Biroul viitorului: 4 elemente care îl definesc și cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pieței

angajati-care-discuta_1182489481

Dimensiune font:

| 28-04-2024 10:41

Biroul viitorului: 4 elemente care îl definesc și cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pieței

Piața muncii de astăzi se caracterizează prin diversitate, provocări, tehnologie și adaptabilitate. La toate acestea trebuie să răspundă companiile, într-un mod favorabil atât pentru angajator, cât și, în special, pentru angajați. Biroul viitorului face parte din ecuație, pentru că devine o necesitate, nu o excepție. 

Descoperă care sunt elementele care definesc biroul viitorului, dar și cum se adaptează ele la nevoile actuale.

Biroul viitorului favorizează interacțiunea între echipe

După mai mulți ani de când munca remote a dominat în dorințele angajaților, intervine nevoia de mai multă interacțiune între echipe. Astfel, munca de la birou devine normă în viitor, cel puțin trei zile pe săptămână.  Un studiu efectuat de Genesis Property, companie fondata de Liviu Tudor, arată că 70% dintre tinerii generației Z au nevoie să lucreze cel puțin trei zile de la birou, pentru a fi productivi și a colabora eficient cu echipa. 57% susțin că timpul petrecut cu echipa este principalul motiv pentru care merită să lucrezi de la birou, pentru că se creează o relație profesională mult mai puternică. Acest mod de lucru are și un impact pozitiv asupra relației dintre viața personală și cea profesională, fiindcă vine în ajutor pentru a echilibra balanța. Când ești departe de ecrane și comunicarea nu se rezumă prin aplicații, angajații se simt mai bine integrați în viziunea și misiunea companiei. 

Spațiile moderne de coworking trebuie să răspundă standardelor actuale de sustenabilitate 

Biroul viitorului nu mai este gândit doar ca un simplu spațiu unde angajații își respectă programul și sarcinile. El ia forma unui hub operațional, iar spațiile de coworking fac parte din componenta clădirilor. Acestea trebuie să răspundă nevoilor actuale de sustenabilitate, fiind, de altfel, și un element important în construirea unui mediu modern de muncă. Trebuie să fie și versatile, pentru a se adapta stilului de muncă, dar construite pe lângă spații verzi și zone dedicate socializării. Pentru a răspunde standardelor de sustenabilitate, ar trebui să fie proiectate cu birouri și materiale prietenoase cu mediul înconjurător, dar și să dispună de spații de reciclare moderne, de la hârtie până la plastic, sau alte consumabile.

Birourile viitorului încurajează crearea de comunități

Birourile se transformă în spații care încurajează crearea de comunități, cu beneficii în modul de comunicare atât la nivel macro, cât și pentru angajați. Odată ce angajații se simt bine la birou, iar spațiile de muncă sunt gândite pentru asigurarea confortului, vine de la sine nevoia de a explora și mai mult.  Pentru angajatori, asta înseamnă gândirea unor spații care să se plieze pe dorințele angajaților, cu facilități aflate în interiorul sau în apropierea biroului, cum ar fi: cafenele, restaurante, săli de fitness sau zone dedicate relaxării sau altor experiențe dedicate timpului liber. Odată ce sunt încurajați să-și petreacă altfel timpul liber, creează comunități care devin un mod sustenabil de profitabilitate a businessului, prin angajați fericiți care comunică deschis între ei.

Biroul modern încurajează echilibrul dintre viața profesională și personală

Echilibrul dintre viața profesională și cea personală devine normă în realitatea modernă a muncii. Este un aspect important pentru angajați, în ceea ce privește productivitatea și sănătatea generală, dar și pentru sănătatea businessului pe termen lung. Când angajații se simt bine și imaginea companiei este una bună, pentru retenție și atragere de noi talente. 

Acest lucru se poate întâmpla când satisfacția angajaților devine un obiectiv, iar beneficiile salariale includ mai mult decât un salariu prosper. Bunăstarea totală contribuie la crearea unei balanțe între muncă și timp liber, iar aceasta poate fi atinsă prin:

 *  pachete de motivare și loializare ce conțin experiențe și facilități în jurul biroului; *  workshop-uri și training-uri pentru dezvoltarea profesională și personală; *  ore de începere a programului flexibile, adaptate nevoilor individuale;*  spații gândite atât pentru confort în timpul muncii, cât și pentru relaxare în pauze; *  beneficii extrasalariale ce includ zile de concediu în plus pentru activități de voluntariat sau pentru zile  speciale.  

După cum ai observat, biroul viitorului pune angajatul pe primul loc, prin oferirea unui mediu deschis interacțiunii, până la echilibrul dintre viața personală și cea profesională. 

Sursa foto: Shutterstock

 

 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau, telefon 0234/215.800, fax 0372/252.527, e-mail: clfilip_bacau @yahoo.com, cod fiscal 4455030. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Spatiu in suprafata de 102 mp, cu destinatia de cabinet medical stomatologic, situat in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 121, apartinand domeniului public al Comunei Filipesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Filipesti nr. 30/20.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Prin solicitare scrisa, de la sediul institutiei. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Filipesti, cu sediul in comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 150 Lei/exemplar, care se achita numerar la sediul Comunei Filipesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 11.07.2025, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 21.07.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipesti, comuna Filipesti, sat Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar in original. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.07.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Filipesti, sat Filipesti, comuna Filipesti, Str. Radu Beligan nr. 142, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234/514.419, fax 0234/525.211, e-mail: tr-bacau-reg2 @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.06.2025.
1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primaria dudaepureni@yahoo.com, cod fiscal 3394350. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Compartiment Achizitii publice, Comuna Duda-Epureni, comuna Duda Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primariaduda epureni@ yahoo.com, cod fiscal 3394350. Documentatia de atribuire este pusa cu titlu gratuit la dispozitia solicitantilor care au inaintat o cerere in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Duda-Epureni, sat Epureni, judetul Vaslui; b)Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciulul public de alimentare si distributie gaze naturale din Comuna Duda-Epureni, sat Epureni, judetul Vaslui, conform art. 8 H.G. nr. 209/2019; c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 21.07.2025, ora 10.00; b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Sediul Comunei Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primariaduda epureni@ yahoo.com; c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana; d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 21.07.2025, ora 12.00, sediul Comunei Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, e-mail: primaria dudaepureni @yahoo.com. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 03.06.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, cod postal 730171, telefon 0335/417.861, fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Oras Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani, telefon/fax 0231/552.351, 0231/552.626, E-mail: orasflamanzi @yahoo.com, cod fiscal 3372173. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Pasune cu suprafata totala de 30 ha, situata in extravilanul orasului Flamanzi, apartinand domeniului privat al Orasului Flamanzi, conform caietului de sarcini, H.C.L. Flamanzi nr. 67/30.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, situata astfel: -Tarlaua Velnita Poiana -10ha; -Tarlaua Voloca Fata I -2 ha; -Tarlaua Voloca Fata II -8 ha; -Tarlaua Velnita Flamanzi -10ha. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin formularea si inregistrarea unei solicitari scrise la sediul Orasului Flamanzi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Juridic din cadrul Orasului Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 20 Lei/exemplar, care se achita la Casieria Orasului Flamanzi. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.06.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.07.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oras Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, jud.Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 09.07.2025, ora 10.00, Sala de sedinte a Orasului Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, jud. Botosani. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Botosani, municipiul Botosani, Str. Maxim Gorghi nr. 8, judetul Botosani, cod postal 710171, telefon 0231/511.739, fax 0233/831.832, e-mail: tr-botosani @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 13.06.2025.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233/786.059, fax 0233/786.364, e-mail: primaria grumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Spatiu in suprafata de 12,90 mp, situat la parterul imobilului sediu al Sistemului de alimentare cu apa din comuna Grumazesti, amplasat in satul Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Parcului nr. 381A, judet Neamt, identificat cu nr.cadastral 51704-C1 si cartea funciara nr. 51704-C1 Grumazesti, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 66/06.06.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, in urma unei cereri depuse la Registratura Comunei Grumazesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 08.07.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.07.2025, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 18.07.2025, ora 10.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judet Neamt, cod postal 610012, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.06.2025.
Ai bilet de avion? Nu înseamnă că ai loc garantat în aeronavă
20/06/2025 11:39

Cumpărarea unui bilet de avion nu garantează intotdeauna locul in aeronavă. Chiar dacă ai cumpărat un bilet de avion, acest lucru nu iti garantează in mod automat un loc in avionul cu care vrei să căl ...

România rurală în 2025: cum se schimbă viața la sat între tradiție și tehnologie
20/06/2025 10:31

Romania rurală in 2025: cum se schimbă viata la sat intre traditie si tehnologie Viata la sat a fost mereu privită prin lentile contrastante: pentru unii, un spatiu al permanentei si autenticitătii; pen ...

În culisele conferințelor de presă: ce implică organizarea unui astfel de eveniment public
20/06/2025 10:12

În culisele conferintelor de presă: ce implică organizarea unui astfel de eveniment public. Evenimentele publice si conferintele de presă inseamnă mai mult decat discursuri, camere de filmat si dec ...

Cum se Joacă European Roulette Small Bets
19/06/2025 15:38

 European Roulette Small Bets reprezintă o variantă accesibilă si prietenoasă a clasicei rulate europene, special concepută pentru jucătorii care doresc să se bucure de emotia acestui joc iconic fă ...

Cum să optimizezi setările monitorului LED pentru o experiență de gaming perfectă? Află şi tu!
19/06/2025 13:11

Poză de RDNE Stock project pe Pexels.com   Fiecare detaliu contează pentru a te bucura de jocurile preferate la un nivel maxim de performantă. Un element central, care iti poate transforma complet expe ...

 Când vedetele promovează jocuri de noroc, adolescenții plătesc prețul. Campania Salvați Copiii „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”
19/06/2025 12:19

Cand vedetele promovează jocuri de noroc, adolescentii plătesc pretul. Campania Salvati Copiii „Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”propune alt model de inspiratie: tinerii spo ...

Împăcarea nevăzută cu tine
19/06/2025 11:47

Există un soi de război care nu lasă urme vizibile, dar sapă adanc, in tăcere. Nu face zgomot, nu atrage priviri, dar erodează incet stima, curajul, bucuria. Este un conflict mut, purtat in culisele minti ...

Dichisuri dulci şi taifasuri boiereşti
19/06/2025 06:56

La fiecare sfarşit de an şcolar, buchetele mele pentru „doamna”, apoi pentru „doamnele” aveau crini şi gladiole. În jur de 15 iunie, toată casa mirosea a flori din care mama ...

Cuvintele care declanșează haos în mintea câinelui tău. Cum să comunici corect cu patrupedul tău fără să-l păcălești
18/06/2025 14:02

  Ce inseamnă pentru cainele tău cuvinte precum „plimbare” sau „cină”? Multi proprietari incep să adopte tactici ingenioase pentru a evita să-si agite inutil companionii. Ter ...

Ghid de întreținere a echipamentului stomatologic: Cât de des trebuie dezinfectat?
18/06/2025 13:22

Poză de Jose Vazquez pe Unsplash   Întretinerea echipamentului stomatologic este o parte importantă a mentinerii unui mediu clinic sigur si eficient. Fiecare detaliu, de la scaunele pacientului pa ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei