Iaşul se dezvoltă!

1mandat alexe

Dimensiune font:

| 29-10-2021 00:00

Conducerea Consiliului Judeţean Iaşi şi-a prezentat ieri raportul de activitate după primul an de mandat * Costel Alexe a trecut în revistă investiţiile realizate în infrastructura rutieră din judeţ şi sănătate, domeniile care au consumat cele mai multe fonduri de la bugetul instituţiei sau nerambursabile * nu au fost uitate parcurile industriale, o noutate pentru judeţul Iaşi, modernizarea Aeroportului şi cel mai mare contract derulat vreodată în Iaşi de o instituţie aflată în subordinea CJ (ApaVital)

La împlinirea unui an de la preluarea mandatului, președintele Consiliului Județean (CJ) Iaşi, Costel Alexe, a prezentat, în cadrul unei conferinţe extraordinare de presă  cele mai importante proiecte pe care actuala administrație judeţeană le-a inițiat, continuat sau finalizat în cele 12 luni care au trecut de la învestirea în funcţie. Potrivit şefului CJ Iaşi, prioritatea instituţiei a fost și este dezvoltarea județului, în acest sens fiind alocaţi 1,47 miliarde de lei din bugetul Consiliului Județean pentru realizarea acestui deziderat. Acestei sume i se adaugă fondurile nerambursabile. „Am obținut, fonduri guvernamentale și europene pentru proiectele Iașului. Vorbim despre 16 milioane de lei din fonduri guvernamentale pentru parcurile industriale Miroslava 2 și Lețcani, dar și de peste 40 de milioane de lei prin Proiectul Combat COVID, pentru dotarea a cinci din cele șase spitale din subordinea Consiliului Județean”, a spus Alexe.

Centuri ocolitoare

Evident, mare parte din bani au fost cheltuiţi pe infrastructura rutieră, însumat fiind vorba de modernizarea sau asfaltarea a aproximativ 200 km de drumuri județene. Peste 100 km au fost reabilitaţi prin Direcția Proiecte, pe cele două axe, Iași – Suceava și Iași – Botoșani, iar peste 80 km prin Direcția Județeană de Drumuri și Poduri Iași. „Am alocat peste 77 milioane de euro pentru realizarea obiectivelor de investiții privind drumurile județene, aprobate prin hotărâri ale Consiliului Județean Iași. Peste 73 de km de drum județean din opt comune vor fi reabilitați și modernizați prin Înființarea centurii ușoare de ocolire a municipiului Iași. Pentru acest proiect am semnat contractul de finanțare și am scos la licitație contractul de achiziție publică de proiectare. Tot la etapa de proiectare este și Centura ocolitoare a municipiului Iași-varianta Sud, pe traseul Uricani-Cicoarei, a mai spus Alexe.

157 milioane de euro pentru Sănătate

Sănătatea este un alt domeniu care s-a bucurat de atenţia şefului CJ Iaşi, fiind alocaţi anul acesta peste 784 de milioane de lei. „Am asigurat și finalizarea lucrărilor cu fonduri europene de reabilitare și modernizare a celui mai mare tronson de la Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii Sfânta Maria Iași, care urmează să fie dat în folosință, sperăm cât de curând. Tot la Spitalul de Pediatrie am înființat prima secție de chirurgie plastică și microchirurgie reconstructivă din Moldova și vom extinde Unitatea de Primiri Urgențe. În plus, am demarat procedurile pentru construirea a două spitale de la zero: Institutul Regional de Medicină Cardiovasculară Iași și Spitalul Clinic Integrat de Boli Respiratorii Iași. În contextul pandemiei, am operaționalizat șase centre de vaccinare coordonate de Consiliul Județean pentru a susține imunizarea ieșenilor – centre care sunt printre cele mai performante din județ. Am înființat Centrul Județean de Comunicare Medicală COVID-19 Iași – proiect unic în țară, în care mai multe instituții din județ medicale și administrative colaborează voluntar pentru a comunica despre modul în care evoluează situația epidemiologică și cum ne pregătim în continuare să îi facem față”, a mai precizat şeful CJ.

Parcuri industriale în cinci localităţi din judeţ

Costel Alexe consideră că Parcurile Industriale sunt proiecte esențiale pentru dezvoltarea economică a județului Iași, care au lipsit cu desăvârșire până acum. „Încă de la preluarea mandatului, am deblocat Proiectul Iași Industrial Park de la Lețcani. Aici au început deja lucrările, iar în maximum doi ani, parcul industrial va fi operational și vom fi pregătiți cu infrastructura necesară pentru a atrage investitori și a crea noi locuri de muncă. Am scos la licitație contractul de achiziție publică de servicii de proiectare, faza PUZ, pentru obiectivul de investiții Parc Industrial Holboca și am demarat procedurile pentru operaționalizarea de parcuri industriale și la Pașcani, Dumești, Deleni”, spune acesta.

Rute noi de pe Aeroportul Iaşi

De pe lista investiţiilor derulate sau în curs de implementare nu putea lipsi Aeroportul Iaşi. Până la finalul anului 2023, aerogara ieşeană va dispune de un nou terminal, cu facilități suplimentare, prin care capacitatea de procesare a pasagerilor va creşte până la 3,5 milioane. Totodată, şefii CJ Iaşi au reuşit să convingă cel mai mare operator aerian – Lufthansa, să opereze zboruri pe ruta Iași – Frankfurt. Şi Blue Air va deschide în primăvară o bază operațională la Iași și va opera zboruri directe și de conexiune către peste 23 de destinații. Prin zborurile operate și de ceilalți operatori aerieni – Wizz Air, HiSky, Tarom, Austrian Airlines, Iașul este astfel conectat cu cele mai mari centre europene.

Apa şi canalizare pentru întreg judeţul

Şeful CJ a menţionat şi proiectul derulat de ApaVital. Este vorba de cel mai mare proiect regional cu fonduri europene (509 milioane de euro), care cuprinde peste 40 de UAT-uri din județul Iași și 4 UAT-uri din județul Neamț . Toate acestea vor beneficia de apă și canalizare prin Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județul Iași, în perioada 2014 – 2020.

La capitolul Mediu, a fost operaționalizat Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor Iași. „SMID Iași este acum 100% operational și am obținut avizul de mediu pentru Planul Județean de Gestionare a Deșeurilor în Județul lași 2019 -2025. Am organizat campania de ecologizare Iași Mai Verde prin acțiuni de curățenie în întreg județul, dar și acțiuni de plantare în pădurile județului”, a mai precizat Alexe.

Reabilitări de muzee

În domeniul cultural, în mandatul lui Costel Alexe a fost finalizat proiectul de consolidare și refuncționalizare a clădirii monument istoric din strada Vasile Alecsandri nr. 6, unde a fost inaugurată Casa Muzeelor. Ulterior, a fost semnat contractul de grant și scos la licitație contractul de execuție a lucrărilor pentru restaurarea și integrarea turistică a monumentului istoric Ansamblul Muzeal „Ion Creangă” Iași, care include și reabilitarea Bojdeucii. De asemenea, în plenul Consiliului Județean a fost votată finanțarea actualizării și elaborării documentației tehnico-economice pentru „Reparații capitale la clădirea Teatrului pentru Copii și Tineret „Luceafărul”. „Am alocat un milion de lei pentru susținerea FILIT și un milion de lei pentru Festivalul Internațional de Teatru pentru Publicul Tânăr. Am continuat investițiile pentru reparații la muzeele Pogor și Gane, care se desfășoară conform graficului. Am oferit sprijinul necesar pentru construirea caselor de tip familial care să le ofere copiilor aflați în grija DGASPC Iași condiții de viață și de studiu mai bune”, mai spune Alexe.

Mai puţine taxe

Nu în ultimul rând, în procesul administrativ, au fost eliminate 12 taxe speciale practicate de Direcția Arhitect Șef și de Biroul Relații cu Publicul, Arhivă și Secretariat. De asemenea, a fost alocat un milion de lei finanțare nerambursabilă pentru proiectele societății civile în baza legii 350/2005.

„Acestea sunt doar o parte dintre proiectele pe care ne-am concentrat în primul an de mandat. Le mulțumesc ieșenilor pentru încrederea pe care ne-au acordat-o și îi asigur că voi duce la îndeplinire întregul program de guvernare, împreună cu echipa de conducere, consilierii județeni și toți angajații Consiliului Județean și ai instituțiilor subordonate”, a declarat Costel Alexe. Lucian STATE

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1518/89/2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. CLUB TOMA S.R.L. Huşi, cu sediul în mun. Huşi, judeţul Vaslui. Denumire activ Adresa Componenţa/ suprafaţa construită Valoare Constucţii şi teren Mun. Huşi, str. Dobrina, nr. 41 bis, judeţul Vaslui - C1 – pavilion producţie - 707,67 m.p., C 5 – anexă - 18,09 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.034 m.p.; - C4 – hală de producţie - 470,52 m.p şi teren intravilan în suprafaţă totală de 499 m.p.; - C2 – atelier auto - 596,18 m.p. şi teren intravilan în suprafaţă totală de 1.178 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 134 m.p.; - Teren intravilan în suprafaţă totală de 202 m.p.; - Construcţia C1 – atelier – terenul pe care este situată construcţia nu este proprietatea debitoarei. 341.081,00 lei 173.012,00 lei 306.478,00 lei 9.886,00 lei 19.773,00 lei 59.318,00 lei Total * * 909.548,00 lei Preţul de pornire al licitaţie este cel de mai sus, vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.11.2021. Vânzarea în bloc prin licitaţie publică pentru bunurile imobile va avea loc la data de 20.12.2021, ora 1000 şi se vor organiza 4 şedinţe săptămânal, respectiv până la data de 10.01.2022 la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini – 2.000 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0727/850.575, 0335/566.035, fax 0335/814.103.
PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ - PENTRU ACTIVUL IMOBILIAR ŞI BUNURI MOBILE din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. - în faliment, in bancrupcy, en faillite, aflate la sediul din municipiul Iaşi, str. A Vlaicu nr.78, jud. Iaşi. Subscrisa ACORD S.P.R.L. Iasi, în calitate de lichidator judiciar al debitorului S.C. PHOENIX TREND S.R.L., CUI 1960690, cu număr de înregistrare la Registrul Comerţului J22/118/2012, cu sediul in Mun. Iasi, Str. Aurel Vlaicu, nr.87, Bl. Confectii Textile, Jud. Iasi, numit conform Sentinţei Civile nr. 998/2013 din data de 04.06.2013, pronunţată de către Tribunalul Iaşi/Judecător Sindic, în Dosarul nr. 2749/99/2012 (nr. vechi 169/2012), anunţă în conformitate cu prevederile Legii 85/2006 privind procedura insolvenţei, prevăzute în Secţiunea a 7-a, Falimentul şi ale Hotărârii adunării creditorilor din data de 18.05.2021, scoaterea la vânzare prin negociere directă la data de 03.12.2021, orele 1200, la sediul lichidatorului judiciar din Iaşi, str. Decebal nr.22A, bl.Z8, sc.A, et.1, ap.8, a următoarele active: Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi, aşa cum este cuprinsă în Cartea Funciară nr.128376, având suprafaţa terenului de 56.438,68 mp şi un număr de 19 clădiri, având preţul de evaluare de 8.401.000 euro, precum şi a bunurilor mobile evaluate pentru suma de 1.420 euro, în total bunuri patrimoniale în cuantum de 8.402.420 euro, în privinţa taxei pe valoarea adăugată fiind aplicabile prevederile legale conferite de Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal cu ultima actualizare. În caz de neadjudecare, procedura de vânzare se va relua la data de 21.01.2022 şi eventual, în situaţia neadjudecării şi la data de 25.02.2022 la aceeaşi oră şi locaţie, deja anunţate. Potenţialilor ofertanţi li se aduce la cunoştinţă prin prezenta publicaţie, că pe rolul instanţelor de judecată sunt încă în derulare dosare nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376 a debitoarei falite, respectiv: Dosarul nr.8880/245/2007*** aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect fond funciar, Dosarul nr.34507/245/2018 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect apel - plângere împotriva încheierii de carte funciară, Dosarul nr.32841/245/2019 aflat pe rolul Tribunalului Iaşi, Secţia I civilă, având ca obiect plângere împotriva încheierii de carte funciară. Condiţii de înscriere şi participare la negociere a. La procedura de negociere pot participa persoanele fizice sau juridice care fac dovada depunerii în termen, la sediul lichidatorului judiciar a documentelor menţionate la punctele de mai jos, după cum urmează: i. Dovada constituirii garanţiei de participare 1. Persoanele interesate de achiziționarea bunurilor participă la procedura de negociere fie direct, fie prin intermediul unui reprezentant cu împuternicire. Pentru a participa la ședința de negociere, ofertanţii sunt obligaţi să depună la sediul lichidatorului judiciar, cel mai târziu cu 24 ore până în data ședinței următoarele înscrisuri: 2. Ofertă de cumpărare şi dovada consemnării cauţiunii de 10% din preţul de pornire a bunurilor, în contul de insolvenţă al SC PHOENIX TREND SRL – în faliment, in bankruptcy, en faillite deschis la Banca Alpha Bank SA, Cont lei IBAN RO77 BUCU 2672 2338 3002 3RON, ori Cont euro IBAN RO03 BUCU 2671 2159 6166 8EUR - până în preziua licitaţiei la ora 1200 3. Să depună contravaloarea caietului de sarcini în sumă de 9.000 euro la care se adaugă TVA consemnată în contul ACORD SPRL cod IBAN RO94 BUCU 2672 2353 3305 9RON, ori Cont euro IBAN RO84 BUCU 2671 2159 4328 1EUR deschise la banca Alpha Bank SA - până în preziua licitaţiei la ora 1200 înainte de începerea ședinței de negociere. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se restituie ofertanţilor. ii. Garanţia de participare de 10% din valoarea în euro, din suma de 8.402.420 euro, respectiv suma de 840.242 euro se va constitui în euro, ori lei la cursul valutar comunicat de BNR valabil penru data plăţii, cu respectarea reglementărilor legale aplicabile regimului valutar. iii. În situaţia în care garanţia de participare se va impune a fi restituită, aceasta se va transfera în contul ofertantului neadjudecatar, spezele bancare nefiind în sarcina debitoarei iv. Constituitorul va suporta comisioanele de transfer bancar şi orice alte comisioane aplicate de bănci atât la constituirea garanţiei cât şi la restituirea acesteia. v. Garanţia de participare este considerată a fi constituită în termen, dacă până în maxim cu 24 ore înainte de ora stabilită pentru începerea procedurii de negociere, Ordinul de plată vizat de bancă, în original, este depus la sediul lichidatorului judiciar şi garanţia a fost încasată integral în contul de insolvență al debitoarei PHOENIX TREND SRL - în faliment,in bankruptcy,enfaillite, iar aceleaşi condiţii urmeaza a fi îndeplinite şi de dovada plăţii caietului de sarcini. vi. Anunţul de vânzare prin negociere directă publicat de lichidatorul judiciar privind condiţiile de participare conţine inclusiv data calendaristică şi ora limită a acestui termen de decădere. vii. În cazul adjudecării, garanţia depusă de adjudecatar, se va constitui ca avans la preţul de adjudecare, constituitorul nemaiavând dreptul de a solicita restituirea acesteia. viii. Pentru participanţii declaraţi neadjudecatari, garanţia se va restitui în termen de 7 zile de la finalizarea licitaţiei, sau, dacă este cazul, de la soluţionarea definitivă a eventualelor contestaţii. Contravaloarea Caietului de sarcini nu se va restitui. b. Documente care certifică identitatea şi calitatea participantului, astfel: i. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în nume propriu: a) actul de identitate în original ii. Persoane fizice rezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente: 1. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului şi buletin sau carte de identitate/pașaport în copie a persoanei reprezentate; 2. Procură în formă autentică în original care stipulează că mandatarul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente; iii. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Paşaport în original şi/sau legitimaţie de şedere în original şi/sau carte de identitate pentru cetăţeni ai EU/SEE; 2. Persoane fizice nerezidente care participă la negociere în numele altor persoane fizice rezidente/nerezidente : a. Paşaport sau carte de identitate, pentru cetăţeni ai UE/SEE (copie) a persoanei reprezentate b. Carte/buletin de identitate/pasaport al reprezentantului autorizat în original c. Procura în formă autentică care stipulează ca reprezentantul este autorizat să acţioneze în numele şi pe seama persoanei fizice rezidente/nerezidente, în original. iv. Persoane juridice rezidente care participa la negociere în nume propriu: 1. Certificat de înregistrare emis de Registrul Comerţului, copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice; 2. Act constitutiv actualizat în copie conformă cu originalul certificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 3. Certificat constatator privind situaţia actuală a persoanei juridice emis de Registrul Comerţului, în original. 4. Procura/mandat în formă autentică în original pentru persoana fizică care semnează declaraţiile și participă la licitaţie în numele persoanei juridice, acordată conform prevederilor Actului constitutiv, sau o dovadă că persoana respectivă reprezintă în mod legal entitatea care participă la licitaţie, cu drept individual de reprezentare, în cazul în care societatea este reprezentată în mod colectiv de două sau mai multe persoane, o astfel de dovadă va fi prezentată pentru toate aceste persoane, cât şi orice alte documente se certifică conform cu originalul de către reprezentantul legal al persoanei juridice; 5. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente din care să rezulte că aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, în original. 6. Buletin sau carte de identitate în original a persoanei fizice care reprezintă persoana juridică și participă la licitaţie în numele şi pe seama acesteia; v. Persoane juridice nerezidente care participă la negociere în nume propriu 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv sau echivalent actualizat al persoanei juridice nerezidente in copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, emis cu cel mult 30 de zile lucrătoare înainte de data negocierii. În cazul în care nu există nici o autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ al persoanei juridice nerezidente va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, ce se va depune în original. 4. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente, din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă, ce se va depune în original. 5. în cazul în care reprezentarea la negociere se face printr-o altă persoană decât reprezentantul/reprezentanţii legal al persoanei juridice nerezidente, procura/mandatul în formă autentică semnat de reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente împuternicind persoana respectiva să participe la negociere si sa liciteze pe seama persoanei juridice nerezidente, document ce se va prezenta în original 6. Buletin de identitate al persoanei care participă la negociere/licitează în calitate de reprezentant legal sau de mandatar al persoanei juridice nerezidente: paşaport, carte de identitate pentru cetăţeni ai UE/SEE, în original vi. Persoane juridice nerezidente care participa la negociere printr-o persoană juridică rezidentă 1. Certificat de înregistrare al persoanei juridice nerezidente emis de Registrul Comerţului sau de orice instituţie echivalentă dacă aceasta există în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 2. Act constitutiv, sau similar actualizat al persoanei juridice nerezidente în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente) 3. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru persoana juridică nerezidentă care menţionează reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente respective, emis de Registrul Comerţului sau de o instituţie echivalentă, iar în cazul în care nu există nicio autoritate sau instituţie autorizată să emită un astfel de certificat, orice document corporativ care evidenţiază reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente, iar un astfel de document corporativ va preciza în mod clar dacă reprezentanţii legali au dreptul să acţioneze separat sau împreună, emisă în original. 4. Certificat de înregistrare al reprezentantului persoana juridica rezidenta emis de Registrul Comerţului în copie conformă cu originalul certificată de reprezentaţii legali ai persoanei juridice nerezidente 5. Act constitutiv actualizat al reprezentantului persoană juridică rezidentă în copie conformă cu originalul cerificată de reprezentantul legal al persoanei juridice 6. Certificat constatator privind situaţia actuală, în original, pentru reprezentantul persoană juridică rezidentă emis de Registrul Comerţului, original. 7. Declaraţie pe proprie răspundere din partea reprezentantului legal al persoanei juridice nerezidente din care sa rezulte ca aceasta nu se află în procedură de concoordat/insolvenţă/faliment sau o altă procedură echivalentă în original. 8. Buletin sau carte de identitate în original al reprezentantului legal al persoanei juridice rezidente care subscrie în calitate de reprezentant pe seama persoanei juridice nerezidente; 9. Procura în formă autentică semnată de reprezentantul/reprezentanţii legali ai persoanei juridice nerezidente prin care se împuterniceşte persoana juridica rezidenta să participe la licitatie/liciteze si care stipulează ca persoana juridică rezidentă este autorizata să acţioneze în numele şi pe seama persoanei juridice nerezidente în original. In acest caz persoana juridica rezidenta va depune/prezenta mandatul in forma autentica a persoanei fizice care o reprezintă in prezenta procedura în original c. Participanţii la licitatie/adjudecatarul îşi asumă respectarea reglementărilor în vigoare, legislative sau statutare/contractuale proprii, privitoare la mandatarea persoanelor, a puterilor conferite de către organele decizionale interne, a concordanţei operaţiunii de achiziţionare a activului - obiect al negocierii cu obiectul lor de activitate, cu reglementările din domeniul concurenţei şi alte posibile restricţionări legislative sau statutare/contractuale proprii. Anularea negocierii sau a procesului verbal de adjudecare pe motivele metionate anterior, conduce la pierderea garanţiei de participare şi a oricăror sume achitate, participantii/adjudecatarul, nemaiavand dreptul sa solicite restituirea acestor sume. d. Toate procurile/mandatele prin care se împuterniceşte un reprezentant al persoanei juridice rezidente/nerezidente ori a persoanei fizice, trebuie sa acorde mandatarului capacitatea de a participa la negociere şi de a licita în numele şi pe seama mandantului e. Actele de identitate, precum şi orice alte documente prevăzute a fi depuse în copie, se certifica de către titularul de drept, ca fiind copii conforme cu originalul si se semnează de către acesta. f. Documentele depuse de către persoanele fizice sau juridice rezidente/nerezidente, în alta limba decât limba română, vor fi insotite în mod obligatoriu de traducerea legalizata în limba română. g. Dovada constituirii garanţiei de participare împreună cu toate documentele necesare înscrierii la negociere, se depun la sediul lichidatorului judiciar ACORD SPRL h. Termenul limită pentru constituirea garanţiei de participare și depunerea documentelor antemenționate în vederea înscrierii la negociere, cel mai târziu cu 24 ore înainte de începerea negocierii. Condiţii ale vânzării: i. Principiul vânzării bunului patrimoniale este “văzut-plăcut-cumpărat - aşa cum este şi unde este” neoferindu-se garanţii asupra bunurilor vândute şi asupra funcţionalităţii acestora, cu excepţia asigurării că vânzătorul PHOENIX TREND SRL - în faliment, in bankruptcy, en faillite, este proprietarul bunurilor, iar lichidatorul judiciar ACORD SPRL este reprezentantul legal al vânzătorului şi are dreptul de a vinde bunurile respective, odată în plus, cunoscând că pe rolul instanţelor de judecată mai sunt în derulare dosare încă nesoluţionate privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376, aşa cum a fost prezentat. j. În conformitate cu prevederile art.53 din Legea nr. 85/2006, Bunurile înstrăinate de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, în exerciţiul atribuţiilor sale, prevăzute de lege, sunt dobândite libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanţii reale mobiliare sau drepturi de retenţie, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, inclusiv măsurile asigurătorii instituite în cursul procesului penal. k. În egală măsură potenţialul adjudecatar cunoaşte că se va subroga în toate drepturile şi obligaţiile ce vor decurge din soluţionarea dosarelor încă nefinalizate, privind terenul şi clădirile aparţinând Cărţii Funciare nr.128376. l. Cumpărătorul bunurilor patrimoniale îşi asumă prin cumpărare întreaga responsabilitate asupra stării tehnice a bunurilor patrimoniale cumpărate, inclusiv preluarea tuturor obligaţiilor de refacere a mediului, dacă este cazul, nefiind posibile deduceri din preţul de cumpărare pentru nici unul din motivele sus arătate. Prin manifestarea intenţiei de a participarea la negociere, ofertantul a luat la cunoştinţă de dispoziţiile privind condiţiile şi termenele stipulate în caietul de sarcini şi în regulamentul privind vânzarea prin negociere directă a activului patrimonial al SC PHOENIX TREND SRL, fiind de acord cu termenii şi condiţiile stabilite. Orice persoană fizică sau juridică care pretinde vreun drept de proprietate asupra bunurilor patrimoniale cuprinse în prezenta publicaţie de vânzare este chemată să facă dovada cu documente originale până cel târziu cu 3 zile înainte de data şedinţei de vânzare prin negociere directă. Pentru relaţii suplimentare se pot obţine informaţii de la tel/fax: 0232261732, 0742207571, email:office@acordinsol.ro
 „Lupii Negri” de la Iași au chemat în judecată Ministerul Apărării!
30/11/2021 14:14

* 27 militari de la celebrul batalion „Lupi Negri” au deschis proces pentru a li se actualiza soldele rămase la nivelul anului 2009 Luni, 29 noiembrie, la Tribunalul Iaşi a avut loc al doilea ter ...

Tramvai spre Tomeşti!
30/11/2021 14:00

    Luna aceasta, potrivit estimărilor celor de la Conest, ar urma să fie incheiate lucrările la statia intermodală din Rond Ţuţora. Finalizarea acestui obiectiv va duce, potrivit declaratiilo ...

 Un reputat profesor ieșean pune sub semnul îndoielii originea tulpinei Omicrom
30/11/2021 13:55

* acesta consideră că trebuie cercetat scenariul in care tulpina Omicron să se fi dezvoltat in altă parte a lumii şi să se fi dezvoltat cu rapiditate in Africa de Sud * „Lumina si coronavirusul nu f ...

Botoșănean ars pe față după ce a vrut să stingă focul care i-a cuprins casa
30/11/2021 13:30

  Un bărbat din localitatea Draxini, comuna Băluşeni, a suferit arsuri in zona feţei după ce a incercat să stingă incendiul care i-a cuprins locuinţa marţi dimineaţă, a declarat purtătorul de ...

Accident grav la Bacău
30/11/2021 13:14

Un accident rutier soldat cu două victime s-a produs, marţi, in localitatea Poduri, potrivit informaţiilor furnizate de purtătorul de cuvant al ISU Bacău, maiorul Andrei Grecu. "În urma coliziu ...

Condamnat după o ceartă la repetiţiile pentru sărbătorile de iarnă
30/11/2021 13:00

   Pavel P. (22 de ani) din Totoeşti s-a ales cu cazier şi pus la plata unor despăgubiri consistente după ce a avut o reacţie necontrolată faţă de un prieten. În seara de 17 decembrie 2 ...

Comuna blestemată din Neamț. Șapte copii au murit în doar câteva luni
30/11/2021 10:45

Într-o localitate din judeţul Neamţ au avut loc in ultima perioadă cateva intamplări tulburătoare şi sinistre. Şapte copii au murit, in doar patru luni, inecaţi şi intr-un accident rutier. Comuna ...

Doi tineri, secerați pe trotuar de un cablu de internet
30/11/2021 10:20

Accident bizar in Copălău. Doi tineri, de 16 şi 19 ani, au ajuns la spital in stare gravă, după ce un cablu căzut de pe un stalp a fost luat inainte de o maşină şi aproape i-a secerat pe totuar. Tot ...

PROGRAMUL manifestărilor dedicate zilei de 1 DECEMBRIE la IAȘI
30/11/2021 09:09

  Autoritătile locale au finalizat programul manifestărilor care vor avea loc pe 1 decembrie 2021, de Ziua Natională a Romaniei. Ceremonia va incepe la ora 11.00 si va avea loc in Piata Palatului Cultu ...

Mihai Chirica În 30 de parcuri de joacă din Iași vor fi montate camere de supraveghere
30/11/2021 09:03

  Primăria va monta camere video in 30 de locuri de joacă recent modernizate şi va realiza infrastructura necesară pentru extinderea capabilităţilor sistemului existent de supraveghere. În ace ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei