Mega-dosarul cu 90 de inculpaţi, printre care şi fostul şef al CNAS: ÎCCJ cere DNA să elimine interceptările, dar dă 'verde' pentru judecata pe fond

dna1n

Dimensiune font:

| 12-06-2021 10:13

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, în procedură de cameră preliminară, a confirmat rechizitoriul şi a dispus începerea judecăţii în dosarul de corupţie care vizează nu mai puţin de 90 de inculpaţi, printre care şi Marian Burcea, fost şef al Casei Naţionale de Sănătate. În acelaşi timp, ÎCCJ, punând în aplicare propria decizie din februarie 2021, a trimis dosarul la DNA pentru eliminarea din conţinutul său a redării interceptărilor.


MINUTA:
În temeiul art. 346 alin. (4) din Codul de procedură penală, constată legalitatea sesizării instan?ei cu Rechizitoriul nr. 64/P/2017 din 10 iulie 2018 al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – Direcţia Naţională Anticorupţie – Secţia de combatere a corupţiei, a administrării probelor (cu excepţia celor excluse prin încheierea nr. 163 din data de 25 februarie 2021) şi a efectuării actelor de urmărire penală. Dispune începerea judecăţii. În temeiul art. 102 alin. (2) – (4) din Codul de procedură penală şi a Deciziei nr. 22 din 18 ianuarie 2018 a Curţii Constituţionale, dispune ca excluderea fizică, prin eliminarea referirilor la mijloacele de probă nule şi eliminarea redării conţinutului acestora din cuprinsul actelor procesuale, inclusiv din Rechizitoriul nr. 64/P/2017 din data de 10 iulie 2018 să se realizeze de către procuror, prin intervenţie directă asupra actelor procesuale şi nu prin întocmirea unor acte noi. Trimite dosarul de urmărire penală la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – Direcţia Naţională Anticorupţie – Secţia de combatere a corupţiei pentru aducerea la îndeplinire a măsurii dispuse prin încheierea nr. 163 din data de 25 februarie 2021 privind îndepărtarea mijloacelor de probă. Definitivă. Pronunţată în şedinţa camerei de consiliu, astăzi, 10 iunie 2021.
DETALIILE DOSARULUI



Procurorii DNA au trimis în judecată, în iulie 2018. 90 de inculpaţi, persoane fizice şi firme de îngrijiri medicale, între care se află membri din conducerea Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate (CNAS), Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti (CASMB) şi funcţionari din aceste instituţii, în dosarul decontărilor fictive de servicii medicale. Este vorba de 59 de persoane fizice şi 31 de firme trimise în judecată.

Dosarul are legătură cu desfăşurarea de activităţi ilicite prin care sume de bani în valoare de peste 20 milioane lei (4,5 milioane euro) din fondurile Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti au fost fraudate prin decontarea nelegală a unor servicii de îngrijiri medicale la domiciliu fictive.

Astfel, au fost trimişi în judecată, printre alţii, sub control judiciar, Marian Burcea - fost preşedinte al CNAS, acuzat de constituire a unui grup infracţional organizat, folosirea influenţei şi abuz în serviciu; Alin Sergiu Costache - fost şef al Direcţiei Generale de Monitorizare Antifraudă din CNAS; Lucian Vasile Bara - preşedintele CASM Bucureşti până la 13 iulie 2017; Ovidiu Munteanu - fost manager al Direcţiei Relaţii Contractuale şi preşedinte al CASMB, Ion Răzvan Geambaşu - fost director executiv al CASMB şi manager al Direcţiei Medic şef a CASMB, Ion Ovidiu Mihăescu - fost manager al Direcţiei Control a CASMB; Gabriela Rodica Mocanu - şef al Serviciului programe de sănătate şi îngrijiri la domiciliu din CASMB.

De asemenea, au mai fost trimişi în judecată Iuliana Gheorghe (în stare de arest preventiv) - administrator al unor aziluri de bătrâni; Marian Gheorghe (în stare de arest la domiciliu), Mina Elena Petrescu şi Jeana Sardare - funcţionare în CASMB, Maria Costică - reprezentant al unei societăţi prestatoare de servicii medicale; Cristina Manta - avocat în Baroul Bucureşti; Al Aloul Adnan, Anca Al Aloul Sherin - administrator al SC Almis Îngrijiri Medicale SRL, Florina Jeni Bărbălău - administrator al Home Med Expert SRL şi Lara Med Serv SRL, Nicoleta Nicu - administrator al Lara Med Serv SRL şi Recovery Med Serv SRL, Adriana Caraculacu - administrator al Claritas Servicii Medicale SRL, Vladimir Puşcaşu - reprezentant legal al SC Claritas Servicii Medicale SRL, Adriana Rosmenreniuc - administrator al Home Medical Assistance SRL, Mariana Ispas - reprezentant al Beta Medical Service SRL; Despina Anton Tîrtea - administrator al Zen Medical Center SRL, Crina Elena Constantinescu - reprezentant al Micon Life SRL, Adela Miculescu - reprezentant al Micon Life SRL; Sile Miculescu - angajat al SC Micon Life SRL; Violeta Ciocâlteu - administrator al Frontida SRL şi SC Home Medical Concept SRL; Anişoara Durnac - angajat la Frontida SRL şi Home Medical Concept SRL, Leontin Glăvan - reprezentant al Salvitae SRL, Ruxandra Ceauşu - şef al Direcţiei Antifraudă din cadrul structurii de control a CNAS, Dragoş Eugen Profir - şef al Serviciului control din cadrul Direcţiei Control a CASMB.

Alături de cele 59 de persoane fizice, au fost trimise în judecată 31 de societăţi comerciale de îngrijiri medicale, majoritatea cu sediul în Bucureşti, pentru săvârşirea infracţiunii de înşelăciune în formă continuată: Asociaţia Medicală Sfinţii Arhangheli, SC Almis Îngrijiri Medicale SRL, SC Anubita Medical SRL, SC Best Care Solutions SRL, SC Beta Medical Service SRL, SC Brotac Medical Center SRL, SC Care Concept Med SRL, SC Claritas Servicii Medicale SRL, SC Dr. Evolution Medical SRL, SC Dr. House Medical Asistents SRL, SC Floridor Medical SRL, SC Frontida SRL, SC Gentile Homecare SRL, SC Home Kineto SRL, SC Hom e Med Expert SRl, SC Home Medical Assistance SRL, SC Home Medical ConcepT SRL, SC Isadeea Medical SRL, SC Lara Med Serv SRL, SC Mavro Med-Serv SRL, SC Mia Homecare SRL, SC Micon Life SRL, SC Pusa Medical Care SRL, SC Private Home Care SRL, SC Recovery Med Serv SRL, SC Salvitae SRL, SC Sanocare Medical Center SRL, SC Spitalul de Acasă SRL, SC Tasia Med SRL, SC Unix Medical Expert SRL, SC Zen Medical Center SRL.

Procurorii susţin că un grup de firme care ofereau îngrijiri medicale la domiciliu, aflate în complicitate cu funcţionari ai CNAS şi CASMB, au transformat îngrijirile medicale la domiciliu într-o afacere profitabilă, "cu desconsiderarea totală a legii şi a drepturilor pacienţilor", modalitatea de operare fiind următoarea: obţinerea de CNP-uri şi de acte medicale de la persoane asigurate la CASMB, folosirea acestora pentru întocmirea în fals a dosarelor de solicitare de îngrijiri medicale la domiciliu, depunerea dosarelor la CASMB de către persoane neîmputernicite, folosirea frauduloasă a cardurilor de sănătate cu prilejul semnării electronice a serviciilor medicale pentru decontarea unor servicii medicale neprestate sau prestate în condiţii nelegale, transmiterea online a unor date false în sistemul informatic unic integrat al asigurărilor sociale de sănătate (SIUI).

Conform DNA, sumele de bani decontate nelegal de la CASMB au fost delapidate de administratorii furnizorilor de îngrijiri medicale la domiciliu, fiind cheltuite în interes personal şi pentru plata membrilor grupului infracţional.

Anchetatorii arată că protecţia grupării era asigurată de persoane din conducerea celor două instituţii, care, deşi erau la curent cu activităţile nelegale, refuzau să facă verificări şi să dispună sancţiuni.

"Un aspect particular al prezentei grupări infracţionale l-a constituit sentimentul de temere generat în rândul funcţionarilor publici şi al furnizorilor de servicii medicale din sistemul asigurărilor sociale de sănătate, stare indusă de conducerea CASMB şi CNAS, care a profitat de faptul că ei fac legile şi tot ei le şi aplică, că pot elimina de pe piaţă orice furnizor care nu respectă regula de a nu vorbi despre fraudele din sănătate, că pot concedia orice funcţionar public care nu se supune orbeşte scopurilor grupării", spune DNA.

În acelaşi context, în anul 2014, a fost constituit în cadrul CASMB un grup infracţional organizat format iniţial din Gabriela-Rodica Mocanu, Mina-Elena Petrescu şi Jeana Sardare, la care au aderat ulterior şi persoane din conducerea CASMB, respectiv preşedintele-director general Lucian-Vasile Bara, Ovidiu Munteanu, Ion-Răzvan Geambaşu, Ion-Ovidiu Mihăescu, iar începând din 2016, şi reprezentanţii unor firme furnizoare de servicii medicale fără activitate reală ori legală.

Din luna martie 2017, mai spune DNA, gruparea infracţională a fost sprijinită şi de preşedintele CNAS, Marian Burcea.

"Grupul infracţional a fost constituit astfel ca, prin comiterea unor infracţiuni (înşelăciune, abuz în serviciu, fals intelectual, fals în înscrisuri sub semnătură privată, uz de fals, fals informatic, luare de mită, dare de mită, trafic de influenţă, cumpărare de influenţă), Fondul naţional unic al asigurărilor sociale de sănătate (FNUASS) să fie fraudat prin decontarea nelegală a unor servicii de îngrijiri medicale la domiciliu fictive, iar banii din acest fond să nu fie folosiţi pentru îngrijirea medicală la domiciliu a asiguraţilor care aveau nevoie reală de aceste servicii, în mod gratuit. În contextul amintit, în perioada august 2014 - august 2017, furnizorii de îngrijiri medicale la domiciliu au constituit pe verticală şi în relaţii de subordonare cu gruparea funcţionarilor din CASMB, celule infracţionale sau subgrupări infracţionale, cu colaborare între ele, pe orizontală, în scopul deservirii scopului infracţional comun, astfel încât atât nucleul grupului infracţional, cât şi subgrupările subordonate au acţionat în scopul fraudării FNUASS, pe 6 planuri", arată DNA.

Conform DNA, cele 6 planuri de fraudare au constat în: constituirea nelegală a dosarelor medicale ale unor asiguraţi şi depunerea acestora la CASMB; aprobarea frauduloasă, de către CASMB, a îngrijirilor medicale la domiciliu, decontate din FNUASS; întocmirea în fals a raportărilor lunare de servicii medicale necesare decontărilor lunare de plăţi; coruperea funcţionarilor cu atribuţii în întocmirea documentaţiei şi aprobarea îngrijirilor medicale la domiciliu; evitarea depistării fraudelor comise în dauna CASMB; prioritizarea la plată a solicitărilor aferente foloaselor necuvenite, concomitent cu refuzarea cererilor persoanelor asigurate care, în mod legitim, ar fi avut dreptul să beneficieze de acest tip de servicii medicale.

Pe de altă parte, în perioada august 2014 - august 2017, Gabriela-Rodica Mocanu, Mina-Elena Petrescu şi Jeana Sardare sunt acuzate că i-au ajutat pe reprezentanţii celor 31 de firme de îngrijiri medicale la domiciliu să inducă în eroare CASMB, prin prezentarea ca adevărate a unor situaţii nereale referitoare la respectarea clauzelor contractuale (raportări false în ceea ce priveşte conţinutul serviciilor medicale prestate, asiguratul care a primit îngrijirile, data, ora şi persoana care a efectuat serviciul medical, împrejurările în care au fost prestate serviciile medicale, îndeplinirea condiţiilor ce au stat la baza emiterii deciziei de evaluare).

"Astfel, CASMB a făcut plăţi care nu li se cuveneau celor 31 de firme, în cuantum total de 20.040.591 lei (corespunzătoare celor 564 raportări de servicii medicale ale acestora). Deşi au avut cunoştinţă de activităţile infracţionale, inculpatul Burcea Marian, preşedinte al CNAS, a cerut funcţionarilor cu atribuţiilor de control să nu mai aplice legile în vigoare - sancţiunile prevăzute în Contractul-cadru aprobat prin hotărâre de guvern şi să facă mai mult muncă de prevenţie. Inculpatul Burcea Marian nu ar fi putut să reducă până la dispariţie activitatea de control fără ajutorul primit în mod conştient şi asumat de către inculpaţii Costache Alin-Sergiu, director general adjunct al CNAS (următoarea funcţie în ierarhia CNAS, după preşedinte şi vicepreşedinte) şi şeful structurii de control a CNAS, şi al lui Ceauşu Ruxandra-Eugenia, şeful Direcţiei Antifraudă, care nu au mai iniţiat acţiuni de control, nu au valorificat datele existente referitoare la fraude şi au căutat mijloace de anihilare a constatărilor anterioare", precizează DNA.

Procurorii mai declară că, în perioada octombrie 2015 - iulie 2017, Lucian-Vasile Bara, preşedinte-director general al CASMB, Ovidiu Munteanu, manager al Direcţiei Relaţii Contractuale, Ion-Ovidiu Mihăescu, manager al Direcţiei Control şi Ion-Răzvan Geambaşu, manager al Direcţiei Medic Şef, au refuzat să îşi îndeplinească obligaţia legală de a verifica dacă serviciile medicale decontate din fondul asigurărilor sociale de sănătate, au şi fost prestate efectiv, deşi aceştia aveau cunoştinţă de existenţa unor grupări infracţionale specializate în fraudarea FNUASS.

În acelaşi context, în perioada iunie - august 2017, Nicolae-Sergiu Ciobanu l-a determinat pe Marian Burcea ca, în calitate de preşedinte al CNAS, să îşi folosească influenţa şi autoritatea în scopul obţinerii de către instigator a unui folos necuvenit, constând în informaţii confidenţiale deţinute de CNAS, referitoare la o societate comercială şi la reprezentantul legal al acesteia.

În aceeaşi perioadă, Nicolae-Sergiu Ciobanu este acuzat că a pretins de la reprezentantul acelei societăţi comerciale (martor în cauză) sumele de 2.000 euro, 18.800 lei, din care, în data de 14 iunie 2017, a primit suma de 2.000 euro, în schimbul influenţei exercitate asupra preşedintelui CNAS, Marian Burcea, precum şi asupra unui consilier.

De asemenea, în perioada ianuarie 2016 - august 2017, Ion-Răzvan Geambaşu este acuzat că a pretins şi a primit suma totală de 40.750 lei, prin 18 operaţiuni de transfer bancar, din contul inculpatei Irina-Adelina Geambaşu, în contul său personal, pentru a determina funcţionarii publici din cadrul unităţilor spitaliceşti din Bucureşti să încheie sau să deruleze relaţii comerciale în condiţii avantajoase cu o anumită societate comercială ce asigura servicii de informatice.

Prin rechizitoriu, s-a reţinut un prejudiciu în dauna Fondul naţional unic al asigurărilor sociale de sănătate gestionat de CASMB în valoare de 20.040.591 lei, rezultat din săvârşirea infracţiunilor de înşelăciune, în formă continuată şi abuz în serviciu, dacă funcţionarul a obţinut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit.

CASMB s-a constituit parte civilă în cauză, fiind instituite măsuri asiguratorii faţă de inculpaţi şi firme. 

 

 

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 23.09.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009 4.400,00 PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP 2011 4.700,00 LEXUS RX 450H PRESIDENT 2009 8.400,00 TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D 2011 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB 2011 9.200,00 Licitația va avea loc în data de 23.09.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 23.09.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 22.09.2021, ora 15:00): (i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie; (ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare) Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., , în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 23.09.2021 și 07.10.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31 ,et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni ,Jud.Brăila, CF nr.70378 a Com. Vădeni, astfel: 842.386,30 1.Teren și construcții cu destinație nerezidențială 636.747,30 a.Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud.Brăila, nr.cad.70378, CF nr.70378 a Com.Vădeni 26.880,00 b.Construcția C1,cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C1, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.286,90 c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C2, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.313,50 d.Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr.cad.70378-C3, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp,cu regim de înălțime P 15.310,40 e.Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr.cad.70378-C4, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp,cu regim de înălțime P+1E 34.392,40 f.Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr.cad.70378-C5, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 4.648,70 g.Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr.cad.70378-C6, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp,cu regim de înălțime P 4.619,30 h.Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr.cad.70378-C7, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp,cu regim de înălțime P+1E 64.824,90 i.Construcția C11,cu destinație hală producție, nr.cad.70378-C11,CF nr.70378,a Com.Vădeni,cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp,cu regim de înălțime D+P+1E+M 314.309,80 j.Construcția C12,cu destinație anexă tehnologică, nr.cad.70378-C12, CF nr.70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 97.161,40 2.Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 89.523,00 3.Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 86.016,00 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 30.100,00 Activul imobil,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2), lit.F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A.Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail:vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află.Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, e-mail:vanzari@lrj.ro, manuel.stoica@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail:stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Pacienții unui spital din Belgia vor primi vizite la muzeu, la indicația medicilor
20/09/2021 16:35

În cadrul unui experiment, pacientilor de la un spital din Belgia au inceput să li se prescrie vizite la muzeu. Pacientii primesc bilete gratuite la muzee ca terapie suplimentară, dacă aceştia sunt tr ...

Vitamina care prelungește viața
20/09/2021 15:38

Cercetătorii de la Institutul american Buck din Novato au descoperit că vitamina D are capacitatea de a prelungi viata omului cu cel putin o treime. Rezultatele cercetărilor au fost publicate in revista &bdq ...

Vaccinarea contra Covid-19: Pfizer a anunțat rezultatele testelor clinice pe copii de 5-11 ani și va cere urgent autorizarea în SUA și Europa
20/09/2021 15:21

 Pfizer si BioNTech au anuntat luni că vaccinul lor contra Covid-19 induce un răspuns imun robust la copiii cu varste intre 5 si 11 ani, adăugand că vor cere autorizarea produsului pentru utilizarea pe ...

Coronavirus România. Crește vertiginos numărul morților și al cazurilor grave. 3.342 de cazuri noi în ultimele 24 de ore
20/09/2021 13:55

Autoritătile responsabile au prezentat luni, 20 septembrie, raportul actualizat privitor la pandemia de COVID-19 in Romania. În urma testelor efectuate la nivel national, fată de ultima raportare, au f ...

Musta: 98% dintre cei internați în spital cu COVID sunt nevaccinați. Evoluția acestor cazuri este mai severă
20/09/2021 12:27

Pacientii care ajung in spital in valul 4 al pandemiei au forme ceva mai severe decat cei din valurile precedente, iar 98% dintre sunt nevaccinati, spune medicul timisorean Virgil Musta. De altfel, numărul de ...

Care este primul județ care a intrat în scenariul roșu. Ce măsuri au fost luate
20/09/2021 12:15

Judeţul Satu-Mare se situează pe primul loc in ceea ce priveşte incidenţa infectărilor cumulate la 14 zile, cu 3,11 cazuri la mia de locuitori, fiind primul judet care intră in scenariul rosu. Satu-Mar ...

Certificatul verde COVID-19 este obligatoriu începând de luni. Când trebuie prezentat documentul
20/09/2021 10:44

Certificatul verde COVID-19 este obligatoriu incepand de luni, 20 septembrie, in localitătile unde incidenta cazurilor de coronavirus este intre 3 si la 6 la mia de locuitori. Documentul este obligatoriu pent ...

Anunț BOMBĂ despre virusul Delta
20/09/2021 08:45

Persoanele infectate cu varianta Delta pot transmite virusul cu două zile inainte de a prezenta simptome, potrivit unui nou studiu din revista Nature. Această modificare ar putea fi o caracteristică-cheie ...

Pelinul combate coronavirusul
20/09/2021 08:15

Oamenii de stiintă europeni, condusi de medici de la Universitatea din Copenhaga si Institutul Max Planck din Germania, au efectuat teste pe celulele umane. Expertii au testat artemisininei, precum si a deri ...

Când va dispărea pandemia de COVID. Ne așteaptă o iarnă grea
20/09/2021 07:01

Specialistul Adrian Marinescu, intrebat cat va mai dura această situaţie medicală, a răspuns astfel: „Eu cred că sezonul rece care urmează e cam ultima strigare, in sensul că dispare cu totul. Dar ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei