1licitatie

Dimensiune font:

Extinderea reţelei de apă şi canal din Bârlad, o nouă licitaţie

| 18-07-2019 07:37

 

Operatorul unic Aquavas SA a publicat, ieri, pe SICAP, pentru a treia oară, anunţul privind licitaţia pentru executantul investiţiei privind reabilitarea sistemului de alimentare cu apă, a sistemului de canalizare şi a staţiilor de epurare din Bârlad * proiectul presupune conectarea la reţeaua de apă potabilă a oraşului a încă 147 de străzi, alei şi fundături din 9 cartiere * în proiect este inclusă şi reabilitarea reţelei pe alte zece străzi din oraş şi amenajarea a 11 staţii de pompare a apei potabile, obiectiv de investiţii de peste 50,5 milioane de lei fără TVA

 

 

Primarul Bârladului, Dumitru Boroş, anunţa că, pe 29 mai, Aquavas SA Vaslui, în calitate de autoritate contractantă, a publicat pe SICAP, noul portal pentru licitaţiile online, anunţul privind realizarea Proiectului „Fazarea Proiectului Reabilitarea sistemului de alimentare cu apă, a sistemului de canalizare şi a staţiilor de epurare în aglomerările Vaslui, Bârlad, Huşi şi Negreşti - judeţul Vaslui”. De fapt, potrivit Aquavas, fusese încărcată pe portal documentaţia de atribuire aferentă contractului de lucrări pentru a fi verificată şi validată de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP), urmând ca, odată validată documentaţia, să se procedeze la publicarea anunţului de participare în SICAP.

A treia licitaţie

După aproape o lună şi jumătate, ANAP a dat OK-ul în privinţa documentaţiei aferente contractului de lucrări pentru respectivul proiect, astfel că, ieri, Aquavas a lansat a treia licitaţie pentru investiţie. Asta după ce, la primele două din 2018, nu a existat nicio firmă interesată să execute lucrările. Acum, însă, pentru că aleşii urbei au majorat, la începutul lui mai, cofinanţarea municipalităţii cu aproape 8,7 milioane de lei, toată lumea speră să se înscrie măcar o firmă la licitaţie. Cu atât mai mult cu cât valoarea totală a Proiectului „Fazarea Proiectului Reabilitarea sistemului de alimentare cu apă, a sistemului de canalizare şi a staţiilor de epurare în aglomerările Vaslui, Bârlad, Huşi şi Negreşti - judeţul Vaslui” se ridică la 50.518.055,91 lei fără TVA (60.116.486,53 lei cu TVA). Potrivit anunţului, ofertele firmelor interesate sunt aşteptate până pe 2 septembrie, ora 15.00. Ulterior, până pe 2 ianuarie 2020, eventualele oferte vor fi evaluate din punct de vedere tehnic şi financiar. Odată desemnat un câştigător, lucrările vor fi executate în 56 de luni.

Un proiect de peste 53 de milioane de lei

Partea investiţiei ce se referă la Bârlad şi a cărei valoare a fost evaluată în 2013 la 44.631.539 lei fără TVA a rămas neschimbată până acum, motiv pentru care nu a existat niciun constructor interesat la primele două licitaţii de pe SICAP. Însă, pentru că, în aceşti ani, a crescut preţul materialelor, a manoperei şi a indicilor de cost pentru lucrări de construcţii, valoarea estimată la nivelul lui 2013 este insuficientă pentru realizarea contractului, la şedinţa extraordinară a Consiliului Local din 7 mai, consilierii au aprobat suplimentarea valorii contractului de execuţie a lucrărilor cu suma de 5.886.516 lei, la care se adaugă TVA de 1.118.438 lei, cheltuieli neeligibile suportate din bugetul local. Astfel valoarea investiţiei a fost majorată cu 8.694.199 lei.

Noua valoare totală a obiectivului de investiţii, după această majorare a cofinanţării, se ridică la suma de 53.325.738 lei fără TVA (63.457.628,22 lei cu TVA). Aşa cum s-a stabilit în decembrie 2016, când a fost semnat contractul, investiţia va fi finanţată cu fonduri nerambursabile de AM POIM, respectiv 85% din valoare este contribuţia UE, 13% a statului, iar 2% vor fi suportaţi de bugetul local al Bârladului. Obiectivul proiectului e de a creşte nivelul de colectare şi epurare a apelor uzate urbane şi a gradului de asigurare a alimentării cu apă a populaţiei, rezultatul final aşteptat fiind conectarea la sistemele de alimentare cu apă şi canalizare a `ntregului oraş.

Lucrările la reţeaua de apă potabilă vor viza cartierele Centru, }uguiata, Bariera Puieşti (Cotu Negru), Deal, Crâng, Complex {colar, Munteni, Podeni şi Gară. Astfel, potrivit proiectului, reţeaua de apă potabilă va fi reabilitată pe 10 străzi din oraş, Dragoş Vodă, Republicii, Stroe Belloescu, Vasile Lupu, Siret, General Naumescu, Nicolae Iorga, Transilvaniei, Victor Ion Popa şi Decebal, însumând o lungime de 9.017 metri. Reţeaua va fi extinsă pe 147 de străzi, fundături şi alei din cele 9 cartiere, adică pe o lungime de 35.490 de metri. Nu în ultimul rând, vor fi amenajate 11 staţii de pompare a apei potabile. Potrivit reprezentanţilor primăriei, în perioada imediat următoare, în cele 9 cartiere enumerate vor fi montate panourile informative cu lista străzilor pe care se vor face lucrări.

La sistemul de canalizare din proiect lucrările propuse a se realiza constau în reabilitarea reţelei pe o lungime de 9.854 de metri, inclusiv a racordurilor de pe această lungime; extinderea reţelei pe o lungime de 23.994 metri, pentru a se asigura o acoperire a serviciilor de colectare şi epurare a apei uzate de 100%; montarea a 5 staţii de pompare a apei uzate prevăzute cu conducte de refulare cu o lungime totală de 1.106 metri, pentru a se asigura transferul apei uzate către staţia de epurare; reabilitarea a 3 staţii de pompare a apei uzate. Ovidiu IANCU

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

EURO-SIMCOS IMPEX S.R.L. Nr. de înreg. ORC: J33/1391/1994, CUI: 6180733, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. numit conform Sentinței nr. 163/24.02.2015 pronunțată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 9950/86/2013, în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006 și ale H.A.C./12.11.2018, anunță scoaterea la vânzare, prin licitație publică cu strigare, la data de 08.11.2019, ora 14.00, a activelor: Stație Peco amplasată în oraș Frasin, Calea Bucovinei, nr. 8, jud. Suceava ce include spațiu comercial, platforma betonată, pompă distribuție cu sistem managerial, distribuitor automat tip FBD 2036R pentru 3 produse cu 6 furtune, cuva cu 3 rezervoare oțel pentru depozitare combustibil, separator grăsimi și bazin vidanjabil pentru apă menajeră. Identificare cadastrală: - Teren cu suprafața de 1.515 mp, înscris în Cartea Funciară nr. 30399/Suceava, nr. top. 3526/2; - Teren cu suprafața de 1.000 mp, înscris în Cartea funciară veche nr. 30398/Suceava, nr. top. 3526/100, pe care se află edificat Corpul C1 – Stație PECO cu regim de înălțime P+M (mansardă nefinalizată) cu suprafața construită de 47 mp; Valoare de pornire a licitației (lei, fără T.V.A.) - 232.570,00. Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 07.11.2019, orele 14.00 la sediul lichidatorului judiciar toate documentele prevăzute în caietele de sarcini care se pot procura din mun. Suceava, strada Mihai Eminescu, nr. 10, județ Suceava în fiecare zi de luni până vineri până la data de 07.11.2019. Relații suplimentare se pot obține: Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. la telefoanele: 0232/243864, 0757545545, 0755132476.
Consorțiul format din EuroBusiness LRJ S.P.R.L., cu sediul în Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iași, și INSOLVENCY HOUSE S.P.R.L., cu sediul în Sat Păun, Str. Arțarului, nr.7, Com. Bârnova, Jud. Iași, în calitate de administratori judiciari ai debitoarei PETROLBIT S.R.L., desemnați prin Încheierea nr. 99/09.05.2017, pronunţată de Tribunalul Iași Secţia a-II-a Civilă-Faliment în dosarul nr.3075/99/2017 (nr. în format vechi:131/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, coroborat cu prevederile Codului de Procedură Civilă, în măsura compatibilității, organizează licitație publică competitivă, cu strigare, în data de 12.12.2019, ora 11.00, pentru valorificarea următorului activ imobil: DENUMIRE ACTIV - PREȚ DE PORNIRE A LICITAȚIEI (EUR, fără TVA) Terminal pentru descărcare și depozitare produse petroliere (bitum), amplasat în Com. Holboca, Jud. Iași, compus din: 2.561.247,00. 1.Terenuri intravilane în suprafață totală de 38.662,00 mp (Teren intravilan, categ. curți-construcții, în suprafață totală de 10.528,00 mp, nr.cad.62984, CF nr.62984/UAT Holboca; Teren intravilan în suprafață totală de 8.250,00 mp, nr.cad.62985, CF nr.62985/UAT Holboca; Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 6.422,00 mp, nr.cad.1770,CF nr.60172/UAT Holboca; Teren intravilan categ. căi ferate în suprafață totală de 2.938,00 mp, nr.cad.61833, CF 61833/UAT Holboca; Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 6.945,00 mp, nr.cad.61615, CF nr.61615/UAT Holboca și Teren intravilan categ. neproductiv în suprafață totală de 2.000,00 mp, nr.cad.61045, CF nr.61045/UAT Holboca) 532.800,00; 2.Construcții situate pe terenul intravilan categ. curți-construcții în suprafață totală de 10.528,00 mp, nr.cad.62984, CF nr.62984 a UAT Holboca, astfel:1.560.323,00 - Construcțiile C1, C2 și C3 - 711.114,00; - Construcțiile C4 și C5 - 9.299,00; - Construcția C6 - 21.711,00; - Construcția C7 - 29.633,00; - Construcțiile C8, C9, C10 și C11 - 210.374,00; - Construcțiile C12, C13, C15 și C16 - 306.593,00; - Construcția C17 - 6.476,00; - Construcția C18 - 6.725,00; - Construcția C19 - 7.022,00; - Construcția C20 - 205.732,00; - Construcția C21 - 45.644,00; 3. Echipamentele de automatizare și instalațiile tehnologice specifice terminalului -468.103,00. Activul constând în Proprietate de tipul Terminal pentru descărcare și depozitare produse petroliere (bitum), amplasată în intravilanul Com. Holboca se vinde în bloc, ca un activ funcțional așa cum este prezentat, la valoarea de 2.561.247,00 EUR, fără TVA. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, lit.F, din Codul Fiscal, în măsura îndeplinirii condițiilor legale. În cazul în care la licitaţia din 12.12.2019, nu se va reuși valorificarea activului imobil, aparţinând debitoarei, se va organiza o nouă licitaţie, în aceleaşi condiţii în data de 19.12.2019, ora 11.00, la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Iaşi, Str. Zorilor, nr.11, Jud. Iaşi. Persoanele care pretind vreun drept asupra activelor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 11.12.2019, respectiv 18.12.2019, ora 12.00, la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Iaşi, Str. Zorilor, nr. 11, Jud. Iaşi. În conformitate cu prevederile art.91, alin.1, din Legea nr.85/2014, bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau lichidator, în exerciţiul atribuţiilor sale, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asiguratorii, cu excepția sechestrului penal. Modalitatea de valorificare a activului imobil este licitaţie publică, cu strigare, competitivă, conform Regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.12.2019. Pasul de licitație stabilit este de 5% din prețul de pornire al licitației, conform Regulamentului de vânzare aprobat în cadrul Adunării Creditorilor din data de 05.12.2019. Garanția de participare la licitație este în valoare de 10% din prețul de pornire a licitației, fără TVA, sumă ce va fi depusă în contul de lichidare al debitoarei PETROLBIT S.R.L., nr:RO66BUCU1032235341146RON, deschis la Alpha Bank, suc. Iași. Garanția de participare va fi depusă în lei la cursul BNR din data plății. În cazul câştigării licitației garanția se constituie avans, iar în caz contrar se va restitui licitantului. Dovada consemnării va fi atașată ofertei de cumpărare, până la termenul stabilit pentru vânzarea la licitație publică. Vizitarea și prezentarea activului se poate face în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul administratorilor judiciari, la locul în care acestea se află. Administratorii judiciari vor permite accesul ofertanților care vor achiziționa caietul de sarcini, doar în prezența unui reprezentant al acestora și la solicitarea scrisă prealabilă însoțită de o programare în acest sens. Reprezentanții administratorilor judiciari vor furniza toate informațiile suplimentare disponibile către cei care au achiziționat caietul de sarcini. Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitația publică și modul de organizare a licitației, precum și descrierea activului imobil supus procedurii de valorificare sunt expuse în Caietul de Sarcini care include Regulamentul de vânzare și de organizare a licitaţiei şi care poate fi achiziţionat de la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. Potenţialii ofertanţi au obligaţia achiziţionării caietului de sarcini, aceasta fiind condiţie obligatorie privind participarea la licitaţie. Preţul caietului de sarcini este de 5.950,00 lei, TVA inclus, plătibili în contul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi sau în numerar la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., pe site-ul www.lrj.ro, la tel. 0232/220777, 0733683702, 0744663190, mail: vanzari@lrj.ro sau lichidator.chirila@yahoo.com.
De mâine vom avea un nou prefect!
09/12/2019 02:51

Conducerea PNL a confirmat faptul că maine, 10 decembrie, actualul prefect, Marian Şerbescu, va fi demis, in locul său urmand a fi instalat Marian Grigoraş, care a mai ocupat această funcţie in perioada 2 ...

Violenţa domestică, un fenomen greu de controlat la Iaşi
09/12/2019 00:35

* doar in ultima săptămană s-au dat sentinţele in nouă procese in care se solicitau „ordine de protecţie” * anul acesta, cateva sute de asemenea cazuri au ajuns pe rol la Judecătoria Iaşi * ...

Mii de copii ieşeni şi-au pierdut alocaţiile, din cauza absenţelor şcolare
09/12/2019 00:26

* plata alocaţiei se suspendă şi in cazul in care se constată că absenţele inregistrate şi nemotivate de un copil din familia beneficiară depăşesc numărul de 20 * la nivel naţional, la finele lunii ...

Elevii din Moşna au preparat şi vândut prăjituri pentru a îmbogăţi biblioteca şcolii
09/12/2019 00:22

* ideea acestui targ a fost a copiilor, iar data a fost stabilită in Ziua de Sfantul Nicolae pentru ca toţi să poată avea parte de o prăjitură in zi de sărbătoare În comuna Moşna, la 50 de kilom ...

 

Parcare la bordură doar pe timpul nopţii!
09/12/2019 00:00

Primarul Mihai Chirica a repus pe tapet, zilele trecute, subiectul locurilor de parcare din oraş. De această dată s-a făcut referire la o stradă – Eternitate – unde cu greu poţi găsi un ...

Au mai rămas de reabilitat 17 parcuri de joacă
09/12/2019 00:00

Lucrările de modernizare a spaţiilor de joacă pentru copii continuă in ritm susţinut, iar o parte au fost deja finalizate. „Programul de modernizare a locurilor de joacă pentru copii este un pro ...

1.528 absovenţi de medicină au dat Rezidenţiatul la Iaşi
08/12/2019 20:56

După 6 ani de facultate, 12 sesiuni, zeci de examene şi cateva luni bune de invăţat la foc automat, in ultima vreme, absolvenţii de medicină au dat astăzi examenul de rezidenţiat! Proba de la Iaşi s-a ...

„Disputele politice au fost mai importante decât realizarea unor proiecte de anvergură”
08/12/2019 16:35

* „Aş vrea să felicit Iaşul pentru că in exerciţiul financiar 2014-2020 a atras fonduri importante din bani europeni din diverse domenii pentru mobilitate urbană, regenerare urbană, patrimoniu cult ...

UAIC a finalizat primul sezon de studiu privind migraţia păsărilor sălbatice
08/12/2019 16:33

* acţiunea de cercetare demarată de universitatea ieşeană are la bază 5 studii ce se desfăşoară in paralel, acestea fiind axate pe migraţia păsărilor in Estul Europei şi ruta pe care acestea o urmea ...

CELE MAI NOI PROIECTE IMOBILIARE DIN IASI   08  12   .2019
08/12/2019 07:05

        80% dintre dezvoltatorii imobiliari din judetul Iasi sunt deja partenerii nostri. Pentru o ofertă personalizată de promovare a proiectului imobiliar, vă rugăm să ne&nb ...