1coronavirus1
1coronavirus2
sedinta primarie

Dimensiune font:

Coronavirusul apropie Iașul de carantină!

| 25-02-2020 00:00

Două întâlniri paralele, una la Primăria Iaşi, a Comitetului Local pentru Situații de Urgență, alta la CJ Iaşi, a managerilor spitalelor, împreună cu  reprezentanții unor instituții din subordine şi cu cei ai Inspectoratului Școlar Județean Iași și ai Direcției de Sănătate Publică, indică faptul că pericolul apariţiei coronavirusului în oraş este destul de ridicat * cu toate acestea, populaţia nu trebuie să se panicheze, fiind luate toate măsurile cerute de o astfel de situaţie * este vorba, în primul rând, de un terminal, la Aeroport, destinat exclusiv celor care vin din Italia * în oraş, simultan cu măsurile din creşe, grădiniţe, şcoli şi spaţiile publice, gări, autogări şi mijloace de transport, va fi înfiinţat un punct de carantină la Ciric * şi specialiştii spun că situaţia este sub control: „suntem pregătiți, nu trebuie să ne panicăm, putem ține, din punct de vedere medical, orice situație sub control”, afirmă şefa Spitalului de  Boli Infecţioase



Faptul că infecţiile cu coronavirus au atins Italia, o ţară unde lucrează mulţi români şi extrem de frecventată, inclusiv de către ieşeni, au determinat  autorităţile locale să convoace noi şedinţe ale structurilor abilitate pentru astfel de situaţii. La Primăria Iaşi a avut loc întâlnirea Comitetului Local pentru Situații de Urgență destinată identificării și stabilirii unor măsuri suplimentare de prevenire a gripei sezoniere și virozelor respiratorii în Municipiul Iași. Discuțiile au fost purtate în contextul confirmării prezenței noului coronavirus pe continentul european și, în special, al numărului semnificativ al cetățenilor din municipiul și județul Iași, ca și din celelalte județe ale Regiunii de Nord - Est care muncesc în Italia, orașul nostru fiind și un punct de tranzit pentru aceștia prin Aeroportul Internațional Iași.

Ședința de ieri a Comitetului Local pentru Situații de Urgență este cea de-a doua convocată de primarul Mihai Chirica în ultima lună pe aceste teme, măsurile de prevenire decise în ședința din 28 ianuarie fiind deja implementate la nivelul municipalității și al celorlalte instituții partenere. Suplimentar față de discuțiile precedente, la ședința de ieri au fost invitați, pe lângă reprezentanți ai Primăriei Municipiului Iași și societăților comerciale municipale, Direcției de Sănătate Publică, instituțiilor de ordine, furnizorilor de utilități, și reprezentanții altor instituții implicate în gestionarea acestei problematici, precum Spitalul de Boli Infecțioase „Sf. Parascheva”, Aeroportul Internațional Iași, Prefectura, Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România și asocierea de firme responsabilă în municipiul Iași de operațiunile de dezinsecție, deratizare și larvicizare în municipiul Iași. „Trebuie să abordăm problema prevenirii gripei sezoniere și virozelor respiratorii în mod responsabil și cu toată atenția, însă fără a alimenta o stare de panică în mod nemotivat. Suntem organizați, mobilizați și pregătiți să facem față provocărilor acestei perioade, atât prin măsurile pe care municipalitatea le-a luat și le ia în mod direct, cât și prin orice sprijin pe care îl putem oferi celorlalte instituții implicate”, a declarat primarul Mihai Chirica.

Edilul-şef a făcut un rezumat al măsurilor decise pe 28 ianuarie și al stadiului de implementare a acestora. Astfel, întrucât prioritară este populația vulnerabilă, în special copiii și tinerii, Direcția de Asistență Socială a primit fonduri suplimentare de la Primărie pentru a achiziționa stocuri suplimentare de materiale necesare pentru dezinfectare, măşti și mănuși de protecție pentru cele 90 de cabinete de medicină școlară (83 la unitățile de învățământ preuniversitar și șapte la universități). Totodată, în colaborare cu Direcția de Sănătate Publică și Inspectoratul Școlar Județean, municipalitatea a amenajat „covoare” cu soluții dezinfectate pentru încălțăminte la toate intrările în unitățile școlare și a pus la dispoziția unităților școlare sumele necesare pentru completarea stocurilor cu dezinfectanți pentru mâini (dozatoare), soluții de igienizare a spațiilor comune, precum și produse de igienă personală. Suplimentar, Inspectoratul Școlar Județean va ține evidența și va raporta zilnic situația eventualelor îmbolnăviri semnalate în unitățile de învățământ, iar directorii acestora vor colabora cu medicii de familie pentru a cunoaște în permanență starea de sănătate a preșcolarilor și elevilor. În context, primarul Mihai Chirica a cerut Direcției Creșe să verifice în permanență starea de sănătate a copiilor și să ia măsuri suplimentare de igienizare și dezinfectare a creșelor. „Discuţia a fost una largă. Concluzia a fost că noi nu discutăm în mod explicit despre coronavirus, ci discutăm în cadru mai larg, despre viruşi gripali, care pot fi la fel de periculoşi, dar care nu pot afecta activitatea de zi cu zi. Dincolo de măsurile luate până acum – covoare dezinfectante la intrare, materiale dezinfenctante la toate cabinetele şcolare de pe toată raza oraşului – directorii acestor instituţii dispun de sume considerabile pentru a lua ce măsuri cred dumnealor de cuviiinţă. Îi vrem mai bine organizaţi. Dacă e nevoie de mai mult, să nu se limiteze în a cheltui”, a spus edilul-şef.

Sarcini precise pentru fiecare societate

Toate direcțiile Primăriei și societățile comerciale municipale, în special cele care au relații cu publicul, au achiziționat deja și vor cumpăra în continuare și folosi dezinfectanți pentru igienizarea ghișeelor, mânerelor ușilor etc. și vor amplasa la intrări dozatoare cu dezinfectanți pentru mâini. O atenție deosebită în acest context a fost recomandată instituțiilor cu un flux sporit de beneficiari, precum Direcția Locală de Evidență a Persoanelor sau Termo-Service SA. De asemenea, EcoPiața SA va amenaja „covoare” cu soluții dezinfectate pentru încălțăminte la intrările în piețe și va acorda o atenție deosebită igienizării și dezinfectării tarabelor, cântarelor etc. Salubris SA va acorda o atenție sporită dezinfecției, dar și deratizării la punctele gospodărești. Compania de Transport Public SA va continua igienizarea și dezinfectarea mijloacelor de transport în comun atât în cursul nopților, cât și ziua, la capetele de traseu.

La rândul lor, reprezentanții Direcției de Sănătate Publică și ai Spitalului de Boli Infecțioase „Sf. Parascheva” au dat asigurări că au pregătite atât planurile strategice, cât și resursa umană și stocurile de materiale necesare pentru prevenirea și tratarea cazurilor de gripă sezonieră și eventuale infectări cu noul coronavirus. Deși reprezentanții Aeroportului Internațional Iași au dat asigurări că au luat măsurile necesare în colaborare cu Direcția de Sănătate Publică, primarul Mihai Chirica și-a arătat disponibilitatea de a rezolva, în măsura competențelor municipalității, orice alte solicitări suplimentare.

Punct de carantină la Ciric

O atenție deosebită a fost acordată în ședința de astăzi pregătirii unuia sau mai multor puncte de carantină, dacă situația o va impune. Astfel, primarul Mihai Chirica a dispus Direcției de Asistență Socială să pregătească toate cele opt module de urgență din dotare (fiecare cu câte opt locuri), urmând ca personalul medical și organizarea acestora să fie asigurate de Direcția de Sănătate Publică, în colaborare cu Prefectura, iar montarea și racordarea la utilități să cadă în sarcina municipalității. Edilul - șef a propus ca un astfel de punct de carantină să fie amenajat într-o zonă izolată, departe de aglomerarea urbană, eventual în apropierea Aeroportului Internațional Iași, însă o decizie finală în acest sens va fi luată împreună cu Direcția de Sănătate Publică. De asemenea, primarul Mihai Chirica a propus organizarea unei zone unice de îmbarcare / debarcare pentru operatorii de transport de persoane care au curse spre / dinspre străinătate, o asemenea posibilitate urmând să fie analizată împreună cu reprezentanții Poliției Municipiului Iași și ai Direcției de Sănătate Publică. În context, primarul Mihai Chirica a cerut și intensificarea acțiunilor de control, igienizare și dezinfectare din gări (în special cele de legătură cu Republica Moldova), municipalitatea urmând să ajute CFR, dacă este nevoie, cu materialele dezinfectante și de igienă necesare.

Măsuri de securitate fără precedent la Aeroportul Iași!

La rândul său, prefectul Marian Grigoraş a anunţat că de teama coronavirusului se vor lua măsuri de securitate maximă pe Aeroportul Internaţional din Iaşi. „Începând de astăzi (luni – n.r.) terminalul T1 va fi dedicat exclusiv curselor care vin din Italia. Pasagerii vor fi în carantină pentru 14 zile, timp care vor fi în permanenţă monitorizaţi medical. De asemenea, s-a luat decizia ca formularele să fie împărţite de companiile aeriene pentru a fi completate de pasageri încă din timpul zborului, până vor ajunge pe aeroportul Iaşi”, ne-a spus prefectul Marian Grigoraş. Măsura a fost luată pentru că s-a dublat timpul de debarcare, îmbarcare şi de aceea s-a luat o asemenea decizie.

Şi directorul Aeroportului spune că s-au luat toate măsurile cerute de o astfel de situaţie. „La nivelul Aeroportului Iaşi am făcut separarea fluxurilor pentru pasagerii care vin din Italia şi vom procesa prin terminalul T1 astfel încât să nu existe riscul de îmbolnăvire a celorlalţi pasageri care vin din alte zone ale lumii. Din acest punct de vedere vom adopta măsurile luate de comun acord cu DSP, adică procesarea în T1 înseamnă inclusiv controlul epidemiologic efectuat de DSP cu ajutorul a doi doctori care vor veni la aeroport. Am discutat cu companiile aeriene, am transmis formularele pentru ca fiecare pasager să le completeze încă din timpul zborului astfel încât la aterizare să aibă formularul completat astfel încât să procesăm cât mai repede informaţiile”, a declarat Cătălin Bulgariu, director general al Aeroportului internațional Iași.

Acesta susține că, după controlul medical iniţial care se realizează, medicii epidemiologi de la Direcția de Sănătate Publică vor lua măsurile care se cuvin, în funcţie de simptomele pe care le are fiecare pasager. „Am luat legătura inclusiv cu aeronavele, astfel încât, dacă există suspiciuni în avion să se poată face dezinfecţia şi în aeronavă, iar în funcţie şi de ceea ce dispun medicii epuidemiologi noi vom acţiona. Am făcut solicitare pentru trei scanere termice la Ministerul Sănătăţii, care vor veni cât de curând. Până atunci, cei de la DSP au un termometru cu laser ca să poată lua temperatura pasagerilor”, a precizat Bulgariu.

De notat că şi autorităţile din judeţul Bacău au luat măsuri în ceea ce priveşte Aeroportul. Persoanele care provin din zonele Lombardia şi Veneto vor fi plasate în carantină, conform dispoziţiilor Ministerului Sănătăţii. „Avem contact direct cu Direcția de Sănătate Publică, orice incident care ar putea interveni fiind coordonat de reprezentanții DSP de la aeroport”, ne-a declarat Dorian Pocovnicu, directorul aerogării. Angajaţii Aeroportului Bacău sunt dotăţi cu măşti şi aparate de verificare a temperaturii. De asemenea, există şi un cabinet medical în incinta aeroportului unde se fac controale.

Carmen Dorobăţ: „Suntem pregătiţi. Medical, putem ţine situaţia sub control”

O întâlnire pe această temă a avut loc şi la Consiliul Județean Iaşi, unde președintele Maricel Popa i-a convocat ieri pe managerii spitalelor, reprezentanții unor instituții din subordine, pe cei ai Inspectoratului Școlar Județean Iași și ai Direcției de Sănătate Publică. „Am achiziționat primele 100 de teste de care avem nevoie pentru depistarea infecției. Până acum, la Spitalul de Boli Infecțioase nu s-a prezentat nicio persoană cu simptomatologie specifică coronavirusului. Unitățile medicale din județele arondate Centrului Regional de Boli Infecțioase vor trimite la Iași cazurile pe care le suspicionează ca fiind coronavirus pentru a putea pune cu certitudine diagnosticul în laboratorul specializat. Pacienții care vin din orașele aflate în carantină vor fi direcționați către zonele de carantină puse la dispoziție de autorități, cei care vin din alte zone vor fi supravegheați la domiciliu de către medicii de familie și medicii de la Direcția de Sănătate Publică. Acum, la Spitalul de Boli Infecțioase dispunem de 14 rezerve pregătite pentru cazurile în care prezența virusului ar fi confirmată. Deci suntem pregătiți, nu trebuie să ne panicăm, putem ține, din punct de vedere medical, orice situație sub control”, a spus în cadrul întâlnirii, prof. dr. Carmen Dorobăț, managerul Spitalului de Boli Infecțioase.

La rândul său, noul şef al Direcţiei de Sănătate Publică a făcut o radiografie a situaţiei actuale. „Conform instrucțiunilor emise de Ministerul Sănătății, am monitorizat județul, până acum nu sunt cazuri de confirmare a prezenței coronavirusului, au fost doar opt situații de izolare la domiciliu timp de 14 zile. Comitetul Județean pentru Situații de Urgență va stabili un loc special pentru carantină”, a afirmat Lucian Indrei, directorul Direcției de Sănătate Publică Iași.

Şedinţă extraordinară la CJ Iaşi

În ceea ce îl priveşte, şeful Consiliului Judeţean spune că va fi convocată o şedinţă extraordinară. „Vom convoca o ședință extraordinară a Consiliului Județean pentru a suplimenta numărul de roboți cu ultraviolete folosiți pentru dezinfecție în spitale. Totodată, este necesar a se achiziționa astfel de aparate și pentru sălile de așteptare de la aeroport deoarece sunt foarte performante, asigură curățarea unor suprafețe mari în timp foarte scurt iar eficiența este extrem de ridicată. Împreună cu reprezentanții spitalelor din subordinea CJ am decis să transmitem o adresă către Universitatea de Medicină și Farmacie în vederea sistării activității studenților în unitățile medicale, pentru o perioadă de timp. Avem în vedere două locații pentru situațiile care impun carantina persoanelor care au intrat în contact cu purtătorii acestui virus. În cazul în care va fi nevoie, Consiliul Județean va sprijini financiar configurarea acestor spații”, a declarat Maricel Popa

Spălaţi-vă des pe mâini

În secția ATI de la Spitalul de Boli infecțioase există șase paturi pentru cazurile grave de infecție cu coronavirus. Dacă va fi nevoie, pentru suplimentarea numărului de locuri pe ATI se va apela la alte unități medicale din oraș care au capacitatea să facă față unor astfel de situații.

Pentru prevenirea infectării cu coronavirus, specialiștii recomandă spălarea frecventă a mâinilor cu apă și săpun, folosirea substanțelor dezinfectante pe bază de alcool, acoperirea gurii şi a nasului în caz de tuse sau strănut, evitarea contactului direct cu orice persoană care are simptome asemănătoare răcelii sau gripei și prezentarea la medic în caz de febră, tuse sau respiraţie dificilă. Coronavirusul se transmite prin contactul la nivelul suprafețelor, prin picăturile de tuse și salivă ajunse pe față, gură, nas, ochi. Dacă cineva tușește și sar picături pe butoanele unui lift, sau pe un scaun, ori pe o masă, cine va atinge acea suprafață cu mâna și apoi își va atinge fața, gura, ochii, va fi infectat. Cei mai afectați sunt cei în vârstă și cei cu boli asociate 80%. Tudor DAMASCHIN

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

ANUNT LICITAȚIE ÎNCHIRIERE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ONEȘTI reorganizează licitație publică deschisă cu oferta în plic închis. 1) Informații privind locatorul: MUNICIPIUL ONEȘTI, reprezentat legal prin PRIMAR –Ing. Nicole Gnatiuc, cu sediul în B-dul Oituz, nr. 17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032, Telefon: 0234/324.243, Fax: 0234/313.911, e-Mail: primarie@onesti.ro, www.onesti.ro având cont de virament nr. RO29TREZ06221A300530XXXX, deschis la Trezoreria Onești; 2) Informații privind obiectul închirierii: Informații privind obiectul închirierii conform HCL nr. 200/14.11.2019, anexa nr. 1: Nr. Crt.; Adresă amplasament; Suprafaţă mp; Preţ lei/mp/lună; Durata; Destinaţia. 1. B-dul Oituz nr. 12, 4,00 mp, 10,00 lei, 10, Amplasare totem; 2. Calea Bacăului (parte dreaptă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3. Calea Bacăului (partea stângă a DN Oneşti -Bacău), 4,90 mp, 2,50 lei, 10, Amplasare panou publicitar; 3) Informații suplimentare si Documentația de atribuire pot fi obținute: -în format tipărit la Serviciul Patrimoniu și Pază din cadrul Primăriei Municipiului Onești, etaj VII, cam. 703, în urma achitării contravalorii de 20 lei/exemplar (în numerar la casierie sau în contul RO33TREZ0612118025XXXXX –CUI 4353250 beneficiar Municipiul Oneşti) -data limită pentru solicitarea clarificărilor: 17.02.2020, ora 16.00; 4) Informații privind ofertele: -Data limită de depunere a ofertelor: 25 februarie 2020, ora 12.00. -Ofertele se vor depune într-un număr de 1 (unu) exemplare la adresa: B-dul Oituz nr.17, municipiul Onești, județul Bacău, Cod poștal 601032; -Data licitaţiei: 26 februarie 2020, ora 12.00; 5) Locul desfăşurării şedinţei de licitaţie: la parterul Primăriei Municipiului Oneşti, la sala mică de şedinţe; 6) Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax și/sau adresa de e-mail a instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău; Adresa: Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4 cod 600356, tel: 0234514419, fax 023452521; email: tr-bacau-reg2@just.ro; 7) Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 04.02.2020..
S.C. Remat S.A., cu sediul în mun. Iaşi, str. Aurel Vlaicu, nr. 88, jud. Iaşi, O.R.C. J22/286/1991, C.U.I. RO1977144, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., potrivit Hotărârii nr. 1230/12.07.2016, pronunţată de Tribunalul Iaşi, Secția a II-a Civilă-Faliment, în dosarul nr. 9134/99/2014, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în data de 14.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, a următoarelor active: Nr. activ Descrierea comercială a activelor - Valoare de evaluare (lei, fără T.V.A.) - Valoare de pornire (lei, fără T.V.A.). Activ 7 Teren intravilan construit în mun. Dej, str. Bistriţei, nr. 44, pe sensul către Cuzdrioara, jud. Cluj (zona industrială, la ieşire spre Bistriţa Năsăud, înainte de S.C. Someşul S.A.), St teren-7.149 m.p., curţi-construcţii, St construită-1.659,16 m.p., regim de înălţime: P+1parţial, împrejmuit, betonat (100%), învecinat cu S.C. Somtrans S.A., S.C. Samus Mex S.A., S.C. Com-Beton S.A., deschidere la stradă aprox. 53 m.l.; Identif. imobil: nr. cds. 837/2/1 în C.F. nr. 18837/N a localităţii Dej (nr. cds. nou 53437 al C.F. 53437/mun. Dej); - 2.732.400,00 lei; - 683.100,00 lei. Activ 16 PROPRIETATE IMOBILIARĂ, compusă din teren în suprafață totală de 3.914 m.p. și construcții în suprafață totală de 1.117 m.p., situată în oraş Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, jud. Vrancea, la 6km de nodul rutier Tișița. Este alcătuită din: - Imobil situat în oraşul Mărăşeşti, str. Doinei, nr. 2, T25, P1735, jud. Vrancea, Imobilul a fost dobândit prin Contractul de vânzare-cumpărare autentificat sub nr. 1111/22.03.2001 de B.N.P. Tanase Rodica. - Împrejmuire depozit Mărăşeşti (degradat, nr. inv. 2088), platformă betonată 1.040 m.p. (degradat, nr. inv. 2092); Proprietatea are deschidere frontală la str. Doinei și este pretabilă pentru activități industriale având în vedere și caracterul zonei în care este amplasat imobilul. - 437.600,00 lei; - 80.000,00 lei. Activ 46 Construcție metalică demontată în mun. Iași, Șos. Iași – Tomești, nr. 6, jud. Iași. - 46.000,00 lei; - 7.000,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 13.02.2020, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, jud. Iaşi. Bunurile se vând libere de sarcini. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei), sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iaşi, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iaşi, în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00 – 16.00, până pe data de 13.02.2020, ora 13.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine la e-mail vanzari@insolventa.ro, fax: 0232/212231, tel. 0232/243864, 0755132473..
Subscrisul Cabinet Individual de Insolvenţă Opriş Irina, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. SALIX FARM IMPEX S.R.L, conform Încheiere nr. 137 din data de 16.10.2018, emisă de Secţia a II a Civilă a Tribunalului Iaşi-Faliment, anunţă, scoaterea la vânzare, prin licitaţie publică cu strigare, în data de 09.03.2020, orele 14.00, a imobilului situat în localitatea Popeşti, parter, ap.1, judeţul Iaşi, la 9.037,50 euro fără TVA, reprezentand 75% din valoarea de piaţă stabilită prin Raportul de evaluare. Licitaţia se va desfăşura la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Pictor Octav Băncilă, nr.1, jud. Iaşi în conformitate cu regulamentul de vânzare, ce va fi afişat la loc vizibil, cu cel puţin 5 zile înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie. Preţul de la care începe licitaţia este echivalentul în Ron la cursul BNR din ziua licitaţiei a 75% din valoarea stabilită prin Raportul de evaluare a imobilului, la care se adaugă TVA. În cazul în care la licitaţia din data de 09.03.2020 nu se va reuşi valorificarea imobilului, se vor organiza noi licitaţii, în aceleaşi condiţii, pe 16.03.2020, respectiv 23.03.2020 orele 14,00. Toţi cei care posedă un drept real asupra imobilului scos la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, de a face lichitatorului dovada acestuia, până în preziua licitaţiei. Imobilul se va vinde liber de orice sarcini conform art. 91 alin. 1 din Legea 85/2014. Poate participa la licitatie orice persoană fizică sau juridică care depune cu cel puţin o zi înaintea ţinerii şedinţei de licitaţie, până la ora 12.00, la sediul lichidatorului documentele prevăzute în caietul de sarcini, care se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 08.00-16.00. Garanţiei de participare este în procent de 20% din preţul de pornire la licitaţiei. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0751103771.
Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 4383/99/2017 (210/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, precum și a Codului de procedură civilă, anunță scoaterea la vânzare prin licitație publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Ago – Parus” S.R.L. Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, str. Sf. Lazăr nr. 4, bl. Peneş Curcanu, tronson 5, biroul 9, în NH Bussiness Company, la sediul Cabinetului de Avocat Daniela Arhire, etj. 1, județul Iași, după cum urmează: Nr. crt. - DENUMIRE ACTIV – Componenţa – Valoare -lei- 1. Bunuri mobile - Aparate de joc electronice slot machine - 22.605,00. Preţul de pornire al licitației pentru bunurile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare și hotărârea Adunării creditorilor din data de 10.03.2019. Vânzarea prin licitație publică va avea loc la data de 16.04.2020, ora 10.00 și se vor organiza 6 ședinţe la un interval de 7 zile, respectiv la data de 23.04.2020, 30.04.2020, 07.05.2020, 14.05.2020 și 21.05.2020, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data și ora licitației, ofertanții vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din prețul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat și a caietului de sarcini, respectiv 100 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitație, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitație, duce la pierderea garanţiei de participare la licitație, cât și a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligația să anunțe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566035 şi 0727/850575..
Fond municipal de solidaritate pentru combaterea pandemiei
01/04/2020 00:00

La initiativa consilierilor locali intruniti in sedintă ordinară in sistem online, municipalitatea ieseană va infiinta un fond de solidaritate destinat sustinerii măsurilor de combatere a pandemiei CO ...

Medicii şi profesorii ieşeni fac front comun pentru  stoparea răspândirii noului virus
01/04/2020 00:00

Consiliul Judetean impreună cu unitătile sanitare si mediul universitar iesean caută solutii pentru a putea lua cele mai rapide si eficiente măsuri in privinta limitării răspandirii coronavirusului ...

Salariile directorilor subordonaţi Primăriei, motiv de discordie
01/04/2020 00:00

În şedinţa de ieri a Consiliului Local, cele mai fierbinţi puncte de pe ordinea de zi le-au constituit bugetele pe 2020 a instituţiilor aflate sub autoritatea deliberativului. Este vorba de soci ...

Unui ieşean i s-a refuzat liberarea condiţionată, din cauza prea multor înşelăciuni
31/03/2020 23:19

După majorat, Iulian C., acum in  varstă de 36 de ani şi-a impărţit viaţa intre perioade scurte de puşcărie şi intervale deloc lungi de stat in libertate. Pe langă obişnuitele inşelăciuni, ind ...

Criminal notoriu, pocăit în libertate
31/03/2020 23:02

Despre Daniel Marcel Băcilă (Bolocan, după numele soţiei) am mai scris la inceputul anului. Realatam atunci că individul (acum varsta de 34 de ani) a comis, in 2007 o crimă ce a infiorat judeţul Suceava. ...

OFICIAL - Aproape 30% din cazurile confirmate de COVID-19 din România sunt la Suceava. Numărul celor infectaţi a crescut după închiderea oraşului
31/03/2020 22:51

Din totalul celor 2.245 de cazuri de coronavirus inregistrate la nivel naţional, 638 sunt doar din Suceava (peste 28%), au anuntat, marti, reprezentantii Grupului de Comunicare Strategică (GCS). În oras ...

Primul caz de coronavirus la Aeroportul Iaşi, situaţie total incertă
31/03/2020 19:15

Ieri dimineaţă a fost confirmat primul caz de infectare cu noul coronavirus in randul personalului de la Aeroportul Iaşi. E vorba de un poliţist de frontieră. Conducerea instituţiei a reacţionat prompt ...

Aproape 25.000 contracte de muncă suspendate în Iaşi
31/03/2020 19:13

Pană ieri, la orele amiezii, Inspectoratul Teritorial de Muncă Iaşi inregistrase aproximativ 22.700 contracte de muncă suspendate, ca urmare a declanşării stării de urgenţă. Procentual, circa 10% din t ...

Procedura de lucru privind şomajul tehnic
31/03/2020 17:53

În vederea acordării, conform prevederilor O.U.G. nr. 30/2020, modificată si completată prin O.U.G. nr. 32/2020, a sumelor necesare plăţii indemnizaţiei de 75% din salariul de bază corespunzător l ...

Cât mai costă un permis fals, la moldoveni
31/03/2020 16:15

Poliţişti de frontieră din cadrul Punctului de Trecere a Frontierei Sculeni efectuează cercetări cu privire la doi cetăţeni din Republica Moldova care deţineau documente false - unul un talon ...