Cinci mii de ieșeni au rămas fără leafă!

1buget

Dimensiune font:

| 11-05-2021 08:00

Ca şi la şedinţa de acum două săptămâni, consilierii PSD au părăsit ieri sala, iar cei din USR-PLUS s-au abţinut în a vota bugetul oraşului, deşi o parte dintre amendamente celor două formaţiuni au fost acceptate de plenul CL * o consecinţă majoră a amânării acestui vot este aceea că, din 28 aprilie, nu se mai fac transferuri de la bugetul de stat către bugetul Iașului, iar în aceste condiții nu se vor putea acorda salariile în sistemul de învățământ și la regiile și societățile aflate în subordinea Primăriei * o nouă ședință extraordinară a Consiliului Local va fi convocată miercuri, de la ora 15, cu acelaşi proiect pe ordinea de zi

Cu 13 voturi pentru şi opt abţineri, proiectul de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Iaşi pentru anul 2021 a fost respins, ieri, pentru a doua oară, de plenul Consiliului Local. Deznodământul a fost unul firesc atât timp cât liderii de grup din Consiliul Local sau alţi colegi ai acestora au anunţat de bun început în ce condiţii vor vota bugetul oraşului. „Condiţiile USR-PLUS pentru votarea bugetului sunt următoarele: organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiei de city manager, a celei de arhitect-şef şi a celei de director al Direcţiei de Digitalizare din cadrul Primăriei, precum şi realizarea unui audit extern, financiar şi de personal, la toate direcţiile şi serviciile din cadrul municipalităţii, precum şi, nu în ultimul rând, transparentizarea întregii activităţi a Primăriei”, a spus Răzvan Timofciuc (USR-PLUS).

La rândul lor, cei din PSD s-au arătat nemulţumiţi de faptul că nu au fost invitaţi la discuţii pe această temă de către colegii de la celelalte formaţiuni politice. „PSD nu a fost chemat de PNL şi USR-PLUS la discuţiile privind votarea bugetului. Noi doream să avem un dialog cu aceste partide, pentru a găsi împreună soluţiile pentru deblocarea situaţiei”, a spus social-democratul Ovidiu Laicu. Evident, consilierii PNL şi cei de la PMP au anunţat că indiferent de aprobarea sau nu a amendamentelor depuse la buget vor vota în favoarea bugetului.

Noi amendamente

După interpelările făcute de consilieri s-a trecut la supunerea la vot a amendamentelor depuse de partide. PSD şi PMP nu au depus amendamente în plus faţă de cele înaintate în şedinţa desfăşurată în urmă cu două săptămâni. În schimb, cei de la USR-PLUS au forrmulat mai multe solicitări, cum ar fi alocarea suplimentară a sumei de 4.500 de mii de lei pentru achiziţia de materiale didactice pentru unităţile de învăţământ preuniversitar aflate în administrarea municipalităţii, alocarea sumei de 150.000 de lei pentru eficientizarea accesului persoanelor cu dizabilităţi motorii şi a celor cu deficienţe de vedere în clădirea Primăriei Municipiului Iaşi sau a sumei de 500.000 de lei pentru elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic privind realizarea unui centru cultural multifuncţional destinat industriilor creative. Un amendament care a stârnit controverse, dată fiind suma pusă în discuţie – 10 milioane de lei – a fost cel referitor la alocarea fondurilor pentru implementarea procesului de bugetare participativă a cetăţenilor. Iniţiatorii nu au precizat sursa de finanţare, lăsând în grija Executivului Primăriei acest lucru. S-a mai propus alocarea sumei de 500.000 de lei pentru întocmirea documentaţiei necesare pentru realizarea unei „centuri verzi” la periferia cartierelor Dacia şi Alexandru cel Bun, majorarea cu 390.000 de lei a sumei necesare pentru realizarea masterplanului privind amenajarea de piste de biciclete în municipiu, eliminarea proiectului privind întocmirea documentaţiei tehnice privind realizarea de pasaje supraterane din intersecţia de la Podu Roş şi redirecţionarea sumei de 500.000 de lei, prevăzută în buget, către achiziţionarea de microbuze şcolare pentru elevi şi alocarea sumei de 100.000 de lei pentru realizarea unui audit extern asupra activităţii economico – financiare şi de achiziţii publice la Compania de Transport Public (CTP) Iaşi în perioada 2018 - 2020. Consilierii USR PLUS s-au gândit şi la confortul propriu, propunând alocarea sumei de 400.000 de lei pentru achiziţionarea de sisteme audio-video pentru transmiterea în direct a şedinţelor de plen şi a şedinţelor comisiilor de specialitate ale Consiliului Local

La rândul lor, liberalii au solicitat alocarea sumei de 1.000 de mii de lei (500.000 de lei din fondul pentru studiile de pre-fezabilitate şi 500.000 de lei de la fondul de rezervă aflat la dispoziţia primarului) în vederea înfiinţării unui consorţiu alcătuit din Consiliul Judeţean Iaşi, Ministerul Transporturilor şi Primăria Municipiului Iaşi pentru realizarea trenului metropolitan, care să facă legătura între localităţile care fac parte din Zona Metropolitană Iaşi şi alocarea sumei de 1.000 de mii de lei pentru finanţarea culturii independente la Iaşi, lucru cerut şi de consilierii USR PLUS.

Salarii a 5.000 de angajaţi, în pericol

Înainte de trecerea la vot a proiectului de hotărâre, Bogdan Balanişcu, liderul grupului de consilieri locali ai PSD, a anunţat că cei cinci reprezentanţi ai acestei formaţiuni politice vor părăsi sala de şedinţe, nedorind să-şi exprime opţiunea. La rândul lor, reprezentanţii USR-PLUS au anunţat, prin vocea consilierului Raluca Ana Roşu, că întrucât condiţiile puse de această formaţiune politică Executivului Primăriei nu au fost îndeplinite, aceştia se vor abţine de la vot. Prin urmare, cu 13 voturi favorabile şi opt abţineri, bugetul Iaşului a fost respins, ceea ce l-a făcut per primarul Mihai Chirica să enunţe consecinţele acestui vot pentru oraş. „Respingerea proiectului de buget al municipiului înseamnă că începând cu data de 28.04.2021 nu se mai fac transferuri de la bugetul de stat. Înseamnă blocarea salariilor profesorilor, înseamnă, de asemenea, blocarea salariilor celor 5.000 de angajaţi care lucrează în serviciile publice. Am fost trataţi cu lipsă de respect. Politica se face luptând pentru bine şi nu împotriva firii”, a declarat, imediat după respingerea proiectului de hotărâre privind aprobarea bugetului, primarul Mihai Chirica.

Chirica: „Este o zi tristă pentru oraşul nostru”

La câteva ore după şedinţa Consiliului Local, biroul de presă al Pirmăriei a remis un comunicat pe acest subiect. Astfel, primarul Mihai Chirica consideră că respingerea de către consilierii USR-PLUS a proiectului de hotărâre privind aprobarea bugetului municipiului pentru anul în curs reprezintă un gest “iraţional şi iresponsabil” şi un exemplu de “ipocrizie şi cinism” faţă de comunitatea locală. Pentru deblocarea acestei situaţii, care riscă să pună în pericol buna funcţionare a oraşului, şeful municipalităţii ieşene anunţă, într-o declaraţie remisă redacţiei în cursul după amiezii, că a convocat o nouă şedinţă extraordinară a Consiliului Local pentru miercuri, 12 mai, la ora 15.00, care are ca unic punct pe ordinea de zi supunerea din nou la vot a bugetului de venituri şi cheltuieli al oraşului. „Este o nouă zi tristă pentru orașul nostru, o nouă zi de în care unii politicieni au ales ordinele de partid în dauna intereselor și nevoilor ieșenilor, o nouă zi în care spiritul democratic și dialogul rațional au capitulat în fața intereselor politicianiste. Este a doua oară când USR-PLUS respinge bugetul orașului nostru, în mod irațional și iresponsabil, cu ipocrizie și cinism, din motive exclusiv politice și într-un dispreț absolut față de nevoile acestui oraș! Nu voi reveni asupra tuturor efectelor dezastruoase ale acestei decizii politicianiste, dar atrag atenția asupra faptului că în prezent nu se mai pot plăti salariile angajaților din învățământul preuniversitar privat, nici ale celor circa 5.000 de angajați din sectorul public care asigură transportul public, curățenia, întreținerea străzilor și spațiilor verzi, nici ale asistenților sociali și ale persoanelor cu nevoi speciale!”, a spus edilul-şef. Mai mult, Chirica a invocat şi cinismul celor din USR PLUS. „Atrag atenția și asupra cinismului unora dintre cei care își fac imagine pe spatele ieșenilor: în timp ce se lăudau pe rețele de socializare că au primit vot favorabil pentru diferite amendamente, au votat împotriva bugetului, deci și împotriva propriilor amendamente! În aceste condiții, miercuri, 12 mai 2021, de la ora 15.00, voi convoca o nouă ședință de plen în care sper că oamenii de bună credință din Consiliul Local vor vota bugetul local și vor da o șansă Iașului!

Le mulțumesc colegilor consilieri din PNL și PMP care au votat bugetul, într-un număr insuficient însă, din păcate, pentru ca acesta să fie adoptat”, a mai spus primarul Iaşului. Lucian STATE

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

%ANUNTSPECIAL%
Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Trei preoți din județul Vaslui, cercetați penal fiindcă ar fi ținut discursuri laudative la un parastas pentru Ion Antonescu / Ei fuseseră reclamați de Alexandru Muraru
18/06/2021 17:52

 Trei preoti din judetul Vaslui sunt cercetati penal după ce, la inceputul acestei luni, au organizat o slujbă de comemorare a maresalului Ion Antonescu unde au tinut discursuri laudative la adresa gener ...

Iaşul se dezvoltă!
18/06/2021 17:00

    Primarul Mihai Chirica a făcut o scurtă prezentare a stadiului principalelor proiecte ale municipalitătii aflate in curs de implementare, mentionand si datele estimate pentru finalizare. O pa ...

Transportatorii ieşeni caută, printre șomeri, 60 de şoferi şi curieri
18/06/2021 16:58

Ani la rand,  in centralizatoarele săptămanale remise presei de către A.J.O.F.M. Iaşi au avut trecut „zero” in dreptul numărului locurilor de muncă disponibile in domeniul transporturilor ...

România are de recuperat din Krivoi Rog un patrimoniu valorat la un miliard de dolari!
18/06/2021 15:54

În 1986 s-a trecut la treabă, colonia romanească stabilindu-se la Dolinska, la aproximativ 30 km vest de Krivoi Rog. Romania se angajase la investiţii de circa 800 de milioane de dolari, ceea ce, canti ...

Întreaga Moldovă sprijină construirea viitorului Institut Regional de Medicină Cardiovasculară
18/06/2021 15:35

Ieri, Fundatia de Cercetare Clinică si Experimentală Cardiovasculară Iasi, in parteneriat cu Institutul de Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. George I.M. Georgescu” Iasi, Consiliul Judetean I ...

Zeci de spectacole programate pentru vară, la Casa de Cultură a Studenților din Iași
18/06/2021 14:02

În cadrul conferintei de presă ce a avut loc astăzi, 18 iunie a.c., directorul Bogdan Crucianu a prezentat bugetul si calendarul evenimentelor ce se vor desfăsura in perioada iunie – decembrie 2 ...

Un loc de parcare pentru fiecare apartament!
18/06/2021 14:00

  La iniţiativa Aliantei pentru Promovarea Transportului Alternativ (APTA) ) Iaşi, Primăria municipiului Iasi a organizat o dezbatere publică pe tema noului Regulament de exploatare a domeniului publi ...

Primele rezultate ale anchetei vizându-l pe şoferul băut de la CTP Iaşi
18/06/2021 13:43

Comisia internă care verifică accidentul din zona Dacia s-a reunit de urgentă si a vizualizat imaginile surprinse de camerele de supraveghere din mijlocul de transport. Din acestea se obervă că soferul a p ...

Trei preoți din Vaslui, cercetați pentru că au oficiat o slujbă de comemorare pentru mareșalul Ion Antonescu
18/06/2021 13:21

Trei preoti din Vaslui sunt cercetati intr-un dosar penal din cauza unei slujbe pe care au tinut-o in Biserica „Sf. Parascheva” din Vaslui. Este vorba despre o slujbă de comemorare a maresalului Io ...

La un pas de moarte, după ce a luat, timp de un an, paracetamol și algocalmin ca să prevină COVID
18/06/2021 13:15

Un pacient in varstă de 55 de ani din judeţul Neamţ a ajuns in stare gravă la Spitalul Clinic "Dr. C. I. Parhon" Iaşi, după ce a luat timp de aproximativ un an paracetamol şi algocalmin, pentru ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei