ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind activităţile de transport alternativ cu autoturism și conducător auto

00000  breaking-46

Dimensiune font:

| 23-05-2019 21:01

 Proiectul de Ordonanţă de urgenţă a Guvernului privind reglementarea activităţii de ridesharing a fost publicat joi seara pe site-ul Ministerului Transporturilor.

Proiectul de OUG privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto are în vedere crearea unui sistem unitar de reglementare a activităţilor de transport alternativ, care funcţionează prin intermediul unor platforme digitale, prin autorizarea administrativă a acestora pe o perioadă de trei ani, atât în ceea ce priveşte platformele digitale, cât şi operatorii de transport alternativ. Prin urmare, proiectul devine un instrument care întregeşte cadrul juridic aplicabil transportului de tip urban şi îşi propune asigurarea unor măsuri de supraveghere a pieţei pe perioada de autorizare, astfel încât după această perioadă să fie posibilă o evaluare a eficientei actului normativ.

 

Reprezentanţii companiilor de transport alternativ au ajuns, joi, la un acord cu reprezentanţii Guvernului în ceea ce priveşte proiectul de Ordonanţă de urgenţă dedicat aplicaţiilor de profil din România, iar noile reglementări vor asigura condiţii egale de autorizare între aplicaţiile de transport alternativ şi companiile de taxi, se arată într-un comunicat de presă al Clever.

Potrivit prevederilor agreate cu privire la transportul alternativ şi cuprinse în proiectul de Ordonanţă de urgenţă, toţi şoferii trebuie să fie autorizaţi pentru transport alternativ, să deţină cazier judiciar, avize medicale şi psihologice, să deţină atestat de conducător auto profesionist, să plătească asigurări şi să deţină o casă de marcat pentru tranzacţiile efectuate cu plata în numerar.

 

 
 
 
 

De asemenea, toate aplicaţiile de transport alternativ trebuie să fie autorizate de către Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale şi să achite o taxă anuală calculată în funcţie de numărul de maşini înrolate, în timp ce autoturismele care desfăşoară transport alternativ trebuie autorizate de către Autoritatea Rutieră Română (ARR) şi să respecte standarde de vechime.

"Susţinem intenţia Guvernului de a crea condiţii egale între şoferii de taxi şi cei de transport alternativ, promovând o concurenţă loială între cele două tipuri de servicii pe piaţa din România, care să protejeze cetăţenii, şoferii şi să contribuie la creşterea calităţii serviciilor de transport. Clever a reprezentat atât interesele şoferilor de taxi, cât şi dezvoltarea generală a serviciilor de transport, în contextul în care piaţa se confruntă cu un deficit mare pe zona de transport de pasageri. Am avut, astăzi, un dialog constructiv cu autorităţile şi ne aşteptăm ca Ordonanţa de urgenţă pentru reglementarea aplicaţiilor să fie adoptată săptămâna viitoare, pentru a putea reveni la condiţiile optime de funcţionare a pieţei'', a declarat Anca Gherle, public affairs manager, Clever.

 

 
 
 
 

În acelaşi timp, Asociaţia pentru Economie Digitală, din care face parte din compania Clever, precizează, într-un comunicat, că Executivul a promis că va pune în dezbatere publică, joi, un proiect de OUG în acest sens.

"Am avut, astăzi (joi, n.r.), o nouă întâlnire la Ministerul Transporturilor cu grupul de lucru pentru reglementarea serviciilor ridesharing. Guvernul a promis că va pune în dezbatere publică, astăzi, un proiect de OUG în acest sens. Am ajuns la un consens privind o parte din propunerile pe care le-am făcut, dar asta nu înseamnă nimic concret. Punerea în dezbatere publică nu schimbă cu nimic faptul că şoferii sunt vânaţi pe străzi, iar pasagerii nu pot găsi o maşină. Credem că e importantă adoptarea ordonanţei în prima şedinţă de Guvern. Numai în acest fel se poate corecta nedreptatea faţă de şoferi şi pasageri. Cele aproape 300.000 de semnături ale petiţiei #continuam, strânse în mai puţin de 72 de ore arată, dacă mai era nevoie, că aceste servicii sunt dorite de români şi fac o diferenţă în viaţa a zeci de mii de şoferi care îşi întreţin astfel familiile", menţionează sursa citată.

Premierul Viorica Dăncilă a anunţat că, joi, proiectul de ordonanţă de urgenţă privind reglementarea activităţii de ridesharing va fi pus în consultare publică, urmând ca acest act normativ să fie adoptat săptămâna viitoare.

 

 

Datele oficiale arată că, în prezent, aplicaţiile de mobilitate urbană sunt folosite de circa 2,5 milioane de români.

Asociaţia Coaliţia pentru Economie Digitală este o organizaţie independentă care reprezintă principalele companii de ridesharing şi e-hailing din România: Uber, Bolt şi Clever.

 

ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ privind activităţile de transport alternativ cu autoturism și conducător auto

Având în vedere în vedere evoluția pieţei transportului de persoane în regim de taxi şi modificările aduse Legii nr. 38/2006 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere, cu modificările şi completările ulterioare,

Luând în considerare apariţia pe piaţă a unor soluţii inovative de transport, generate de progresul tehnologic,

Având în vedere că transportul asigurat prin soluţii inovative de transport contribuie la creşterea gradului de concurenţă pe piaţă şi facilitează interacţiunea dintre cerere şi ofertă,

Pentru asigurarea creşterii concurenţei pe piaţa serviciilor de taximetrie şi stabilirea unui regim nediscriminatoriu pe piaţă,

Se impune în regim de urgenţă, reglementarea transportului de persoane prin intermediul platformelor tehnologice, în concordanţă cu jurisprudenţa comunitară,

Guvernul României adoptă prezenta ordonanță de urgență:

Capitolul I Dispoziţii generale

Art. 1 - Prezenta ordonanță de urgență reglementează organizarea, autorizarea şi controlul activităţilor de transport alternativ cu autoturism și conducător auto.

Art. 2 - In sensul prezentei ordonanțe de urgență, expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:

a) activitate de transport alternativ cu autoturism și conducător auto denumită în continuare transport alternativ - deplasarea persoanelor, cu ajutorul unui autoturism, în baza unui contract de transport alternativ încheiat între pasager şi operatorul de transport alternativ deținător al autoturismului, care este intermediat de un operator al platformei digitale conform prezentei ordonanțe de urgență printr-o platformă/aplicaţie digitala.

b) autoritatea de autorizare – Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale pentru autorizarea operatorului platformei digitale și Autoritatea Rutieră Română – A.R.R. pentru autorizarea operatorilor de transport alternativ;

c) autorizaţie pentru intermedierea transportului alternativ - document eliberat în condiţiile prezentei ordonanțe de urgență operatorului platformei digitale care intermediază efectuarea de transport alternativ;

d) autorizaţie pentru transportul alternativ cu un autoturism și conducător auto denumit în continuare autorizaţie pentru transportul alternativ - document, eliberat deţinătorului

autoturismului, care dă dreptul unui operator de transport alternativ să efectueze în anumite condiţii, transport alternativ pe perioada sa de valabilitate;

e) conducător auto - angajat/ titular, după caz al unui operator de transport alternativ;

f) contractul de transport alternativ - contractul de transport încheiat prin intermediul platformei digitale între un pasager şi un operator de transport alternativ de fiecare dată când este contractată o cursă de către un pasager, contract ce prevede termenii şi condiţiile în care va fi efectuată cursa la solicitarea pasagerului;

g) copie conformă a autorizaţiei pentru transportul alternativ cu autoturism și conducător auto denumită în continuare copie conformă a autorizaţiei pentru transportul alternativ - document eliberat deţinătorului autoturismului, care dă dreptul acestuia, să utilizeze autoturismul respectiv la efectuarea transportului alternativ pe perioada sa de valabilitate;

h) cursa - deplasarea intermediată printr-o platformă digitală, executată cu autoturism și conducător auto pe un traseu comandat și acceptat de pasager, de la locul de îmbarcare până la locul de destinaţie;

i) manager de transport alternativ - persoana fizică angajată a unui operator de transport alternativ care este persoană juridică sau întreprindere familială şi care conduce permanent şi efectiv activităţile de transport alternativ ale acestuia, și deține un certificat de competenţă profesională pentru transportul rutier în regim de închiriere;

j) operator al platformei digitale - persoana juridică care operează platforma digitală prin intermediul căreia este efectuat transport alternativ;

k) operator de transport alternativ - persoană fizică autorizată, întreprinderea individuală, întreprinderea familială sau persoana juridică deţinătoare a autoturismului cu care se efectuează transport alternativ;

l) pasager – persoană fizică care angajează transportul alternativ prin intermediul unei platforme digitale;

m) platformă digitală - aplicaţie digitală pentru intermedierea și decontarea transportului alternativ prin care membrii înregistraţi solicită sau oferă transport prin intermediul unui dispozitiv mobil de comunicaţii electronice, având totodată posibilitatea de a încheia un contract de transport alternativ;

Art. 3 - Transportul alternativ de persoane este efectuat de un operator de transport alternativ autorizat, contra cost, pe bază de contract de transport alternativ încheiat între pasager și operatorul de transport alternativ deținător al autoturismelor, care este intermediat de un operator al platformei digitale, conform prevederilor prezentei ordonanțe de urgență, printr –o platformă digitală.

Capitolul II

Autorizarea transportului alternativ

SECŢIUNEA 1 - Autorizarea operatorilor platformei digitale care intermediază efectuarea transportului alternativ

Art. 4 - (1) Transportul alternativ poate fi intermediat numai de către un operator al platformei digitale autorizat în acest sens în conformitate cu prevederile prezentei ordonanțe de urgență.

(2) Intermedierea transportului alternativ fără a fi autorizat este interzisă.

Art. 5 - Intermedierea transportului alternativ pe teritoriul României este supusă autorizării de către Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, iar autorizaţia emisă conform prezentei ordonanțe de urgență este valabilă pe întreg teritoriul României.

Art. 6 - În situaţia în care operatorul platformei digitale este o persoană juridică nerezidentă, acesta este obligat să aibă pe toată perioada în care îşi desfăşoară activitatea de intermediere a transportului alternativ pe teritoriul României o sucursală înregistrată care să-l reprezinte în fața autorităților statului român.

Art. 7 - Platforma digitală pentru intermedierea transportului alternativ trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

a) ține evidența automată a datelor de expirare a permiselor de conducere şi a altor documente necesare și notifică automat operatorul de transport alternativ în scopul actualizării documentelor încărcate pe platforma digitală;

b) propune şi afişează traseul optim până la destinaţie utilizând tehnologie pe bază de GPS înainte de efectuarea cursei;

c) afişează tariful pentru efectuarea unei curse pe traseul stabilit în condiţiile literei b) înaintea acceptării cursei de către pasager;

d) afişează numărul de înmatriculare al autoturismului cu care se efectuează cursa;

e) monitorizează continuu prin GPS toate cursele;

f) oferă pasagerilor opţiunea de a comunica cu conducătorul auto căruia i-a fost atribuită cursa şi furnizează informaţii privind localizarea şi timpul estimat al sosirii;

g) permite pasagerilor să raporteze operatorului orice incidente survenite pe parcursul cursei;

h) furnizează serviciu de suport / asistență a pasagerilor de către o echipă ce este disponibilă şi accesibilă timp de 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână pentru incidente survenite pe durata cursei;

i) permite decontarea prețului cursei.

Art. 8 - (1) Pentru obţinerea autorizaţiei, operatorul platformei digitale va depune la Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale următoarele documente şi informaţii:

a) certificatul de înregistrare la registrul comerţului din Romania sau din ţara de rezidență precum și dovada înregistrării în România a sucursalei operatorului nerezident al platformei digitale;

b) declaraţia pe propria răspundere a operatorului platformei digitale că acesta nu se afla sub incidenţa Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările şi completările ulterioare;

c) descrierea caracteristicilor şi funcţiilor platformei digitale, a modalităţii de funcţionare şi a conformării acesteia cu cerinţele prezentei ordonanțe de urgență precum și indicarea adresei de web/internet de unde aceasta poate fi descărcată/instalată pentru a fi analizată / testată;

d) declarație pe propria răspundere a operatorului platformă digitală, că platforma digitală îndeplinește condițiile prevăzute la art.7.

Art. 9 - (1) În termen de 30 zile lucrătoare de la depunerea documentaţiei prevăzută la art. 8, Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale emite autorizaţia pentru intermedierea transportului alternativ în urma unei analize a conformării caracteristicilor platformei digitale cu cerintele prevăzute la art. 7, precum și a respectării prevederilor art. 8.

(2) Autorizaţia se emite pe o perioadă de 3 ani.

(3) Respingerea autorizării unui operator al platformei digitale se face în cazul în care caracteristicile platformei digitale nu corespund condițiilor prevăzute la art.7 sau în lipsa/necomformitatea unuia sau mai multor documente prevăzute la art.8, în baza unei decizii scrise.

(4) Decizia Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale de respingere a cererii de emitere a autorizaţiei poate fi contestată la instanţele judecătoreşti competente, de către solicitant, în termen de 30 de zile de la comunicarea deciziei de respingere.

(5) Autorizaţia emisă de Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale devine valabilă după plata de către operator către această instituție a unui tarif de autorizare de 50.000 LEI. În situația în care operatorul autorizat nu achită tariful în termen de 30 de zile de la data emiterii autorizaţiei, Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale este îndreptăţit să anuleze autorizaţia.

(6) Operatorii autorizaţi să desfăşoare activităţi de intermediere a transportului alternativ, pe teritoriul României, vor achita către Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale la fiecare 12 luni, un tarif de 50.000 LEI.

(7) Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale publică, pe site-ul propriu, lista operatorilor platformelor digitale autorizați, pe care o actualizează ori de câte ori este necesar.

Art. 10 – (1) Autorizaţia pentru intermedierea transportului alternativ este retrasă de către emitent în următoarele cazuri:

a) autorizaţia a fost eliberată pe baza unor documente false;

b) nu mai sunt îndeplinite condiţiile care au stat la baza emiterii acesteia;

c) operatorul platformei digitale acceptă și acordă acces la platforma digitală, unui operator de transport alternativ pentru care nu s-a eliberat autorizație de transport alternativ sau aceasta are valabilitatea depășită;

d) la cerere.

(2) În cazul în care operatorului platformei digitale i s-a retras autorizaţia pentru intermedierea transportului alternativ, acesta poate solicita o nouă autorizare după o perioadă de 6 luni.

SECŢIUNEA 2 - Autorizarea operatorilor de transport alternativ

Art. 11 - Transportul alternativ se efectuează numai de către operatori de transport alternativ autorizaţi, care deţin, pentru fiecare autoturism utilizat la efectuarea transportului, copii conforme valabile, eliberate în condiţiile prezentei ordonanțe de urgență.

Art. 12 - (1) În vederea obţinerii autorizaţiei pentru transportul alternativ operatorul de transport alternativ depune la agenția teritorială a Autorității Rutiere Române – A.R.R. din județul sau municipiul București unde îşi are sediul sau domiciliul după caz, următoarele documente:

a) cerere;

b) copie a certificatului de înregistrare ca transportator şi a certificatului constatator, eliberate de registrul comerţului;

c) certificat de atestare a pregătirii profesionale ale conducătorilor auto;

d) copie a certificatului de competenţă profesională pentru managerul de transport alternativ, în cazul întreprinderii familiale sau persoanei juridice, ori copie de pe certificatul de atestare a pregătirii profesionale pentru transportul de persoane în regim de închiriere, în cazul persoanei fizice autorizate sau întreprinderii individuale;

e) certificatul de cazier judiciar ale conducătorilor auto şi, după caz, ale managerului de transport alternativ, din care să rezulte că aceştia nu au fost condamnaţi pentru:

- infracţiuni contra siguranţei pe drumurile publice;

- infracţiuni privind traficul şi consumul de droguri;

- infracţiuni contra vieţii, sănătăţii şi integrităţii corporale;

- infracţiuni privind traficul şi exploatarea persoanelor vulnerabile;

- infracţiuni contra libertăţii şi integrităţii sexuale;

- infracţiuni contra patrimoniului;

Cazierul judiciar al managerului de transport alternativ se depune în cazul întreprinderii familiale sau persoanei juridice;

f) avizul medical și psihologic al managerului de transport alternativ, în cazul întreprinderii familiale sau persoanei juridice, sau al persoanei fizice titulare a persoanei fizice autorizate sau întreprinderii individuale, cu mențiunea apt.

(2) Autorizaţia de transport alternativ se eliberează, în termen de maxim 15 zile lucrătoare, de către agenția teritorială a Autorității Rutiere Române –A.R.R. competentă pentru o perioadă de 3 ani după plata de către operatorul de transport alternativ a unui tarif de 300 lei.

(3) Autorizaţia de transport alternativ eliberată operatorului de transport alternativ conform alin. (2) este netransmisibilă.

(4) Orice modificare a uneia sau mai multor condiţii de acordare a autorizaţiei de transport alternativ, prevăzute la alin.(1), se comunică prin declaraţie pe propria răspundere a operatorului de transport alternativ autorizat, înaintată agenției teritoriale a Autorității Rutiere Române – A.R.R. emitente, în termen de maxim 15 de zile de la data modificărilor respective.

(5) În cazul în care operatorului de transport alternativ i s-a retras autorizația de transport alternativ, acesta poate solicita o nouă autorizare după o perioadă de 6 luni.

Art. 13 - (1) Pentru fiecare autoturism deţinut şi utilizat în vederea efectuării transportului alternativ, agenția teritorială a Autorității Rutiere Române – A.R.R., emitentă a autorizației de transport alternativ, eliberează operatorului de transport alternativ, în termen de 15 zile lucrătoare, câte o copie conformă a acesteia, după depunerea următoarelor documente, în copie:

a) autorizaţia de transport alternativ;

b) certificatul de înmatriculare şi cartea de identitate a autoturismului;

c) declaraţia pe propria răspundere privind îndeplinirea de către autoturismul respectiv a condiţiilor prevăzute la art.18.

d) contractul de închiriere înregistrat la Agenția Națională de Administrare Fiscală sau contractul de comodat în formă legalizată;

(2) Pentru autoturismele deţinute în proprietate, închiriere sau comodat de către operatorul de transport alternativ autorizat, copia conformă a autorizaţiei pentru transportul alternativ se eliberează numai pentru acelea care sunt înmatriculate în judeţul respectiv sau, după caz, în municipiul Bucureşti.

(3) Pentru autoturismele deţinute în temeiul unui contract de leasing de către operatorul de transport alternativ autorizat, copia conformă a autorizaţiei pentru transportul alternativ se eliberează indiferent unde sunt înmatriculate acestea.

(4) Operatorul de transport alternativ are dreptul să efectueze transport alternativ cu autoturismul pentru care s-a emis copia conformă a autorizației pentru transportul alternativ:

a) permanent, în interiorul localității unde îşi are sediul sau domiciliul după caz;

b) ocazional, cu plecare din localitatea unde îşi are sediul sau domiciliul după caz, spre alte localități.

(5) Copia conformă a autorizației pentru transportul alternativ se eliberează pentru o perioadă de 1 an, 2 ani sau 3 ani, fără a depăși perioada de valabilitate a autorizației de transport alternativ, numai pentru autoturismele care nu depăşesc la data expirării valabilității copiei conforme vechimea de 15 ani de la data fabricaţiei.

(6) În ultimul an de valabilitate al autorizației pentru transportul alternativ, copia conformă se poate elibera pentru o perioadă mai mică de un an fără a depăși valabiltatea autorizației respective.

(7) Copia conformă a autorizației pentru transportul alternativ se eliberează după achitarea de către operatorul de transport alternativ a unui tarif de 100 lei pentru fiecare an/fracție de an corespunzător perioadei de valabilitate a acesteia.

(8) Copia conformă a autorizației pentru transportul alternativ este netransmisibilă de la un operator de transport alternativ la alt operator de transport alternativ, precum şi de la un autoturism la altul.

(9) Operatorul de transport alternativ autorizat poate să îşi înlocuiască, la cerere, autoturismul deţinut în condiţiile alin. (1) lit.b), pentru care a obţinut o copie conformă a autorizației, cu alt autoturism deţinut în aceleaşi condiţii, în următoarele cazuri:

a) autoturismul nu mai poate fi utilizat datorită uzurii fizice, morale, deteriorării sau furtului;

b) autoturismul a fost casat;

c) autoturismul a fost înstrăinat;

d) autoturismul înlocuitor are o vechime mai mică.

(10) Pe baza cererii de înlocuire prevăzute la alin. (9), autoritatea de autorizare va elibera o nouă copie conformă a autorizației de transport alternativ, cu respectarea prevederilor privind vechimea autoturismului.

Art. 14 - Orice modificare a datelor înscrise pe autorizaţia pentru transportul alternativ privind schimbarea denumirii, a sediului sau a domiciliului operatorului de transport alternativ atrage şi modificarea corespunzătoare a datelor respective înscrise pe copiile conforme ale autorizaţiei pentru transportul alternativ deţinute de acesta în momentul modificării.

Art. 15 - (1) Retragerea autorizaţiei de transport alternativ se realizează de către autoritatea de autorizare şi are drept consecinţă pierderea calităţii de operator de transport alternativ autorizat, precum şi retragerea tuturor copiilor conforme eliberate pe baza autorizaţiei respective.

(2) Autorizaţia de transport alternativ poate fi retrasă în următoarele situaţii:

a) operatorul de transport alternativ autorizat nu mai îndeplineşte una dintre condiţiile care au stat la baza eliberării acesteia;

b) operatorul de transport alternativ autorizat a folosit documente false în derularea transportului alternativ;

c) operatorul de transport alternativ autorizat și-a încetat activitatea ca urmare a unei hotărâri judecătoreşti definitive;

d) la cerere.

(3) Copia conformă a autorizaţiei de transport alternativ se suspendă sau se retrage de către autoritatea de autorizare emitentă.

(4) Copia conformă a autorizaţiei de transport alternativ se suspendă, pentru 1-3 luni, în următoarele cazuri:

a) nu mai este îndeplinită cel puţin una dintre condiţiile care au stat la baza eliberării documentului;

b) a expirat valabilitatea inspecţiei tehnice periodice;

c) nu deține asigurare pentru persoane și bunurile acestora;

d) când autoturismele utilizate la efectuarea transportului alternativ utilizează însemne sau dotări specifice ale autovehiculelor taxi;

e) neîndeplinirea în termen a prevederilor art. 12 alin. (4).

f) în situația achitării contravalorii transportului alternativ în numeral sau prin utilizarea cardurilor de credit/debit sau a substitutelor de numerar, pentru care nu s-a emis și înmânat bon fiscal pasagerului;

(5) Copia conformă a autorizației de transport alternativ se retrage în următoarele cazuri:

a) a fost obţinută pe baza unor documente false;

b) dacă a fost suspendată de două ori în 12 luni consecutive;

c) copia conformă şi/sau ecusonul, după caz, au fost încredinţate sau utilizate de alt autoturism decât cel pentru care au fost atribuite;

d) dacă autoturismul execută activitate de transport pe perioada în care copia conformă este suspendată;

e) în cazul în care conducătorul auto nu deţine certificat de atestare a pregătirii profesionale valabil;

f) în cazul în care transmite copia conformă a autorizației de transport alternativ către alt operator de transport alternativ sau oricărei alte persoane, pentru a fi utilizate în vederea efectuării transportului alternativ;

g) nu deține asigurare de răspundere civilă auto;

h) la cerere.

i) dacă autoturismul nu este dotat cu aparat de marcat electronic de către deţinătorul legal al autorizaţiei de transport alternativ, în cazul în care se încasează direct de la pasager, integral sau parţial, cu numerar sau prin utilizarea cardurilor de credit/debit sau a substitutelor de numerar, contravaloarea serviciului prestat.

(6) Decizia Autorității Rutiere Române – A.R.R. de retragere a autorizaţiei de transport alternativ sau de retragere/suspendare a copiei conforme a acesteia poate fi contestată la instan

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

10:43

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
Unde sunt banii Securitatii si cum scapa marii vinovati. Nu exista mare privatizare in Romania fara un securist in poveste
29/12/2019 05:53

 Dupa un scurt moment de recul in 1990, Securitatea s-a repliat si s-a salvat pe toate caile posibile: nu exista mare privatizare in Romania care sa nu aiba undeva in povestea ei o figura importanta din Se ...

VIDEO Au apărut imaginile cu momentul în care Klaus Iohannis e apostrofat, când depune o coroană, la Arcul de Triumf, de Ziua Națională: Nu vă mai bateți joc
03/12/2019 12:10

 Klaus Iohannis a fost tinta unor atacuri verbale, de Ziua Natională, la parada militară de la Arcul de Triumf din Bucuresti! În timp ce depunea o coroană in memoria eroilor, un bărbat a pro ...

Rezultate finale la alegerile prezidentiale: Iohannis - 66,09 %, Dancila - 33,91%
28/11/2019 14:32

 Purtatorul de cuvant al Biroului Electoral Central (BEC), Mircea Preotescu, a anuntat, joi la amiaza, rezultatul final al alegerilor prezidentiale. Astfel, Klaus Iohannis a obtinut 66,09 % din numarul ...

Peste 770.000 de ieşeni, aşteptaţi la vot
23/11/2019 00:00

  * peste 18 milioane de romani cu drept de vot sunt aşteptaţi, maine, la vot, la turul al doilea al alegerilor prezidenţiale * romanii au de ales intre Klaus Iohanis, actualul preşedinte al Romaniei, ...

Dan Lungu: „Voi vota împotriva reciclării analfabetei de tristă amintire”
09/11/2019 00:00

  Alianţa 2020 USR-PLUS locală a semnalat, printr-un eveniment electoral desfăşurat la Iaşi, importanţa participării comunităţii la vot, duminică. Membrii celor două filiale ieşene menţioneaz ...

Hai la vot!
09/11/2019 00:00

  * romanii merg duminică la vot, la alegeri prezidenţiale * in cazul in care niciunul dintre candidaţi nu adună jumătate plus 1 din voturi, raportat la totalul listelor, pe 24 noiembrie 2019 se va o ...

Şi deţinuţii se înghesuie să voteze
09/11/2019 00:00

  * 621 de deţinuţi din Penitenciarul Iaşi şi-au exprimat intenţia de a participa la vot, maine Astfel, duminică, in ziua votării, incepand cu ora 8, cate o echipă formată din cel puţin 2 membr ...

Păcatele candidaţilor la Preşedinţie
08/11/2019 00:00

  * după ce a fost analizată integritatea candidaţilor propuşi de principalele partide pentru alegerile prezidenţiale, s-a constatat că 7 dintre aceştia sunt in zona roşie * sunt prezentate inform ...

  Campania „candidaţilor laşi” /  Iohannis – Dăncilă, finala aşteptată de toată lumea!
07/11/2019 00:00

  * şeful statului se bucură de 38,9% din intenţiile de vot, fiind urmat de Viorica Dăncilă (PSD) - 22,6%, şi de candidatul USR-PLUS, Dan Barna, cu 19,1% Peste 18 milioane de romani sunt aşteptaţ ...

Maricel Popa: „Parlamentarii au trădat voinţa poporului”
06/11/2019 00:00

  * liderul social-democraţilor ieşeni consideră că, „pentru liberali, depesedizarea Romaniei inseamnă concedieri masive in intreg sistemul bugetar, in urma cărora sute de mii de romani şi-ar ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei