Succes pentru un produs premium
Dimensiune font:
Rebrandingul gamei de votcă „Ştefan cel Mare”, produsul premium al producătorului botoşănean Prodalcom, a adus şi succesul. Omul de afaceri Cornel Şfaiţer, patronul Prodalcom şi preşedinte al FC Botoşani, a declarat că piaţa naţională a primit excelent produsul rebranduit. „Vodca «Ştefan cel Mare» a fost foarte bine primită la nivel naţional în noua sticlă. Este o vodcă premium foarte apreciată. Avem o strategie să o promovăm şi să o impunem în HoReCa la nivel naţional, prin cluburi, cu forţa de vânzări pe care o avem”, a declarat Cornel Şfaiţer.
Noua sticlă de vodcă produsă la Botoşani a fost lansată pe piaţă la sfârşitul anului trecut.
Alina CALINIUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau