Baldachinul, impodobit şi pregătit pentru a primi racla

2baldachin1
2baldachin2
2baldachin3

Dimensiune font:

| 07-10-2021 23:05

De aproape două decenii, o familie din Bucureşti cumpără anual câte un camion cu flori şi vine la Iaşi cu o zi înainte de începerea pelerinajului la Sfânta Parascheva, pentru a împodobi balcachinul în care va fi aşezată racla Prea Cuvioasei. Anul acesta se împlinesc 18 ani de când familia Buştei, o familie de florari din Bucureşti, face acest minunat gest în preajma zilei de 14 octombrie, cu ocazia prăznuirii hramului Sfintei Parascheva. 

Florentina Buştei este cea care se ocupă personal ca împodobirea baldachinului să fie impecabilă în fiecare an, spectaculoasă chiar. Încă din Bucureşti este atentă la fiecare detaliu. De obicei se munceşte între 8 şi 12 ore, depinde de numărul de angajaţi care lucrează la decorurile care urmează apoi a fi urcate în camion şi trimise la Iaşi. Odată cu florile la Iaşi ajunge întreaga familie a Florentinei. „Anul acesta au fost mulţi voluntari, florişti, mari artişti. Aşadar, am avut norocul să meargă lucrurile foarte rapid. S-a muncit începând de miercuri, de la ora 10 şi s-a terminat undeva pe la ora 18. Aici vom lucra până spre seară, pentru aranjarea florilor şi decorurilor pe baldachin. În fiecare an ne prinde noaptea. Niciodată nu am terminat pe lumină. De fiecare dată am ales flori rezistente, dar în fiecare an încercăm să facem ceva diferit. Anul acesta, tata a denumit combinaţia toamna veselă, iar culorile au fost alese de sora mea. De câţiva ani tot spune să facem ceva galben cu portocaliu şi alb. Am luat în calcul dorinţa ei şi aşa am făcut. E o toamnă veselă în condiţiile actuale, impuse de pandemie. Aranjamentele sunt formate din mai multe tipuri de flori: este un trandafir care imită foarte bine bujorul, avem şi crin asiatic, antirrhinium, bupleurum, frunze de aspidistra, frunze de eucalipt, delphinium”, a spus Maria Lisa Bulat, una din fiicele Florentinei Buştei.  

Din cauza pandemiei, anul trecut, familia de florari din Bucureşti a avut mari emoţii în privinţa organizării pelerinajului Sfintei Parascheva de la Iaşi. „Anul acesta am avut emoţii, dată fiind experienţa de anul trecut, când iniţial am venit spre Iaşi dar ne-au întors cu florile la Bucureşti. După doar o zi am fost sunaţi să ni se spună că pelerinajul va avea loc. Am revenit doar cu jumătate din echipă, pentru că nu au mai avut cum să mai ajungem toţi. Desigur, este mai dificil ca din 20 de persoane să fim 10 dar asta e. Chiar ne simţeam ciudat. Simţeam cum mi se strânge inima şi nu puteam să mă gândesc, să îmi imaginez ce o să facem în Bucureşti în ziua în care trebuie să fim aici. Dar gândul negativ îl îndepărtam imediat. Nu îmi pot imagina nici eu, nici ceilalţi să treacă un an fără să aducem flori Sfintei”, povesteşte tânăra. 

Pelerinajul de Sfânta Parascheva este un bun prilej pentru familia Buştei nu doar pentru a împodobi baldachinul pe care va fi aşezată racla cu moaştele Sfintei Cuvioase Parascheva, ci de a se închina plini de evlavie şi smerenie pentru ajutorul primit de-a lungul anilor. „De fiecare dată când vin aici mă rog, la fel ca atunci când mă duc în orice biserică, pentru sănătatea familiei, pentru sănătatea sufletească, pentru că am aceşti copii minunaţi. Dacă suntem sănătoşi şi reuşim să supravieţuim, suntem fericiţi”, spune femeia, plină de emoţie. 

Un vis, o dorință, o rugăciune 

Cu şi mai multă emoţie spune că pandemia de COVID-19 i-a apropiat familia de credinţă. „Nu concepem ideea să treacă un an în care să nu venim. Ne rugăm să fim sănătoşi atâta timp cât putem şi să aducem flori Sfintei. Ea este foarte ajutătoare. Faptul că suntem sănătoşi, avem linişte în familie, că suntem uniţi, că putem să revenim de la an la an, am un copil minunat şi sănătos. Ce putem să ne dorim mai mult?”, spune tânăra. 

Familia Buştei a început să aducă flori pentru a împodobi baldachinul din curtea Mitropoliei Moldovei în urma unui vis pe care Florentina l-a avut în urmă cu 18 ani. În urma visului, femeia a decis să cumpere din Olanda un camion cu flori şi să vină la Iaşi. De atunci în fiecare an, indiferent de vreme, familia Buştei vine cu mic, cu mare, să împodobească baldachinul Sfintei. Anul acesta, familia Buştei a primit un ajutor nesperat, de la mezina familiei,  Maria Victoria Parascheva, fiica Mariei Bulat. „Întotdeauna mi-am dorit să am o fiică pe care să o cheme Maria, dar dragostea de Sfânta Cuvioasă a devenit din ce în ce mai mare şi am spus că nu am cum să renunţ la numele de Maria, că mi-am dorit tare mult, dar nici la numele de Parascheva, iar tatăl ei şi-a dorit să o cheme şi Victoria”, spune Florentina.

La cei cinci ani ai săi, copila a venit nu doar să împodobească baldachinul dar să îşi îndeplinească una dintre cele mai arzătoare dorinţe. „Am venit să mă rog la Doamne Doamne să îmi aducă un frăţior. Şi pe Sfânta Parascheva o rog mult să îmi facă un frăţior. Vreau să îmi îndeplinească dorinţa”, spune Victoria Parascheva. 

Tot cu speranţa îndeplinirii dorinţelor au venit deja sute de pelerini din Iaşi sau din ţară. Indiferent de unde vin, unii se roagă pentru sănătate, alţii pentru iertarea de păcate, cu toţii să trecem cât mai repede şi mai bine de pandemie. 

Laura RADU

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1518/89/2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. CLUB TOMA S.R.L. Huşi, cu sediul în mun. Huşi, judeţul Vaslui. Denumire activ Adresa Componenţa/ suprafaţa construită Valoare Constucţii şi teren Mun. Huşi, str. Dobrina, nr. 41 bis, judeţul Vaslui - C1 – pavilion producţie - 707,67 m.p., C 5 – anexă - 18,09 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.034 m.p.; - C4 – hală de producţie - 470,52 m.p şi teren intravilan în suprafaţă totală de 499 m.p.; - C2 – atelier auto - 596,18 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.178 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 134 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 202 m.p.; - Construcţia C1 – atelier – terenul pe care este situată construcţia nu este proprietatea debitoarei. 341.081,00 lei 173.012,00 lei 306.478,00 lei 9.886,00 lei 19.773,00 lei 59.318,00 lei Total * * 909.548,00 lei Preţul de pornire al licitaţie este cel de mai sus, vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.11.2021. Vânzarea în bloc prin licitaţie publică pentru bunurile imobile va avea loc la data de 20.12.2021, ora 1000 şi se vor organiza 4 şedinţe săptămânal, respectiv până la data de 10.01.2022 la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini – 2.000 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0727/850.575, 0335/566.035, fax 0335/814.103.
PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ - PENTRU ACTIVUL IMOBILIAR ŞI BUNURI MOBILE din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. - în faliment, in bancrupcy, en faillite, aflate la sediul din municipiul Iaşi, str. A Vlaicu nr.78, jud. Iaşi. Subscrisa ACORD S.P.R.L. Iasi, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. PHOENIX TREND S.R.L., CUI 1960690, cu număr de înregistrare la Registrul Comerţului J22/118/2012, cu sediul in Mun. Iasi, Str. Aurel Vlaicu, nr.87, Bl. Confectii Textile, Jud. Iasi, numit conform Sentinţei Civile nr. 998/2013 din data de 04.06.2013, pronunţată de către Tribunalul Iaşi/Judecător Sindic, în Dosarul nr. 2749/99/2012 (nr. vechi 169/2012), anunţă în conformitate cu prevederile Legii 85/2006 privind procedura insolvenţei, prevăzute în Secţiunea a 7-a, Falimentul şi ale Hotărârii adunării creditorilor din data de 18.05.2021, scoaterea la vânzare prin negociere directă la data de 03.12.2021, orele 1200, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Decebal nr.22A, bl.Z8, sc.A, et.1, ap.8, a următoarele active: Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi, aşa cum este cuprinsă în Cartea Funciară nr.128376, având suprafaţa terenului de 56.438,68 mp şi un număr de 19 clădiri, având preţul de evaluare de 8.401.000 euro, precum şi a bunurilor mobile evaluate pentru suma de 1.420 euro, în total bunuri patrimoniale în cuantum de 8.402.420 euro, în privinţa taxei pe valoarea adăugată fiind aplicabile prevederile legale conferite de Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal cu ultima actualizare. În caz de neadjudecare, procedura de vânzare se va relua la data de 21.01.2022 şi eventual, în situaţia neadjudecării şi la data de 25.02.2022 la aceeaşi oră şi locaţie, deja anunţate. Potenţialilor ofertanţi li se aduce la cunoştinţă prin prezenta publicaţie, că pe rolul instanţelor de judecată sunt încă în derulare dosare nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376 a debitoarei falite, respectiv: Dosarul nr.8880/245/2007*** aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect fond funciar, Dosarul nr.34507/245/2018 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect apel - plângere împotriva încheierii de carte funciară, Dosarul nr.32841/245/2019 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect plângere împotriva încheierii de carte funciară. Condiţii de înscriere şi participare la negociere a. La procedura de negociere pot participa persoanele fizice sau juridice care fac dovada depunerii în termen, la sediul lichidatorului judiciar a documentelor menţionate la punctele de mai jos, după cum urmează: i. Dovada constituirii garanţiei de participare 1. Persoanele interesate de achiziționarea bunurilor participă la procedura de negociere fie direct, fie prin intermediul unui reprezentant cu împuternicire. Pentru a participa la ședința de negociere, ofertanţii sunt obligaţi să depună la sediul lichidatorului judiciar, cel mai târziu cu 24 ore până în data ședinței următoarele înscrisuri: 2. Ofertă de cumpărare şi dovada consemnării cauţiunii de 10% din preţul de pornire a bunurilor, în contul de insolvenţă al SC PHOENIX TREND SRL – în faliment, in bankruptcy, en faillite deschis la Banca Alpha Bank SA, Cont lei IBAN RO77 BUCU 2672 2338 3002 3RON, ori Cont euro IBAN RO03 BUCU 2671 2159 6166 8EUR - până în preziua licitaţiei la ora 1200 3. Să depună contravaloarea caietului de sarcini în sumă de 9.000 euro la care se adaugă TVA consemnată în contul ACORD SPRL cod IBAN RO94 BUCU 2672 2353 3305 9RON, ori Cont euro IBAN RO84 BUCU 2671 2159 4328 1EUR deschise la banca Alpha Bank SA - până în preziua licitaţiei la ora 1200 înainte de începerea ședinței de negociere. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se restituie ofertanţilor. ii. Garanţia de participare de 10% din valoarea în euro, din suma de 8.402.420 euro, respectiv suma de 840.242 euro se va constitui în euro, ori lei la cursul valutar comunicat de BNR valabil penru data plăţii, cu respectarea reglementărilor legale aplicabile regimului valutar. iii. În situaţia în care garanţia de participare se va impune a fi restituită, aceasta se va transfera în contul ofertantului neadjudecatar, spezele bancare nefiind în sarcina debitoarei iv. Constituitorul va suporta comisioanele de transfer bancar şi orice alte comisioane aplicate de bănci atât la constituirea garanţiei cât şi la restituirea acesteia. v. Garanţia de participare este considerată a fi constituită în termen, dacă până în maxim cu 24 ore înainte de ora stabilită pentru începerea procedurii de negociere, Ordinul de plată vizat de bancă, în original, este depus la sediul lichidatorului judiciar şi garanţia a fost încasată integral în contul de insolvență al debitoarei PHOENIX TREND SRL - în faliment,in bankruptcy,enfaillite, iar aceleaşi condiţii urmeaza a fi îndeplinite şi de dovada plăţii caietului de sarcini. vi. Anunţul de vânzare prin negociere directă publicat de lichidatorul judiciar privind condiţiile de participare conţine inclusiv data calendaristică şi ora limită a acestui termen de decădere. vii. În cazul adjudecării, garanţia depusă de adjudecatar, se va constitui ca avans la preţul de adjudecare, constituitorul nemaiavând dreptul de a solicita restituirea acesteia. viii. Pentru participanţii declaraţi neadjudecatari, garanţia se va restitui în termen de 7 zile de la finalizarea licitaţiei, sau, dacă este cazul, de la soluţionarea definitivă a eventualelor contestaţii. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se va restitui. b. Documente care certifică identitatea şi calitatea participantului, astfel: i. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în nume propriu: a) actul de identitate în original ii. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente: 1. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului şi buletin sau carte de identitate/pașaport în copie a persoanei reprezentate; 2. Procură în formă autentică în original care stipulează că mandatarul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente; iii. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Paşaport în original şi/sau legitimaţie de şedere în original şi/sau carte de identitate pentru cetăţeni ai EU/SEE; 2. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente : a. Paşaport sau carte de identitate, pentru cetăţeni ai UE/SEE (copie) a persoanei reprezentate b. Carte/buletin de identitate/pasaport al reprezentantului autorizat în original c. Procura în formă autentică care stipulează ca reprezentantul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente, în original. iv. Persoane juridice rezidente care participa la negociere în nume propriu: 1. Certificat de înregistrare emis de Registrul Comerţului, copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice; 2. Act constitutiv actualizat în copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 3. Certificat constatator privind situaţia actuală a persoanei juridice emis de Registrul Comerţului, în original. 4. Procura/mandat în formă autentică în original pentru persoana fizică care semnează declaraţiile și participă la licitaţie în numele persoanei juridice, acordată conform prevederilor Actului constitutiv, sau o dovadă că persoana respectivă reprezintă în mod legal entitatea care participă la licitaţie, cu drept individual de reprezentare, în cazul în care societatea este reprezentată în mod colectiv de două sau mai multe persoane, o astfel de dovadă va fi prezentată pentru toate aceste persoane, cât şi orice alte documente se certifică conform cu originalul de către reprezentantul legal al persoanei juridice; 5. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente din care să rezulte că aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, în original. 6. Buletin sau carte de identitate în original a persoanei fizice care reprezintă persoana juridică și participă la licitaţie în numele şi pe seama acesteia; v. Persoane juridice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv sau echivalent actualizat al persoanei juridice nerezidente in copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, emis cu cel mult 30 de zile lucrătoare înainte de data negocierii. În cazul în care nu există nici o autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ al persoanei juridice nerezidente va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, ce se va depune în original. 4. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente, din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, ce se va depune în original. 5. în cazul în care reprezentarea la negociere se face printr-o altă persoană decât reprezentantul/reprezentanţii legal al persoanei juridice nerezidente, procura/mandatul în formă autentică semnat de reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente împuternicind persoana respectiva să participe la negociere si sa liciteze pe seama persoanei juridice nerezidente, document ce se va prezenta în original 6. Buletin de identitate al persoanei care participă la negociere/licitează în calitate de reprezentant legal sau de mandatar al persoanei juridice nerezidente: paşaport, carte de identitate pentru cetăţeni ai UE/SEE, în original vi. Persoane juridice nerezidente care participa la negociere printr-o persoană juridică rezidentă 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv, sau similar actualizat al persoanei juridice nerezidente în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente) 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, iar în cazul în care nu există nicio autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, emisă în original. 4. Certificat de înregistrare al reprezentantului persoana juridica rezidenta emis de Registrul Comerţului în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 5. Act constitutiv actualizat al reprezentantului persoană juridică rezidentă în copie conformă cu originalul cerificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 6. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru reprezentantul persoană juridică rezidentă emis de Registrul Comerţului, original. 7. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concoordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă în original. 8. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente care subscrie în calitate de reprezentant pe seama persoanei juridice nerezidente; 9. Procura în formă autentică semnată de reprezentantul/reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente prin care se împuterniceşte persoana juridica rezidenta să participe la licitatie/liciteze si care stipulează ca persoana juridică rezidentă este autorizata să acţioneze în numele şi pe seama persoanei juridice nerezidente în original. In acest caz persoana juridica rezidenta va depune/prezenta mandatul in forma autentica a persoanei fizice care o reprezintă in prezenta procedura în original c. Participanţii la licitatie/adjudecatarul îşi asumă respectarea reglementărilor în vigoare, legislative sau statutare/contractuale proprii, privitoare la mandatarea persoanelor, a puterilor conferite de către organele decizionale interne, a concordanţei operaţiunii de achiziţionare a activului - obiect al negocierii cu obiectul lor de activitate, cu reglementările din domeniul concurenţei şi alte posibile restricţionări legislative sau statutare/contractuale proprii. Anularea negocierii sau a procesului verbal de adjudecare pe motivele metionate anterior, conduce la pierderea garanţiei de participare şi a oricăror sume achitate, participantii/adjudecatarul, nemaiavand dreptul sa solicite restituirea acestor sume. d. Toate procurile/mandatele prin care se împuterniceşte un reprezentant al persoanei juridice rezidente/nerezidente ori a persoanei fizice, trebuie sa acorde mandatarului capacitatea de a participa la negociere şi de a licita în numele şi pe seama mandantului e. Actele de identitate, precum şi orice alte documente prevăzute a fi depuse în copie, se certifica de către titularul de drept, ca fiind copii conforme cu originalul si se semnează de către acesta. f. Documentele depuse de către persoanele fizice sau juridice rezidente/nerezidente, în alta limba decât limba română, vor fi insotite în mod obligatoriu de traducerea legalizata în limba română. g. Dovada constituirii garanţiei de participare împreună cu toate documentele necesare înscrierii la negociere, se depun la sediul lichidatorului judiciar ACORD SPRL h. Termenul limită pentru constituirea garanţiei de participare și depunerea documentelor antemenționate în vederea înscrierii la negociere, cel mai târziu cu 24 ore înainte de începerea negocierii. Condiţii ale vânzării: i. Principiul vânzării bunului patrimoniale este “văzut-plăcut-cumpărat - aşa cum este şi unde este” neoferindu-se garanţii asupra bunurilor vândute şi asupra funcţionalităţii acestora, cu excepţia asigurării că vânzătorul PHOENIX TREND SRL - în faliment, in bankruptcy, en faillite, este proprietarul bunurilor, iar lichidatorul judiciar ACORD SPRL este reprezentantul legal al vânzătorului şi are dreptul de a vinde bunurile respective, odată în plus, cunoscând că pe rolul instanţelor de judecată mai sunt în derulare dosare încă nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376, aşa cum a fost prezentat. j. În conformitate cu prevederile art.53 din Legea nr. 85/2006, Bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, în exerciţiul atribuţiilor sale, prevăzute de lege, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, inclusiv măsurile asigurătorii instituite în cursul procesului penal. k. În egală măsură potenţialul adjudecatar cunoaşte că se va subroga în toate drepturile şi obligaţiile ce vor decurge din soluţionarea dosarelor încă nefinalizate, privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376. l. Cumpărătorul bunurilor patrimoniale îşi asumă prin cumpărare întreaga responsabilitate asupra stării tehnice a bunurilor patrimoniale cumpărate, inclusiv preluarea tuturor obligaţiilor de refacere a mediului, dacă este cazul, nefiind posibile deduceri din preţul de cumpărare pentru nici unul din motivele sus arătate. Prin manifestarea intenţiei de a participarea la negociere, ofertantul a luat la cunoştinţă de dispoziţiile privind condiţiile şi termenele stipulate în caietul de sarcini şi în regulamentul privind vânzarea prin negociere directă a activului patrimonial al SC PHOENIX TREND SRL, fiind de acord cu termenii şi condiţiile stabilite. Orice persoană fizică sau juridică care pretinde vreun drept de proprietate asupra bunurilor patrimoniale cuprinse în prezenta publicaţie de vânzare este chemată să facă dovada cu documente originale până cel târziu cu 3 zile înainte de data şedinţei de vânzare prin negociere directă. Pentru relaţii suplimentare se pot obţine informaţii de la tel/fax: 0232261732, 0742207571, email:office@acordinsol.ro
Un veteran în ale tâlhăriilor s-a prefăcut bolnav ca să iasă din puşcărie
27/11/2021 13:45

 Narcis Sofroni (45 de ani) e unul dintre cei mai vestiţi hoţi de buzunare ai Iaşului, a fost condamnat de mai multe ori pentru acest gen de fapte, iar acum se află din nou după gratii pentru talhări ...

Trei basarabeni, condamnaţi în aceeaşi zi, pentru aceleaşi delicte
27/11/2021 10:30

 O suită de coincidenţe bizare a avut loc, la inceputul acestei săptămani, la Judecătoria Răducăneni. Trei basarabeni, fără vreo legătură unul cu altul, au fost condamnaţi pentru aceleaşi deli ...

Noi REGULI pentru taximetriștii IEȘENI
27/11/2021 10:10

La inceputul acestei luni (noiembrie a.c.), directorul interimar al Aeroportului Iasi, Romeo VATRĂ explica pe larg un eveniment mai putin plăcut care a avut loc la aerogara ieseană. Potrivit acestuia mai mu ...

Poliţist achitat, după ce a fost acuzat de fals şi uz de fals
27/11/2021 09:30

 Agentul de poliţie Iulian Beilic (41 de ani) locuieşte intr-un bloc din Belceşti la parterul căruia funcţionează o discotecă, un bar şi o terasă aparţinand Mariei B. şi lui Neculai D. Poliţist ...

 Zeci de mii de ieșeni au primit grad de handicap!
27/11/2021 09:26

* cele mai multe persoane au gradul I de handicap, respectiv 12.438, urmat de gradul II cu 12.400 si gradul III cu 3.653 beneficiari * acestora se adaugă 686 de persoane incadrate in grad de handicap usor, gra ...

 Donațiile au ținut spitalele ieșene pe linia de plutire, în pandemie
27/11/2021 09:24

* ceea ce trebuia să facă statul, au făcut cetătenii si asociatiile * spitalele din Iasi au primit in pandemie donatii nenumărate, fiind ajutate să depăsească momentele de criză de către oameni simpli ...

 Sinestezia. 5 zile dedicate artelor la Iași
27/11/2021 08:30

  În perioada 26-30 noiembrie, la Iasi are loc prima editie a evenimentului Sinestezia. Timp de 5 zile, publicul se va intalni cu artisti ieseni si din tară si va explora arta in diverse forme neco ...

Mihai Chirica PROGRAMUL manifestărilor dedicate zilei de 1 DECEMBRIE la IAȘI
27/11/2021 08:05

Autoritătile locale au finalizat programul manifestărilor care vor avea loc pe 1 decembrie 2021, de Ziua Natională a Romaniei. Ceremonia va incepe la ora 11.00 si va avea loc in Piata Palatului Culturii Ast ...

Mai multe branduri şi promoţii mai mari, în ultimul weekend de Black Friday din an, la Palas!
26/11/2021 15:33

 Mai multe branduri şi promoţii mai mari, in ultimul weekend de Black Friday din an, la Palas!   Se spune că Black Friday marchează inceputul sărbătorilor de iarnă si stim cu toţii că o să ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei