„2020 ar putea fi anul creşterii gradului de integrare pe piaţa muncii a persoanelor cu dizabilităţi”

80813413_2584571904968495_6206215549307846656_o
75349217_2739775016074055_2370464116486701056_o
76697413_2739774982740725_8131752883931578368_o
76705170_152385846116354_819541865303900160_o

Dimensiune font:

| 31-12-2019 00:08

DA-IS Club (supranumit şi Club de Dezvoltare a Autonomiei şi facilitare a Integrării Sociale) este un proiect de suflet al Asociaţiei Nevăzătorilor din România, Filiala Judeţeană Iaşi, promovat de Oana Mocanu la începutul lunii august, în acest an. Proiectul a fost desfăşurat până la sfârşitul lunii noiembrie şi a fost gândit sub forma unei campanii de conştientizare, de implicare şi de integrare a persoanelor cu dizabilităţi în societate, propunându-şi să construiască o comunitate prietenoasă şi mereu pregătită să ofere ajutorul, prin accesibilizarea oraşului şi prin informarea corectă a cetăţenilor, facilitând astfel şanse egale la dezvoltare şi la viaţă.

Într-un interviu oferit în exclusivitate cotidianului Evenimentul Regional al Moldovei, Oana Mocanu explică modul în care a reuşit să transforme comunitatea ieşeană, în doar câteva luni, cu ajutorul proiectului DA-IS Club, pe care l-a iniţiat în 2019.

Prin intermediul proiectului DA-IS Club am creat contextul în care diferite persoane să se întâlnească, să se cunoască şi să desfăşoare aceeaşi activitate, integrarea fiind un rezultat care să decurgă firesc”

- Cum a luat naştere proiectul DA-IS Club, cât de dificilă a fost promovarea unui astfel de proiect?

- DA-IS Club a pornit de la nevoia de integrare socială a persoanelor cu dizabilităţi, integrarea fiind văzută conform definiţiei acesteia, presupunând ca la aceleaşi activităţi să participe persoane cu diferite tipuri de dizabilitate, dar şi persoane fără dizabilităţi. Prin intermediul acestui proiect am creat contextul în care diferite persoane să se întâlnească, să se cunoască şi să desfăşoare aceeaşi activitate, integrarea fiind un rezultat care să decurgă firesc. Am propus conducerii Filialei Iaşi a Asociaţiei Nevăzătorilor din România această idee, am discutat împreuna despre activităţile pe care le-am putea desfăşura şi astfel a luat formă proiectul DA-IS Club care, ulterior, a fost depus spre finanţare către Primăria Municipiului Iaşi. Spre bucuria noastră, proiectul a primit finanţare. Pe parcursul a patru luni, în care a fost desfăşurat proiectul, ni s-au alăturat 15 voluntari, 8 parteneri din ţară şi din Iaşi, dar şi alte persoane din mass-media sau susţinători ai acestui proiect. Partenerii noştri au fost Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale de Tineret din Iaşi, Asociaţia Eu Respect, Asociaţia pentru copii şi adulţi cu handicap psihomotor „Cutezătorii”, Asociaţia Naţională a Surzilor din România – Filiala Iaşi, Asociaţia pentru Protecţie Rutieră Worldstreet, Asociaţia Invalizilor de Război Nevăzători Iaşi şi alte asociaţii din Bucureşti şi Suceava. Dintre voluntarii care s-au implicat, o parte erau deja activi în activităţile noastre.

- Cum s-a desfăşurat şi cum s-a încheiat proiectul?

- DA-IS Club s-a desfăşurat pe o perioadă de patru luni, activităţile fiind diverse, de la tematica de prezentare a proiectului la activităţi sportive şi de petrecere a timpului liber, până la activităţi de promovare a integrării sociale şi de conştientizare a nevoilor persoanelor cu dizabilităţi. Concret, în cadrul proiectului am desfăşurat „Caravana Susţin Integrarea” – o activitate organizată în liceele şi universităţile din oraş, Cafeneaua Publică „Descoperă Abilitatea” – o activitate în cadrul căreia comunitatea a fost invitată să cunoască şi să descopere abilităţile dincolo de dizabilitate, un Seminar Naţional, „Accesibil+” - o serie de activităţi de socializare prin intermediul jocurilor de societate accesibilizate şi activităţi sportive – popice, aerobic şi pilates. La finalul proiectului am organizat o Cină în întuneric – „Dinner invitation – Experience the darkness”, un eveniment în cadrul căruia participanţii au putut conştientiza dificultăţile persoanelor nevăzătoare, dificultăţi cu care acestea se confruntă zi de zi. Acest concept este preluat din străinătate, se organizează şi în alte oraşe din ţară şi are un impact puternic asupra participanţilor, chiar şi asupra celor care au o deficienţă de vedere.

- În ce mod au interacţionat între ele persoanele din comunitate cu cele cu dizabilităţi?

- Activităţile au fost gândite astfel încât să faciliteze interacţiunea dintre comunitate şi persoanele cu dizabilităţi, doritorii putând participa la una sau mai multe activităţi, în funcţie de disponibilitate, pasiuni sau pur şi simplu ca formă de petrecere a timpului liber. „Cafeneaua Publică” şi „Cina în întuneric” au fost două experienţe unice de cunoaştere şi conştientizare a aspectelor din viaţa unei persoane cu dizabilităţi, „Accesibil+” şi activităţile sportive fiind proiectate în mod repetitiv şi adresate persoanelor care au dorit să dedice mai mult timp pentru a cunoaşte persoanele cu dizabilităţi.

Atunci când oamenii cu dizabilităţi sunt priviţi din perspectiva abilităţilor, când spaţiul este potrivit nevoilor, când ştim să ne adaptăm, ca societate, oricărei situaţii, persoanele cu dizabilităţi devin în mod natural şi firesc o parte egală a comunităţii”.

- Cât de receptive au fost persoanele fără dizabilităţi faţa de dizabilităţile celor pe care i-au întâlnit?

- Pentru toţi, întâlnirile au fost o adevărată surpriză şi o sursă de inspiraţie. Atât persoanele fără dizabilităţi, cât şi persoanele cu dizabilităţi au rămas plăcut impresionate de interacţiunea cu ceilalţi. La fiecare eveniment public au fost câteva persoane resursă sau invitaţi gazdă care au răspuns tuturor curiozităţilor şi întrebărilor adresate de participanţi. În jurul gazdelor se creau magneţi energetici, finalul evenimentelor fiind mereu mai târziu decât preconizam sau discuţiile continuau fie în cadrul grupurilor deja formate, fie se mutau în alte locaţii. În centrul discuţiei nu era dizabilitatea, ci o poveste de viaţă, o poveste de succes. Participanţii au întâlnit oameni cu „superabilităţi” la evenimentele noastre, asta pentru a-i cita aşa cum se cuvine. Atunci când oamenii cu dizabilităţi sunt priviţi din perspectiva abilităţilor, când spaţiul este potrivit nevoilor, când ştim să ne adaptăm, ca societate, oricărei situaţii, persoanele cu dizabilităţi devin în mod natural şi firesc o parte egală a comunităţii.

Pe lângă activităţile existente, îmi doresc să dezvoltăm ciclismul în rândul persoanelor cu dizabilităţi, alte activităţi de creştere a autonomiei personale sau activităţi de creştere a integrării pe piaţa muncii a persoanelor cu dizabilităţi. Sunt multe alte activităţii care ar putea fi dezvoltate dar, din păcate, toate acestea depind şi de surse de finanţare sau de gradul în care spaţiile sunt accesibilizate”.

- Ce a însemnat acest proiect pentru persoanele cu dizabilităţi?

În primul rând a însemnat o metodă de a cunoaşte nevoile persoanelor cu alte tipuri de dizabilitate. Chiar dacă avem o dizabilitate nu înseamnă neapărat că ştim care sunt nevoile celorlalte persoane. DA-IS Club a facilitat interacţiunea noastră, a creat noi prietenii, noi colaborări, a consolidat relaţii şi a deschis uşa unor noi proiecte. Cel mai mare câştig îl reprezintă faptul că a unit oamenii dintr-o comunitate, exact aşa cum ne-am propus.

- În ce măsura s-a implicat Primăria Municipiului Iaşi în acest proiect?

- Primăria Municipiului Iaşi a fost finanţatorul proiectului DA-IS Club. Fiind la primul nostru proiect finanţat prin Legea 350, am primit îndrumările necesare şi susţinere din partea Biroului pentru Relaţii cu Societatea Civilă în toate etapele proiectului. În luna februarie a acestui an, alături de colegii din grupul Dizab-Tin-Act-Iaşi am organizat „Dezbaterea publică Iaşi – un oraş accesibil tuturor”. La dezbatere au participat reprezentanţi ai celor mai importante instituţii din Iaşi, în privinţa accesibilizării oraşului, şi domnul primar. Noi am expus problemele şi soluţiile identificate în privinţa accesibilizării oraşului şi am primit angajamentul că acestea vor fi puse în practică în decursul anului următor. O parte dintre ele au fost deja realizate, iar altele ştim că sunt în lucru. Printre acestea se numără: dotarea semafoarelor cu semnale acustice, achiziţionarea de autobuze şi tramvaie echipate corespunzător transportului persoanelor cu dizabilităţi, repararea trotuarelor astfel încât să fie eliminate denivelările şi obstacolele, folosirea unui font accesibil pe panourile care indică numărul traseelor de transport public în comun, funcţionarea şi ridicarea volumului difuzoarelor din mijloacele de transport care anunţa staţiile, prezenţa unui interpret mimico-gestual în instituţiile publice pentru facilitarea dialogului cu funcţionarii publici, formarea angajaţilor care lucrează la ghişeul dedicat persoanelor cu dizabilităţi, în mod deosebit în vederea învăţării limbajului mimico-gestual şi amenajarea unor locuri speciale de parcare lângă Bulevardul Ştefan cel Mare şi Sfânt.

- Îşi va continua DA-IS Club activitatea şi pe viitor?

- Din feeedback-urile primite în timpul şi la finalul proiectului, toţi participanţii şi-au exprimat dorinţa de a continua astfel de activităţi. Ne dorim şi trebuie să găsim soluţii pentru a dezvolta în continuare DA-IS Club cu resursele pe care le avem, dar şi să identificăm surse de finanţare. Pe lângă activităţile existente, îmi doresc să dezvoltăm ciclismul în rândul persoanelor cu dizabilităţi, alte activităţi de creştere a autonomiei personale sau activităţi de creştere a integrării pe piaţa muncii a persoanelor cu dizabilităţi. Sunt multe alte activităţii care ar putea fi dezvoltate dar, din păcate, toate acestea depind şi de surse de finanţare sau de gradul în care spaţiile sunt accesibilizate. Eu mi-am luat de mult angajamentul de a face tot ce pot pentru a găsi surse de finanţare acolo unde sunt necesare, dar să fac şi activităţi de promovare şi de susţinere a drepturilor persoanelor cu dizabilităţi. Cu cât drepturile şi nevoile persoanelor cu dizabilităţi sunt luate în considerare mai repede, cu atât va fi mai uşor să diversificăm paleta de activităţi. În 2020 mi-am propus să fiu foarte activă în aceste două domenii: accesibilizarea corectă a spaţiilor publice şi private şi creşterea gradului de integrare pe piaţa muncii a persoanelor cu dizabilităţi.

Daiana SFREDEL

***

Începând din clasa a-V-a, Oana Mocanu a învăţat la o şcoală pentru elevi cu deficienţă de vedere din Târgu Frumos, instituţie numită în prezent Liceul special „Moldova”. A intrat în contact cu Asociaţia Nevăzătorilor Iaşi după ce a participat la concursurile de cultură generală şi de muzică uşoară organizate anual în cadrul asociaţiei, la nivel local şi naţional, iar după terminarea liceului s-a înscris la Facultatea de Litere a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, devenind oficial membră a asociaţiei. Mai târziu, a început să identifice treptat nevoile sau pasiunile persoanelor care suferă din cauza deficienţelor de vedere şi să se implice în dezvoltarea comunităţii locale pentru a le putea îmbunătăţi viaţa. De aceea, în urmă cu 5 ani a devenit membră a Adunării Generale a Asociaţiei Nevăzătorilor din România şi a Consiliului Director Iaşi, iar în 2018 coordonatoare a Comisiei de Tineret din cadrul asociaţiei pe care o reprezintă. Aceste reuşite au dus la realizarea unui important proiect de accesibilizare dedicat comunităţii persoanelor cu dizabilităţi din Iaşi, proiect menit să faciliteze libertatea de mişcare şi de exprimare a acestora, înlăturând obstacolele.

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:02

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 23.09.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009 4.400,00 PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP 2011 4.700,00 LEXUS RX 450H PRESIDENT 2009 8.400,00 TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D 2011 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB 2011 9.200,00 Licitația va avea loc în data de 23.09.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 23.09.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 22.09.2021, ora 15:00): (i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie; (ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare) Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., , în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 23.09.2021 și 07.10.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31 ,et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni ,Jud.Brăila, CF nr.70378 a Com. Vădeni, astfel: 842.386,30 1.Teren și construcții cu destinație nerezidențială 636.747,30 a.Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud.Brăila, nr.cad.70378, CF nr.70378 a Com.Vădeni 26.880,00 b.Construcția C1,cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C1, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.286,90 c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C2, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.313,50 d.Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr.cad.70378-C3, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp,cu regim de înălțime P 15.310,40 e.Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr.cad.70378-C4, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp,cu regim de înălțime P+1E 34.392,40 f.Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr.cad.70378-C5, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 4.648,70 g.Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr.cad.70378-C6, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp,cu regim de înălțime P 4.619,30 h.Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr.cad.70378-C7, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp,cu regim de înălțime P+1E 64.824,90 i.Construcția C11,cu destinație hală producție, nr.cad.70378-C11,CF nr.70378,a Com.Vădeni,cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp,cu regim de înălțime D+P+1E+M 314.309,80 j.Construcția C12,cu destinație anexă tehnologică, nr.cad.70378-C12, CF nr.70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 97.161,40 2.Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 89.523,00 3.Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 86.016,00 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 30.100,00 Activul imobil,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2), lit.F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A.Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail:vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află.Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, e-mail:vanzari@lrj.ro, manuel.stoica@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail:stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Condamnat la dezintoxicare, după ce şi-a bătut nevasta şi copiii
10/08/2021 14:14

* Ionel a venit treaz la proces şi a recunoscut din prima toate acuzaţiile * ca circumstanţe, a menţionat că face aşa ceva doar la beţie, că in rest e un tip rezonabil, familist şi muncitor * sentinţa ...

Cereri trăsnite în justiţia ieşeană
10/08/2021 10:45

Una din cele mai trăsnite cereri de chemare in judecată inregistrate anul ăsta la Iaşi a fost cea din data de 19 decembrie, prin care reclamanta Maria C. a solicitat instanţei să-l oblige pe Sorin M. la r ...

 Super concert și focuri de artificii în noaptea de Revelion
31/12/2019 15:29

  Cu ocazia trecerii in Noul An Primăria Municipiului Iasi va oferi din nou iesenilor traditionalul concert si focuri de artificii. Din păcate, programul anuntat initial al concertului a suferit o modi ...

FOTO - întâietatea la pețitul fetelor din Ruginoasa, tranșată de jandarmi!
31/12/2019 14:50

 Bătălia de la Ruginoasa, binecunoscuta incăierare de la sfarsit de an dintre deleni si văleni nu a mai avut loc! Cetele de urători, la fel ca in ultimii ani, au iesit pe ulite de la răsărit, doar c ...

Iaşul va avea un spital competitiv cu orice mare spital din lume
31/12/2019 14:22

Construcţia Spitalului Regional Iaşi va fi demarată mai repede decat ne-am fi aşteptat. Contractul de finanţare a fost semnat cu o zi inainte de incheierea anului 2019. „Am semnat, astăzi, contractu ...

Doar 949 ieşeni mai încasează indemnizaţie de şomaj
31/12/2019 14:20

* Iaşul inregistrează 8.242 şomeri, din care 3.723 sunt femei * dintre aceştia, doar 949 mai incasează indemnizaţie de şomaj, restul beneficiind doar de servicii de ocupare gratuite Conform ultimelor da ...

AJOFM Iaşi găseşte, lunar, de lucru pentru aproape 1.000 de oameni
31/12/2019 00:17

* principalii beneficiari sunt şomerii cu varste de peste 45 de ani, 3.221 dintre aceştia reuşind să-şi facă un rost in acest an * 2.711 sunt tineri intre 35 şi 45 de ani, 2.767 au intre 25 şi 35 de ani ...

Sănătatea ieşenilor a devenit, în sfârşit, o prioritate
31/12/2019 00:03

La nivelul judeţului Iaşi au fost implementate, in acest an, mai multe programe de screeing prin care a fost evaluată starea de sănătate a populaţiei. Printre ele se numără afecţiunile canceroase, cele ...

Ultima săptămână din an, cea mai incendiară dintre toate
30/12/2019 21:13

După aproape două săptămani de aşa-zisă acalmie, pompierii ieşeni au fost ultra solicitaţi in acest sfarşit de an. Nu vorbim aici despre intervenţiile „casnice”, gen scos căţei de prin f ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei