Firma Conest, singurul ofertant pentru reabilitarea liniilor de tramvai
Dimensiune font:
Reprezentanţii municipalităţii au anunţat ieri ofrtanţii licitaţiilor vizând modernizarea infrastructurii transportului electric * astfel, asocierea Conest – SC Mari Vila ar putea realiza reabilitarea liniei de tramvai din intersecţia Bucşinescu - bulevardul Tudor Vladimirescu – intersecţie Calea Chişinăului, precum şi pe cea vizând modernizarea tronsoanelor Cinci Drumuri – strada Pădurii – strada Nicoriţă, Piaţa Podu Roş - Intersecţie cu bulevardul Primăverii şi Bulevardul Virgil Săhleanu - intersecţie cu bulevardul Metalurgiei - rond Ţuţora * odată cu deschiderea acestor şantiere va urma o perioadă destul de grea în ceea ce priveşte circulaţia tramvaielor, dorindu-se întâi de toate finalizarea tronsonului Piaţa Podu Roş - Intersecţie cu bulevardul Primăverii pentru a avea funcţional inelul Zona Industrială – Metalurgie – Centru
Licitaţia pentru lucrările din cadrul proiectului „Reabilitarea infrastructurii de tramvai în Municipiul Iaşi - Reorganizarea circulaţiei pe bulevardul Tudor Vladimirescu” este prima dintre cele patru licitaţii de anvergură pe care municipalitatea ieşeană le derulează în această perioadă. Potrivit primarului Mihai Chirica, la procedura de achiziţie publică a fost depusă o singură ofertă de către asocierea Conest – SC Mari Villa, care, în funcţie de rezultatele evaluării, în următoarele 24 de luni, ar putea executa lucrările de construcţii şi instalaţii aferente liniei de tramvai din intersecţia Bucşinescu - bulevardul Tudor Vladimirescu – intersecţie Calea Chişinăului şi lucrări de reabilitare a podului Tudor Vladimirescu.
Vor fi dificultăţi în asigurarea transportului cu tramvaiele
Aceeaşi asociere a fost singurul ofertant la cea de-a doua licitaţie, cea vizând „Reabilitarea infrastructurii de tramvai în Municipiul Iaşi” (este vorba de reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii căii de rulare tramvai pe trei tronsoane: Cinci Drumuri – strada Pădurii – strada Nicoriţă, Piaţa Podu Roş - Intersecţie cu bulevardul Primăverii şi bulevardul Virgil Săhleanu - intersecţie cu bulevardul Metalurgiei - rond Ţuţora). Edilul-şef susţine că va urma o perioadă extrem de dificilă în ceea ce priveşte asigurarea fluenţei transportului cu tramvaiul. „Va fi destul de dificil să le coordonăm în paralel pentru că avem nevoie să asigurăm şi pe perioada de vară, dar mai ales odată cu începerea anului şcolar şi universitar, posibilitatea utilizării transportului public cu tramvaiul. Pentru noi ar fi mult mai eficient să finalizăm mai întâi tronsonul Ţuţora, între Podu Roş şi Nicolae Iorga, după care să demarăm podul peste Bahlui în zona Tudor Vladimirescu şi reabilitatea liniei de tramvai în paralel cu acesta. Pe inelul Zona Industrială – Metalurgie – Centru putem face legătura între cele două centre universitare, respectiv Tudor Vladimirescu şi Copou – Agronomie, astfel încât să nu prejudiciem capacitate de mobilitate a elevilor şi studenţilor”, a declarat, ieri, primarul Mihai Chirica. Valoarea lucrărilor din Tudor Vladimirescu este de 114.197.308,33 lei cu TVA, iar cea de pe cele trei tronsoane amintite de 114.359.729,95 lei cu TVA.
Urmează licitaţia tronsonului Iaşi - Dancu
Un alt proiect aşteptat cu interes de ieşeni, „Reabilitarea infrastructurii de tramvai Iaşi - Dancu”, îşi aşteaptă adjudecătorul licitaţiei mâine, 7 iunie. Aceasta are o prevedere bugetară de 45.035.176,97 lei, iar lucrările vizează reabilitarea infrastructurii de tramvai Iaşi – Dancu şi reabilitarea podului Ciurchi II. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau