Șoseaua de centură a Bârladului, tot mai aproape de realitate
Dimensiune font:
Astăzi expiră termenul pentru proiectarea variantei de ocolire a municipiului Bârlad. Potrivit calendarului anunţat, la finalul acestui proces ar trebui să înceapă execuţia lucrării, estimată la 22 luni. „Importanţa respectării termenelor este vitală pentru acest proiect. Am primit asigurări că termenele se vor respecta, ceea ce ne face să credem că sunt şanse reale ca în foarte scurt timp să înceapă lucrările”, a spus primarul primarul Dumitru Boros. Investiţia, în valoare de 32.050.652,68 lei, fără TVA, va fi realizată de Asocierea SC Tehnic Asist SRL - SC Tass Infra Logistic SRL Botoşani.
20 de ani de negocieri
Primele discuţii privind acest obiectiv au început în urmă cu 20 de ani şi s-au derulat cu mari probleme. După ani de tărăgănări, pănă la urmă lucrările vor începe. Pentru varianta ocolitoare au fost depuse cinci oferte din partea a 13 constructori români, italieni şi spanioli, care s-au grupat în patru asocieri. Este vorba despre Tirrena Scavi Spa, asocierea Arcada Company SA-Lemacons SRL-Citadina 98 SA-Vega 93 SRL-Trameco SA, asocierea Copisa Constructora Pirenaica SA-Copisa Construcţii SRL, asocierea Spedition UMB SRL-Tehnostrade SRL-Consitrans SRL şi asocierea Tehnic Asist SRL-Tass Infra Logistic SRL.
Șoseaua de centură este formată dintr-un segment distinct și anume Varianta de Est, ce se desfășoară între DN 24, la intrarea în Bârlad în zona numită Ţărăncuța, și DN 24, la ieșirea din Bârlad spre Vaslui, prin localitatea Simila, comuna Zorleni. Va avea o lungime totală de 11,281 kilometri, o lățime de 10 metri, patru poduri, trei pasaje, două intersecții la nivel și două parcări. Prin execuția acestui contract se va realiza decongestionarea traficului de pe raza Bârladului, prin redirecționarea traficului greu în afara orașului.
Teofil BANU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau