchează implinirea a 205 ani de cand Gheorghe Asachi a ...

Centru de instruire unic în ţară, la UTI
05/11/2018 00:00

Astăzi, in amfiteatrul T3 din clădirea Rectoratului Universităţii Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iaşi (TUIASI), va avea loc festivitatea de deschidere a Centrului de Instruire Huawei Authorized ...

 

Ieşean calificat la Olimpiada Internaţională de Ştiinţe
26/10/2018 00:00

Elevul Matei Bogdan Pleşcan din clasa a IX-a de la Colegiul Naţional Iaşi s-a calificat in lotul restrans al Romaniei care va participa la etapa internaţională de la Gabarone, Botswana, a Olimpiadei Intern ...

Proiect Erasmus, la Liceul „Dimitrie Cantemir”
24/10/2018 00:00

* liceul ieşean va derula activităţi individuale specifice apiculturii şi herbologiei in cadrul celei de-a doua etape a proiectului, care se va desfăşura in luna mai a anului viitor În perioada 15 ...

Program de învăţare la locul de muncă, pentru studenţi
23/10/2018 00:00

* „Simulatorul de Carieră” va duce la creşterea gradului de angajabilitate a 130 de studenţi din regiunile Nord Est şi Sud Est prin participarea la programe de invăţare la locul de muncă 80 ...

Sute de specialişti din 14 state ale lumii, la Zilele USAMV Iaşi
17/10/2018 18:06

Zilele Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” din Iaşi (18-25 octombrie) debutează astăzi cu Congresul Ştiinţific Internaţional „Ştiin ...

TUIASI, implicată în cele mai importante dezbateri despre arhitectura ieşeană
17/10/2018 18:05

Ordinul Arhitecţilor din Romania (OAR), Filiala Iaşi, şi Uniunea Arhitecţilor din Romania organizează, in parteneriat cu Facultatea de Arhitectură „G.M. Cantacuzino” a Universităţii Tehnice ...

Peste 200 de inspectori şcolari din toată ţara s-au reunit la Iaşi
15/10/2018 00:00

* inspectori şcolari generali adjuncţi, inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane şi responsabili cu atribuţii in domeniul reţea şcolară şi plan de şcolarizare in inspectoratele şcolare ...