Liberalii ieșeni au un nou șef

1Alexandru Muraru

Dimensiune font:

| 18-05-2021 00:00

Alexandru Muraru a fost ales președinte interimar al PNL Iași * mutarea survine la scurt timp după ce Costel Alexe s-a autosuspendat din această funcţie * este de aşteptat ca săptămâna viitoare să fie numită o conducere interimară și la filiala municipală a partidului

 

 

Deputatul PNL Iași, Alexandru Muraru este, începând de ieri, noul președinte interimar al filialei județene PNL Iași. Numirea vine ca urmare a unei decizii a Biroului Executiv al Partidului Național Liberal. Președintele interimar a subliniat că principala preocupare în mandatul său rămâne bunăstarea ieșenilor și promovarea proiectelor de dezvoltare locală și regională. „Mă onorează decizia de astăzi (n.r. – ieri) a Biroului Executiv al Partidului Național Liberal, prin care am fost desemnat președintele interimar al Organizației Județene PNL Iași. Este o răspundere foarte importantă pe care o am, ea vine într-un moment în care construirea încrederii în PNL Iași trebuie să fie o prioritate absolută. Misiunea este și va rămâne preocuparea pentru comunitatea ieșeană. Politica noastră rămâne angajamentul luat în fața ieșenilor pentru dezvoltarea și bunăstarea acestei regiuni. În aceeași măsură, integritatea și buna guvernare trebuie să fie principii de bază ale noastre. Sunt un om integru și mi-am construit cariera profesională în afara politicii. E o garanție că principiile mele vor schimba în bine modul cum abordăm politica. Îi asigur pe ieșeni de deschiderea noastră pentru transparență și dialog, și vom continua să fim alături de ei în dezideratele lor. Pot spune că vom munci mai mult, mai bine și mai eficient pentru proiectele Iașului!”, a declarat Alexandru Muraru.

Adeptul dialogului politic

Noul președinte a reiterat deschiderea pentru dialog și transparență față de ieșeni și a enumerat liniile directoare ale mandatului interimar.

„PNL va continua să fie un partener al ieșenilor, un promotor al dezvoltării economice și al respectului față de cetățeni. PNL Iași este principala forță politică a municipiului și județului, iar obiectivele noastre sunt punerea în aplicare a programului administrativ pentru care ieșenii ne-au acordat încrederea și reorganizarea internă pentru consolidarea politică și organizațională. Am convingerea că mă pot așeza la masă cu toți actorii politici, atunci când vine vorba despre proiectele Iașului și ale comunităților! Nimic și nimeni nu poate condiționa acest dialog de ideologii sau grupuri politice atunci când vine vorba despre Autostrada A8, despre Spitalul Regional de Urgență, Aeroportul Internațional Iași, parcuri industriale pe care le demarăm, despre Stadion și Sală Polivalentă, despre reabilitarea școlilor și grădinițelor, fonduri pentru universități, bani pentru obiectivele culturale și de patrimoniu și atâtea altele. Toate acestea sunt obiectivele mele! Vreau să am un dialog permanent cu mediul de afaceri, cu societatea civilă, cu mass-media, cu grupurile de reflecție pentru că putem construi împreună orice proiect, așa cum alte comunități au reușit! Fac, totodată, apel la ieșenii care doresc sa pună umărul pentru binele comunității: veniți alături de noi, ușa PNL Iaşi este larg deschisă pentru orice ieșean care dorește să se implice politic. Fac apel la colegii mei: PNL are o istorie de peste 140 ani. Forța filialei noastre nu va sta într-un om, ci în tradiția, valorile și acțiunile noastre de-a lungul ultimilor ani pentru binele comunității. PNL a câștigat alegerile locale categoric în 2020, având astăzi la Iași peste 50 de primari și aproape 700 de consilieri locali și județeni, ceea ce confirmă că mă aflu în fața celei mai mari răspunderi față de așteptările acestor comunități. Aveți în mine un partener loial și deschis”, a completat Alexandru Muraru. Lucian STATE

 

* * *

Din 2017, Alexandru Muraru ocupă funcția de prim-vicepreședinte al PNL Iași, fiind actual deputat la primul mandat plin. Este universitar, politolog și istoric, specializat în problematica memoriei, istoriei Holocaustului și comunismului, istoriei ideilor, mentalităților și istoriei intelectuale românești din secolele XX-XXI. Alexandru Muraru este Consilier Onorific al Premierului României și are, în prezent, calitatea de Reprezentant Special al Guvernului pentru Promovarea Memoriei Holocaustului, Combaterea Antisemitismului și Xenofobiei, iar ca deputat face parte din Comisia comună permanentă a Camerei Deputaților şi Senatului pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activității SRI.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:37

%ANUNTSPECIAL%
Lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 200/89/2011, aflat pe rolul Tribunalului Vaslui şi C.E.C. Bank Sucursala Vaslui, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006, privind procedura insolvenţei, precum şi a Codului de procedură civilă, a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „GENIALUL” S.R.L. Vaslui, cu sediul în mun. Vaslui, str. Alexandru cel Bun, bl. 187, sc. C, et. 2, ap. 12, judeţul Vaslui, cât şi terenul proprietatea lui Cordunianu Tudorel, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, ADRESA, Componenţa/Observaţii, Valoare - lei- 1. Construcţia C2 – magazin, birou, spaţiu odihnă, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui, suprafaţă construită 130,96 m.p., iar terenul pe care este amplasată construcţia nu aparţine debitoarei, 24.720,00 2. Bunuri mobile, Loc. Secuia, com. Muntenii de Jos, jud. Vaslui Vitrină frigorifică Mondial Elite, Rafturi PAL, Birou-masă PAL, Raft pâine lemn, Cântar electronic, Casă de marcat Datecs MP55A, 1.165,00. Preţul de pornire la licitaţie este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform hotărârii Adunării creditorilor din data de 23.03.2021. Vânzarea prin licitaţie publică pentru bunurile debitoarei va avea loc la data de 18.06.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv la până la data de 16.07.2021. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile şi 2.000 lei din valoarea activului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei pentru bunurile imobile şi 50,00 lei pentru bunurile mobile şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefonul 0335/566.035, 0727/850.575, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Zemeș, str. Principală, nr. 200, Zemeș, judeţul Bacău, telefon 0234383037, fax 023438330, email adp@zemes.ro, persoană de contact Alupei Teofil. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Spațiu nr. 1 (boxă), în suprafață de 16,03 m.p., ce face parte din imobilul Piață Zemeș, strada Principală nr.160, proprietate publică a Comunei Zemeș, pentru activități economice comerț sau servicii. Închirierea se face conform H.C.L. 82/17.05.2021, si O.U.G. nr. 57/2019. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in Caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de pe site-ul www.zemes.ro sau de la sediul U.A.T. Comuna Zemeș. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrare Domeniu Public si Privat, U.A.T. Comuna Zemeș, strada Principală nr. 200, de luni până vineri, între orele 08.00-13.00. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 lei, se poate achita numerar la casieria UAT Comuna Zemeș. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 14/06/2021, ora 13.00. 4. Informații privind ofertele: 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23/06/2021, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura UAT Comuna Zemeș, strada Principală, nr. 200, județul Bacău. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/06/2020, ora 10.00, la sediul UAT Comuna Zemeș, str. Principală nr. 200, județul Bacău. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău, Str. Ştefan cel Mare nr. 4, tel: 0234/514419, fax 0234/525211, email tr-bacau-info@just.ro. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26/05/2021
EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr.120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 24.06.2021, 01.07.2021, 08.07.2021, respectiv 15.07.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31, et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobile, proprietatea debitoarei: BUNURI IMOBILE, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA), Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, situată în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 96,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Calea Galați nr.146, Lot 2, Jud. Brăila, nr. cad. 77045,CF nr. 77045 a Mun. Brăila și Construcția C1-grup social, nr. cad. 77045-C1, CF nr. 77045 a Mun. Brăila, Sc la sol=93,00 mp și Sc desf=279,00 mp, cu regim de înălțime S+P+1E; 19.279,60. Proprietate imobiliară, cu destinație industrială, s ituată în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, CF nr.72141 a Mun. Brăila, compusă din: Teren intravilan, categoria curți–construcții, în suprafață de 580,00 mp, amplasat în Mun. Brăila, Str. Costache Negruzzi nr.63-65, Jud. Brăila, nr.cad.3362, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Construcția C1-spațiu producție și sediu, nr.cad.3362-C1, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=367,89 mp și Sc desf=735,78 mp, cu regim de înălțime P+1E,Construcția C2-centrală electrică, nr.cad.3362-C2, CF nr.72141a Mun. Brăila, Sc la sol=13,99 mp, cu regim de înălțime P și Construcția C3-atelier, nr.cad.3362-C3, CF nr.72141 a Mun. Brăila, Sc la sol=36,67 mp, cu regim de înălțime P. 43.048,00. Proprietate imobiliară, teren și construcții cu destinație nerezidențială, situată în Localitatea Eforie Sud, Str. Eternității nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 950,00 mp din acte (972,00 mp măsurat), amplasat în Loc.Eforie Sud, Str. Eternității, nr.1, Jud. Constanța, CF nr.102530 a localității Eforie Sud, nr.cad.102530, Construcția C1(construcție fără acte)-locuință, nr.cad.102530-C1, Sc=123,00 mp, Construcția C2(construcție fără acte)-magazie, nr.cad.102530-C2, Sc=8,00 mp, Construcția C3(construcție fără acte)-spații cazare, nr.cad.102530-C3,Sc=32,00 mp, Construcția C4-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4, Sc=43,00 mp, Construcția C5-umbrar, nr.cad.102530-C5, Sc=26,00 mp, Construcția C6-grup sanitar, nr.cad.102530-C4, Sc=10,00 mp; Construcția C7-anexă gospodarească, nr.cad.102530-C4,Sc=6,00 mp, Construcția C8-spații de cazare, nr.cad.102530-C8, Sc=90,00 mp, Construcția C9-magazie, nr.cad.102530-C9, Sc=5,00 mp, Construcția C10-spațiu comercial și locuință, nr. cad.102530-C10, Sc=57,00 mp și Construcția C11(construcție fără acte)-spații de cazare, nr.cad.102530-C11, Sc=58,00 mp. 79.807,60. Prețurile nu includ TVA, urmând a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2),l it.F, din Codul Fiscal,în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON,TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON,deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini,urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail :vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activelor imobile este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, mail: vanzari@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Palatul Braunstein din Iași
21/06/2021 09:18

Palatul Braunstein, clădirea somptuoasă din centrul istoric al Iasiului, are o istorie zbuciumată. Lăsată in paragină multi ani, se pregăteşte să fie redată circuitului turistic şi cultural al Iaşul ...

Scandal monstru la Constanța. Șef de Parchet denunțat pentru mită
21/06/2021 09:15

La Sectia pentru investigarea infractiunilor din justitie (SIIJ) a fost depusă o plangere impotriva procurorului general al Parchetului Curtii de Apel Constanta, Gigi Stefan, pentru trafic de influentă, lua ...

Aeroportul Internațional Iași a inaugurat o cursă spre o destinație în premieră pentru Iași: Skiathos
21/06/2021 09:11

Aeroportul International Iasi si Agentia de turism AeroVacante, parte a Grupului Aerotravel, au inaugurat in weekend primul zbor direct spre insula grecească Skiathos. Cursa spre noua destinatie de vacantă es ...

Încă o zi fără COVID în judeţul Iaşi
21/06/2021 00:00

    Pentru a doua oară de la apariţia primului caz de infecţie cu virusul SARS-CoV-2 in Romania, la data de 26 februarie 2020, in ultimele 24 de ore, in judeţul Iaşi nu a fost inregistrat ofici ...

Iașul are o nouă strategie de modernizare a infrastructurii rutiere
21/06/2021 00:00

    Noua strategie de modernizare si reabilitare a infrastructurii rutiere din judetul Iasi a fost dezbătută zilele trecute la Consiliul Judetean Iasi. Alesii judetului au prezentat solutii pentru ...

Taxă fixă pentru ridicarea gunoiului de la ieşenii fără contract de salubritate
21/06/2021 00:00

  Chiar si proprietarii gospodăriilor fără contract de salubrizare ar putea plăti pentru ridicarea gunoiului, desi nimeni nu figurează acolo cu domiciliul sau resedinta, potrivit unei propuneri legis ...

Nevăzătătorii din Iaşi, ghidaţi prin telefon!
21/06/2021 00:00

    Peste 11.000 de persoane din Iasi sunt afectate in fiecare zi de lipsa accesibilizărilor sau de modul incorect in care au fost acestea realizate: rampe la unghiuri impracticabile, treceri făr ...

Serviciul de termoficare intră pe mâna Termo Service
21/06/2021 00:00

Pe ordinea de zi a şedinţei extraordinare a Consiliului Local Iaşi de miercuri, 23 iunie, figurează trei proiecte de hotărare referitor la preluarea de către municipalitate a serviciului publoc de aliment ...

Un schimb de concubine s-a lăsat cu o bătaie ca-n Vestul Sălbatic
20/06/2021 23:56

Ieşeanul Corneliu M. (48 de ani) are diplomă de inginer, dar sunt deja mai bine de două decenii de cand n-a mai profesat. S-a reprofilat in meseria de ajutor de bucătar şi s-a aciuat intr-o comună din nor ...

Un ieşean a devenit abstinent pentru a contra reclamaţiile soţiei
20/06/2021 23:54

Astfel, la inceputul lunii august a anului trecut, după o sfadă mai straşnică, profitand de faptul că Gică era in prag de comă alcoolică, a sunat la poliţie, reclamand violenţa domestică. Agenţii de ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei