servicii_funerare_bucuresti

Dimensiune font:

Cum gestioneaza o firma de servicii funerare din Bucuresti decesul in urma unui accident de munca?

| 14-08-2019 09:18

 

Unul dintre cele mai dureroase lucruri care se pot intampla unei familii este ca un membru al acesteia sa moara in urma unui accident de munca. Acest lucru inseamna ca persoana respectiva era inca apta de a presta o activitate profesionala si nu suferea de nicio boala terminala, fapt care face decesul cu atat mai neasteptat si greu de suportat de catre cei din jur. O casa profesionista de servicii funerare din Bucuresti intelege gravitatea acestei situatii si, daca suferiti o astfel de pierdere uriasa, va fi alaturi de dumneavoastra cu toate resursele posibile.

 

In primul rand, potrivit Legii nr. 346/2002, angajatorii au obligatia de a lua legatura cu asiguratorul imediat dupa ce a survenit decesul prin accident de munca, pentru a-l pune in tema cu privire la acesta. In aceasta situatie tragica, o singura persoana va beneficia de despagubire, aceasta fiind, dupa caz: sotul/sotia supravietuitoare, parintele, tutorele, copilul sau mostenitorul, in conditiile dreptului comun. In cazul in care niciunul dintre acestia nu exista, banii vor ajunge la persoana care dovedeste ca a suportat cheltuielile survenite in urma decesului.

 

Sub atenta indrumare a firmei de servicii funerare Bucuresti, primul pas pe care trebuie sa il faceti este sa completati cererea pentru obtinerea despagubirii, din care sa rezulte calitatea si dreptul dumneavoastra, si sa o depuneti la sediul asiguratorului. In maximum 20 de zile, asiguratorul va admite sau respinge cererea depusa si, in alte 5 zile, va comunica in scris decizia catre solicitant.

 

Conform site-ului funerarii-bucuresti.ro, apartinand casei de servicii funerare din Bucuresti "Casa Bucur", cuantumul despagubirii este de 4 salarii medii brute. Plata trebuie efectuata in maximum 15 zile de la momentul comunicarii deciziei, iar apoi asiguratorul are obligatia de a inscrie, pe versoul certificatului de deces, mentiunea "Achitat despagubire in caz de deces nr. 346/2002", alaturi de data, semnatura si stampila.

 

Firma de servicii funerare din Bucuresti va informeaza ca plata va fi efectuata de Casa teritoriala de pensii pe raza careia solicitantul isi are domiciliul. Decontarea se va face din fondurile Casei teritoriale de pensii care a inregistrat accidentul de munca, prin transmiterea unei copii a dosarului, cu mentiunea "conform cu originalul".

 

Este important de precizat ca, abia dupa clarificarea problemei despagubirii, firma de servicii funerare din Bucuresti se va putea ocupa de inmormantare si tot ce tine de aceasta. Astfel, "Casa Bucur" va pune la dispozitie urmatoarele servicii: transport funerar, imbalsamare / tanatopraxie, inhumare sau incinerare. In plus, veti beneficia de urmatoarele produse: sicrie, pomana / parastas / pachete, coroane si jerbe funerare, monumente funerare si capace frigorifice.

 

De asemenea, pe site-ul acestei case de servicii funerare din Bucuresti puteti gasi lista completa a bisericilor si cimitirelor din Capitala, dar si informatii utile cu privire la obtinerea ajutorului de inmormantare, documentatia necesara inhumarii, legea funerara si eliberarea certificatului de deces / nastere / casatorie in duplicat.

 

Intrucat domeniul de activitate este unul cel putin sensibil, "Casa Bucur" va va sprijini in orice moment, oferindu-va suport moral si degrevandu-va de toate sarcinile birocratice, in momentele in care este cel mai important sa fiti alaturi de ceilalti membri ai familiei dumneavoastra.

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

EURO-SIMCOS IMPEX S.R.L. Nr. de înreg. ORC: J33/1391/1994, CUI: 6180733, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. numit conform Sentinței nr. 163/24.02.2015 pronunțată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 9950/86/2013, în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006 și ale H.A.C./12.11.2018, anunță scoaterea la vânzare, prin licitație publică cu strigare, la data de 08.11.2019, ora 14.00, a activelor: Stație Peco amplasată în oraș Frasin, Calea Bucovinei, nr. 8, jud. Suceava ce include spațiu comercial, platforma betonată, pompă distribuție cu sistem managerial, distribuitor automat tip FBD 2036R pentru 3 produse cu 6 furtune, cuva cu 3 rezervoare oțel pentru depozitare combustibil, separator grăsimi și bazin vidanjabil pentru apă menajeră. Identificare cadastrală: - Teren cu suprafața de 1.515 mp, înscris în Cartea Funciară nr. 30399/Suceava, nr. top. 3526/2; - Teren cu suprafața de 1.000 mp, înscris în Cartea funciară veche nr. 30398/Suceava, nr. top. 3526/100, pe care se află edificat Corpul C1 – Stație PECO cu regim de înălțime P+M (mansardă nefinalizată) cu suprafața construită de 47 mp; Valoare de pornire a licitației (lei, fără T.V.A.) - 232.570,00. Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 07.11.2019, orele 14.00 la sediul lichidatorului judiciar toate documentele prevăzute în caietele de sarcini care se pot procura din mun. Suceava, strada Mihai Eminescu, nr. 10, județ Suceava în fiecare zi de luni până vineri până la data de 07.11.2019. Relații suplimentare se pot obține: Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. la telefoanele: 0232/243864, 0757545545, 0755132476.
Consorțiul format din EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iași, și INSOLVENCY HOUSE S.P.R.L., cu sediul în Sat Păun, Str. Arțarului, nr.7, Com. Bârnova, Jud. Iași, în calitate de administratori judiciari ai debitoarei PETROLBIT S.R.L., desemnați prin Încheierea nr. 99/09.05.2017, pronunţată de Tribunalul Iași Secţia a-II-a Civilă-Faliment în dosarul nr.3075/99/2017 (nr. în format vechi:131/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilității, organizează licitație publică competitivă, cu strigare, în data de 12.12.2019, ora 11.00, pentru valorificarea următorului activ imobil: DENUMIRE ACTIV - PREȚ DE PORNIRE A LICITAȚIEI (EUR, fără TVA) Terminal pentru descărcare și depozitare produse petroliere (bitum), amplasat în Com. Holboca, Jud. Iași, compus din: 2.561.247,00. 1.Terenuri intravilane în suprafață totală de 38.662,00 mp (Teren intravilan, categ. curți-construcții, în suprafață totală de 10.528,00 mp, nr.cad.62984, CF nr.62984/UAT Holboca; Teren intravilan în suprafață totală de 8.250,00 mp, nr.cad.62985, CF nr.62985/UAT Holboca; Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 6.422,00 mp, nr.cad.1770,CF nr.60172/UAT Holboca; Teren intravilan categ. căi ferate în suprafață totală de 2.938,00 mp, nr.cad.61833, CF 61833/UAT Holboca; Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 6.945,00 mp, nr.cad.61615, CF nr.61615/UAT Holboca și Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 2.000,00 mp, nr.cad.61045, CF nr.61045/UAT Holboca) 532.800,00; 2.Construcții situate pe terenul intravilan categ. curți-construcții în suprafață totală de 10.528,00 mp, nr.cad.62984, CF nr.62984 a UAT Holboca, astfel:1.560.323,00 - Construcțiile C1, C2 și C3 - 711.114,00; - Construcțiile C4 și C5 - 9.299,00; - Construcția C6 - 21.711,00; - Construcția C7 - 29.633,00; - Construcțiile C8, C9, C10 și C11 - 210.374,00; - Construcțiile C12, C13, C15 și C16 - 306.593,00; - Construcția C17 - 6.476,00; - Construcția C18 - 6.725,00; - Construcția C19 - 7.022,00; - Construcția C20 - 205.732,00; - Construcția C21 - 45.644,00; 3. Echipamentele de automatizare și instalațiile tehnologice specifice terminalului -468.103,00. Activul constând în Proprietate de tipul Terminal pentru descărcare și depozitare produse petroliere (bitum), amplasată în intravilanul Com. Holboca se vinde în bloc, ca un activ funcțional așa cum este prezentat, la valoarea de 2.561.247,00 EUR, fără TVA. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, lit.F, din Codul Fiscal, în măsura îndeplinirii condițiilor legale. În cazul în care la licitaţia din 12.12.2019, nu se va reuși valorificarea activului imobil, aparţinând debitoarei, se va organiza o nouă licitaţie, în aceleaşi condiţii în data de 19.12.2019, ora 11.00, la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iaşi. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.12.2019, respectiv 18.12.2019, ora 12.00, la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi. În conformitate cu prevederile art.91, alin.1, din Legea nr.85/2014, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii, cu excepția sechestrului penal. Modalitatea de valorificare a activului imobil este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform Regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.12.2019. Pasul de licitație stabilit este de 5% din prețul de pornire al licitației, conform Regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.12.2019. Garanția de participare la licitație este în valoare de 10% din prețul de pornire a licitației, fără TVA, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei PETROLBIT S.R.L., nr:RO66BUCU1032235341146RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iași. Garanția de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plății. În cazul câştigării licitației garanția se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi atașată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitație publică. Vizitarea și prezentarea activului se poate face în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul administratorilor judiciari, la locul în care acestea se află. Administratorii judiciari vor permite accesul ofertanților care vor achiziționa caietul de sarcini, doar în prezența unui reprezentant al acestora și la solicitarea scrisă prealabilă însoțită de o programare în acest sens. Reprezentanții administratorilor judiciari vor furniza toate informațiile suplimentare disponibile către cei care au achiziționat caietul de sarcini. Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitația publică și modul de organizare a licitației, precum și descrierea activului imobil supus procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare și de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 5.950,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., pe site-ul www.lrj.ro, la tel. 0232/220777, 0733683702, 0744663190, mail: vanzari@lrj.ro sau lichidator.chirila@yahoo.com.
Accident mortal pe Varianta Ocolitoare a Sucevei
09/12/2019 14:17

Un grav accident s-a produs astăzi pe Varianta Ocolitoare a Sucevei. Un autoturim s-a izbit de un TIR, in conditiile unui carosabil uscat. Vom reveni cu detalii!

Autostrada Unirii prioritatea Guvernului Liberal
09/12/2019 10:31

  Autostrada Unirii prioritatea Guvernului Liberal   Pe 7 octombrie, in fata miilor de delegati din Iasi si din judetele Moldovei am afirmat ferm că: ”Autostrăzile nu pot rămane un simplu ...

GRUPUL SESE, garanţia calităţii în transporturi
09/12/2019 10:22

Cu peste 3.000 de vehicule şi aproape 25 de ani de experienţă in domeniu, Grupul Sese oferă un serviciu diferenţiat de transport, oferind clienţilor soluţii flexibile, rapide şi eficiente, care le permi ...

De mâine vom avea un nou prefect!
09/12/2019 02:51

Conducerea PNL a confirmat faptul că maine, 10 decembrie, actualul prefect, Marian Şerbescu, va fi demis, in locul său urmand a fi instalat Marian Grigoraş, care a mai ocupat această funcţie in perioada 2 ...

 

Violenţa domestică, un fenomen greu de controlat la Iaşi
09/12/2019 00:35

* doar in ultima săptămană s-au dat sentinţele in nouă procese in care se solicitau „ordine de protecţie” * anul acesta, cateva sute de asemenea cazuri au ajuns pe rol la Judecătoria Iaşi ...

Mii de copii ieşeni şi-au pierdut alocaţiile, din cauza absenţelor şcolare
09/12/2019 00:26

* plata alocaţiei se suspendă şi in cazul in care se constată că absenţele inregistrate şi nemotivate de un copil din familia beneficiară depăşesc numărul de 20 * la nivel naţional, la finele lunii ...

Elevii din Moşna au preparat şi vândut prăjituri pentru a îmbogăţi biblioteca şcolii
09/12/2019 00:22

* ideea acestui targ a fost a copiilor, iar data a fost stabilită in Ziua de Sfantul Nicolae pentru ca toţi să poată avea parte de o prăjitură in zi de sărbătoare În comuna Moşna, la 50 de kilom ...

Parcare la bordură, doar pe timpul nopţii!
09/12/2019 00:00

Primarul Mihai Chirica a repus pe tapet, zilele trecute, subiectul locurilor de parcare din oraş. De această dată s-a făcut referire la o stradă – Eternitate – unde cu greu poţi găsi un ...

Au mai rămas de reabilitat 17 parcuri de joacă
09/12/2019 00:00

Lucrările de modernizare a spaţiilor de joacă pentru copii continuă in ritm susţinut, iar o parte au fost deja finalizate. „Programul de modernizare a locurilor de joacă pentru copii este un pro ...

1.528 absovenţi de medicină au dat Rezidenţiatul la Iaşi
08/12/2019 20:56

După 6 ani de facultate, 12 sesiuni, zeci de examene şi cateva luni bune de invăţat la foc automat, in ultima vreme, absolvenţii de medicină au dat astăzi examenul de rezidenţiat! Proba de la Iaşi s-a ...