vot (1)

Dimensiune font:

Dezbatere Europa FM cu candidatii la prezidentiale (Video)

| 07-11-2019 22:08

Europa FM a lansat, miercuri, o invitatie la dezbatere catre cei sase candidati sustinuti de partide parlamentare la alegerile prezidentiale.

Invitatia a fost transmisa catre candidatii Klaus Iohannis, Viorica Dancila, Dan Barna, Mircea Diaconu, Theodor Paleologu si Kelemen Hunor, asteptati sa isi expuna ideile, viziunea si intentiile fata de Romania, sa interactioneze intre ei si sa transmita astfel un mesaj de civilitate si de civilizatie democratica, pe parcursul a doua ore.

Au raspuns invitatiei Dan Barna, Theodor Paleologu si Kelemen Hunor.

Dezbaterea a inceput la 20:30, este moderata de jurnalistul Moise Guran si poate fi urmarita pe pe www.europafm.ro si pe pagina de facebook Radio Europa FM- ALEGERILE PREZIDENTIALE: DEZBATEREA FINALA



Invitatia la dezbatere lansata de Europa FM are loc in contextul in care pana acum, in campania pentru turul intai al alegerilor prezidentiale, nu a avut loc nicio dezbatere intre candidati, iar presedintele Klaus Iohannis nu a dat niciun interviu in calitate de candidat pentru un al doilea mandat la presedintia Romaniei.

Cele mai importante declaratii din timpul dezbaterii:

Invitatia la dezbatere lansata de Europa FM are loc in contextul in care pana acum, in campania pentru turul intai al alegerilor prezidentiale, nu a avut loc nicio dezbatere intre candidati, iar presedintele Klaus Iohannis nu a dat niciun interviu in calitate de candidat pentru un al doilea mandat la presedintia Romaniei.

Ziare.com va prezinta cele mai importante declaratii din timpul dezbaterii:

Moise Guran: De ce vreti sa deveniti presedintele Romaniei?

Dan Barna: Pentru ca la 30 de ani de la Revolutie, romanii au nevoie de o noua energie in politica romaneasca. Ce s-a intamplat in Romania in ultimii 3 ani si jumatate este ca am inteles ca nu putem sa schimbam Romania daca nu ne implicam. Odata intrati in Parlament am facut o diferenta. In acest moment trebuie sa facem un pas mai departe. La europarlamentare am trimis oameni care nu ne mai fac de ras.

Kelemen Hunor: Vreau sa fiu presedinte pentru a schimba societatea, pentru a face din Romania o tara mai buna. Am o viziune pe termen mediu, lung, bazata pe cele mai importante valori: respectul si increderea si cele doua resurse: oamenii si natura. Prin mesajele pe care le transmiti poti sa schimbi societatea. Am experienta necesara, sunt de 20 de ani in politica, cunosc foarte bine problemele societatii. Vreau ca statul sa isi respecte cetatenii si la scoala, si la ghiseu, si la spital. Vreau sa existe respect intre comunitatile etnice. Vreau sa avem o educatie performanta, ca totul pleaca de la educatie. Vreau sa existe economie care creste.

Theodor Paleologu: Pentru ca domnul Iohannis este absent. De aia candidez. Un presedinte absent este unul nepriceput, iar alt candidat de dreapta nu vedeam. Aceasta candidatura este importanta pentru viitorul dreptei in Romania.

Moise Guran: Daca ar fi sa facem impreuna un plan de tara, in parcurs pentru urmatorii 10 ani, ce ati pune pe prima pozitie si de ce?

Kelemen Hunor: As incepe cu o noua constitutie, educatie, mediu si infrastructura. Trebuie un consens, nu in toate domeniile, sunt cateva domenii in care trebuie sa fie consens. As infiinta o comisie prezidentiala pentru a face clarificarile necesare despre trecutul nostru, Fenomenul Pitesti, sa stim ce este in urma noastra, ororile comunismului. Sa stii unde esti, ce ai facut si unde vrei sa ajungi. Un presedinte trebuie sa dea perspectiva.

Theodor Paleologu: Si eu as incepe cu Constitutia, pentru ca aceasta genereaza crize. Nu e vorba doar de Iohannis si dna premier. Noi suntem in crize permanente. Pentru mine Educatia este o chestiune fundamentala si toti trei suntem de acord. Ce este pentru mine fundamental este vorba despre o schimbare a spiritului educatiei. Avem nevoie de o educatie care sa formeze indivizi autonomi. Un proiect de mare anvergura este meritocratia ca statul roman este populat la toate nivelurile de tot felul de impostori. Este nevoie de concursuri pe bune, nu de concursuri simulacru.

Dan Barna: Romania a ajuns in 30 de ani in niste secvente care par ireale pentru alte state. Constitutia este un pas obligatoriu. Fara penali in functii publice este un pas obligatoriu. Romania are nevoie de un manager de dezvoltare. Este pentru prima data - si eu voi fi acela - cand Romania va avea un antreprenor ca presedinte.

Moise Guran: Cum vedeti Romania peste 10 ani?

Kelemen Hunor: Sa fie o tara mult mai dezvoltata ca acum. Un stat unde se intorc oamenii si nu pleaca, unde aceasta drama demografica nu mai exista si unde oamenii se simt acasa si nu mai vor sa plece.

Theodor Paleologu: Evident peste 10 ani imi doresc si eu o tara cu autostrazi, infrstructura, cu spitale in care sa nu mai moara oamenii, dar unele proiecte sunt pe termen mai lung de 10 ani. In zece ani putem fi departe daca ne tinem de treaba, dar trebuie mai mult. Educatia nu se schimba repede. Se schimba directia. E nevoie sa schimbam directia in multe domenii. Sa gandim pe termen lung.

Dan Barna: Provinciile istorice conectate prin autostrazi, o Romanie digitalizata, plata taxelor si impozitelor prin telefon, o Romanie in care locuitorii ei au incredere. Avem deficit de incredere.

Moise Guran: Sunteti pentru sau contra alegerilor anticipate in prima parte a anului viitor?

Theodor Paleologu: Constitutia lasa foarte putine sperante pentru asa ceva. E o procedura greoaie.

Dan Barna: Alegeri anticipate sunt solutia morala si corecta pentru Romania. Bineinteles ca le sustinem. Ele sunt necesare. Sunt complicat de facut, greu de facut. Sunt necesare ca daca stam un an de zile cu guvernarea PNL care va fi ciuca bataii pentru PSD ne vom trezi tot cu PSD jucator important.

Kelemen Hunor: Si maine putem organiza alegeri anticipate. Cei care ne spun ca sunt pentru alegerile anticipate trebuie sa spuna si modul in care vom ajunge acolo, trebuie sa spunem ca pe actuala constructie nu se poate ajunge.

Moise Guran: Ce fel de reforma constitutionala doriti?

Dan Barna: O schimbare prin care presedintele sa fie cu adevarat arbitrul mizelor politice. Presedintele sa poata ca in cazul unei motiuni de cenzura cu succes sa poata sa numeasca un nou premier, fie sa dizolve Parlamentul, daca nu exista o majoritate si sa declare anticipate. Vreau sa fie Fara penali in functii publice. Si vreau sa fie principiul alegerilor primarilor in doua tururi. Putem vorbi si de CCR si de justitie.

Kelemen Hunor: Sunt convins ca avem nevoie de o noua Constitutie. Sa fie una mai buna nu se poate. Acum cativa ani am incercat o revizuire si nu s-a putut. Trebuie sa vii cu o noua Constitutie. Nu trebuie revolutie. Principiul separarii puterilor in stat trebuie dus pana la capat ca acum noi am copiat gresit sau am copiat fara sa fim atenti constitutia Frantei. Eu as schimba radical si as opta pentru republica parlamentara. Nu trebuie sa ii dai presedintelui prea multa putere ca nu stii cu ce te vei trezi peste cativa ani.

Theodor Paleologu: Propun sa avem o dezbatare nationala despre forma de guvernamant: monarhie sau republica. Meritam o asemenea dezbatere. Cred ca societatea are nevoie de asa ceva.

Moise Guran: Este responsabil presedintele de faptele Guvernului?

Kelemen Hunor: Actuala noastra Constitutie presupune coabitare. Cand au fost din acelasi partid au aparut conflicte mai vizibile sau mai putin. De aceea cred ca este nevoie de o reforma constitutionala. Este responsabil. Da. Este. Daca as fi fost in locul lui Iohannis, as fi fortat dupa Grindeanu o alta formula de guvernare.

Theodor Paleologu: Un Guvern diferit nu este neaparat ostil. Poate si de alta culoare politica. Legat de dl. Iohannis sunt doua etape. In primul rand a castigat in 2014 cu o majoritate foarte mare si a reusit sa piarda acest capital si ne-am trezit cu o majoritate PSD. Nu il putem trage la raspundere, dar e o contraperformanta. Nu trebuia sa o numeasca pe Dancila. Direct nu este, dar e vorba neputinta presedintelui Iohannis.

Dan Barna: Cetatenii care i-au dat votul l-au dat asteptand sa isi asume o prezenta activa in fiecare dintre nazbatiile PSD. Responsabilitatea este impartita fara indoiala. Dancila trebuia sa nu existe. Ganditi-va cum ar arata istoria noastra daca presedintele negocia si inventa o noua majoritate, ca nu e obligat sa numeasca un premier daca un partid are 51%, ori nu a fost cazul.

Moise Guran: Din punctul dvs de vedere este sau ar trebui considerata coruptia o amenintare la adresa sigurantei nationale?

Theodor Paleologu: Categoric da. Trebuie relansata activitatea DNA. Si mai cred ca trebuie actionat asupra cauzelor coruptiei si ca trebuie facuta si preventie.

Dan Barna: Da. Insa trebuie sa avem o reglementare la nivel de Parlament fara protocoale. Da, fara echivoc.

Kelemen Hunor: Da. Este. Trebuie sa lasam justitia, DNA-ul, procurorii si judecatorii sa se ocupe de coruptie si nu politicienii.

Moise Guran: Ar trebui sau nu ca serviciile secrete sa se implice in combaterea coruptiei?

Theodor Paleologu: Da, dar avem nevoie de noi legi care sa reglementeze functionarea serviciilor secrete si controlul lor sa fie pe bune.

Dan Barna: Fara indoiala da. Costul coruptiei a insemnat 38 de mld de euro. Echivalentul sumei pe care am primit-o de la UE.

Kelemen Hunor: Justitia nu trebuie sa fie un camp tactic, trebuie sa fie lasata sa functioneze independent. Serviciile Secrete nu trebuie sa ajunga la judecator. Nu folosesc serviciul in ancheta penala.

Moise Guran: Considerati ca pedepsele pevazute de legi pentru faptele de coruptie sunt prea mici, prea mari, asa cum trebuie?

Theodor Paleologu: Nu am o opinie. O sa consult juristi.

Dan Barna: Problema nu e marimea pedepselor, ci faptul ca recuperarea prejudiciului aproape nu exista. Pot fi marite, sunt deja destul de mari, dar nu se va schimba nimic daca nu sunt insotite de recuperarea prejudiciului.

Kelemen Hunor: Aici sunt de acord cu Dan Barna.

Theodor Paleologu revine: Am o propunere. Sa ne luam toti un angajament pentru recuperarea prejudiciului.

Moise Guran: Va rog sa va puneti in situatia lui Ioahnnis cand CCR a hotarat ca este obligat sa o demita pe Kovesi.

Dan Barna: Eu vreau sa cred - ca sa continui cu sintagma celebra - ca daca as fi fost presedinte nu as fi ajuns niciodata in situatia aceea, ca Dancila nu ar fi primit o sansa. S-a ajuns acolo pentru ca presedintele a permis sa avem o guvernare care nu a avut alta tema decat justitia. Daca nu era PSD la guvernare, CCR nu ar fi avut pe masa acea decizie.

Moise Guran: In situatia in care veti fi presedinte, iar CCR decide obligarea presedintelui sa demita un procuror. Ce veti face?

Dan Barna: Presedintele trebuie sa respecte deciziile Curtii, dar CCR ia decizii intr-un context politic, asa ca o prioritate este inclusiv aceasta: depolitizarea CCR. La CCR trebuie sa fie oameni care sa nu fi fost in ultimii ani intr-un partid politic, oameni cu experienta.

Kelemen Hunor: Sloganul meu este respect. Eu as respecta toate deciziile CCR. Si acelea care imi plac, si cele care nu imi plac. Daca acceptam ca tu ca presedinte poti sa alegi intre deciziile CCR, distrugem statul roman. Aici preseintele Iohannis a mers pana la zid. Si eu as fi respectat-o.

Theodor Paleologu: Sunt de acord ca CCR este complet politizata. Trebuie sa fie magistrati de nivel de inalta curte. As fi asumat riscul unei suspendari de catre majoritatea PSD. Nu mi-as fi ales aceasta batalie, dar as fi ales o batalie principiala in care sa risc suspendarea. As fi asumat riscul unei suspendari inainte ca acest lucruri sa se intample. As fi incercat sa formez o alta majoritate in Parlament. Lucru care s-a putut acum si nu s-a putut atunci ca Iohannis a dat noi si noi sanse PSD-ului.

Moise Guran: Care ar fi calea pentru depolitizarea sistemului de educatie?

Dan Barna: Puterea la cetateni. In cazul educatiei, inseamna puterea la parinti, la profesori. Desfiintarea Inspectoratelor. Daca ne uitam la Finalanda si ei au ajuns la aceeasi concluzie ca atunci cand vine inspectia este ziua nationala in scoala. Nimeni nu stie mai bine nevoile unor copii decat profesorii si parintii.

Kelemen Hunor: As incepe cu o descentralizare puternica. Inspectoratele sa ajunga la autoritatile locale. Copilul trebuie sa fie in centrul sistemului. Alocarea de la buget a sumelor necesare. Ca noi gasim pretexte sa nu alocam sumele necesare. Avem 1700 de scoli care nu au toaleta in interior. Investitii in cercetare, inovare a sistemului.

Theodor Paleologu: Si eu am inclus in program desfiintarea inspectoratelor scolare. Consider ca avem nevoie de mult mai multa competitie, de libertate. Doar asa putem avea calitate.

Moise Guran: De doi ani de cand Romania aloca 2% din PIB pentru Armata si totusi Poloniei i-au fost ridicate vizele de catre SUA. Ce credeti ca ar fi de facut ca tara noastra sa atinga performantele Poloniei sau ale Bulgariei care in curand va intra in Schengen?

Theodor Paleologu: Legat de vize este o chestiune legat de credibilitatea internationala a Romaniei. Evident Guvernul PSD are o responsabilitate, dar nu numai. Credibilitatea externa nu se schimba de pe o zi pe alta. Presedintele joaca un rol important.

Dan Barna: Sunt surprins ca Paleologu nu vede solutia si problema reala. Refuzul statului roman de a folosi diaspora pe care o avem acolo. Cei mai buni ambasadori ai Romaniei in SUA sunt cativa fost ambasadori de la Bucuresti. Presedintele ajuta, trebuie sa fie o persoana credibila, dar ca stat contezi in SUA daca in institutiile americane fostii tai cetateni sunt implicati.

Kelemen Hunor: Legat de vize, nu cred ca trebuie sa fim comercianti prosti si sa credem ca daca platim noi pentru armament trebuie sa primim ridicarea vizelor. Trebuie diplomatie foarte eficienta, lobby in Congres ca acolo se da decizia si sa cresti credibilitatea prin politica interna coerenta.

Moise Guran: Romania are deficit de paduri fata de media UE. Economia Romaniei si multe comunitati depind de paduri. Care sunt acele masuri concrete pe care le veti promova pentru combaterea taierilor ilegale si a violentelor?

Dan Barna: Subiectul acesta al taierilor ilegale pare ca e asa un ghinion cu care Romania s-a pricopsit si nu mai scapa. Dar asta s-a intamplat ca subiectul a fost ignorat. Sunt imagini cu oameni care si-au pus camere pe casa. Subiectul padurilor trebuie sa devina o tema majora, subiect de CSAT. Ce se intampla in Romania nu este cetateanul care pleaca cu caruta sa aiba lemne de foc. Masurile pe care poate sa le ia un presedinte...ca nu se duce cu pusca pe umeri...in realitate exista supraveghere prin satelit, cu drone, masuri pe care presedintele trebuie sa le ceara Guvernului. Altfel vedem cum dispar padurile de pe deal si le spunem copiilor: "nu am fost atenti, ghinion".

Kelemen Hunor: Cea mai eficienta modalitate ar fi interzicerea taierii pentru scopuri economice pentru 10 ani de zile. Si atunci nu mai ai probleme. Sa se mai taie doar pentru incalzirea populatiei si pentru a gestiona padurea, in caz de daunatori. Si un program de impadurire.

Moise Guran: Stiti ca un procent mare ajunge ca lemn de foc in Ungaria?

Kelemen Hunor: Nu. Eu spun stop export.

Moise Guran: Dar regulile UE ne interzice.

Kelemen Hunor. Se poate. Au facut si austriecii.

Moise Guran: Ca masura temporara. 10 ani nu inseamna temporar.

Kelemen Hunor: Ba da, e temporar.

Theodor Paleologu: Eu cred ca exportul de mobila ne aduce mai mult si inseamna mai putin lemn taiat. Kelemen Hunor era foarte vehement. E o mare problema de coruptie. Evident sunt de acord cu programul de reimpadurire din fonduri europene.



*****

Cum au reactionat candidatii la invitatia Europa Fm:

Doi dintre candidati au transmis inca de miercuri ca accepta invitatia. Primul a fost Theodor Paleologu.

"Radio Europa FM organizeaza o dezbatere la care sunt invitati toti candidatii sustinuti de partide parlamentare. Eu am acceptat invitatia. Sper ca si contracandidatii mei sa faca acelasi lucru", a scris Paleologu pe Facebook.

Dupa cateva ore, si Dan Barna a anuntat ca accepta sa participe la dezbatere.

"Da. Maine. 20:30. Europa FM. Klaus Iohannis? Viorica Dancila?", a notat Barna pe Facebook.

Joi a confirmat si liderul UDMR, Kelemen Hunor. "Zis si facut! De saptamani bune spun ca avem nevoie de dezbatere intre candidati. Intr-un final si Dan Barna mi-a dat dreptate. In aceasta seara la ora 20:30 la Europa FM vom avea o dezbatere reala cu mai multi candidati", a scris Hunor pe Facebook.



Ceilalti trei candidati, Klaus Iohannis, Viorica Dancila si Mircea Diaconu, nu au anuntat pana la momentul inceperii emisiunii daca participa la dezbatere.

Potrivit agendei postate pe site-ul Administratiei Prezidentiale, presedintele Klaus Iohannis a participat, joi seara, de la 18:50, la Gala Topul National al Firmelor, la Romexpo.

Totodata, Viorica Dancila a fost joi in vizita electorala in Alexandria, iar la ora 20:00 a sustinut o declaratie de presa, urmand ca de la ora 21 sa mearga la o emisiune Romania TV, iar Mircea Diaconu de la ora 22:00.

 

 

 

 

 

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

 

ULTIMA ORA

 

 

 

 

EURO-SIMCOS IMPEX S.R.L. Nr. de înreg. ORC: J33/1391/1994, CUI: 6180733, prin lichidator judiciar Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. numit conform Sentinței nr. 163/24.02.2015 pronunțată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 9950/86/2013, în conformitate cu prevederile Legii nr.85/2006 și ale H.A.C./12.11.2018, anunță scoaterea la vânzare, prin licitație publică cu strigare, la data de 08.11.2019, ora 14.00, a activelor: Stație Peco amplasată în oraș Frasin, Calea Bucovinei, nr. 8, jud. Suceava ce include spațiu comercial, platforma betonată, pompă distribuție cu sistem managerial, distribuitor automat tip FBD 2036R pentru 3 produse cu 6 furtune, cuva cu 3 rezervoare oțel pentru depozitare combustibil, separator grăsimi și bazin vidanjabil pentru apă menajeră. Identificare cadastrală: - Teren cu suprafața de 1.515 mp, înscris în Cartea Funciară nr. 30399/Suceava, nr. top. 3526/2; - Teren cu suprafața de 1.000 mp, înscris în Cartea funciară veche nr. 30398/Suceava, nr. top. 3526/100, pe care se află edificat Corpul C1 – Stație PECO cu regim de înălțime P+M (mansardă nefinalizată) cu suprafața construită de 47 mp; Valoare de pornire a licitației (lei, fără T.V.A.) - 232.570,00. Poate participa la licitație orice persoană fizică sau juridică care depune până la data de 07.11.2019, orele 14.00 la sediul lichidatorului judiciar toate documentele prevăzute în caietele de sarcini care se pot procura din mun. Suceava, strada Mihai Eminescu, nr. 10, județ Suceava în fiecare zi de luni până vineri până la data de 07.11.2019. Relații suplimentare se pot obține: Management Reorganizare Lichidare Iași S.P.R.L. la telefoanele: 0232/243864, 0757545545, 0755132476.
LEXINSOLV I.P.U.R.L. Suceava, lichidator judiciar desemnat în dosar nr. 4520/86/2014 al Tribunalului Suceava, scoate la vânzare prin licitaţie publică, individual, bunuri imobile și mobile aparţinând debitorului S.C. MICA INDUSTRIE ȘI PRESTĂRI SERVICII S.R.L., cu sediul în oraș Cajvana, nr. 1996, jud. Suceava, CUI 756668, aflat în procedura falimentului prevăzută de Legea nr. 85/2006, constând din: Activul format din teren curți-construcții în suprafață totală de 7.331 mp, din care 2.500 mp cu nr. cadastral 1557 înscris în cartea funciară nr. 30457, 4.831 mp cu nr. cadastral 30429 înscris în cartea funciară nr. 30429 a comunei cadastrale Cajvana, pe care sunt amplasate un număr de 10 construcții cu nr. cadastral 1557 – C1, 30429 – C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9, situat în oraș Cajvana, nr. 1996, jud. Suceava, prețul de pornire al licitațiilor publice fiind de 1.417.550 lei, exclusiv TVA; Bunurile mobile proprietatea debitorului S.C. MICA INDUSTRIE ȘI PRESTĂRI SERVICII S.R.L. Cajvana, din care o parte sunt evaluate ca materiale refolosibile, Autoturism Skoda Fabia, nr. înmatriculare SV99MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 1.930 lei, exclusiv TVA; Autoutilitară Mercedes Benz Sprinter 208 D KA, nr. înmatriculare SV90MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 2.436 lei, exclusiv TVA; Autoutilitară Dacia furgon, nr. înmatriculare SV06SXI, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 1.379 lei, exclusiv TVA; Autoutilitară Gaz Gazelle, nr. înmatriculare SV97MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 3.447 lei, exclusiv TVA; Autotractor DAF tip FT85CF 380, nr. înmatriculare SV94MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 7.170 lei, exclusiv TVA; Semiremorcă Schwartzmuller SPA 3E EURO, nr. înmatriculare SV80HXX, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 5.170 lei, exclusiv TVA; Autotractor DAF tip FT85CF 380, nr. înmatriculare SV95MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 8.410 lei, exclusiv TVA; Semiremorcă Schwartzmuller SPA 3E EURO, nr. înmatriculare SV80HXU, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 5.170 lei, exclusiv TVA; Autotractor DAF tip FT85CF 380, nr. înmatriculare SV98MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 9.582 lei, exclusiv TVA; Semiremorcă Schwartzmuller SPA 3E EURO, nr. înmatriculare SV88MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 5.170 lei, exclusiv TVA; Semiremorcă Kogel, tip SN 24P 100/1060, nr. înmatriculare SV83MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 6.848 lei, exclusiv TVA; Linie de panificație, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 31.825 lei, exclusiv TVA; Autoutilitară Mercedes Benz Sprinter, nr. înmatriculare SV91MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 1.724 lei, exclusiv TVA; Autoutilitară MAN 19362, nr. înmatriculare SV02ZDC, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 6.319 lei, exclusiv TVA; Autotractor DAF tip TE85XC/CF 85 380, nr. înmatriculare SV93MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 6.319 lei, exclusiv TVA; Autotractor DAF tip FT85.430 380/4X2, nr. înmatriculare SV07FGY, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 6.319 lei, exclusiv TVA; Semiremorcă Schwartzmuller SPA 3E EURO, nr. înmatriculare SV88MPS, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 5.170 lei, exclusiv TVA; IFRON D204, preț de pornire al licitațiilor publice în sumă de 5.285 lei, exclusiv TVA. Prețurile de pornire reprezintă 50% din valorile stabilite prin rapoartele de evaluare existente la dosarul cauzei. Licitaţia va avea loc la data de 27.11.2019, ora 11:00, la sediul LEXINSOLV I.P.U.R.L. din mun. Suceava, str. Zamcei, nr. 5, jud. Suceava. În vederea participării la licitaţie, licitatorii au obligaţia de a depune 10% din preţul de pornire al licitaţiei în contul de lichidare judiciară nr. RO42BTRLRONCRT00W6312002 deschis la Banca Transilvania pe numele debitorului S.C. MICA INDUSTRIE ȘI PRESTĂRI SERVICII S.R.L. Cajvana. În caz de neadjudecare licitaţia publică se va repeta în aceleaşi condiţii în data de 20.12.2019 ora 11:00. Prezenta publicaţie de vânzare constituie şi notificare către creditori, debitor şi orice persoană fizică sau juridică interesată în dosarul în cauză. Informaţii suplimentare la sediul lichidatorului judiciar sau la tel./fax 0230/551784, 0745635896, e-mail: lexinsolv@yahoo.com, www.lexinsolv.ro.
Cătălin Tolontan: 'Ce face președintele Klaus Iohannis când refuză dialogul e toxic pentru democrație. Ridică ștacheta sfidării publicului'
13/11/2019 10:05

Jurnalistul Cătălin Tolontan, coordonator editorial al publicaţiilor Libertatea şi Gazeta Sporturilor, critică decizia preşedintelui Klaus Iohannis de a nu participa la dezbateri cu Viorica Dăncilă, ina ...

  Mihai Chirica: „PSD a reuşit să distrugă atât de mult social-democraţia, încât nu o mai poate reprezenta”
13/11/2019 10:00

* „Dacă se doreşte social-democraţie in Romania, după principii internaţionale, atunci trebuie refăcut totul, de la inceput. Partidul trebuie reclădit bucată cu bucată, cu oamenii valoroşi care ...

Viorica Dăncilă anunţă că PSD va depune o moţiune de cenzură împotriva Guvernului Orban
13/11/2019 09:11

 Preşedintele Partidului Social Democrat (PSD), Viorica Dăncilă, a confirmat, marţi seară, posibilitatea ca PSD să depună, in luna februarie a anului viitor, o moţiune de cenzură impotriva guvernu ...

BOMBA ATOMICA Vioricăi Dăncilă: Iohannis are dosare penale și datorii la stat
12/11/2019 20:29

 Ajunsă in turul doi al prezidentialelor, Viorica Dăncilă isi schimbă strategia de comunicare. Imediat după sedinta Comitetului Executiv de marti, Dăncilă a insistat că presedintele are dosare pena ...

Viorica Dăncilă îi dă ȘAH lui Klaus Iohannis: 'Ar trebui să dea rețeta tuturor profesorilor'
12/11/2019 20:26

Viorica Dăncilă il provoacă, din nou, pe Klaus Iohannis la o dezbatere unu la unu, inainte de turul 2 al alegerilor prezidentiale. Sefa PSD vrea ca Iohannis să divulge tuturor profesorilor din Romania cum s ...

Candidatii care refuza sa raspunda la intrebari. Vreti sau nu o dezbatere Iohannis-Dancila?
12/11/2019 18:52

 Klaus Iohannis si Viorica Dancila sunt candidatii pe care majoritatea celor care s-au prezentat la vot a decis sa ii trimita in turul al doilea al alegerilor prezidentiale. Din cei 18.217.156 de romani ...

VIDEO În 2014, candidatul Iohannis îl acuza pe Ponta că refuză „cu aroganță” dezbaterile pentru turul II / În 2019, refuză el pe motiv că invitația PSD este „o manevră”
12/11/2019 11:39

 Klaus Iohannis si staff-ul său de campanie au transmis clar că prezidentiabilul PNL nu va participa la nicio dezbatere electorală nici in cel de al doilea tur de scrutin. Iohannis are pe masă invitati ...

Incepe procesul in care contesta condamnarea la 3 ani si jumatate de inchisoare
12/11/2019 08:50

 Fostul lider PSD, Liviu Dragnea, ar putea fi scos marti din Penitenciarul Rahova si dus la Inalta Curte, unde judecatorii discuta contestatia in anulare facuta de acesta impotriva sentintei definitive la ...

FOTO - Politicienii ieşeni, la vot!
10/11/2019 12:53

Ieri, de la primele ore ale dimineţii, politicienii ieşeni s-au prezentat la urne. Costel Alexe a votat "cu incredere pentru Moldova şi pentru Iaşi" Şeful PNL Iaşi, deputatul Costel Alexe a vo ...

Dan Lungu: „Voi vota împotriva reciclării analfabetei de tristă amintire”
09/11/2019 00:00

  Alianţa 2020 USR-PLUS locală a semnalat, printr-un eveniment electoral desfăşurat la Iaşi, importanţa participării comunităţii la vot, duminică. Membrii celor două filiale ieşene menţioneaz ...