1primar2

Dimensiune font:

VIDEO Mihai Chirica: „Vom descuraja prezenţa vehiculelor poluante în municipiul Iaşi”

| 19-11-2019 09:13

* dialog cu primarul municipiului Iaşi, Mihai Chirica

- Domnule primar, municipalitatea a câştigat, în instanţă, o parte din patrimoniul Fortus. S-au vehiculat diverse variante de utilizare a acestui patrimoniu, de la garaj CTP la sală polivalentă sau parc industrial. Se încheagă ceva acolo, aveţi proiecte în pregătire?

- Au fost analizate, într-adevăr, mai multe soluţii. Acuam, nu ne mai gândim la o sală de sport acolo, deoarece schimbarea destinaţiei dintr-o platformă industrială într-o zonă sportivă este foarte costisitoare şi nu acoperă în totalitate profilul zonei. A rămas în studiu mutarea depourilor şi a garajului CTP acolo, deja se lucrează la acest proiect, pe o finanţare pe care o acordă Banca Europeană. Consultanţii lor au fost la Iaşi, ne-am văzut şi acum două săptămâni, şi acum o lună, se fac studii tehnice şi rămâne posibilitatea ca pe ce rămâne în urma depoului - căci acolo sunt trei construcţii mari, pe 26 de hectare, să aducem şi industrie. A venit deja o tipografie elveţiană care ar fi interesată să deschidă o linie tipografică pe platforma de la Fortus, în depozitul nostru de aproape 8.000 mp şi aşteptăm şi alţi ofertanţi. În orice caz, există o dezagregare de viziune la nivelul statului, pentru că România a promovat foarte mult zonele de dezvoltare industrială pe zona greenfield, adică pe platforme pe care nu s-a făcut niciodată nimic şi a fost foarte binevoitoare cu distrugerea actualelor zonelor pe care deja terenul era infestat, era plin de instalaţii foarte utile, unde era mult mai uşor să construieşti industrial. Nu am înţeles nici acum de ce politica noastră nu s-a schimbat şi România acordă subvenţii pentru orice greenfield, în loc să acorde subvenţii pentru politica de brownhill, aşa cum se numeşte în literatura de specialitate. Cred că ar trebui să reabordăm acest subiect, care ar favoriza salvarea unor platforme industriale care fie lâncezesc, fie nu mai funcţionează.

Banda unică pentru transport în comun va fi introdusă în Nicolina, până la sfârşit de an”

- Dacă suntem în zona CUG, ce se poate face cu traficul, din ce în ce insuportabil, parcă, în zonă? Exista intenţia municipalităţii de a impune anumite restricţii acolo, o aşa-zisă bandă unică, destinată mijloacelor de transport în comun. Lucrurile s-au împotmolit sau doar se caută cea mai potrivită soluţie?

- S-au împotmolit din punct de vedere al vizibilităţii, dar se caută soluţii mai bune decât am văzut în alte zone. Nu mai putem inventa apa caldă, dar nici nu mai putem experimenta pe noi. S-a experimentat banda unică în Bucureşti, a ieşit un fiasco pe o aglomeraţie urbană oarecum similară cu a Iaşului. Apoi, ştiţi bine că am pus în dezbatere proiectul de eliminare progresivă a maşinilor poluante. Bucureştiul a trecut prin consiliu un asemenea proiect şi este intens criticat, dar noi am luat toate criticile, le-am introdus în proiectul nostru de hotărâre, pe care îl introducem în dezbatere săptămâna aceasta. Banda unică pentru transportul în comun este posibilă doar acolo unde avem trei benzi pe sens, pentru a nu molesta ceilalţi parteneri la trafic. Va fi introdusă în zona Nicolina, până la sfârşitul acestui an.

- Şi care este soluţia care s-a găsit, sub ce formă va fi implementat proiectul?

- I-am găsit în cele din urmă o rezolvare pragmatică, în sensul că vom favoriza traficul pe banda de transport în comun şi taxiurilor, pentru că există un număr rezonabil de taxiuri care, la rândul lor, ar bloca banda de circulaţie comună. Din Podu Roş, traficul de pe banda unică se va dispersa, în conformitate cu reglementările de circulaţie existente şi se mai poate regrupa în zona Păcurari, pe şoseaua Păcurari, unde circulaţia se deschide iarăşi bulevardul la trei benzi. În rest, circulaţia pe bandă unică se va face doar pe sensurile unice, care sunt în studiu la Facultatea de Mecanică, la Biroul Rutier, şi sperăm să vedem rezultatele în perioada imediat următoare. Am făcut toate analizele posibile, spunem noi, în ceea ce priveşte separarea fizică a traficului cu transportul public de călători faţă de cel al trafic şi de parc auto mobil, iar în momentul de faţă nu este posibilă o asemenea segregare. Am preluat din managementul de trafic situaţia lunară şi anuală a traficului la nivelul municipiului Iaşi. În momentul de faţă avem, în fizic, peste 178 de milioane de vehicule numărate în trafic.

Sunt două milioane de vehicule care nu mai pot fi înmatriculate în Ucraina şi vin către noi”

- Anual...

- De 178 de milioane de ori trec, într-un an, vehicule prin intersecţiile ieşene şi sunt numărate cu aparatură electronică, instalată în paviment. Deci, gândiţi-vă despre ce indicatori vorbim! Doar intersecţia Podu Roş este parcursă zilnic de peste 30 de mii de vehicule, o singură intersecţie, cu toate fluxurile de circulaţie, care vin din toate direcţiile şi se duc în toate direcţiile, de aceea abordarea nu poate fi simplă, pentru că ar fi ca şi cum ai vrea să pui o stavilă pe Dunăre. De aceea, studiem foarte atent ce măsuri luăm, prima măsură şi cea mai importantă va fi să echilibrăm raportul de forţe între transportul public de călători şi transportul privat, care sufocă şi datorită măsurilor inconştiente de a accepta în România de astăzi atât de multe vehicule poluante. Eu am făcut un apel public şi către serviciile române de securitate, dar şi către guvernanţi. Sunt două milioane de vehicule pe teritoriul Ucrainei, care nu mai pot fi înmatriculate acolo, deoarece sunt sub norma Euro 4, iar Ucraina a fost foarte isteaţă şi a legiferat interdicţia de înmatriculare, însă autoturismele acelea au început să apară, uşor-uşor, în România. Gândiţi-vă ce înseamnă să ne inunde ţara cu încă două milioane de vehicule sub Euro 4! Avem un exemplu deosebit de elocvent: comparaţia dintre Viena şi Bucureşti. Bucureştiul are 1.121.000 de maşini înmatriculate, iar Viena are doar 690.000, cu o suprafaţă a Bucureştiului la jumătate din suprafaţa Vienei.

Vrem să străpungem Hlincea, să ieşim în Poitiers pe drumul de la Târgul de cherestea”

- Introducerea benzii unice în CUG va veni la pachet cu măsura „sens unic pe Aleea Tudor Neculai”?

- Va veni la pachet, dar nu cu sens unic pe Aleea Tudor Neculai, pentru că noi o ţinem ca o zonă de refulare la orele de vârf. O lăsăm să se poată circula în ambele sensuri, toate alveolele de parcare vor fi închiriate către locatari şi sunt peste 320 de locuri de parcare identificate acolo. Dar mai căutăm o soluţie importantă, să străpungem Hlincea, spre Poitiers. Am identificat proprietarii şi de la Secţia 6 Poliţie să putem ieşi ori pe lângă Selgros, ori să traversăm înainte de şcoala 42 „Nicolea Iorga” şi să venim pe drumul de la Târgul de cherestea, să intrăm în Poitiers pe partea cealaltă.

- Zona Podu Roş a fost descongestionată şi se circulă relativ comod, cel puţin atâta vreme cât există agent rutier în sensul giratoriu. Ce ne puteţi spune despre proiectul pasarelelor rutiere din zonă?

- Este gata, în sfârşit! Avizul a fost trecut prin comisia de la ABA Prut, cu toţi indicatorii necesari, proiectantul trebuia să mai aducă câţiva indicatori tehnici ai podului şi i-am dat drumul.

- Ce presupune asta, în ce stadiu ne aflăm, practic?

- Presupune finanţarea lui, să găsim o variantă de finanţare. Lucrăm la asemenea soluţii, pentru a putea găsi finanţare în viitoare etapă 2021-2027 de fonduri europene şi sper că vom avea succes. Lucrăm, sigur că da, într-un mod cât se poate de organizat împreună cu Asociaţia Municipiilor din România, pentru a aduce soluţii în viitorul program de finanţare european.

Suntem în tratative cu Banca Europeană de Investiţii pentru proiectul Iaşi - Dancu”

- Un alt proiect mult aşteptat, cel puţin de localnici, este cel al pasarelelor din zona Popas Păcurari. IDEO a iniţiat un astfel de proiect, pe cont propriu, dar municipalitatea avea, la un moment dat, aceeaşi intenţie. Rămâne un proiect viabil, la momentul acesta?

- Se lucrează la proiect. Este o idee foarte bună, iar unul dintre motivele pentru care l-am premiat pe domnul Bogdan Piţigoi, la gala de pe 14 octombrie, a fost legat de faptul că domnia sa investeşte în partea publică a oraşului. Proiectantul său s-a prezentat la noi şi a făcut publice soluţiile tehnice pe care le propune şi o să vedem materializat în curând. O pasarelă pietonală ar putea acoperi tot capătul Păcurariului şi mare parte din începutul comunei Valea Lupului, urmând să gândim, împreună cu Valea Lupului, o altă investiţie similară spre zona Antibiotice.

- Rămânem descoperiţi cu zona Aurel Vlaicu – Dancu, a cărui proiect de modernizare stradală a fost blocat prin schimbarea regulilor de joc, de către Guvern, referitoare la finanţare. Se poate realiza, în final, acest proiect?

- Da şi speranţa mea este să deblocăm proiectul acum. Este o zonă pe care nu o abandonez sub nici o formă. Mergem pe două fronturi - primul front este cel legat de finanţarea iniţială, aşa cum a fost ea avizată, pentru că avem toate avizele deja, iar al doilea front este legat de contractarea unui credit prin care să asigurăm suplimentar tot ce nu asigură Ministerul Dezvoltării. Asta ar însemna aproximativ 70 de milioane de lei, circa 12 milioane de euro, pe care noi ar trebui să-i investim în zona respectivă, să putem face legătura cu Dancu. Unii ar spune că este mult, eu spun însă că este necesar. Suntem în tratative cu Banca Europeană de Investiţii, deja au făcut evaluarea proiectului şi am primit ok-ul. Ne-au şi transmis scrisoare de răspuns, ei speră ca până la sfârşitul lunii februarie să ne aprobe în totalitate finanţarea.

Vom elabora o strategie asupra parcului de vehicule poluante”

- Revenind la factorul poluare... exista la un moment dat intenţia municipalităţii de a interzice autovehiculele cu normă de poluare sub Euro 4. În ce stadiu se află acum respectivul proiect?

- Este pus în dezbatere publică. Am plecat de la exemplul Bucureştiului, care a rămas în câteva dileme constituţionale, spunem noi, şi care nu vor face aplicabil proiectul acolo sub nici o formă, în sensul că au tratat maşinile cu interdicţie de a intra în interior, deşi ele sunt deja în interior. Adică, nu poţi să faci abstracţie că acele bunuri sunt proprietatea cuiva care locuieşte în interiorul zonei interzise, dar noi am găsit o soluţie să-i putem lăsa şi pe ei să îşi folosească bunurile, cu măsură, pe principiul poluatorul plăteşte.

- Şi când apreciaţi că va putea fi pus în practică un asemenea proiect, la Iaşi?

- Începând cu data la cere va trece prin Consiliul Local. Cu cât dezbaterea va deveni mai spumoasă, iar rezultatul acestei dezbateri va contura un proiect final, cu atât va fi mai bine - înseamnă că o să-l băgăm în CL imediat ce considerăm noi că dezbatere a luat sfârşit.

- La începutul anului viitor?

- Eu sper că odată cu dezbaterea bugetului. Iar bugetul nu va fi o analiză sută la sută pe strategia bugetară, aşa cum o conferă legea, ci va fi un element de dezbatere mult mai larg, deoarece plecăm de la strategia pe care am introdus-o deja - Iaşi Green City. Deci, este un Masterplan pe care vreau să îl introduc în dezbatere odată cu bugetul, să punem şi noi nişte linii directoare în ceea ce priveşte transformarea Iaşului într-un oraş verde. Vom elabora strategia asupra parcului de vehicule poluante, care vine o dată cu acest proiect de hotărâre, şi strategia privind următoarele taxe şi impozite, pentru că tot prin această strategie de taxe şi impozite vom descuraja prezenţa vehiculelor poluante în municipiul Iaşi, asta având în vedere şi politicile pe care le practică şi alte state europene. De exemplu, în Danemarca, ca să intri cu o maşină sub euro 5, din alt stat, plăteşti lunar 90 euro şi o poţi folosi pe interiorul statului danez. În Germania, pentru un vehicul cu capacitate cilindrică de 1,9 l se plăteşte un impozit anual, dacă este sub euro 4, de peste 2.000 euro, iar un vehicul nepoluant sau un euro 6 plăteşte apoximativ 300-400 euro/an. Deci, există unele diferenţe foarte mari tocmai pentru a-şi alunga din ţară vehiculele poluante, pe care noi le înghiţm foarte uşor.

La sfârşitul anului sperăm să prezentăm conturul general al viitorului stadion”

- Ce noutăţi ne va aduce bugetul?

- Vom continua lucrările de modernizare a infrastructurii stradale şi ne îndreptăm atenţia către proiectele europene. Am început să săpăm din nou tot oraşul, ocolo va trebui să ne concentrăm foarte mult, să avem un ritm susţinut, încât să nu deranjăm şi noi mai mult traficul rutier sau cu poluare a datorită acestor şantiere. Apoi, avem în vedere programele destinate şcolilor, celor referitoare la sănătatea publică şi la sport. Sunt în proiectare sala de sport şi stadionul, avem deja partener, urmând să vedem cum arată proiectul. Ultima discuţie din acest an va fi la sfârşitul lunii decembrie, când deja sperăm să prezentăm conturul general al viitoarelor două proiecte şi continuăm proiectele de construire a terenurilor şi sălilor de sport şcolare.

- Asociaţia Moldova se Dezvoltă a intrat într-un con de umbră. Mai aveţi proiecte comune cu partenerii din celelalte oraşe?

- Asociaţia funcţionează. Nimeni n-ar fi crezut cât este de greu să faci o asociaţie care reuneşte, să spunem, mai multe autorităţi. În cele din urmă am reuşit să obţinem şi cod fiscal, am şi trimis scrisoarea către partenerii noştri din cele 7 localităţi şi ne vom întâlni spre sfârşitul acestei luni. Dorim un Masterplan pentru Moldova, pentru că avem nevoie de o viziune generală despre Moldova, avem deja şi sume alocate pentru asta. Apoi, dorim să deschidem şi un birou permanent al Asociaţiei la Bruxelles, să ne putem prezenta direct spre fondurile europene, nu doar prin Ministerul Dezvoltării.

A consemnat Dan M. BREZULEANU

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
ANUNT LICITATIE. SC TOPCAR SRL- in faliment, prin lichidator judiciar CII Burcoveanu Laura Mihaela, cu sediul in Iasi, str. A.Panu nr. 13-15, mezanin, telefon 0741232516, e-mail laura.burcoveanu@yahoo.ro, in dosarul 3299/99/2017, anunta scoaterea la vanzare prin licitatie publica cu strigare, la data de 29.07.2020, ora 10, la sediul lichidatorului judiciar din Iasi, strada Anastasie Panu nr. 13-15, mezanin, a bunului mobil AUTOTURISM MARCA BMW 740D BERLINA, culoare albastra, an fabricatie 2003, motorina, nr. locuri 5, capacitate cilindrica 3901 cmc, tapiterie scaune piele, stare buna de functionare. Bunul poate fi vazut in parcarea restaurantului La Castel. Valoarea pornire de licitatie - 22765 lei, fara TVA, reprezentand 100% din pretul de evaluare. Daca bunul nu va fi adjudecat, o a doua licitatie va avea loc la data de 30.07.2020 – ora 10.00, la acelasi sediu si la acelasi pret. Daca bunul nu va fi adjudecat, alte licitatii vor avea loc la 10.08.2020- ora 10.00 si la 11.08.2020 - ora 10.00, la 90% din pretul de evaluare, la valoarea de pornire de 20488,5 lei, iar ulterior la 31.08.2020- ora 10.00 si la 01.09.2020-ora 10.00, la 80% din pretul de evaluare, la valoarea de pornire de 18212 lei. Persoanele care pretind vreun drept real asupra bunului au obligatia, sub sanctiunea decaderii, sa faca dovada acestui fapt pana la data de 28.07.2020, ora 12, la sediul lichidatorului judiciar. Caietul de sarcini se poate procura de la sediul lichidatorului judiciar, in baza unei cereri prealabile formulate cu 24 de ore inainte, la pretul de 50 de lei. Garantia de participare este de 10% din valoarea de pornire. Informatii suplimentare la telefon 0741232516 sau la sediul lichidatorului judiciar.
Un mistreț jucăuș a lăsat un nudist fără laptop. Cursă care MERITĂ văzută
07/08/2020 18:20

Un mistret a furat geanta unui nudist din Berlin, lăsandu-l pe acesta fără laptop. Conform BBC, bărbatul dezbrăcat a alergat mistretul si cei doi pui ai săi intr-un loc in care multe alte persoane făcea ...

A început deja weekend-ul. TRAFIC intens pe drumul spre munte și spre litoral
07/08/2020 10:56

 Este vineri, iar traficul spre principalele destinatii turistice din Romania s-a aglomerat rapid. Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Romane informează că la această oră, valori ...

Cod GALBEN de CANICULĂ în 20 de județe și în București: vor fi până la 38 de grade Celsius și nopți tropicale
07/08/2020 10:51

 Administratia Natională de Meteorologie a emis vineri un cod galben de caniculă in 20 de judete si in Bucuresti, valabil vineri si sambătă. Vor fi 35-38 de grade Celsius si nopti tropicale. În j ...

Tânăr din Gropnita ”vizitat” de polițiști după un furt comis în toamna anului trecut
07/08/2020 10:32

 Politistii din cadrul Postului de Poliţie Gropniţa au identificat un bărbat, de 36 de ani, din comuna Gropniţa, bănuit de comiterea infracţiunii de furt calificat.    Din cercetările ef ...

O nouă terasă pentru pauza de masă, în ansamblul Palas!
07/08/2020 09:17

  Relaxarea si descoperirile culinare fac casă bună la Palas, mai ales că poti savura preparate delicioase pe noua terasă cu priveliste către Palatului Culturii si cadrul natural al parcului Palas. A ...

Ce mesaj îi transmisese Emi Pian ucigașului său, cu puțin timp înainte de tragedie:
07/08/2020 09:12

Ies la iveală noi detalii socante in cazul mortii fulgerătoare a celebrului interlop Emi Pian. Se pare că cel care l-a ucis după o incăierare care a avut loc in timpul unei partide de barbut ii era prieten ...

Femeile îl apără pe preotul BĂTĂUȘ. Violența în familie ”SE MAI ÎNTÂMPLĂ”
07/08/2020 09:03

 Un preot si-a tras sotia de păr si a impins-o, fortat, in masină, apoi a plecat in trombă. El, desi avea permisul suspendat, a plecat conducand in trombă. Enoriasele de la biserică, intr-un mod de-a ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!