Primăriile din Bacău fac programări pentru paşapoarte şi buletine
Dimensiune font:
Edilii locali vor fi instruiţi să lucreze cu calculatorul
Începând din această lună, băcăuanii nu vor mai trebui să se deplaseze până în reşedinţa de judeţ pentru a se putea programa pentru paşapoarte şi cărţi de identitate. De acest lucru au aflat toţi primarii din Bacău care au participat la o instruire cu subprefectul Valentin Ivancea tocmai pentru stabilirea modalităților concrete pentru implementarea unor aplicații destinate eficientizării serviciilor oferite cetățenilor: „PatrimVen”, aplicație informatică a ANAF care asigură accesul electronic la patrimoniul și veniturile cetățenilor, „Spațiul privat virtual”, aplicație a ANAF ce permite comunicarea on-line a documentelor fiscale și „Dispecer 3, o aplicație de accesare a Registrului Național de Evidență a Vehiculelor Rutiere.
Subprefectul Valentin Ivancea a subliniat în ședință importanța implicării unităților administrativ-teritoriale în implementarea măsurilor legale și, de asemenea, a precizat că specialiștii de la AJFP, DJEP și STS, precum și de la serviciile publice comunitare din cadrul Instituției Prefectului-județul Bacău, vor veni în sprijinul primăriilor şi se vor deplasa la fața locului, în unitățile administrativ-teritoriale, pentru implementarea corespunzătoare a sistemului de conexiune securizată de date pentru furnizarea serviciilor publice amintite. Subprefectul Valentin Ivancea a precizat că specialiștii AJFP, DJEP și STS, precum și cei ai serviciilor din cadrul Prefecturii Bacău se vor deplasa în comune pentru a ajuta primăriile să implementeze sistemul de conexiune securizată de date pentru furnizarea a cestor servicii. Florin CRĂCIUN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau