Sute de posturi libere în administraţia ieşeană
Dimensiune font:
Pentru completarea organigramei de 837 de salariaţi, excluzând societăţile din subordinea municipalităţii, la Palatul Roznovanu ar mai fi nevoie de 160 de angajaţi
Indiferent de ce ar susţine unii, atât la Consiliul Judeţean, cât şi la Primăria Iaşi, există deficit de personal. Este unul dintre motivele pentru care cele două instituţii scot lunar la concurs diferite posturi, care, evident, necesitată un grad înalt de calificare. „Avem posturi pe care le-am scos la concurs, în conformitate cu organigrama avizată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici. Sunt în jur de 30 de locuri vacante, dintre care 10-15 apar datorită migraţiei de personal. Deocamdată ne descurcăm şi aşa, întrucât angajaţii preiau lucrările colegilor care au plecat. Singurul departament care face excepţie de la regulă este cel de Proiecte, unde este un volum mai mare de muncă”, spune Maricel Popa, preşedintele CJ Iaşi.
În schimb, Primăria Iaşi caută personal cu specializare tehnică. „După cum ştiţi, de ceva timp încercăm să extindem departamentele care să se ocupe cu noile tehnologii, de genul celui care se ocupă de conceptul Iaşi – Smart City. Sunt proiecte foarte importante pentru oraş. De altfel, există simetrii între oraşele din Uniunea Europeană din acest punct de vedere şi a venit vremea să facem acest lucru şi la Iaşi. Aşteptăm în special tinerii care se specializează în acest domeniu”, spun reprezentanţii Primăriei.
Pentru completarea organigramei de 837 de salariaţi, excluzând societăţile din subordinea municipalităţii, la Palatul Roznovanu ar mai fi nevoie de 160 de angajaţi. La fiecare concurs s-a prezentat un număr mai mare de candidaţi decât locurile ofertate, la Finanţele Publice, de exemplu, fiind organizate concursuri unde s-au prezentat 4-5 candidaţi pe un loc. Lucian STATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau