Lenjeria intima de dama scapa lumea de criza
Dimensiune font:
Analize foarte serioase arata ca cele doua sexe reactioneaza diferit în conditii de criza economica atunci când vine vorba despre lenjeria intima.
Un lucru pare clar si dovedit: barbatii fac economie înnoindu-si lenjeria intima mai rar atunci când veniturile scad. Piata de profil din Statele Unite arata vânzari în scadere si preturi stagnante. Începând cu 2009 vânzarile au scazut cu o medie anuala de aproximativ 3%.
Bizareria vine dinspre sexul opus. Lenjeria de dama se vinde mai bine în conditii economice aspre iar pretul ei urca spre cer. Din decembrie 2007 pretul lenjeriei de dama pe piata americana a urcat cu 32, 5%. Asta înseamna o rata anuala de 7,8%, mult superioara indicelui mediu de crestere a preturilor în SUA, care e de aproximativ 5,5%. Mai interesant, preturile la îmbracamintea „de strada” pentru femei au scazut în aceasta perioada permanent si sunt sub indicele mediu.
Care sa fie explicatia? Exista teoria „ Indicele Rujului” . Potrivit ei, femeile care dispun în continuare de anumite venituri nu renunta sa-si faca cadouri mai scumpe dar înlocuiesc domeniul în care ”opereza”. Opteaza pentru ceva scump dintr-o zona mai ieftina. Un sutien de firma, de pilda, ramâne mai ieftin decât o geanta sau o bijuterie din aceeasi categorie. Dupa recesiunea care a urmat atentatelor din 11 septembrie vânzarile de ruj s-au dublat în SUA.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau