Protecţia Consumatorilor, adevărul despre CEAIURILE RECI DIN COMERŢ
Dimensiune font:
Asociaţia Nationala pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons a realizat în perioada iulie-august un studiu pe etichetele băuturilor răcoritoare tip ceai ce se regăsesc pe piaţa din Romania.
In cadrul studiului au fost analizate 14 de tipuri de produse, achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul tarii.
Distribuitorii care au fost analizati in cadrul studiului sunt urmatorii : S.C. Coca - Cola HBC Romania S.R.L., Quadrant Amroq Beverages S.R.L., S.C. Carrefour Romania S.A., real, - Hypermarket Romania S.R.L. si S.C. Lidl Discount S.R.L.
Ca urmare a realizarii acestui studiu a reiesit faptul ca din punct de vedere al numarului de E-uri, din cele 14 de tipuri de produse analizate : 28.57 % au in continut un numar de 2 E-uri, 35.71 % au in continut un numeric de 3 E-uri iar 21.42 % au un continut de 7 E-uri.
Din punct de vedere al continutului de zahar si /sau indulcitori , ca urmare a studiului realizat au reiesit urmatoarele: 35.71 % au in continut atat zahar cat si indulcitori iar 28.57 % au in continut doar zahar.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. - International Consumer Research&Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza.
Sursa: realitatea.net
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau