Program special de Paște al societăţilor subordonate municipalităţii

ctp_iasi

Dimensiune font:

| 02-05-2021 10:00

Primăria nu va asigura program de lucru până pe 4 mai, însă va asigura permanența prin direcțiile, instituțiile și societățile comerciale subordonate

 

 

Perioada Sărbătorilor de Paști impune o serie de modificări în programul municipalităţii şi al societăţilor furnizoare de servicii publice. Astfel, conform reglementărilor legale, Primăria Municipiului Iaşi nu va asigura program de lucru între 30 aprilie - 4mai însă va asigura permanența prin direcțiile, instituțiile și societățile comerciale subordonate. Pentru sesizări la adresa Primăriei Municipiului Iași poate fi folosit numărul scurt 0232.984.

În acekaşi interval, Compania de Transport Public SA va asigura serviciul de transport în comun conform programului reglementat prin hotărârile Comitetului Local pentru Situații de Urgență. Orice aspect privind activitatea Companiei de Transport Public SA va putea fi sesizat la numerele de telefon 0.800.110.427 (call center gratuit în rețelele mobile și Telekom) sau 0232.267.575.

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor (DLEP) va fi deschisă în zilele de

30 aprilie, 1 şi 3 mai, în intervalul orar 8:30 – 12:00, doar pentru înregistrarea deceselor. Între 30 aprilie şi 3 mai 2021 instituţia este închisă.    

Pentru sesizarea oricărui incident care priveşte siguranţa cetăţeanului și ordinea publică, dispeceratul Poliţiei Locale Iaşi poate fi sesizat la numărul de telefon disponibil non-stop 0232.232.099.

Numere utile

Citadin SA va asigura programul de permanenţă, angajaţii societăţii răspunzând solicitărilor privind eventualele probleme la numerele de telefon 0232.236.000 și 0751.048.309.

În ceea ce priveşte Termo – Service SA, în perioada sărbătorilor plăţile online vor putea fi făcute fără niciun fel de restricţii pe www.tsiasi.ro. Dispeceratul non-stop al Termo – Service SA poate fi apelat la numărul de telefon 0232/935, 0740.515.151 și 0232.218. 253.

Salubris SA va avea program special de lucru în perioada 30 aprilie – 3 mai aprilie. Astfel, Secția I Precolectare, Colectare și Transport Deșeuri Urbane Solide va acționa cu aproximativ jumătate din lucrătorii aflați la stradă într-o zi normală. Secția II Măturat Căi Publice nu va munci duminică, 2 mai, în celelalte zile având program normal. Eventualele sesizări legate de curățenia orașului pot fi făcute apelând la numărul de telefon 0232.276.244.

Veolia Energie Iaşi SA va asigura program de permanenţă, numărul de contact al societăţii fiind 0.800.800.123 (call center gratuit), putând fi folosită și adresa de mail iasi@veolia.com.

În ceea ce privește Servicii Publice SA, eventualele probleme pot fi sesizate la numărul de telefon 0232.267.392.

Program special la ApaVital

În perioada 30 aprilie – 4 mai 2021 (inclusiv), pe perioada sărbătorilor pascale, lucrătorii ApaVital vor asigura servicii de permanență, desfășurând  o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent. În primul rând, au fost stabilite echipe de intervenție care să asigure permanența pentru rezolvarea eventualelor disfuncționalități apărute atât la rețelele de apă din întreaga arie de operare, cât și la cele de canalizare. De asemenea, activitatea de relații cu publicul va fi asigurată în această perioadă prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția utilizatorilor în fiecare dintre zilele menționate la numărul de telefon 0232.969.

Registratura ApaVital și casieriile ApaVital nu vor avea program de lucru, în vreme ce ghișeul de primire a documentațiilor - închis pentru relația directă cu publicul pe perioada stării de alertă - își desfășoară activitatea online, documentațiile putând fi transmise la adresa de e-mail avize@apavital.ro. 

Întrucât casieriile societății vor fi închise în perioada menționată, plata facturilor către ApaVital se va putea face prin plăți online, direct de pe portalul www.apavital.ro, dar și prin intermediul altor instrumente de plată,  oferite de instituțiile bancare sau a centrelor de plăți care au program de lucru în această perioadă, lista acestora fiind disponibilă la adresa  https://www.apavital.ro/alte-modalitati-de-plata.

Plățile se pot efectua și prin intermediul aplicațiilor informatice ApaVital Iași, PAGO și Un-doi Centru de plăți, disponibile în Google Play Store. 

Lucian STATE

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:04

%ANUNTSPECIAL%
1.Informatii generale privind locatorul: Primaria Comunei Voinesti, cu sediul in satul Voinesti, str.Principala, nr.153, comuna Voinesti, judetul Iasi , telefon/fax: 0232/294755 2.Informatii generale privind obiectul inchirierii : inchiriere pe o perioada de 7 ani a unor suprafete de pasuni aflate in domeniul privat al UAT Comuna Voinesti, conform caietului de sarcini. Pretul de inchiriere stabilit conform HCL nr.74 /23.04.2021 este de 240 lei/ha/an. 2.1. Procedura aplicata : atribuire directa conform HCL nr.74 /23.04.2021 3. Informatii privind documentatia de inchiriere: 3.1.Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de inchiriere. Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iasi. 3.2. Denumirea si adresa Compartimentului din cadrul locatorului de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de inchiriere. Documentatia de inchiriere se poate obtine de la Compartimentul Registru agricol din cadrul Primariei Comunei Voinesti, persoana de contact: inspector Marcoci Irina – secretar comisie 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar. Documentatia de atribuire se poate obtine contra sumei de 100 lei de la sediul Primariei Comunei Voinesti, din sat Voinesti, str.Principala, nr.153, com.Voinesti, jud. Iaşi. Suma se achita la casieria institutiei. 4. Informatii privind cererile de inscriere 4.1. Data limita de depunere a cererilor de inscriere la sedinta publica de atribuire directa Dosarele de inscriere se depun la registratura Primariei Comunei Voinesti, pana la data de 26.05.2021 ora 1500. Documntele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere sunt mentionate in caietul de sarcini. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de atribuire directa Sedinta publica de atribuire directa va avea loc in data de 31.05.2021 ora 0900 la sediul Primariei Comunei Voinesti. 6. Denumirea instantei competente in solutionarea litigiilor Judecatoria Iasi, str.Anastasie Panu, nr.25
Colegiul Medicilor Iaşi se alătură apelului la raţiune „Medicii împotriva dezinformării”
15/05/2021 12:00

Colegiul Medicilor Iaşi se alătură apelului la raţiune „Medicii impotriva dezinformării”, lansat de medicii Cristian Apetrei, profesor de Boli Infecţioase şi Microbiologie la Universitatea di ...

Ziua Familiei: 9 din 10 copii şi-ar dori ca părinții să fie informați despre efectele violenței
15/05/2021 11:56

Un studiu realizat anul trecut de Fundaţia World Vision Romania arată că 1 din 2 părinti nu respectă dreptul la protectie al copiilor, iar aproape 70% dintre aceştia nu respectă dreptul la libera expri ...

Costel Alexe Consilierii judeţeni s-au reunit online pentru votarea a patru proiecte
15/05/2021 11:22

O şedinţă pe repede inainte a consilierilor judeţeni, presărată cu mai multe remarci ironice din partea preşedintelui Costel Alexe decat de obicei, a avut ca rezultat adoptarea a patru proiecte de hotăr ...

(FOTO)Teste cu PRIMUL tramvai Pesa destinat municipiului Iasi
15/05/2021 11:12

 Au inceput testele primului tramvai Pesa Swing 122NaJ-001 (T837BNA001) destinat municipiului Iasi. Testele au fost efectuate inlocalitatea Bydgoszcz in noaptea de 13-14 mai 2021, intre orele 23-4. ...

Mihai Chirica Sala Polivalentă „Regia Maria” din Iași, în atenția autorităților centrale
15/05/2021 11:07

 Primăria Municipiului Iasi a mai făcut un pas pentru realizarea proiectului Sălii Polivalente „Regina Maria”. Prin adresa nr. 18.486 / 25 aprilie 2021 Compania Natională de Investitii a co ...

Organizatorul festivalului Afterhills şi-a cerut insolvenţa!
15/05/2021 11:02

 BIBERLAND VICTORY, compania care organizează festivalul Afterhills, a solicitat in baza Legii 85/2014, cererea de intrare in insolvenţă. Ca urmare a acestui demers a fost constituit Dosarul nr.2490/99/ ...

Drumul județean către Republica Moldova va fi modernizat!
15/05/2021 10:58

Consiliul Judetean Iasi a aprobat, in cadrul sedintei extraordinare de astăzi, cheltuielile necesare modernizării DJ 249A pe sectorul cuprins intre localitătile Manzătesti si Ungheni, pe o lungime de circa ...

Vaccinarea cu autocarul pus la dispoziție de compania Antibiotice Iași
15/05/2021 10:56

Începand de duminică compania Antibiotice va realiza campanii mobile de vaccinare in localităti din judetul Iasi. Caravana se va realiza cu autocarul companiei, iar personalul va fi asigurat de compani ...

Studenţii Universităţii de Medicină şi Farmacie vor intra în examene doar dacă s-au vaccinat
15/05/2021 10:15

Studenţii Universităţii de Medicină şi Farmacie (UMF) "Gr. T. Popa" din Iaşi vor avea acces in sala de examen doar dacă vor prezenta un document din care să reiasă că s-au imunizat sau că a ...

 UAIC va îmbutelia „Apa lui Cuza”
15/05/2021 10:15

 * Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi a incheiat, cu un producător industrial, un contract de punere in functiune a unei linii de imbuteliere de apă minerală carbogazoasă si ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei