Stresul de la locul de muncă - cum îl poți combate dacă ești angajator

metropolitan_1746069602

Dimensiune font:

| 27-04-2021 12:02

Stresul la locul de muncă are consecințe semnificative atât asupra sănătății angajaților, cât și asupra organizației. Performanța scăzută, epuizarea fizică și emoțională, dificultățile de concentrare sunt doar câteva dintre efectele stresului. De aceea, ca angajator este necesar să găsești soluții cât mai eficiente pentru îmbunătățirea tonusului echipei tale. Iată câteva metode care te-ar putea inspira.

Află cum se simt angajații tăi
Pentru a putea combate sau preveni stresul la locul de muncă, ca manager este bine să fii conștient de cauzele care duc la apariția lui. Cu alte cuvinte, ce situații aduc mult stres echipei tale. Iar acest lucru îl poți afla discutând direct cu angajații tăi. Dacă ai o echipă de 10-20 de oameni, poți programa întâlniri cu fiecare în parte. În cazul în care echipa este mult mai mare, fie poți gândi anumite chestionare de wellness pe care să le trimiți pe e-mail angajaților tăi, fie responsabilizezi fiecare manager de departament să discute cu echipa lui. De regulă, stresul la locul de muncă este cauzat de gestionarea incorectă a timpului, suprasolicitare, neînțelegerile dintre colegi, lipsa de comunicare, programul de lucru rigid. Află care sunt cauzele cele mai des întâlnite și care sunt acțiunile concrete prin care le poți combate.

Oferă-le mai multă siguranță
Riscurile de la locul de muncă sunt și ele pe lista principalelor cauze generatoare de stres ale angajaților. În cazul acesta, situația poate fi rezolvată prin câteva soluții practice: asigurarea unor condiții bune de lucru, care respectă regulile de securitate și sănătate în muncă;
realizarea unor instructaje privind evitarea riscurilor și a accidentelor de muncă;
realizarea cursurilor de prim ajutor; încheierea asigurărilor pentru angajați.

Așadar, pe lângă stabilirea unor condiții bune de muncă, orice angajator își poate lua măsuri în plus de protecție printr-o asigurare pentru accidente de munca și care poate fi utilă și în cazul îmbolnăvirilor. O asigurare ce vine în completarea celei garantate prin sistemul național de asigurări sociale este o formă de protecție financiară suplimentară pentru salariați în cazul unor situații neprevăzute și este utilă atât în cazul în care accidentul sau îmbolnăvirea s-a petrecut loc la locul de muncă, cât și în cazul în care a avut loc în timpul liber al salariatului.

Organizează traininguri și activități dedicate relaxării
Trăind într-o lume aflată tot timpul în schimbare, stresul pare a fi la ordinea zilei, fie că vorbim de viața personală sau de cea profesională. Inevitabil, pe parcursul zilei, apar situații care ne stresează într-o măsură mai mică sau mai mare. De aceea, uneori, este dificil să scoatem definitiv stresul din ecuație. Ce putem face, însă, este să învățăm să îl gestionăm cât mai corect. Din fericire există numeroși traineri atestați care propun o serie de instrumente de gestionare a stresului. Ca angajator, tot ce trebuie să faci este să încurajezi angajații tăi să pună în aplicarea astfel de metode. O poți face organizând traininguri, cursuri speciale, legate de gestionarea stresului sau chiar activități de relaxare, timp în care mail-urile sunt închise și toată echipa participă activ.

Un alt mod prin care poți contribui ca angajator la diminuarea stresului echipei este să impui reguli cu privire la organizarea întâlnirilor în zilele de vineri, astfel încât membrii echipei să aibă vinerea dedicată doar task-urilor și să se pregătească mental pentru deconectarea atât de necesară după o săptămână încărcată.

Oferă mai multă flexibilitate
Un program de lucru flexibil aduce o serie de avantaje atât pentru angajat, cât și pentru angajator. Flexibilitatea poate îmbunătăți moralul angajatului, oferă echipei tale mai multă libertate, mai multă motivație, mai mult control asupra orarului și a mediului de lucru, posibilitatea de a găsi echilibrul între viața personală și cea profesională. Toate aceste avantaje pot diminua stresul la locul de muncă și efectele lui.

Pe lângă aceste patru metode principale, există multe alte soluții pe care le poți aplica în calitate de angajator. Oricare ar fi planul tău, asigură-te că angajații tăi vor simți beneficiile în mod direct, concret și rapid.

Sursă foto: Shutterstock

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
  Minciuna, o rețea complexă de avere și dezastre
25/04/2024 15:02

În istoria umanitătii, minciuna a fost un companion constant al interactiunilor noastre sociale. De la cele mai mici neadevăruri de circumstantă pană la cele mai elaborate scheme de inselăciune, minc ...

Cum să-ți actualizezi garderoba de primăvară?
23/04/2024 10:59

Cum să-ti actualizezi garderoba de primăvară? Începutul sezonului cald este momentul ideal să iti reconsideri stilul personal si să dai un refresh la garderobă. Există foarte multe aspecte de care ...

Povestea parfumului de trandafiri
23/04/2024 09:46

În grădina cu flori a naturii, există un personaj incantător care captivează simturile cu frumusetea si misterul său delicat: parfumul de trandafiri. În spatele fiecărui strop de esentă parfu ...

Inundații în Emirate. Trei filipinezi au murit
19/04/2024 15:39

Trei lucrători filipinezi au murit in urma unor inundaţiilor fără precedent care au afectat la inceputul acestei săptămani Emiratele Arabe Unite, unde traficul rămane perturbat vineri pe aeroportul din D ...

Colagenul și acidul hyaluronic, tinerețea la sticluță
18/04/2024 15:39

Colagenul si acidul hialuronic au devenit cuvinte de ordine in industria cosmetică, promise adesea ca solutia supremă pentru inversarea sau incetinirea semnelor vizibile ale imbătranirii. Aceste două comp ...

  Culorile frumuseții, o călătorie prin istoria fardurilor
18/04/2024 15:23

Fardurile au jucat un rol crucial in cultura si societatea umană de mii de ani, servind nu doar ca mijloace de infrumusetare, dar si ca simboluri ale statutului social, sănătătii si chiar moralitătii. De l ...

Povestea fructului miraculos
16/04/2024 13:51

 Într-o lume in care zahărul este omniprezent si lupta impotriva obezitătii si a bolilor legate de dietă continuă să fie o prioritate globală, apare un aliat neasteptat: fructul miraculos, sau ...

Evoluția Agentului Imobiliar: Cursurile Smart Experience de la Inter Imobiliare modelează profesioniștii de mâine
15/04/2024 14:02

 Ai observat vreodată cat de rapid se schimbă lumea imobiliarelor? Dacă esti agent imobiliar sau te gandesti să devii unul, e esential să fii mereu informat si pregătit pentru noile provocări. &Ici ...

La 48 de ani, Georgiana Văcaru are 10 băieți și 10 fete. Ireal câți urmași are femeia cu cei mai mulți copii din lume
12/04/2024 17:11

Georgiana Văcaru este o adevărată mamă eroină. Argeseanca născută in anul 1976 este femeia cu cei mai multi copii din Romania. La doar 48 de ani, femeia a adus pe lume 10 băieti si 10 fete. Iată povest ...

Surori siameze, dezvăluiri despre viața amoroasă. Ce se întâmplă dacă una dintre ele moare
11/04/2024 16:03

Desi la nastere cadrele medicale au spus că vor trăi doar cateva zile, două surori siameze, Carmen si Lupita Andrade, au sfidat sansele de supravietuire si se bucură de tot ce le oferă viata la cei 23 de a ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei