Secţiunea I – Alternativele educaţionale – abordări ale educaţiei centrate pe elev
Dimensiune font:
Prima secţiune a Conferinţei Naţionale Pluralism şi alteritate în educaţie – perspective teoretice şi praxiologice s-a desfăşurat în acelaşi spaţiu generos al Aulei „Mihai Eminescu” a Universităţii „A. I. Cuza” Iaşi.
Această secţiune a prezentat un deosebit interes atât pentru reprezentanţii alternativelor educaţionale şi ai învăţământului privat, cât şi pentru cadrele didactice din învăţământul tradiţional, interes manifestat şi prin numărul mare de lucrări înscrise.
Au fost abordate teme ce au îmbinat în mod echilibrat aspectele teoretice cu cele practice, constituind modele de bună practică pentru publicul numeros din sală, care şi-a lărgit astfel perspectiva pe marginea unui subiect atât de incitant şi de actual.
Cadrele didactice au avut plăcerea de a participa la lucrările unei secţiuni moderate de domnul prof. dr. Gheorghe Felea, vicepreşedinte al Comisiei Naţionale pentru Alternative Educaţionale din cadrul M.E.N., şi de doamna prof. dr. Genoveva Farcaş, inspector în cadrul I.S.J. Iaşi. Reprezentanţii alternativelor educaţionale s-au referit la situaţii în care s-au bucurat de sprijinul reprezentantul M.E.N., apreciind contribuţia decisivă a domniei-sale pentru dezvoltarea învăţământului alternativ din judeţ.
Activitatea în cadrul acestei secţiuni a fost deosebită şi prin faptul că domnul prof. dr. Gheorghe Felea a prezentat lucrarea Pluralismul educaţional – de la anomie la legitimitate.
Prezentările, intervenţiile şi discuţiile de la această secţiune s-au încheiat după mai bine de trei ore şi au constituit un bun prilej de schimb de experienţă, de dezvoltare profesională şi personală. Suntem convinşi că toţi cei prezenţi ne vor fi alături şi la viitoarele ediţii ale conferinţei, dacă avem în vedere aprecierile pe care în calitate de organizatori le-am primit pe parcursul întregii zile, aflate sub semnul unei adevărate provocări intelectuale.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau