Peste 200 de ieşeni au apelat la call-center-ul Dalkia
Dimensiune font:
În prima săptămână de la lansarea Centrului de Apel al Dalkia Termo Iaşi (0 800 800 123, gratuit şi disponibil 24 de ore din 24) peste 200 de ieşeni au folosit acest serviciu. „Majoritatea apelurilor au avut drept problematică modul cum sunt repartizate costurile cu agentul termic în interiorul asociaţiilor. Au existat şi câteva solicitări pentru intervenţii tehnice”, spune Ana Icătoiu, directorul de marketing al Dalkia Termo Iaşi.
Potrivit reprezentanţilor societăţii amintite, Centrul de Apel permite oricărui client să sune pentru a solicita informaţii, a face reclamaţii sau a solicita intervenţia echipelor Dalkia. În momentul realizării apelului, comunicarea codului de client operatorului ce preia telefonul constituie un mijloc de a accelera identificarea clientului apelant în baza de date, însă clienţii pot fi identificaţi şi pe baza adresei de domiciliu complete.
(T. Damaschin)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau