Cum gestioneaza o firma de servicii funerare din Bucuresti decesul in urma unui accident de munca?
Dimensiune font:
Unul dintre cele mai dureroase lucruri care se pot intampla unei familii este ca un membru al acesteia sa moara in urma unui accident de munca. Acest lucru inseamna ca persoana respectiva era inca apta de a presta o activitate profesionala si nu suferea de nicio boala terminala, fapt care face decesul cu atat mai neasteptat si greu de suportat de catre cei din jur. O casa profesionista de servicii funerare din Bucuresti intelege gravitatea acestei situatii si, daca suferiti o astfel de pierdere uriasa, va fi alaturi de dumneavoastra cu toate resursele posibile.
In primul rand, potrivit Legii nr. 346/2002, angajatorii au obligatia de a lua legatura cu asiguratorul imediat dupa ce a survenit decesul prin accident de munca, pentru a-l pune in tema cu privire la acesta. In aceasta situatie tragica, o singura persoana va beneficia de despagubire, aceasta fiind, dupa caz: sotul/sotia supravietuitoare, parintele, tutorele, copilul sau mostenitorul, in conditiile dreptului comun. In cazul in care niciunul dintre acestia nu exista, banii vor ajunge la persoana care dovedeste ca a suportat cheltuielile survenite in urma decesului.
Sub atenta indrumare a firmei de servicii funerare Bucuresti, primul pas pe care trebuie sa il faceti este sa completati cererea pentru obtinerea despagubirii, din care sa rezulte calitatea si dreptul dumneavoastra, si sa o depuneti la sediul asiguratorului. In maximum 20 de zile, asiguratorul va admite sau respinge cererea depusa si, in alte 5 zile, va comunica in scris decizia catre solicitant.
Conform site-ului funerarii-bucuresti.ro, apartinand casei de servicii funerare din Bucuresti "Casa Bucur", cuantumul despagubirii este de 4 salarii medii brute. Plata trebuie efectuata in maximum 15 zile de la momentul comunicarii deciziei, iar apoi asiguratorul are obligatia de a inscrie, pe versoul certificatului de deces, mentiunea "Achitat despagubire in caz de deces nr. 346/2002", alaturi de data, semnatura si stampila.
Firma de servicii funerare din Bucuresti va informeaza ca plata va fi efectuata de Casa teritoriala de pensii pe raza careia solicitantul isi are domiciliul. Decontarea se va face din fondurile Casei teritoriale de pensii care a inregistrat accidentul de munca, prin transmiterea unei copii a dosarului, cu mentiunea "conform cu originalul".
Este important de precizat ca, abia dupa clarificarea problemei despagubirii, firma de servicii funerare din Bucuresti se va putea ocupa de inmormantare si tot ce tine de aceasta. Astfel, "Casa Bucur" va pune la dispozitie urmatoarele servicii: transport funerar, imbalsamare / tanatopraxie, inhumare sau incinerare. In plus, veti beneficia de urmatoarele produse: sicrie, pomana / parastas / pachete, coroane si jerbe funerare, monumente funerare si capace frigorifice.
De asemenea, pe site-ul acestei case de servicii funerare din Bucuresti puteti gasi lista completa a bisericilor si cimitirelor din Capitala, dar si informatii utile cu privire la obtinerea ajutorului de inmormantare, documentatia necesara inhumarii, legea funerara si eliberarea certificatului de deces / nastere / casatorie in duplicat.
Intrucat domeniul de activitate este unul cel putin sensibil, "Casa Bucur" va va sprijini in orice moment, oferindu-va suport moral si degrevandu-va de toate sarcinile birocratice, in momentele in care este cel mai important sa fiti alaturi de ceilalti membri ai familiei dumneavoastra.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau