Ieşenii preferă abonamentul unic
Dimensiune font:
Încasările CTP au crescut în acest an cu 23% * compania încasează, zilnic, 3.000 de lei doar prin intermediul aplicaţiei 24 Pay
Introducerea abonamentul unic se dovedeşte a fi o măsură inspirată a conducerii Companiei de Transport Public Iaşi. Potrivit directorului Cristian Stoica, încasările pe ultimele trei luni ale acestui an au crescut comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017, în special în urma apariţiei acestui produs. „În iulie 2018, încasările noastre au crescut cu 23%. În august, comparativ cu aceeaşi lună din 2017, a fost vorba de o creştere de 15%, cifră asemănătoare cu cea din luna septembrie, când am înregistrat o creştere a încasărilor de 17 procente. Trendul se menţine şi pentru luna octombrie, ale cărei raportările le finalizăm în zilele următoare. Concluzia noastră ar fi că mulţi ieşeni au migrat spre abonamentul unic”, a spus şeful CTP.
Cât priveşte produsele achiziţionate prin intermediul aplicaţiei 24 Pay, şi aici cifrele sunt încurajatoare. „De la apariţia aplicaţiei avem 33.000 de produse, fie că vorbim de bilete, abonamente sau abonamente de o zi. Reiese o medie de 3.000 lei încasaţi zilnic prin această metodă”, a mai spus Stoica. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau