Amenzile ieşenilor sancţionaţi de CTP Iaşi pe 27 martie au fost anulate
Dimensiune font:
„Nu mai am baterie la telefon!” sau „Iar nu merge rețeaua de telefonie!” sunt cele mai frecvente motive invocate de utilizatorii aplicației 24pay, în momentul verificării titlurilor de călătorie de către controlorii CTP Iaşi, în mijloacele de transport în comun. Plecând de la aceste considerente, reprezentanţii companiei le reamintesc călătorilor care își achiziționează bilete/abonamente online că sunt obligați să se asigure că bateria telefonului are un grad de încărcare optim și că dispozitivul se poate conecta oricând la internet, folosind datele mobile, conform termenilor și condițiilor de utilizare a aplicației software. De reținut este faptul că funcționarea acesteia este independentă de conexiunea wi-fi din autobuze și tramvaie. „Scopul implementării proiectului privind dotarea mijloacelor de transport public cu dispozitive pentru conectarea la rețeaua de internet wireless este de a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a reduce din consumul datelor mobile și de a se bucura, astfel, de facilitatea oferită, în timp ce călătoresc cu vehiculele noastre”, spun reprezentanţii companiei.
Aceştia admit faptul că pot exista situaţii excepţionale, cum ar fi cel din 27 martie, când rețeaua Orange a căzut în toată ţara. „În astfel de cazuri, înțelegem situația și procedăm în consecință. Cazul din 27 martie a fost unul neprevăzut, iar astfel de probleme pot apărea extrem de rar, poate o dată la câțiva ani. Călătorilor care au fost sancționați în acea zi din acest motiv le-au fost revocate măsurile luate împotriva lor”, au mai precizat oficialii CTP Iaşi.
Cât priveşte situaţia în care dispozitivele unde este permisă plata cu cardul
rămân fără hârtie, călătorii neprimind bon, este necesară anunțarea conducătorul vehiculului sau apelarea TelVerde (0800 110 427) pentru a anunța situația. Lucian STATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau