default

Dimensiune font:

BREAKING NEWS Ministrul Justiției propune revocarea procurorului general, Augustin Lazăr: DOCUMENTUL poate fi consultat AICI

| 25-10-2018 07:22

 Ministrul Justiției, ​​Tudorel Toader, a propus revocarea din funcție a procurorului general, Augustin Lazăr. Toader a prezentat, în sinteză, raportul de evaluare de 63 de pagini, în care a identificat 20 de motive pentru care, în opinia sa, Lazăr nu mai poate continua în funcția de procuror general. 

DOCUMENTUL poate fi consultat AICI

"În temeiul prevederilor articolului 54, alineatul 4, coroborat cu articolul 51, alineatul 2, litera b din Legea 303/2004, cu modificările, completările ulterioare privind statutul judecătorilor şi procurorilor declanşez procedura de revocare din funcţie a procurorului general al României, domnul Augustin Lazăr", a anunţat Toader, la Ministerul Justiţiei.

El a adăugat că raportul de evaluare, însoţit de propunerea de revocare a procurorului general, va fi transmis miercuri seara către Secţia pentru procurori a CSM în vederea studierii, analizării şi elaborării avizului consultativ, precum şi preşedintelui României pentru a decide potrivit competenţelor legale ce îi revin.

 

 
 

Ministrul Justiţiei a afirmat că faptele enumerate în raport sunt "de netolerat" într-un stat de drept, iar activitatea managerială a lui Lazăr contravine obligaţiilor constituţionale şi legale.

"Considerăm că actele şi faptele enumerate în prezentul raport, de netolerat într-un stat de drept, demonstrează că activitatea managerială a domnului Augustin Lazăr contravine obligaţiilor constituţionale şi legale. În aceste condiţii, nu se mai poate susţine ocuparea în continuare şi exercitarea de către domnia sa a funcţiei de conducere din cadrul Ministerului Public. Toate elementele prezentate susţin gravitatea comportamentelor, mesajelor publice ale procurorului general, care, prin managementul realizat, a deturnat activitatea Ministerului Public de la rolul său constituţional", a susţinut Tudorel Toader.

Cele mai importante declarații ale ministrului Justiției:

- Voi prezenta într-o scurtă declarație de presă raportul privind activitatatea managerială a procurorului general. Raportul e structurat pe 5 capitole. Prima parte se referă la baza juridică, a doua la premisele acestui raport, a treia la evaluarea în sine, a patra concluzii, a cincea propuneri. Raportul are 63 de pagini. 

 


- Temeiul legal se raportează la art. 132 din Constituție. 

- Față de cadrul legal, analiza subsumată evaluării se referă la organizarea eficientă a activității, comportamentul, comunicarea, asumarea responsabilităților, aptitudinele manageriale. 

- Fac referire la rolul constituțional pe care îl are Ministerul Public: în activitatea judiciară reprezintă interesele generale ale societății, apără ordinea de drept și drepturile și libertățile cetățenilor. 

- Vă citez un paragraf dintr-un discurs al procurorului general: Noi, instituția de azi, vom fi esența Minsiterului Public de mâine, care va avea același rol, misiune. 

- Partea a doua se referă la etapele instituționale, premergăptoare evaluării. 

- Vă aduceți aminte că, în 2017, am făcut o prezentare pe 20 de puncte, dar spuneam că nu e oportună luarea unei măsuri. Spuneam că se impune instituirea unei atente monitorizări. Spuenam că rezultatele negative pe linia acestei raportări pot repune în discuție pe viitor oportunitatea revocării conducătorilor instituțiilor vizate. revenind în 2018, declanșarea și finalizarea procedurii de revocare a procurorului șef al DNA. 

- Declanșarea procedurii de evaluare a procurorului general. În august anunțam public intenția. Era un moment în care 16 martie mă aflam în biroul de rector, dădeam un interviu, și spuneam că luni voi cere procedura de desecretizare a unui protocol din 2009. Luni dimineață i-am transmis în scris, am primit a doua zi disponibilitatea procedurii de desecretizare. 

- Vreau să subliniez că din 2017 până în august 2018, am înregistrat evoluții pe care le-am considerat de natură de a declanșa procedura de evaluare. 

- Evaluarea propriuzi-să: nu din motive de simetrie, evaluarea cuprinde 20 de puncte câte au fost și la procurorul șef al DNA. Puteau să fie și mai multe. 

- Primul lucru pe care aș vrea să-l subliniez, faptul că procurorul general a susținut vehement lipsa unui temei legal pentru evaluarea procurorului șef de la DNA. A avansat ideea unui conflict între procurori și ministru pentru a încerca să împiedice evaluarea procurorului șef al DNA. procurorul General nu a dispus nicio măsură de verificare a celor apărute în spațiul public.

- Procurorul general contesta temeiul legal pentru evaluarea procurorului șef al DNA.

- Întrebarea era de ce se împotrivea evaluării? Cred că voia să preîntâmpine o eventuală evaluare a domniei sale. Procedând la evaluarea sa ne punem cel puțin două semne de întrebare. Primul se referă chiar la legalitatea numirii sale în această înaltă demnitate. 17 februarie 2016, MJ declansa procedura de selectare a candidatului. Criteriile și condițiile prevedeau printre altele și calificativul foarte bine la ultima evaluare. 15 martie 2016 se înregistrează candidatura, 21 aprilie, sectia de procurori de la CSM avuzează favorabil. 

- Lipsea o piesă din dosar, calificativul de la ultima evaluare. 

- Am transmis pe 19 septembrie 2018 la CSM solicitarea de a ne pune la dispoziție rapoartele de evaluare. Ni se răspunde: prezentul raport de evaluare a fost întocmit astăzi 21 aprilie 2016. La acea dată președintele a semnat numirea deși nu exista în dosar documentul. Ministrul Justiției de la aceadată a făcut propunerea de numire cu nerespectarea criteriilor legale. La data respectivă, președintele nu a verificat regularitatea procedurii.

- Din documentele pe care le avem nu putem trage concluzia cu certitudine de ce ministrul Justiției a transmis propunerea fără ca dosarul să fie complet, președintele a semnat fără verificarea legalității, nu credem că are vreo legătură numirea fără toate documentele cu un document în care apare o soluție de clasare referitaore la președintele României în funcție. 

- Evaluarea 2014-2016: cel evaluat a luat cunosștință de evaluare pe data de 20 septembrie 2018, înainte ca răspunsul în scris să fie remis de CSM Minsiterului Justiției. 

- Al treilea punct pe care l-am reținut: faptele reținute în sarcina procurorului sef DNA sunt în aceeași măsură imputabile procurorului general. 

- Nu numai că procurorul general nu a luat nicio măsură, dar prin declarații publice a aprobat activitatea DNA. Este evident necesar să verifici cele apărute în spațiul public sunt adevărate.

- În al patrulea rând: ignorarea situațiilor de criză. 

- S-a vorbit, se vorbește faptul că multe cauze sunt soluționate după împlinirea termenului de prescripție. Aceste fapte sunt extrem de grave.

- Aș mai da un exemplu: trei conflicte juridice de natură constituționale generate de procurorul general. 

- Al 5-lea punct: Inspecția Judiciară a întocmit un raport privind activitatea managerială la DNA. A ajuns la secția de procurori la CSM se referea la deficiențe de ordin managerial. Ce face secția de procurori: îl aprobă după ce extrage pasaje din raportul Inspecției Judiciare. 

- Ce ne spune procurorul general: să avem încredere în secția de procurori că va da o soluție temeinică

- Al șaselea punct: am reținut discursuri publice cu caracter politic, acuzații fără precedent la adresa autorităților statului, ale puterii legislative, executive. 

- Al 7-lea rând: practicarea și încurajarea unor compotamente . Sintaga cu plăcere folosită când spunea niște inculpați de rang înalt. 

- Există legislații penale din Europa care sancționează inclusiv penal fapta de a-i spune cuiva că a fost condamnat cândva. 

- Dacă cineva spunea niște penali, procurorul niște inculpați de rang înalt. 

- Al 8-ea randAbdicarea de la garanții constituționale: prezumția de nevinovăție

- În al 9-lea rând: Contestarea deciziilor CCR, în sensul nerespectării. 

- În al 10-le rând: neîndeplinirea obiectivelor asumate prin proiectul de management. Scrie că va lua măsurile pentru reducerea delegărilor, în realitate, dacă ne uităm pe statistică, constatăm contrariul. În mandatul său a crescut numărul delegărilor. 

- În al 11 rând: neîndeplinirea obiectivelor asumate prin proiectul de management, scăderea operativității în activitatea Ministerului Public. 

- În al 12-lea rând: neîndeplinirea obligațiilor legale în îndeplinirea politicii penale. 

-  În al 13-lea rând: contestarea legilor justiției, ulterior controlului de constituționalitate. 

- În al 14-lea rând: critica hotărârilor judecătorești și a judecătorilor. 

- 15: o dublă măsură, tergiversarea procedurilor. Eu am propus ca ministru, procurorii șefi DNA și DIICOT. Când să o audiem pe dna Florea, procurorul general a făcut o sesizare cu o zi înainte și a zis că trebuie să vedem profilul etic al candidatei care are o sesizare

- În al 16-lea rând: 10 august 2018, protestul din Piața Victoriei cu acele evenimente și se deschide un dosar. Dosarul e la Tribunal, după care urcă la Parcehetul General. exista un ordin care spunea că dacă ei un dosar nu poți să iei și un procuror. Doi-trei procurori au fost mutați contrar ordinului care îi interzicea. La câteva zile ulterioare delegării, procurorul își anulează propriul ordin. Probabil a fost din nebăgare de seamă.

- 18: ajungem la protocoale. Protocolul din 2016 abrogă protocolul din 2009. Încălcarea legii prin semnarea unor protocoale, crearea unor premise pentru o justiție paralelă.

- Punctul 19 se referă la faptul de ascundere a adevărului privind respectivele protocoale. 

- 20: Am trecut tot legat de protocoale, inadvertența în discursul public. A fost un gest de sfidare, după părerea mea. 

- Concluzia generală este aceea a necesității de revenire la normalitate: cunoasterea si respectarea competențelor constituționale, legale și o interpretare și aplicare a legii în baza principiului loialității constituționale. 

- Loaialitatea e definită, dezvoltată foarte frumos printr-o bogată jurisprudență a CCR. Mai există o concluzie aceea de a rămâne în limitele competenție, loailității și a bunei cuviințe. Prin urmare, considerăm că actele și faptele enumerate, de netolerat, demonstrează că activitatea contravine obligațiilor constitușionale. Nu se mai poate sustine exercitarea fucnției de conducere din cadrul Minsiterului Public. Prin managementul realizat a deturnat activitatea Ministerului Public. 
 
- Pentru aceste acte și fapte, declanșez procedura de revocare. 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE Consorţiul format din practicienii în insolvenţă Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. şi MGA Insolvency S.P.R.L., anunţă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006 şi ale hotărârilor adunării creditorilor din data de 09.01.2019, scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare la data de 14.03.2019, ora 13.00 la sediul debitoarei SC TERMICA SA din Mun. Suceava, str. Energeticianului, nr. 1, jud. Suceava, a următoarelor active: Nr. activ – Denumirea activelor – Valoare de pornire la licitatie (lei fara T.V.A.) Activ 1 - ACTIVE AFERENTE CT HIDROCARBURI – 26.696.616,88 lei Teren intravilan, curţi constructii, în suprafaţă de 9.610,00 mp (din această suprafață cca. 1.500 mp sunt ocupați de active aferente SACET), construit, situat în str. Calea Unirii, FN, jud. Suceava, format din mai multe parcele: CF 36274, nr. cad. 2878(5.528 mp); CF 36292, nr. cad. 2879(691 mp) şi C1(nr. cad. 2879) - clădire cazan CAF1 şi CAF2, nr. inventar 100007; CF nr. 36293, nr. cad. 2880(351 mp) şi C1(nr. cad. 2880) - clădire cazan CAF3, nr. inventar 100008; CF nr. 36195, nr. cad. 2881(298 mp) şi C1(nr. cad. 2881) - clădire cazan CAF4, nr. inventar 100009; CF nr. 36275, nr. cad. 2882(589 mp) şi C1(nr. cad. 2882-C1) reprezentată prin clădire cazan CAF5, nr. inventar 100010; CF nr. 36278, nr. cad. 2883(690 mp) şi C1(nr. cad. 2883) - clădire cazan nr. 6 105 T/H nr. inventar 100005; CF nr. 36279, nr. cad. 2884(383 mp) şi C1(nr. cad. 2884-C1) - clădire cazan nr. 7 105 T/H nr. inventar 100006; CF nr. 36273, nr. cad. 2885(1.080 mp) şi C1(nr. cad. 2885) - clădire gospodăria de termoficare TRO. 3 nr. inventar 100084 şi extindere nr. inventar 100085, drumuri CAF nr. inv. 200008. Cazane, echipamente și instalații electrice/termomecanice, instalații electrice, automatizare, comandă, protecție și instalații pompare, conform descrierii din Anexa 1. Activ 2 - ACTIVE GOSPODĂRIA DE COMBUSTIBIL SOLID – 2.650.404,40 lei Echipamente dezghețare și cântărire cărbune, echipament automatizare cântar vagoane, etc., bandă transportoare, separatoare de metale, grătare cu bare rotative, concasoare cu ciocane articulate, electromotoare conform descrierii din Anexa 2. Activ 3 - ACTIVE GOSPODĂRIA DE PĂCURĂ CT HIDROCARBURI – 2.799.081,56 lei Teren intravilan, curţi construcţii şi căi ferate, în suprafaţă totală de 10.508,00 mp, construit, situat în str. Energeticianului, nr. 1, jud. Suceava, format din mai multe parcele: CF nr. 36280, nr. cad. 2867(2.902 mp); CF nr. 36281, nr. cad. 2868(1.008 mp căi ferate) şi construcţia industrială căi ferate gospodărie păcură nr. inventar 200016; CF nr. 36282, nr. cad. 2869(558 mp) şi rampă descărcare păcură nr. inventar 200017; CF nr. 36283, nr. cad. 2870(957 mp căi ferate) şi construcţia industrială căi ferate gospodărie păcură nr. inventar 200016; CF nr. 36284, nr. cad. 2871(308 mp căi ferate) şi C1(nr. cad. 2871) - clădire gospodărie păcură nr. inventar 100011; CF nr. 36285, nr. cad. 2872(4.012 mp); CF nr. 36286, nr. cad. 2873(338 mp) şi C1(nr. cad. 2873) - rezervor păcură 5000 mc, nr. inventar 200072; CF nr. 36287, nr. cad. 2874(344 mp) şi C1(nr. cad. 2874) - rezervor păcură cu conducte, nr. inventar 400078; CF nr. 36290, nr. cad. 2875(48 mp) şi C1(nr. cad. 2875) - componentă a rezervorului de păcură 5000 mc, nr. inventar 200072; CF nr. 36291, nr. cad. 2876(33 mp) şi C1(nr. cad. 2875) -componentă a rezervorului de păcură 5000 mc, nr. inventar 200072. Electropompe, filtre, transformator, preîncălzitoare de păcură, alte bunuri anexe pentru CT Hidrocarburi, conform descrierii din Anexa 3. Activ 4 - ACTIVE GOSPODĂRIA DE PĂCURĂ CET CĂRBUNE, conform descrierii din ANEXA 4 Activ 4.1 – Rezervor depozitare păcură stoc nr. 1 (rezervoare, filtre, pompe, electropompe, etc) – 455.838,88 Activ 4.2 – Rezervor depozitare păcură nr. 2 (rezervoare, filtre, motoare, pompe, etc) – 682.491,42 Activ 4.3 – Rezervoare 500 mc dep. păcură (rezervoare, pompe, filtre, motoare, etc.), inv. 400952 – 733.329,52 Activ 4.4 – Rezervoare 500 mc dep. păcură (rezervoare, pompe, filtre, motoare, etc.), inv. 400953 – 748.469,82 Activ 5 - CAZANE DE ABUR 30 T/H ȘI ECHIPAMENTE – 3.325.151,86 lei Cazane, pompe, expandoare, răcitoare, stații, etc., conform descrierii din Anexa 5. Activ 6 - ACTIVE EVACUARE ZGURĂ ȘI CENUȘĂ – 8.041.242,51 lei Estacadă de zgură și cenușă, motoare, pompe, electropompe, conform descrierii din Anexa 6. Activ 7 - ACTIVE GRUP 1 CAZAN TURBINĂ, conform descrierii din ANEXA 7 Activ 7.1. – CAZAN ABUR 420T/H, nr. inv. 300061 – 28.377.090,00 Activ 7.2. – TURBINA DE ABUR DSL 50-1 Tip DSL-50-1, inv. 300062 – 8.102.500,00 Activ 7.3. – GENERATOR TH 60 -2, S = 75 MVA; P = 60 MW; n = 3000 rpm; inv. 300146 – 5.344.150,00 Activ 7.4. – POMPA ALIMENTARE D= 500 t/h, T = 200 grade Celsius, P=200 bar, inv. 400217, 400218- 2 buc. – 290.514,00 Activ 7.5. – Boilere termoficare – 567.280,00 Activ 7.6. – Degazoare apă alimentare – 107.850,12 Activ 7.7. – Expandoare, rezervoare – 119.785,93 Activ 7.8. – Schimbătoare de căldură – 649.629,12 Activ 7.9. – Stații reducere presiune abur – 78.057,00 Activ 7.10. – Electromotoare Un=0,4 Kv – 100.406,60 Activ 7.11. – Electromotoare Un=6 Kv – 1.106.192,50 Activ 7.12. – Pompe diverse – 630.480,66 Activ 7.13. – GRUP DIESEL P = 375 CP, n = 1500 rpm; Generator 300kVA, inv. 301277 – 16.992,50 Activ 7.14. – Motopompe, 2 buc., inv. 400313, 400254 – 13.944,00 Activ 7.15. – CONCASOR PT. ZGURĂ, inv. 300487, 2 buc. – 441.328,89 Activ 7.16. – Buncări cărbune – 1.021.697,60 Activ 7.17. – Moară cărbune, 3 buc., inv. 401188, 401189, 401190 – 2.654.988,00 Activ 7.18. – SISTEM CAPTARE SI TRANSP. CENUSA CAZAN, inv. 301487 – 612.045,00 Activ 7.19. – Instalații automatizare, măsură , comandă – 79.556,48 Activ 8 - CĂI FERATE – 6.347.856,54 lei Căi ferate interioare, căi ferate exterioare, căi ferate gospodăria de păcură conform descrierii din Anexa 8. Activ 9 - Active “Stația de tratare chimică a apei” (T), conform descrierii din Anexa 9. Activ 9.1. – Instalații și echipamente pentru tratarea chimică a apei – 2.097.196,01 Activ 9.2. – Motoare electrice asincrone trifazate – 135.947,48 Activ 9.3. – Pompe pentru apă rece – 216.078,56 Activ 9.4. – Rezervoare pentru stocare apă rece – 916.510,25 Activ 9.5. – Pompe pentru ape uzate – 17.137,12 Activ 9.6. – Rezervoare și cisterne pentru ape uzate – 341.175,51 Activ 9.7. – Pompe pentru acizi, baze, soluții alcaline – 48.533,47 Activ 9.8. – Ejectori pentru reactivi chimici – 12.678,08 Activ 9.9. – Rezervoare, cisterne și vase pentru acizi, baze, soluții alcaline – 350.545,30 Activ 9.10. – Pompe și rezervoare pentru ulei – – 195.880,39 Activ 9.11. – Aparate de măsură și echipamente – 178.075,15 Activ 9.12. – Instalații pentru hidrogen – 107.175,38 Activ 10 - ACTIVE INSTALAȚII DE RIDICAT, conform descrierii din Anexa 10 Activ 10.1. – Instalații de ridicat acționate electric – 1.307.260,88 Activ 10.2. – Ascensor persoane şi piese de schimb pentru instalații de ridicat – 13.535,21 Activ 11 - ACTIVE PENTRU PRODUCERE, STOCARE, DISTRIBUȚIE AER COMPRIMAT TEHNOLOGIC, conform descrierii din Anexa 11 Activ 11.1. – Electrocompresoare şi pisese de schimb, motoare de antrenare – 275.660,24 Activ 11.2. – Instalații și rezervoare pentru aer comprimat – 191.850,78 Activ 12 - MAȘINI, UNELTE, ECHIPAMENTE, SCULE ȘI DISPOZITIVE, conform descrierii din Anexa 12 Activ 12.1. – Strunguri pentru metale – – 49.553,86 Activ 12.2. – Mașini de frezat/rabotat pentru metale – 33.019,70 Activ 12.3. – Mașini de găurit fixe – 20.153,63 Activ 12.4. – Maşini de debitat, polizat şi şanfrenat metale – 19.674,35 Activ 12.5. – Mașini/dispozitive pentru recondiționat vane și ventile – 23.620,87 Activ 12.6. – Mașini de bobinat – 12.317,20 Activ 12.7. – Scule și dispozitive mobile – 10.422,75 Activ 12.8. – Scule și dispozitive mobile pentru ridicat și lucru la înălțime – 26.036,34 Activ 12.9. – Scule și dispozitive mobile pentru mentenanță – – 103.802,14 Activ 12.10. – Instalații/echipamente cântărit vagoane – 44.324,00 Activ 12.11. – Aparate și echipamente pentru laboratoare de analize chimice – 40.728,10 Activ 12.12. – Echipamente de sudură tăiere – 15.789,90 Activ 12.13. – Tuburi sub presiune pentru gaz – 34.825,00 Activ 12.14. – Echipamente pentru presiuni și debite fluide – 28.312,90 Activ 12.15. – Echipamente pentru comunicații – 12.775,00 Activ 12.16. – Convertizoare de frecvență – 153.019,83 Activ 13 - ACTIVE BIROTICĂ conform descrierii din Anexa 13 – 12.499,26 Activ 14 - ARMĂTURI, ELEMENTE DE LEGĂTURĂ ȘI ETANȘARE, conform descrierii din Anexa 14. Activ 14.1. – Robineți cu sertar – 70.176,20 Activ 14.2. – Robineți cu clapă flutur și robineți de reținere cu clapă, bilă și ventil – 15.812,96 Activ 14.3. – Robineți de închidere cu ventil – 23.766,25 Activ 14.4. – Robineți înaltă presiune și temperatură – 32.758,77 Activ 14.5. – Robineți cauciucați și garnituri, filtre, supape armături – 12.757,93 Activ 14.6. – Flanșe, garnituri și plăci etanșare pentru apă și abur – 18.823,60 Activ 14.7. – Piesse de schimb pentru armături (membrane, etanșări, șnururi) – 13.428,58 Activ 14.8. – Acționări pentru armături – 17.133,82 Activ 15 - Materiale pentru cazane de abur 420 T/H și cazane de apă fierbinte, conform descrierii din Anexa 15 Activ 15.1. – Piese pentru preâncălzitor de aer rotativ, – 15.710,10 Activ 15.2. – Piese pentru clape /circuite aer/gaze – 14.779,11 Activ 15.3. – Piese pentru electrofiltre – 23.020.41 Activ 15.4. – Piese pentru arzători păcură și gaz – 13.672,32 Activ 15.5. – Piese pentru sistem vaporizator – 92.326,60 Activ 15.6. – Elemente pentru suprafețe de schimb de căldură – 1.064.300,91 Activ 15.7. – Piese pentru susținere, înzidire, etanșare și termocuple – 13.212,07 Activ 15.8. – Piese pentru ventilatoare de aer/gaze – 36.090,68 Activ 15.9. – Piese pentru mori cu bile BMH și arzători praf cărbune – 64.320,93 Activ 15.10. – Piese pentru armătură fină/armături cazan – 18.783,04 Activ 15.11. – Piese pentru cazane de apă fierbinte – 41.534,50 Activ 16 - Reductoare și piese de schimb pentru reductoare, conform descrierii din Anexa 16. Activ 16.1. – Arbori pentru reductoare – 30.895,30 Activ 16.2. – Axuri pentru reductoare – 14.967,73 Activ 16.3 – Pinioane pentru reductoare – 30.365,36 Activ 16.4 – Roți dințate pentru reductoare – 112.232,35 Activ 16.5 – Reductoare – 329.099,62 Activ 16.6 – Lanțuri și roți pentru lanț – 23.188,16 Activ 16.7 – Motoreductoare, inele de siguranță pentru arbore și alezaj, curele trapezoidale – 15.216,10 Activ 16.8 – Accesorii pentru reductoare – 18.271,18 Activ 17 - Alte bunuri mobile, conform descrierii din Anexa 17 – 20.706,11 Activ 18 - Motoare și transformatoare electrice, conform descrierii din Anexa 18. Activ 18.1. – Motoare asincrone trifazate cu rotorul bobinat și în scurtcircuit – 45.705,84 Activ 18.2. – Generatoare de curent – 22.654,80 Activ 18.3. – Ventilatoare – 21.085,12 Activ 18.4. – Transformatoare electrice – 64.246,00 Activ 19 - Materiale uzate, recuperabile conform descrierii din Anexa 19. Activ 19.1. – Rezervoare metalice – 73.368,48 Activ 19.2. – Alte materiale – 22.682,33 Activ 20 - Stocuri rulmenți, bucșe pentru rulmenți, semeringuri și etanșări mecanice, conform descrierii din Anexa 20. Activ 20.1. – Rulmenți radiali cu bile pe un rând – 23.189,67 Activ 20.2. – Rulmenți radiali, axiali, radiali axilari și auto – 21.966,60 Activ 20.3. – Rulmenți radiali cu role cilindrice – 27.553,40 Activ 20.4. – Rulmenți radiali axiali cu role conice – 20.642,72 Activ 20.5. – Rulmenți radiali oscilanți cu role butoi – 175.456,51 Activ 20.6. – Bucșe pentru rulmenți – 16.372,35 Activ 21 - Pompe și piese de schimb pentru pompe, conform descrierii din Anexa 21. Activ 21.1. – Piese de schimb pompe Olt 80 – 38.329,10 Activ 21.2. – Piese de schimb pompe Olt 100 – 14.316,08 Activ 21.3. – Piese de schimb pompe Sadu 65 și Sadu 80 – 13.894,45 Activ 21.4. – Piese de schimb pompe Sadu 100 – 23.166,14 Activ 21.5. – Piese de schimb pompe cu roți dințate, pistoane, șurub, inele de siguranță, cuplaje elastice, garnituri ”O”-ring, tablă By-Lagăre – 13.882,15 Activ 21.6. – Piese de schimb pompe apă fierbinte – 53.039,92 Activ 21.7. – Piese de schimb pompe NC – 22.536,96 Activ 21.8. – Piese de schimb pompe verticale și submersibile – 12.027,76 Activ 21.9. – Piese de schimb pompe NDS, NP – 13.836,34 Activ 21.10. – Piese de schimb pompe SIRET 900, EPA 500 – 15.286,40 Activ 21.11. – Piese de schimb pompe LOTRU, PCN/S, HT, LCC, BRATEȘ – 12.326,60 Activ 21.12. – Piese de schimb pompe RDN, CERNA, CRIȘ – 10.742,92 Activ 21.13. – Diverse piese de schimb pentru pompe – 42.179,46 Activ 22- Obiecte de inventar, conform descrierii din Anexa 22. Activ 22.1. – Mobiler metalic – 36.465,10 Activ 22.2. – Mobilier de birou – 19.537,70 Activ 22.3. – Scule electrice de mână și materiale pentru sudare-tăiere oxiacetilenică, indicatoare lucrări carosabil, stingătoare/mijloace de intervenție PSI – 16.872,10 Activ 22.4. – Alte obiecte de inventar – 45.711,86 Activ 23 - Scule, dispozitive și verificatoare, conform descrierii din Anexa 23. Activ 23.1. – Alezoare – 38.747,10 Activ 23.2. – Burghie pentru metal – 53.586,40 Activ 23.3. – Chei fixe și inelare – 14.075,60 Activ 23.4. – Chei hexagonale, șoc, tubulare – 10.986,50 Activ 23.5. – Calibre și lere pentru filete – 11.536,70 Activ 23.6. – Dornuri pentru preze, freze pentru metal – 64.690,50 Activ 23.7. – Filiere și tarozi – 13.242,50 Activ 23.8. – Micrometre, şublere, suporţi ceasuri comparatoare, mandrine, portmandrine, accesorii pentru frezare/strunjire, reducţii pentru freze şi burghie, vârfuri şi role striere – 14.598,50 Activ 23.9. – Scule diverse – 13.093,26 Activ 24 - Materiale pentru turbine DSL. 50-1, conform descrierii din Anexa 24. Activ 24.1. – Piese de schimb pentru corpul turbinei – 47.238,05 Activ 24.2. – Piese de schimb pentru armături turbină – 34.697,41 Activ 24.3. – Piese de schimb pentru auxiliare turbină – 89.327,89 Activ 25 - Piese de schimb auto conform descrierii din Anexa 25. – 14.084,31 lei Activ 26 - Bare, profile și materiale metalice conform descrierii din Anexa 26. – 24.279,52 Activ 27 – Electrozi, sârme și accesorii pentru echipamente de sudare conform descrierii din Anexa 27 – 10.448,88 Activ 28 - Sticlărie, echipamente și consumabile laborator chimic şi cabinete medicale conform descrierii din Anexa 28 – 13.148,55 Activ 29 – Stocuri semeringuri pentru etanșare conform descrierii din Anexa 29 – 11.505,57 Activ 30 – Etanșări mecanice conform descrierii din Anexa 30 – 20.818,94 Activ 31 – Elemente de asamblare conform descrierii din Anexa 31 – 72.687,20 Activ 32 – Stocuri – piese pentru gospodăria de combustibil solid conform descrierii din Anexa 32 – 63.351,82 Activ 33 – Țevi și fitinguri pentru instalații de apă și canal conform descrierii din Anexa33 – 47.129,27 Anexele menționate anterior pot fi vizualizate pe site-ul lichidatorilor judiciari www.insolventa.ro şi www.mgainsolvency.ro, precum şi pe site-ul SC Termica SA www.sesv.ro. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare, precum şi condiţiile de participare (inclusiv condiţia prezentării dovezii de depunere a garanţiei de participare în valoare de 10% din valoarea de pornire a licitaţiei) sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorilor judiciari MGA Insolvency S.P.R.L. din mun. Suceava, str. Castanilor, nr. 2, bl. 2, sc. A, ap. 17, et. 5 sau Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L. din Iași, Aleea Nicolina, nr. 82 în fiecare zi de luni până vineri, orele 09.00–16.00, până pe data de 13.03.2019, ora 12.00, în baza unei cereri prealabile (24 de ore). Relaţii suplimentare se pot obţine de pe: site-ul SC Termica SA www.sesv.ro, pe site-ul Management Reorganizare Lichidare Iaşi SPRL - www.insolventa.ro, pe site-ul MGA Insolvency S.P.R.L. - www.mgainsolvency.ro şi la numerele de telefon: SC Termica SA Suceava – fax 0230/257066, tel. 0230/532638, 0735550565; Management Reorganizare Lichidare Iaşi SPRL - 0749244377, 0757545545, 0232/243864; MGA Insolvency S.P.R.L. – 0330/115167.

 

Emoții prelungite pentru Radu Mazăre în dosarul în care DNA a cerut condamnarea sa la 12 ani de închisoare
26/03/2019 16:50

Instanta supremă a amanat, marti, din nou, prima sentintă in dosarul Polaris, in care fostul primar al municipiului Constanta Radu Mazăre este acuzat de luare de mită, abuz in serviciu si conflict de intere ...

Tribunalul Gorj, decizie de ULTIMĂ ORĂ în dosarul lui Darius Vâlcov
26/03/2019 16:46

Dosarul in care Darius Valcov este acuzat de instigare la dare şi luare de mită va fi judecat in continuare la Tribunalul Gorj, instanţa respingand, marţi, cererea avocatului său, care este soţia secretar ...

Victor Ponta aruncă nucleara după spitalizarea lui Dragnea: 'A făcut cerere de viză pentru SUA. Așa de bolnav era'
26/03/2019 08:21

Liderul Pro Romania Victor Ponta a făcut dezvăluiri „explozive”, luni seară, la Realitatea Tv. El a sustinut că Liviu Dragnea a făcut o cerere de viză pentru SUA pentru a pleca impreună cu pr ...

Deputatul Costel Alexe a primit Premiul „Născut Liber”
26/03/2019 00:00

  * in cadrul Galei „Mircea Ionescu Quintus” au fost acordate trei premii: premiul de Excelenţă pentru Promovarea Tinerilor, premiul „Născut Liber” - acordat deputatului Costel ...

PSD oferă Iaşului un loc pe listele europarlamentare
25/03/2019 19:57

* medicul ieşean Tudor Ciuhodaru ocupă locul şapte pe listă Comitetul Executiv al PSD s-a reunit ieri pentru a valida lista de candidaţi pentru alegerile europarlamentare. Cu acest prilej, s-a stabilit c ...

Procesul în care Călin Popescu Tăriceanu este judecat pentru mărturie mincinoasă, aproape de final. DNA a cerut rejudecarea apelului
25/03/2019 19:40

 Un procuror de la DNA le-a solicitat luni judecătorilor de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie rejudecarea dosarului in care preşedintele Senatului, Călin Popescu-Tăriceanu, a fost achitat ...

BREAKING - CEX PSD a votat lista la europarlamentare: Primii 15 candidați și o mică surpriză
25/03/2019 14:54

 Social-democratii au votat, luni, in Parlament, la sedinta CEX, lista PSD la alegerile europarlamentare din 26 mai, au spus surse din partid pentru STIRIPESURSE.RO. O surpriză este disparitia de pe list ...

Noi termene la ÎCCJ - Achitați în primă instanță, Tăriceanu și Toni Greblă nu vor să fie audiați de judecători
25/03/2019 08:26

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie urmează să se discute, luni, un nou termen al apelului in dosarul in care preşedintele Senatului, Călin Popescu-Tăriceanu, a fost achitat in primă instanţă p ...

„Referendumul este menit să facă din ură, duşmănie şi radicalizare o resursă politică”
25/03/2019 00:00

* crede deputatul ALDE de Iaşi Varujan Vosganian * candidaţii la europarlamentare din partea ALDE işi propun construcţia Autostrăzii Unirii şi conectarea Moldovei la Uniunea Europeană Deputatul ALDE de ...

Şedinţă cu scântei la Consiliul Judeţean Iași
22/03/2019 20:00

  * proiectul de hotărare care viza trecerea terenului in suprafaţa de 1.725 mp din domeniul public al comunei Ruginoasa  in administrarea Consiliului Judeţean Iaşi, pentru a construi ...