2asistati

Dimensiune font:

Asistaţii social îşi vor putea efectua orele de muncă în 12 instituţii

| 28-01-2020 00:00


Municipalitatea a stabilit că beneficiarii ajutoarelor sociale îşi vor efectua orele de muncă la Salubris, Servicii Publice, DAPPP, AJOFM, AJPIS, Curtea de Apel Iaşi, Tribunalul Iaşi, Judecătoria Iaşi, Primăria Iaşi, Casa Judeţeană de Pensii şi DAS Iaşi

La finele săptămânii, consilierii locali vor trebuie să se pronunţe asupra planului de acţiune vizând repartizarea orelor de muncă către beneficiarii de veit minim garantat. În acest moment, în municipiul Iaşi există 60 de beneficiari de venit minim garantat, care au obligaţia de a presta, lunar, un număr de ore: 11 ore pentru persoana singură, 20 de ore pentru familia compusă din doi membri, 27 ore - familia cu 3 membri, 32 de ore - familia compusă din patru persoane şi 40 ore în cazul familiei compusă din cinci persoane. „Pregătirea profesională şi starea de sănătate îngrădesc într-o anumită măsură accesul beneficiarilor de venit minim garantat la piaţa muncii calificate, pentru majoritatea acestora nivelul de pregătire fiind muncitor necalificat. Tipurile de activităţi ce pot fi prestate sunt întreţinere/ curăţenie spaţii cu destinaţia de birouri, curăţenie stradală, a căilor de acces, a locurilor de joacă, întreţinerea spaţiilor verzi, plantări de arbori şi arbuşti, salubrizarea pieţelor, târgurilor, oboarelor, lucrări de decolmatare a şanţurilor. Ca unităţi partenere propunem Salubris, Servicii Publice, DAPPP, AJOFM, AJPIS, Curtea de Apel Iaşi, Tribunalul Iaşi, Judecătoria Iaşi, Primăria Iaşi, Casa Judeţeană de Pensii, DAS Iaşi şi unităţile de asistenţă socială din subordinea acesteia precum şi organizaţiile nonguvernamentale partenere în programele sociale ale municipalităţii”, se arată într-o notă de fundamentare a proiectului.

„Salarii” cuprinse între 141 şi 527 lei!

În condiţiile Legii nr. 416/2001, familiile şi persoanele singure au dreptul să primească un venit minim garantat ca formă de asistenţă socială. Nivelul lunar al acestui venit se raportează la indicatorul social de referinţă (ISR - al cărui cuantum este şi în 2020 tot de 500 de lei), şi are următoarele valori:

- 0,283 ISR (141,5 lei) pentru persoana singură;

- 0,510 ISR (255 de lei) pentru familiile formate din două persoane;

- 0,714 ISR (357 de lei) pentru familiile formate din trei persoane;

- 0,884 ISR (442 de lei) pentru familiile formate din patru persoane;

- 1,054 ISR (527 de lei) pentru familiile formate din cinci persoane;

- câte 0,073 ISR (36,5 lei) pentru fiecare altă persoană peste numărul de cinci persoane, care face parte din familie. Tudor DAMASCHIN

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

ANUNT LICITAȚIE ÎNCHIRIERE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ONEȘTI reorganizează licitație publică deschisă cu oferta în plic închis. 1) Informații privind locatorul: MUNICIPIUL ONEȘTI, reprezentat legal prin PRIMAR –Ing. Nicole Gnatiuc, cu sediul în B-dul Oituz, nr. 17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032, Telefon: 0234/324.243, Fax: 0234/313.911, e-Mail: primarie@onesti.ro, www.onesti.ro având cont de virament nr. RO29TREZ06221A300530XXXX, deschis la Trezoreria Onești; 2) Informații privind obiectul închirierii: Informații privind obiectul închirierii conform HCL nr. 200/14.11.2019, anexa nr. 1: Nr. Crt.; Adresă amplasament; Suprafaţă mp; Preţ lei/mp/lună; Durata; Destinaţia. 1. B-dul Oituz nr. 12, 4,00 mp, 10,00 lei, 10, Amplasare totem; 2. Calea Bacăului (parte dreaptă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3. Calea Bacăului (partea stângă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3) Informații suplimentare si Documentația de atribuire pot fi obținute: -în format tipărit la Serviciul Patrimoniu și Pază din cadrul Primăriei Municipiului Onești, etaj VII, cam. 703, în urma achitării contravalorii de 20 lei/exemplar (în numerar la casierie sau în contul RO33TREZ0612118025XXXXX –CUI 4353250 beneficiar Municipiul Oneşti) -data limită pentru solicitarea clarificărilor: 17.02.2020, ora 16.00; 4) Informații privind ofertele: -Data limită de depunere a ofertelor: 25 februarie 2020, ora 12.00. -Ofertele se vor depune într-un număr de 1 (unu) exemplare la adresa: B-dul Oituz nr.17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032; -Data licitaţiei: 26 februarie 2020, ora 12.00; 5) Locul desfăşurării şedinţei de licitaţie: la parterul Primăriei Municipiului Oneşti, la sala mică de şedinţe; 6) Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail a instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău; Adresa: Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4 cod 600356, tel: 0234514419, fax 023452521; email: tr-bacau-reg2@just.ro; 7) Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 04.02.2020..
S.C. Remat S.A., cu sediul în mun. Iaşi, str. Aurel Vlaicu, nr. 88, jud. Iaşi, O.R.C. J22/286/1991, C.U.I. RO1977144, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., potrivit Hotărârii nr. 1230/12.07.2016, pronunţată de Tribunalul Iaşi, Secția a II-a Civilă-Faliment, în dosarul nr. 9134/99/2014, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în data de 14.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, a următoarelor active: Nr. activ Descrierea comercială a activelor - Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.) - Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.). Activ 7 Teren intravilan construit în mun. Dej, str. Bistriţei, nr. 44, pe sensul către Cuzdrioara, jud. Cluj (zona industrială, la ieşire spre Bistriţa Năsăud, înainte de S.C. Someşul S.A.), St teren-7.149 m.p., curţi-construcţii, St construită-1.659,16 m.p., regim de înălţime: P+1parţial, împrejmuit, betonat (100%), învecinat cu S.C. Somtrans S.A., S.C. Samus Mex S.A., S.C. Com-Beton S.A., deschidere la stradă aprox. 53 m.l.; Identif. imobil: nr. cds. 837/2/1 în C.F. nr. 18837/N a localităţii Dej (nr. cds. nou 53437 al C.F. 53437/mun. Dej); - 2.732.400,00 lei; - 683.100,00 lei. Activ 16 PROPRIETATE IMOBILIARĂ, compusă din teren în suprafață totală de 3.914 m.p. și construcții în suprafață totală de 1.117 m.p., situată în oraş Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, jud. Vrancea, la 6km de nodul rutier Tișița. Este alcătuită din: - Imobil situat în oraşul Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, T25, P1735, jud. Vrancea, Imobilul a fost dobândit prin Contractul de vânzare-cumpărare autentificat sub nr. 1111/22.03.2001 de B.N.P. Tanase Rodica. - Împrejmuire depozit Mărăşeşti (degradat, nr. inv. 2088), platformă betonată 1.040 m.p. (degradat, nr. inv. 2092); Proprietatea are deschidere frontală la str. Doinei și este pretabilă pentru activități industriale având în vedere și caracterul zonei în care este amplasat imobilul. - 437.600,00 lei; - 80.000,00 lei. Activ 46 Construcție metalică demontată în mun. Iași, Șos. Iași – Tomești, nr. 6, jud. Iași. - 46.000,00 lei; - 7.000,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 13.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, jud. Iaşi. Bunurile se vând libere de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei), sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00 – 16.00, până pe data de 13.02.2020, ora 13.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine la e-mail vanzari@insolventa.ro, fax: 0232/212231, tel. 0232/243864, 0755132473..
Ieşenii au parte de panouri cu afișarea timpilor de așteptare în stații
26/02/2020 00:00

Informarea cetăţenilor despre timpul rămas pană la venirea următorului mijloc de transport este, din nou, realitate. Şi in trecut au existat, insă doar in cateva staţii, panouri de informare, ...

Ieșenii merg la Urgenţe, speriaţi de coronavirus!
26/02/2020 00:00

  Medicii fac apel şi spun că la spital nu trebuie să vină persoane sănătoase care au călătorit in alte zone ale Italiei decat cele 11 localităţi menţionate a fi in carantină. &bdquo ...

SC ApaVital are o nouă echipă managerială
26/02/2020 00:00

Începand de vinerea trecută, operatorul regional de apă şi canalizare, SC ApaVital, are o nouă echipă managerială stabilită in urma unui proces de selecţie ale cărui nominalizări au fost a ...

Spaima hipermarketurilor, pe punctul de a fenta din nou justiția
25/02/2020 23:45

Trecută binişor de 40 de ani, ieşeanca Lenuţa T. şi-a descoperit tarziu vocaţia de hoaţă, specialitatea „mărfuri de pe rafturile supermarketurilor”. În tinereţe se ocupa doar cu ţep ...

A fost anunțată echipa de prorectori de la UMF
25/02/2020 20:48

Rectorul Universitătii de Medicină si Farmacie „Grigore T. Popa” din Iasi, Prof.Univ. Dr. Viorel Scripcariu, a participat astăzi, 25 februarie 2020, la sedinta Senatului UMF, unde a prezentat ech ...

 TUIASI a primit o sumă importantă de bani de la Ministerul Educaţiei
25/02/2020 20:33

Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iasi a primit o finantare suplimentară de 300.000 de lei de la Ministerul Educatiei Nationale după ce a fost cea mai bine clasată unive ...

Expoziție inedită de uniforme militare, la Palatul Culturii
25/02/2020 20:32

Cu ocazia implinirii a 170 de ani de existentă a Jandarmeriei Romane, la Iasi a fost organizată o expozitie inedită, de uniforme militare, la Palatul Culturii. „Nu intamplător am ales ca punct de po ...

Peste 19 milioane de lei vor fi investiți în drumul Tomești - Țuțora
25/02/2020 20:27

Autoritătile judetene au emis săptămana aceasta ordinul de incepere a lucrărilor pe drumul judetean 249: DN 28 Tomesti – Tutora. Contractul de executie a lucrărilor a fost semnat in luna decembrie cu ...

Şeful spitalului din Bacău, în carantină la domiciliu
25/02/2020 18:03

    În urma revenirii dintr-o vizită efectuată in Italia, directorul SJU Bacău, Adrian Popa, s-a plasat in izolare voluntară la domiciliu, incepand de ieri, pentru o perioadă de 14 zile. ...

Captură de 5 milioane de ţigări
25/02/2020 18:00

  Politistii Biroului Fraude Vamale din cadrul IPJ Suceava au desfăsurat activităti investigative complexe pentru prinderea in flagrant a unui bărbat ce efectua un transport de tigarete de contrabandă ...