Răspunsuri în timp record de la Primărie, pe Facebook
Dimensiune font:
După mai multe demersuri de acest gen, Primăria demarează „o campanie de informare corectă a ieşenilor”, folosind în special mediul online şi reţeaua de socializare Facebook. Astfel, ieşenii, şi nu numai, pot adresa întrebări, sesizări sau ridica diverse probleme din viaţa oraşului, prin intermediul profilului de Facebook al Primăriei Municipiului Iaşi sau al formularului de contact de pe site-ul www.prioritatepentruiasi.ro. Departamentul de Comunicare al Primăriei va prelua problemele sesizate, urmând să obţină în cel mai scurt timp răspunsurile adecvate de la departamentele de resort. Deja, zeci de ieşeni au contactat municipalitatea folosind cele două instrumente electronice, fiecare dintre ei primind „în timp record”, conform executivului Primăriei, răspunsul solicitat. „Ca autoritate publică, ne confruntăm deseori cu situaţia în care suntem acuzaţi pe nedrept sau dintr-o insuficientă cunoaştere a atribuţiilor Primăriei. De aceea, considerăm că venim în sprijinul contribuabilului ieşean printr-un dialog civilizat, onest şi prompt, inclusiv în mediul virtual, în care tot mai mulţi dintre noi suntem prezenţi”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica. (Nelu Păunescu)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau