Program special de Paște al societăţilor subordonate municipalităţii

ctp_iasi

Dimensiune font:

| 02-05-2021 10:00

Primăria nu va asigura program de lucru până pe 4 mai, însă va asigura permanența prin direcțiile, instituțiile și societățile comerciale subordonate

 

 

Perioada Sărbătorilor de Paști impune o serie de modificări în programul municipalităţii şi al societăţilor furnizoare de servicii publice. Astfel, conform reglementărilor legale, Primăria Municipiului Iaşi nu va asigura program de lucru între 30 aprilie - 4mai însă va asigura permanența prin direcțiile, instituțiile și societățile comerciale subordonate. Pentru sesizări la adresa Primăriei Municipiului Iași poate fi folosit numărul scurt 0232.984.

În acekaşi interval, Compania de Transport Public SA va asigura serviciul de transport în comun conform programului reglementat prin hotărârile Comitetului Local pentru Situații de Urgență. Orice aspect privind activitatea Companiei de Transport Public SA va putea fi sesizat la numerele de telefon 0.800.110.427 (call center gratuit în rețelele mobile și Telekom) sau 0232.267.575.

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor (DLEP) va fi deschisă în zilele de

30 aprilie, 1 şi 3 mai, în intervalul orar 8:30 – 12:00, doar pentru înregistrarea deceselor. Între 30 aprilie şi 3 mai 2021 instituţia este închisă.    

Pentru sesizarea oricărui incident care priveşte siguranţa cetăţeanului și ordinea publică, dispeceratul Poliţiei Locale Iaşi poate fi sesizat la numărul de telefon disponibil non-stop 0232.232.099.

Numere utile

Citadin SA va asigura programul de permanenţă, angajaţii societăţii răspunzând solicitărilor privind eventualele probleme la numerele de telefon 0232.236.000 și 0751.048.309.

În ceea ce priveşte Termo – Service SA, în perioada sărbătorilor plăţile online vor putea fi făcute fără niciun fel de restricţii pe www.tsiasi.ro. Dispeceratul non-stop al Termo – Service SA poate fi apelat la numărul de telefon 0232/935, 0740.515.151 și 0232.218. 253.

Salubris SA va avea program special de lucru în perioada 30 aprilie – 3 mai aprilie. Astfel, Secția I Precolectare, Colectare și Transport Deșeuri Urbane Solide va acționa cu aproximativ jumătate din lucrătorii aflați la stradă într-o zi normală. Secția II Măturat Căi Publice nu va munci duminică, 2 mai, în celelalte zile având program normal. Eventualele sesizări legate de curățenia orașului pot fi făcute apelând la numărul de telefon 0232.276.244.

Veolia Energie Iaşi SA va asigura program de permanenţă, numărul de contact al societăţii fiind 0.800.800.123 (call center gratuit), putând fi folosită și adresa de mail iasi@veolia.com.

În ceea ce privește Servicii Publice SA, eventualele probleme pot fi sesizate la numărul de telefon 0232.267.392.

Program special la ApaVital

În perioada 30 aprilie – 4 mai 2021 (inclusiv), pe perioada sărbătorilor pascale, lucrătorii ApaVital vor asigura servicii de permanență, desfășurând  o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent. În primul rând, au fost stabilite echipe de intervenție care să asigure permanența pentru rezolvarea eventualelor disfuncționalități apărute atât la rețelele de apă din întreaga arie de operare, cât și la cele de canalizare. De asemenea, activitatea de relații cu publicul va fi asigurată în această perioadă prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția utilizatorilor în fiecare dintre zilele menționate la numărul de telefon 0232.969.

Registratura ApaVital și casieriile ApaVital nu vor avea program de lucru, în vreme ce ghișeul de primire a documentațiilor - închis pentru relația directă cu publicul pe perioada stării de alertă - își desfășoară activitatea online, documentațiile putând fi transmise la adresa de e-mail avize@apavital.ro. 

Întrucât casieriile societății vor fi închise în perioada menționată, plata facturilor către ApaVital se va putea face prin plăți online, direct de pe portalul www.apavital.ro, dar și prin intermediul altor instrumente de plată,  oferite de instituțiile bancare sau a centrelor de plăți care au program de lucru în această perioadă, lista acestora fiind disponibilă la adresa  https://www.apavital.ro/alte-modalitati-de-plata.

Plățile se pot efectua și prin intermediul aplicațiilor informatice ApaVital Iași, PAGO și Un-doi Centru de plăți, disponibile în Google Play Store. 

Lucian STATE

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:09

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Investitorii germani dau năvală în Bucovina
24/04/2024 09:15

Regiunea Bucovina face demersuri active pentru a crea un mediu prielnic investitorilor, iar un atu important il constituie forta de muncă tanără, care a crescut constant in ultimii 10 ani, plasand judetul pe ...

Renașterea vine pe aripi de înger
24/04/2024 08:51

Nu a simtit lacrimile arzandu-i mana cand a impins usa salonului. Nici nu mai avea cum, făcea acest gest de multe luni, de cand cel mic, un pui de om, a ajuns la spital, intr-o noapte in care pană si stelele ...

Ancheta contrabandei cu freon ia amploare, la Botoșani
24/04/2024 08:43

* anchetatorii vor să afle dacă tanărul impuscat la Botosani in weekend, a intrat in tară cu cele 93 de butelii cu freon printr-un punct de frontieră din Suceava sau Botosani cu complicitatea angajatilor v ...

În judeţul Iaşi vor fi amenajate 16 staţii de reîncărcare a vehiculelor electrice
24/04/2024 08:00

* „Cu finantarea de 2,9 milioane de lei pe care am obtinut-o de la AFM vom instala 16 statii de reincărcare pentru vehicule electrice si astfel vom crea infrastructura necesară pentru a le oferi iesenil ...

Noul „Tramvai Iepurilă”, scos pe străzile Iaşului, de Paște
24/04/2024 07:52

* „Tramvaiul Iepurilă” va face legătura intre Targu Cucu şi Copou intre orele 11 si 14, urmand să oprească in fiecare staţie de pe traseu * după lansarea oficială din 27 aprilie, tramvaiul v ...

 Trei scriitoare din România și Ucraina, la Rezidențele Șotron 2024
24/04/2024 07:41

  * Programul „Rezidentele Sotron” a fost creat de către Muzeul National al Literaturii Romane Iasi si Asociatia ACVO in anul 2022, pentru a sustine creatia literară contemporană si in soli ...

Săptămâna Mondială a Imunizării, la Iași
24/04/2024 07:41

* „Vaccinurile reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente de sănătate publică, salvand milioane de vieti in fiecare an. Ele fac posibilă eradicarea bolilor si protejarea sănătătii si bu ...

  În judeţul Iaşi vor fi amenajate 16 staţii de reîncărcare a vehiculelor electrice
24/04/2024 07:39

Consiliul Judeţean Iaşi a depus in vederea finantării in cadrul Programului Administraţiei Fondului pentru Mediu, privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră in transporturi, prin promovarea infra ...

Târg educațional, în palatul Universitar
24/04/2024 07:10

41 de unităţi de invăţămant de stat şi particulare participă la Salonul Ofertelor Educaţionale 2024. Evenimentul, un reper al comunităţii educaţionale ieşene, are loc joi, in Sala Pasilor Pierduti, ...

Se scumpesc biletele de intrare la muzeele ieșene!
24/04/2024 01:48

Începand de luna viitoare, pretul unui bilet de intrare la Muzeul Municipal „Regina Maria” ar urma să fie de 15 lei, faţă de 8 lei, in prezent, in timp ce elevii, studentii şi persoanele c ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei