Condiţiile USR+ Iasi pentru a vot bugetul

iasi palatul-roznovanu 8

Dimensiune font:

| 08-05-2021 10:29

 Nu e denumit comunicat oficial, ci se pretinde doar un punct de vedere personal al Cosettei, însă postarea cu pricina a fost preluată şi distribuită de mai toţi subalternii ei pe linie de partid. E vorba de condiţiile puse de useristoplusişti pentru a „relua” negocierile cu liberalii şi pentru a se debloca activitatea municipalităţii, un monument de ipocrizie şi demagogie, total lipsit de logică.

Haideţi să le luăm la puricat, bucată cu bucată! „Retragerea sprijinului politic pentru Mihai Chirica”. Teoretic, s-ar putea, dar nu se rezolvă absolut nimic. Oricum, edilul a renunţat la toate funcţiile din partid. Ca atare, sprijinit ori nesprijinit, îşi continuă nestingherit activitatea, mai ales că, în cazul lui, n-ar fi o noutate, a mai fost în situaţia asta aproape trei ani de zile.

Evident, Cosette şi însoţitorul ei nu il vor în funcţie. Dar, fiindcă a fost ales democratic, prin vot nominal (şi nu pe listă de partid), el nu-şi poate pierde mandatul decât în două situaţii: îşi prezintă demisia (e un drept inalienabil) sau ajunge să fie condamnat penal printr-o sentinţă definitivă. Altfel, nu.

Următoarea condiţie: „Organizarea de îndată a unui concurs pentru ocuparea poziţiei de City Manager”. Bâlci total şi praf în ochi. Codul administrativ e foarte clar, la articolul 244, punctul 3 scrie fix aşa: „Numirea în funcție a administratorului public se face prin dispoziția primarului, respectiv a președintelui consiliului județean, după caz, care are ca anexă un contract de management”.

Petarda aia lansată de Dominic Fritz a lăsat impresia că se organizează concurs, că va fi o comisie, însă, în realitate, omul n-a urmărit altceva decât obţinere de capital electoral. Deşi alegerile trecuseră. Useristoplusiştii încă n-au realizat acest lucru.

Realitatea a dovedit că edilul Timişoarei a stârnit doar vâlvă şi admiraţia naivilor când a anunţat că primeşte CV-uri şi scrisori de intenţie din toată lumea. Până la urmă, a numit pe cine a vrut el, adică pe un vechi prieten.

În privinţa Iaşului, blocajul e clar. Orice numire ar face actualul primar, ar fi prilej de contestaţie din partea Cosettei şi a camarillei sale. Iar concurs nu se poate organiza pentru simplul fapt că legea nu prevede această variantă.

Mai departe: „Organizarea de îndată a unui concurs pentru ocuparea poziţiei de Arhitect Şef”. Aparent corect, dar, în fapt, altă fumigenă de campanie electorală. Concursul nu-l organizează nici primarul, nici consilierii. E treaba CTATU, care trebuie să găsească „un funcţionar public, specialist atestat de Registrul urbaniştilor din România”. Nu-şi poate da cu părerea orice tilicar care s-a trezit consilier municipal pentru că s-a pus bine cu şefa şi a fost trecut pe liste.

Urmează o gogonată: „Organizarea de îndată a unui concurs pentru ocuparea poziţiei de Director Executiv al Direcţiei de Transformare Digitală şi Implementare Smart City”. Treaba asta nu ţine de nici o comisie ori comitet, a strict apanajul city-managerului. Dacă acesta consideră că are nevoie de ajutoare, o face.

A cincea condiţie denotă o impertinenţă de precupeaţă neşcolarizată, prinsă la furat curent: „Acceptarea unui reprezentant din partea USR PLUS în comisia de recrutare pentru poziţiile mai sus menţionate, pentru a supraveghea corectitudinea concursurilor”. Am explicat. Care concursuri? Poate doar concursuri de împrejurări…

Ce nu pricepe Cosette e că, în marea lor majoritate, ieşenii au aflat de internet, ştiu să butoneze la laptop sau smartphone. Altfel n-ar fi scos acest porumbel: „Obligaţia de a transparentiza toate documentele de interes public (achiziții și contracte, angajări și personal, urbanism, buget)”. Cine e interesat să afle lucruri de acest fel o poate face şi acum, fără să fie nevoie de zbaterea useristoplusiştilor.

În fine, culmile ipocriziei, ultimele două solicitări: „Realizarea unui audit extern privind activitatea economico-financiară şi de contractare-achiziţii a Primăriei Iaşi şi a societăţilor comerciale aflate în subordinea Consiliului Local Iaşi în perioada 2016-2021” şi „Angajarea unei firme de audit extern, cu competenţe, experienţă şi renume internaţional, pentru evaluarea anuală a personalului din Instituţia Primăriei şi din societăţile din subordine”. Cine i-a oprit până acum de la a solicita aşa ceva? Că s-a scurs destulă vreme de la locale şi au fost destule şedinţe de C.L.?

În concluzie, Cosette mai demonstrează încă o dată că merge pe principiul „negociem, dar nu!”. Pretenţii absurde, ilogice şi chiar în dezacord cu legea. Cu astfel de însăilări şi poziţionări, blocajul administrativ va continua cu siguranţă.

Cât despre buget, nu mai contează, merge şi fără…

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

%ANUNTSPECIAL%
Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Trei preoți din județul Vaslui, cercetați penal fiindcă ar fi ținut discursuri laudative la un parastas pentru Ion Antonescu / Ei fuseseră reclamați de Alexandru Muraru
18/06/2021 17:52

 Trei preoti din judetul Vaslui sunt cercetati penal după ce, la inceputul acestei luni, au organizat o slujbă de comemorare a maresalului Ion Antonescu unde au tinut discursuri laudative la adresa gener ...

Iaşul se dezvoltă!
18/06/2021 17:00

    Primarul Mihai Chirica a făcut o scurtă prezentare a stadiului principalelor proiecte ale municipalitătii aflate in curs de implementare, mentionand si datele estimate pentru finalizare. O pa ...

Transportatorii ieşeni caută, printre șomeri, 60 de şoferi şi curieri
18/06/2021 16:58

Ani la rand,  in centralizatoarele săptămanale remise presei de către A.J.O.F.M. Iaşi au avut trecut „zero” in dreptul numărului locurilor de muncă disponibile in domeniul transporturilor ...

România are de recuperat din Krivoi Rog un patrimoniu valorat la un miliard de dolari!
18/06/2021 15:54

În 1986 s-a trecut la treabă, colonia romanească stabilindu-se la Dolinska, la aproximativ 30 km vest de Krivoi Rog. Romania se angajase la investiţii de circa 800 de milioane de dolari, ceea ce, canti ...

Întreaga Moldovă sprijină construirea viitorului Institut Regional de Medicină Cardiovasculară
18/06/2021 15:35

Ieri, Fundatia de Cercetare Clinică si Experimentală Cardiovasculară Iasi, in parteneriat cu Institutul de Boli Cardiovasculare „Prof. Dr. George I.M. Georgescu” Iasi, Consiliul Judetean I ...

Zeci de spectacole programate pentru vară, la Casa de Cultură a Studenților din Iași
18/06/2021 14:02

În cadrul conferintei de presă ce a avut loc astăzi, 18 iunie a.c., directorul Bogdan Crucianu a prezentat bugetul si calendarul evenimentelor ce se vor desfăsura in perioada iunie – decembrie 2 ...

Un loc de parcare pentru fiecare apartament!
18/06/2021 14:00

  La iniţiativa Aliantei pentru Promovarea Transportului Alternativ (APTA) ) Iaşi, Primăria municipiului Iasi a organizat o dezbatere publică pe tema noului Regulament de exploatare a domeniului publi ...

Primele rezultate ale anchetei vizându-l pe şoferul băut de la CTP Iaşi
18/06/2021 13:43

Comisia internă care verifică accidentul din zona Dacia s-a reunit de urgentă si a vizualizat imaginile surprinse de camerele de supraveghere din mijlocul de transport. Din acestea se obervă că soferul a p ...

Trei preoți din Vaslui, cercetați pentru că au oficiat o slujbă de comemorare pentru mareșalul Ion Antonescu
18/06/2021 13:21

Trei preoti din Vaslui sunt cercetati intr-un dosar penal din cauza unei slujbe pe care au tinut-o in Biserica „Sf. Parascheva” din Vaslui. Este vorba despre o slujbă de comemorare a maresalului Io ...

La un pas de moarte, după ce a luat, timp de un an, paracetamol și algocalmin ca să prevină COVID
18/06/2021 13:15

Un pacient in varstă de 55 de ani din judeţul Neamţ a ajuns in stare gravă la Spitalul Clinic "Dr. C. I. Parhon" Iaşi, după ce a luat timp de aproximativ un an paracetamol şi algocalmin, pentru ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei