Guvern, proiect privind căile ferate. ”Companiile naţionale vor fi SPULBERATE”

mersul-trenurilor-2019-2020-414359

Dimensiune font:

| 13-01-2020 11:56

Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea contractelor de servicii publice pentru perioada 1 ianuarie 2020 - 31 decembrie 2023 în transportul feroviar public de călători este un dezastru pentru toate cele şase companii cu capital românesc, inclusiv CFR Călători, care vor fi "spulberate", susţine Iulian Măntescu, preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă (FML).

Potrivit acestuia, documentul nu face altceva decât să pregătească terenul pentru intrarea în România a multinaţionalelor, respectiv DB (Deutsche Bahn AG) şi OBB.

În context, liderul de sindicat a precizat că sindicatele din transporturi pregătesc o serie de amendamente pe care le vor aduce acestui proiect de act normativ, care, în forma actuală, va determina scoaterea de pe piaţă a companiilor româneşti.

"Lucrăm la ele (la amendamente - n. r.) ca să ne încadrăm în termenul de 10 zile să le depunem, pentru că în forma în care acest proiect a fost promovat de Autoritatea de Reformă Feroviară este un dezastru nu doar pentru CFR Călători, ci şi pentru celelalte cinci societăţi cu capital privat românesc. Vor fi spulberate. De fapt, HG pregăteşte terenul pentru multinaţionale, pentru multinaţionala DB-ului şi a OBB-ului pentru intrarea în România. Nu suntem de acord cu forma actuală. Vor fi afectate şi celelalte 5 societăţi cu capital românesc. Vor fi scoase de pe piaţă şi ele", a declarat, pentru Agerpres, Iulian Măntescu.

 

Pierderi pentru CFR


Potrivit acestuia, proiectul de HG, în forma actuală, va genera pierderi de peste 600 de milioane de lei în anul 2020 pentru CFR Călători. "Afectează şi compania CFR Călători, pentru că până acum subvenţia acordată era pe doi indicatori: unul cantitativ şi unul calitativ, respectiv km-tren şi călători-km. Scoţând călători-km, au împărţit în două această subvenţie pe km-tren în 36%, care se dă pe trenurile InterRegio şi restul de 64% pe Regio. În cazul CFR Călători, din cele 48 de milioane 660 şi ceva de mii de tren-km, aproape 30 de milioane sunt InterRegio şi, atunci, subvenţia nu va asigura diferenţa dintre venituri şi costurile de operare şi va duce undeva la o pierdere de peste 600 de milioane de lei pentru anul 2020. ARF nu trebuia să intervină în zona comercială! Ei intervin în zona comercială, impunând un număr de călători. Dacă nu se realizează numărul de călători impus, atunci vin cu acele penalităţi - 3%, 6% sau dacă sunt mai mari de 30% cu cât nu realizează se penalizează compensaţia, se reduce din compensaţie, ceea ce este un dezastru pentru toţi cei şase operatori, nu doar pentru CFR Călători. Numai că CFR Călători va fi mai afectată, pentru că are un număr foarte mare de trenuri, cam undeva la 1.100 de trenuri care circulă în 24 de ore, astfel că la ei efectul va fi mult mai mare decât la ceilalţi cinci operatori. Aceştia fiind mai micuţi şi având un număr de tren-km şi trenuri mai puţine, sunt afectaţi mai puţin", a explicat Măntescu.


Întrebat dacă ia în calcul un protest în cazul în care amendamentele nu vor fi acceptate, preşedintele FML a răspuns: "Nici nu mă gândesc să rămână la forma asta, pentru că atunci unde este interesul statului român?".

"Noi vom depune amendamente şi nu suntem de acord cu această mizerie. Nici nu mă gândesc să rămână la forma asta, pentru că atunci unde este interesul statului român? Cele două firme care au făcut consultanţa şi au venit cu acest proiect, eu spun clar că în cazul lor este un conflict de interese. Şeful celor care au lucrat pe această consultanţă este un reprezentant şi angajat al DB. Deci, este un conflict major. Una dintre firme este spaniolă. Vreau să vă spun că în Spania nu există nicio firmă de transport de călători privată, nici cu capital spaniol, nici cu capital străin. Mai mult, ei şi-au securizat, şi-au derogat de la Regulamentul 1370 prin legislaţia naţională şi interzic apariţia de operatori privaţi pe piaţa spaniolă până în 2032, însă vin să ne facă reguli nouă în ţară, ceea ce este inadmisibil pentru noi, ca cetăţeni ai statului român!", consideră Iulian Măntescu.

 

România mai are de liberalizat atribuirea secţiilor de circulaţie


Acesta a subliniat că România mai are de liberalizat atribuirea secţiilor de circulaţie, cu termen până în decembrie 2023, deşi ARF ar fi putut cere o derogare pe 10 ani.

"Noi am liberalizat piaţa, mai avem de transpus Pachetul 4 Feroviar, mai avem de liberalizat doar atribuirea. Acum se face încredinţare directă tuturor celor care s-au autorizat şi au mers la Infrastructură şi şi-au luat trasee de circulaţie. Ei (ARF - n. r.) au încercat din decembrie 2018 să scoată la licitaţie inclusiv traseele. Eu, cu colegul Maxim Rodrigo (preşedintele Federaţiei Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România - n. r.) ne-am opus, am ameninţat că oprim lucrul, că scoatem oamenii în stradă şi au cerut o derogare. Normal, derogarea trebuia să fie cerută pe 10 ani şi ne-au minţit că au cerut-o pe 10 ani şi de fapt ne-am trezit că derogarea a fost cerută numai pe 4 ani, aşa cum de altfel este şi termenul limită în Regulamentul 1370. Termenul limită de liberalizare a atribuirii secţiilor este în 2023 decembrie. Şi, atunci, ei au atribuit până la limita maximă a Regulamentului, dar puteau să ceară pe 10 ani. Mă refer la ARF, ei trebuiau să se ocupe cu această solicitare. Îi bănuim de alte interese", a arătat sindicalistul.

 

"Nicio companie naţională de transport feroviar de călători nu este rentabilă"


El a atras atenţia că nicio companie naţională de transport feroviar de călători nu este rentabilă, însă guvernele respective fac infuzie de capital în aceste societăţi, iar eventualele pierderi sunt trecute la sfârşitul anului la datoria publică, pentru a nu genera penalităţi şi accesorii. De altfel, în cazul lor nu există penalităţi impuse pentru nerespectarea indicatorilor ca tren-km sau călători-km.

"La companiile de cale ferată străine subvenţia este undeva la peste 70%, la noi subvenţia este între 45-55%. De la an la an, subvenţia a fost mai mică. Printr-o HG, ca strategie a Ministerului Transporturilor, CFR Călători în 2018 trebuia să ajungă la 80 de milioane tren-km ca şi pachet social. Nu numai că nu au crescut pachetul social, dar l-au redus, pentru că s-a redus şi subvenţia, şi am ajuns ca, dacă în urmă cu trei ani aveam 60 de milioane tren-km, acum mai avem 48,661 milioane. În afară, nicio cale ferată nu este rentabilă, dar statele respective - Germania, Austria, Italia, Spania, Elveţia - fac infuzie de capital puternică, iar în cazul în care, la sfârşitul anului, societatea statului este pe pierdere, acea pierdere trece la datoria publică a statului şi le şterge datoria, ca să nu plece în anul următor cu datorie care să le creeze penalităţi şi accesorii, care să le nenorocească, aşa cum se întâmplă la noi cu CFR Marfă şi CFR Călători. Noi avem o politică proastă, în sensul că am acceptat toate mizeriile şi experimentele altora şi n-am făcut nimic în interesul statului român", a precizat Măntescu.

Preşedintele FML nu s-a arătat încrezător nici în actuala guvernare cu privire la o deschidere în ceea ce priveşte sprijinirea căii ferate române menţionând că a primit promisiuni cu privire la posibilitatea primirii unor sume mai mari de bani la rectificarea bugetară din vară.

"Deocamdată nu este mai deschisă. Au dat-o pe moştenirea grea de la PSD. Am discutat şi cu domnul Cîţu (ministrul Finanţelor - n. r.) şi cu domnul Antonel Tănase (secretar general al Guvernului - n. r.), toţi ne promit că, dacă este posibil, la rectificarea din vară ne vor da mai mulţi bani. CFR Călători ar trebui să aibă cam aceiaşi bani pe care i-a avut anul trecut ca şi compensaţie. Dar, de exemplu, în zona infrastructurii, unde este dezastrul cel mai mare, avem pe mentenanţă mai puţin cu aproape 300 de milioane de lei faţă de anul trecut. Din 2011, la CFR Călători s-au tăiat banii de investiţii şi de aceea s-a ajuns la situaţia jalnică din punct tehnic - nu mai au vagoane, locomotive, nu au putut să repare, nu au putut să achiziţioneze material rulant nou. ARF - sarcina principală a lor când s-au înfiinţat a fost ca să poată cumpăra material rulant nou pe bani europeni, însă nu au reuşit nici în ziua de astăzi să cumpere nici măcar un şurub, nu un tren. De la an la an am pierdut bani. Acum mai avem în jur de 250-260 de milioane de euro pe care îi vom pierde, dacă nu îi cheltuim. Dacă nu îi tragem anul acesta, ăştia sunt pe exerciţiul financiar 2014-2020, care se închide la sfârşitul anului, şi i-am pierdut şi pe ăştia şi nu ştiu dacă ne mai dau alţii pe 2021-2027", a atras atenţia Iulian Măntescu.

 

Ce companii activează în România


În prezent, pe piaţa din România activează Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători "CFR Călători" SA şi cinci operatori privaţi - Regio Călători, Interregional Călători, Transferoviar Călători, Astra Trans Carpatic şi Softrans.

Potrivit proiectului de HG pentru aprobarea contractelor de servicii publice pentru perioada 1 ianuarie 2020 - 31 decembrie 2023 în transportul feroviar public de călători, repartizarea compensaţiei către fiecare operator de transport feroviar de călători se face în funcţie de un singur indicator, respectiv indicatorul "tren-km", pe rang de tren, proporţional cu volumele de tren-km prevăzute a fi realizate în cadrul obligaţiei de servicii publice ce vor face obiectul contractelor de servicii publice şi a actelor adiţionale la acesta. Valoarea unitară a indicatorului tren-km se va calcula diferenţiat pe rang de tren, respectiv 64% pentru rangul de tren Regio şi 36% pentru rangul de tren InterRegio.

Prin art. 9.3 al contractelor de servicii publice ce urmează să fie aprobate prin hotărâre a Guvernului, se va institui un sistem penalizator, după cum urmează: pentru o scădere a indicatorului călători-km cu un procent cuprins între 5% inclusiv şi 15% exclusiv, faţă de volumul total de călători-km realizat în cadrul obligaţia de serviciu public (O.S.P.) contractat, se va aplica o penalitate de 3% din valoarea totală a compensaţiei calculată conform reglementărilor în vigoare; pentru o scădere a indicatorului călători-km cu un procent cuprins între 15% inclusiv şi 30% inclusiv faţă de volumul total de călători-km realizat în cadrul O.S.P. contractate, se va aplica o penalitate de 6% din valoarea totală a compensaţiei calculată conform reglementărilor în vigoare; pentru o scădere a indicatorului călători-km cu un procent de peste 30% faţă de volumul total de călători-km realizat în cadrul O.S.P. contractate, înregistrat în anul calendaristic anterior pe durata de valabilitate a prezentului contract de servicii publice pentru transportul feroviar, se va aplica o penalitate egală cu procentul nerealizat din valoarea totală a compensaţiei calculat conform reglementărilor în vigoare.

"Începând cu data de 1 ianuarie 2020, nerealizarea veniturilor minime obligatorii de realizat prevăzute în prezentul contract de servicii publice/actele adiţionale la acesta va avea ca efect penalizarea operatorului prin diminuarea compensaţiei primite cu suma nerealizată din valoarea veniturilor minime obligatorii de realizat, separate pe rang de tren", se mai spune în document.  

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:51

BANCUL ZILEI

06:02

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 23.09.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009 4.400,00 PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP 2011 4.700,00 LEXUS RX 450H PRESIDENT 2009 8.400,00 TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D 2011 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB 2011 9.200,00 Licitația va avea loc în data de 23.09.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 23.09.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 22.09.2021, ora 15:00): (i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie; (ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare) Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., , în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 23.09.2021 și 07.10.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31 ,et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni ,Jud.Brăila, CF nr.70378 a Com. Vădeni, astfel: 842.386,30 1.Teren și construcții cu destinație nerezidențială 636.747,30 a.Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud.Brăila, nr.cad.70378, CF nr.70378 a Com.Vădeni 26.880,00 b.Construcția C1,cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C1, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.286,90 c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C2, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.313,50 d.Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr.cad.70378-C3, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp,cu regim de înălțime P 15.310,40 e.Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr.cad.70378-C4, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp,cu regim de înălțime P+1E 34.392,40 f.Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr.cad.70378-C5, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 4.648,70 g.Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr.cad.70378-C6, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp,cu regim de înălțime P 4.619,30 h.Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr.cad.70378-C7, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp,cu regim de înălțime P+1E 64.824,90 i.Construcția C11,cu destinație hală producție, nr.cad.70378-C11,CF nr.70378,a Com.Vădeni,cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp,cu regim de înălțime D+P+1E+M 314.309,80 j.Construcția C12,cu destinație anexă tehnologică, nr.cad.70378-C12, CF nr.70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 97.161,40 2.Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 89.523,00 3.Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 86.016,00 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 30.100,00 Activul imobil,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2), lit.F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A.Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail:vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află.Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, e-mail:vanzari@lrj.ro, manuel.stoica@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail:stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
Schimbare importantă în administrația publică: Angajarea funcționarilor publici se va face după un concurs naţional obligatoriu
17/09/2021 09:45

Intrarea in sistem a funcţionarilor publici se va face prin concurs naţional organizat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) printr-un proiect cofinanţat din Fondul Social European, care a ...

Experimentul lui Ilie Bolojan: 'Am redus personalul cu 50% și putem funcționa, toate proiectele au continuat'
17/09/2021 08:30

Preşedintele Consiliului Judeţean Bihor, Ilie Bolojan (PNL), anunţă o nouă desfiintare de posturi in institutie. Edilul a explicat că nimic nu s-a blocat după ce a redus personalul cu 50%. ”Am f ...

 Premierul britanic, Boris Johnson, şi-a remaniat Guvernul
16/09/2021 13:00

Premierul britanic, Boris Johnson, şi-a remaniat ieri guvernul, inlocuindu-i pe miniştrii săi cei mai criticaţi, pentru a forma ceea ce consideră a fi o ‘echipă unită’ pentru perioada post- ...

Spectacole, nunţi și conferinţe doar cu certificat VERDE. Aceleași măsuri și pentru restaurante şi săli de fitness
16/09/2021 12:52

Comitetul National pentru Situatii de Urgentă a adoptat in sedinta de astăzi, 16 septembrie 2021, Hotărarea numărul 70 prin care se propune stabilirea unor măsuri necesar a fi aplicate in contextul pandem ...

Contul de Youtube al Senatului României a fost blocat din cauza Dianei Șoșoacă
16/09/2021 07:58

Contul oficial de Youtube al Senatului Romaniei a fost suspendat pentru o perioadă de 7 zile din cauza declaratiilor antivacciniste rostite de senatorul Diana Sosoacă, de la tribuna Senatului. În ace ...

Raed Arafat sfidează totul și aruncă România în aer: VACCINARE OBLIGATORIE pentru medici, profesori și militari
15/09/2021 23:43

Personalul medical, profesorii si militarii trebuie fie vaccinati obligatoriu, fie testati cel putin o dată pe săptămană din fonduri proprii, spune, miercuri, seful Departamentului pentru Situatii de Urgent ...

Liviu Dragnea, la prima apariție televizată, după ieșirea din penitenciar
15/09/2021 13:00

Fostul lider al PSD, Liviu Dragnea, va acorda primul interviu televizat de la iesirea din penitenciar. Interviul va fi duminică la ora 21:00 la Realitatea Plus. Liviu Dragnea a părăsit penitenciarul, ...

Viorel Hrebenciuc, condamnat definitiv la 3 ani de închisoare cu executare în dosarul Giga TV / Ce pedepse au primit fostul primar Pinalti și fosta șefă a CNA Laura Georgescu
14/09/2021 20:18

 Fostul deputat PSD Viorel Hrebenciuc a fost condamnat, marţi, de Curtea de Apel Bucureşti, la 3 ani inchisoare cu executare in dosarul Giga TV. În acest dosar au mai fost condamnati fostul primar ...

Ce se întâmplă legal cu Guvernul după demisia miniștrilor USR PLUS. Explicațiile fostului președinte CCR Augustin Zegrean
10/09/2021 09:36

Fostul presedinte al Curtii Constitutionale, Augustin Zegrean, a explicat luni, pentru STIRIPESURSE.RO, că după demisia ministrilor USR PLUS, dacă vrea să isi completeze cabinetul cu ministri care nu sunt ...

BREAKING Inculpat din dosarul fostului EDIL Oprescu vrea `BLOCAREA` judecății - Cere CAB trimiterea dosarului la Curtea de Justiție a UE privind o Directivă
09/09/2021 15:45

Curtea de Apel Bucuresti a reluat, joi, dezbaterile in mega-dosarul de coruptie al fostului primar general al Capitalei, Sorin Oprescu, in complet de divergentă iar unul dintre cei judecati in dosar a cerut Cu ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei