USR şi PLUS şi-au desemnat candidaţii ieşeni la alegerile locale

1candidati1

Dimensiune font:

| 19-01-2020 18:06

În urma unei dezbateri interne a Consiliului Naţional PLUS, care a a avut loc sâmbătă în capitala Moldovei, au fost stabiliţi candidaţii acestei formaţiuni pentru Primăria şi Consiliul Judeţean Iaşi. Astfel, dorohoianul Liviu Iolu, fost gazetar de Bucureşti şi purtător de cuvânt al Guvernului Cioloş, a fost ales să candideze la funcţia de primar al Iaşului, iar pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean a fost desemnat un alt fost jurnalist, prof. univ. dr Daniel Şandru.

Şi USR şi-a desemnat, ieri, candidatul la fotoliul de primar, în persoana deputatului Cosette Chichirău, şefa filialei judeţene a partidului. Lista candidaturilor USR la Consiliul Judeţean va fi deschisă de Ştefan Lazăr, un tânăr inginer în vârstă de 29 de ani, iar şeful filialei locale a USR, Filip Havârneanu, va fi cel care va deschide lista candidaţilor la Consiliul Local Iaşi.

Competiţia are, însă, mai multe etape, prima fiind o etapă internă în Alianţa USR-PLUS, urmând ca, ulterior, cei mai bine plasaţi să fie candidaţii oficiali la alegerile localele din vară.

Cosette Chichirău: „Priorităţile sunt cele pe care ni le spun cetăţenii”

Deputatul Cosette Chichirău a spus că a fost desemnată de filiala partidului pentru alegerile interne din cadrul Alianţei USR-PLUS pentru a candida la funcţia de primar al Iaşului. „Personal, îmi propun să fiu viitorul primar al Iaşului. Vreau să colaborez cu viitorii consilieri locali şi judeţeni... Pentru municipiu, priorităţile sunt cele pe care ni le spun cetăţenii. Avem nevoie să reducem poluarea, să reducem haosul urban, din cauza faptului că nu avem nici până acum un Plan Urbanistic General aprobat. Vrem să avem un oraş în care să ne simţim în siguranţă, pentru că Poliţia locală este acolo unde trebuie să fie şi nu doar pe statele de plată. Vrem să facem investiţii în educaţie... Trebuie să facem investiţii atât la nivel universitar şi institute de cercetare, dar şi în şcoli şi grădiniţe”, a susţinut ea.
Cosette Chichir
ău a afirmat că Iaşul are nevoie de „un primar real”, care să reprezinte cetăţenii atât la nivel naţional, cât şi internaţional. „O temă centrală a campaniei va fi digitalizarea. USR va propune la nivel de Consiliu judeţean înfiinţarea de două noi comisii. O comisie pentru digitalizare şi o comisie pentru fonduri europene. Ştim că acestea sunt deja abordate la nivelul altor comisii. Sunt nouă comisii la nivelul Consiliului judeţean. Din păcate, aceste subiecte de importanţă capitală nu sunt tratate suficient de bine”, a completat liderul USR Iaşi.

Cosette Chichirău a menţionat că în cazul în care alegerile locale se vor desfăşura într-un singur tur, USR este pregătit să susţină la Primărie un candidat unic din zona politică de dreapta, un candidat care „să facă lucrurile pe care le-aş face şi eu”.

PLUS doreşte „defeudalizarea judeţului Iaşi”

Noi sperăm că vom fi candidaţii pentru a intra în competiţia electorală oficială. Iaşul are una dintre cele mai puternice filiale din ţară şi a fost câştigat detaşat de Alianţa USR-PLUS, nu numai oraşul, ci şi judeţul. Cred că avem prima şansă săştigăm Primăria Iaşi, prima şansă şi la Consiliul Judeţean Iaşi. Noi credem că putem câştiga şi reda demnitatea şi identitatea Iaşului, care a fost văduvit, la fel ca întreaga regiune, în ultimii 30 de ani, de investiţii majore... Mai candidez şi pentru că Iaşul are nevoie de un nou suflu în administraţia publică, a spus Liviu Iolu, candidatul PLUS la Primăria Iaşi.

Prof. univ. dr Daniel Şandru este, la rândul său, un fost jurnalist. El îşi doreşte un nou stil administrativ. Ceea ce îmi doresc este să imprim un nou stil administrativ, care doreşte, pe de o parte, defeudalizarea Consiliului Judeţean Iaşi şi a judeţului Iaşi, iar pe de altă parte, depersonalizarea instituţională la care asistăm în ultimii 30 de ani atunci când vorbim despre administraţia publică. Ceea ce îmi mai doresc este să înlăturăm căciulismul. Avem, la momentul acesta, şi am avut în toţi aceşti 30 de ani, preşedinţi de Consiliu Judeţean care au mers cu căciula în mână la guvern, care au mers cu căciula în mână în faţa şefilor de partid. Cred că Iaşul trebuie reprezentat cu demnitate atât atunci când vorbeşti cu şeful tău de partid, atât atunci când vorbeşti cu premierul României sau cu miniştrii de resort şi, evident, atunci când reprezinţi judeţul. Cred că trebuie să îi redăm acestei instituţii publice demnitatea de care are nevoie. Sunt câteva priorităţi pe care le-aş numi măsuri de igienă care trebuie luate după această guvernare dezastruoasă făcută la nivelul judeţului de PSD şi ALDE, a spus Daniel Şandru, care candidează la Consiliul Judeţean Iaşi.

Moise Guran: „Ne vom implica de la Bucureşti în măsura în care va fi nevoie să ne implicăm”

Prezent la conferinţa de presă a USR Iaşi, Moise Guran a spus că nu crede că va exista un vot în cadrul alianţei USR - PLUS pentru stabilirea candidatului comun la Iaşi, ci va fi o decizie transparentă şi democratică. „Deschidem acest mod foarte democratic de a atrage şi de a implica în mod transparent cetăţenii în ceea ce urmează să se întâmple cu administraţia locală în următorii patru ani, şi, bineînţeles, cu noi ca naţiune. În perioada următoare veţi asista la dezbateri publice între reprezentanţii USR şi ai PLUS. Astăzi (ieri – n.r) are loc prima şedinţă comună pentru realizarea acestor dezbateri între cele două partide care în curând vor deveni unul singur. Sigur, ne vom implica în măsura în care va fi nevoie să ne implicăm de la Bucureşti, dar cel mai important lucru pe care ei îl vor stabili şi le vor propune ieşenilor vor fi firul de intrare în programul naţional al Alianţei USR PLUS cu care vrem să conducem România şi să o schimbăm în bine”, a spus Moise Guran, membru USR. Laura RADU

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<<Click pe locatie pentru detalii>>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

„EuroBusiness LRJ” S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020, 10.09.2020, 24.09.2020, 08.10.2020, 22.10.2020, respectiv 05.11.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31, et. 1, cam. 25, Sector, licitații în vederea valorificarii următoarelor bunuri imobil și mobile, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA). Proprietate imobiliară, teren, căsuțe de vacanță și anexe, situată în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud. Vrancea, înscrisă în CF nr. 50048 a Com. Soveja, compusă din: Teren intravilan în suprafață de 2.438,00 mp, amplasat în Sat Dragosloveni, Com. Soveja, Jud.Vrancea, CF nr. 50048 a Com. Soveja, nr. cad.50048, Construcția C1-magazie, nr. cad.50048-C1Sc=67,00 mp, Construcția C2-anexă, nr. cad.50048-C2, Sc=170,00 mp, Construcția C3-magazie, nr. cad50048-C3, Sc=12,00 mp, Construcția C4-grup sanitar, nr. cad.50048-C4, Sc=17,00 mp, Construcția C5-bucatarie, nr. cad.50048-C5, Sc=24,00 mp, Construcția C6-umbrar lemn, nr. cad.50048-C6, Sc=9,00 mp, Construcția C7-umbrar lemn, nr. cad.50048-C7, Sc=9,00 mp, Construcția C8-casă de vacanță, nr. cad.50048-C8, Sc=15,00 mp, Construcția C9-casă de vacanță, nr. cad.50048-C9, Sc=14,00 mp, Construcția C10-club, nr. cad.50048-C10, Sc=64,00 mp, Construcția C11-casă de vacanță, nr. cad.50048-C11, Sc=15,00 mp, Construcția C12-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=15,00 mp, Construcția C13-casă de vacanță, nr. cad.50048-C13, Sc=65,00 mp, Construcția C14-casă de vacanță, nr. cad.50048-C14, Sc=15,00 mp, Construcția C15-casă de vacanță, nr. cad.50048-C15, Sc=15,00 mp, Construcția C16-casă de vacanță, nr. cad.50048-C16, Sc=65,00 mp, Construcția C17-casă de vacanță, nr. cad.50048-C17, Sc=15,00 mp, Construcția C18-casă de vacanță, nr. cad.50048-C18, Sc=15,00 mp, Construcția C19-casă de vacanță, nr. cad.50048-C19, Sc=65,00 mp, Construcția C20-casă de vacanță, nr. cad.50048-C20, Sc=28,00 mp, Construcția C21-magazie, nr. cad.50048-C21, Sc=145,00 mp, Construcția C22-casă de vacanță, nr. cad.50048-C22, Sc=51,00 mp, Construcția C23-casă de vacanță, nr. cad.50048-C23, Sc=35,00 mp și Construcția C24 - wc, nr. cad.50048-C24, Sc=17,00 mp. 65.110,50 BUNURI MOBILE PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) CARUCIOR + CUVA 7,27, MASINA GLAZURAT CIOCOLATA 3.236,26, Masina cernut faina 46,49, CARUCIOARE CU NIVELE pt cuptor 211,55, CUPTOR POLINI MOD.80100 211,55, CUPTOR POLINI MOD.8080190 211,55, CUPTOR ROTATIV ROTO 6080SR.200SC 2.531,01, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, CUPTOR WERNER REA 1280, 211,55, MASINA ROTATIVA ROTOFORM, 4.489,66, Moara ptr. Preg. Probelor, 767,59, Balanta analitica, 412,62, Echip. Ptr. Determ. Aciditatii, 570,56, Etuva, 215,59, Balanta tehnica 176,30, Sist. Automat ptr. Determ. Azot 2.761,19, Sist. Autom. Ptr. Determ. Gras 2.563,97, Distilator apa 550,82, Aparat perf. Pt.Deter. Cant. De z 1.605,07, Incinta termostatare probe 471,85, Sistem aut. Amb. Prod. Gr.IP600 21.265,94, Aparat de realiz. Mixuri pt. Ret 3.026,27, Malaxor spiral cuva rabatabil 4.821,88, Linie pentru obtinere covrigi 57.418,17, Camera racire semifabricat 3.446,86, Cuptor rotativ, 7.048,60 Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptoar rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Cuptor rotativ 7.048,60, Masina de glazurat si uscat turta dulce 8.830,77, DEDURIZATOR FD-25, 418,00, LINIE PENTRU OBTINEREA CROCHETE 105.250,22, LINIE PENTRU OBTINERE COVRIGI 74.381,28, MALAXOR 7.023,99, Oala fierbere 233,69, DULAP FRIGORIFIC 381,22, AGENT FRIGORIFIC 77,01, ECHIPAMENT MIXER PLANETAR 8.207,35, MASINA PADO PT FURSEC SI TURTA 12.311,02, Masina taiat foi nap -Doina 263,51, Masina taiat nuga 441,19, Cuptor rotativ 2.078,25, CUPTOR FOI 12.232,98. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietele de sarcini care pot fi procurate on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestora fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, pentru bunuri mobile și 2.380,00 RON, TVA pentru bunul imobil/caiet de vanzare, dovada achiziţiei acestora fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestora efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892 RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.: RO76BUCU1032235342465 RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei (zilele de miercuri), ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietele de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail : vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro. Vizitarea şi prezentarea activelor se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini. Vizualizarea activului imobil, respectiv a bunurilor mobile, este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar.: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, e-mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, e-mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, e-mail: paula.stoian@fanyon.ro.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 20.08.2020 și 10.09.2020, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd. Magheru, nr. 31 ,et. 1, cam. 25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL, PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni, Jud. Brăila, CF nr. 70378 a Com. Vădeni, astfel: 962.727,20. 1. Teren și construcții cu destinație nerezidențială 727.711,20. a. Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud. Brăila, nr. cad.70378, CF nr. 70378 a Com. Vădeni 30.720,00. b. Construcția C1, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C1, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.613,60. c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr. cad.70378-C2, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp, cu regim de înălțime P+1E 42.644,00. d. Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr. cad.70378-C3, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp, cu regim de înălțime P 17.497,60. e. Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr. cad.70378-C4, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp, cu regim de înălțime P+1E 39.305,60. f. Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr. cad.70378-C5, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 5.312,80. g. Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr. cad.70378-C6, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp, cu regim de înălțime P 5.279,20. h. Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr. cad.70378-C7, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp, cu regim de înălțime P+1E 74.085,60. i. Construcția C11, cu destinație hală producție, nr. cad.70378-C11, CF nr. 70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 359.211,20. j.Construcția C12, cu destinație anexă tehnologică, nr. cad.70378-C12, CF nr. 70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 111.041,60 2. Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 102.312,00. 3. Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 98.304,00. 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 34.400,00. Activul imobil, ”Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art. 292, (alin.2), lit. F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A. Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail: vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află. Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702,e mail: vanzari@lrj.ro, telefon: 0737.242.544, mail: stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail: paula.stoian@fanyon.ro.
1. Informaţii generale privind locatorul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Oraşul Târgu Frumos, Strada Cuza Vodă, nr. 67, județul Iaşi, telefon: 0232/710.906, fax: 0232/710.330, e-mail: secretariat@primariatgfrumos.ro, cod fiscal: 4541068. 2. Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: -“Teren în str. Buznei nr. 34 (incintă obor) ” în suprafață de 835,40 mp, amplasat în Oraş Târgu Frumos, Județul Iaşi”, bun proprietate publică a oraşului Târgu Frumos. conform HCL 1354/2001, Anexa nr.1, poziţia 43 și temeiului legal: O.U.G. 57/03.07.2019. 3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitarea scrisă, de la sediul Primăriei Oraşului Târgu Frumos. 3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul locatorului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartimenul Administrarea patrimoniului din cadrul Primăriei Oraşului Târgu Frumos , Strada Cuza Vodă, nr. 67, județul Iaşi. 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentației de atribuire de 10 lei la casieria Primăriei Oraşului Târgu Frumos. 3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 25/08 /2020, ora 15.00. 4. Informaţii privind ofertele: 4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 31/08/2020, ora 15.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi depusă la Registratura Primăriei Oraşului Târgu Frumos , Strada Cuza Vodă, nr. 67, județul Iaşi 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar original . 5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 01/09/2020, ora 10.00, la sediul Primăriei Oraşului Târgu Frumos, Strada Cuza Vodă, nr. 67, județul Iaşi. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Acțiunea în justiție se poate introduce la Secția a II-a civilă de de contencios administrativ şi fiscal a Tribunalului Iaşi, , str.Elena Doamna, nr.1A, județul Iaşi, telefon: 0332/403.647, fax: 0332/ 435.700, e-mail: tr-iasi-civ2@just.ro.
România va deschide o nouă ambasadă, pentru sprijinirea unei comunităţi importante de români
11/08/2020 17:52

 "Am avut o discutie foarte bună cu domnul Declan Kearney, Junior Minister Executive Office al guvernului din Irlanda de Nord in cadrul unei vizite pe care am efectuat-o la Belfast. Am făcut un schi ...

Opţiunile strategice pentru politica forestieră a României pentru următorii 10 ani vor fi finalizate până în noiembrie
11/08/2020 13:26

Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor a anunţat, marţi, că a inceput procesul de fundamentare a opţiunilor strategice pentru dezvoltarea politicii forestiere a Romaniei pentru următorii zece ani, care ...

Achiziții dubioase ale Guvernului, descoperite de Curtea de Conturi: Abateri și prejudicii de aproape 700 de milioane lei în starea de urgență
11/08/2020 12:34

Curtea de Conturi a inaintat Parlamentului Raportul special privind gestionarea resurselor publice in perioada stării de urgentă: Documentul aprobat de Plenul Curtii prin Hotărarea nr. 387/2020 are la bază ...

Comisia de muncă a Senatului a respins creșterea alocațiilor cu 20% de la 1 septembrie: PSD vrea DUBLAREA alocațiilor
11/08/2020 12:26

Senatorii din comisia de muncă au adoptat, marti, un raport de respingere a OUG care prevede cresterea de la 1 septembrie cu 20% a alocatiilor pentru copii. Astfel, senatorii doresc ca alocatiile să se dublez ...

PSD Iasi se reformeaza.
10/08/2020 18:31

Presedintele PSD Iasi: Fac un apel public către toate partidele politice. Delimitare clară intre interesul public si interesele personale si imobiliare. Iasul nu este de vanzare!   În contextul i ...

REVOLTA unui senator USR, la doi ani de la 10 august: Aceia care-au fost responsabili pentru ciomăgirea și gazarea unor oameni nevinovați trebuie să răspundă
10/08/2020 11:55

 Senatorul USR Nicu Fălcoi cere dreptate in dosarul 10 august. La doi ani de la protestele de stradă care au degenerat din vina unor participanti agresivi, DIICOT a inchis urmărirea penală pe numele se ...

Se dă START la reorganizarea promisă de Marcel Vela! 'Începând cu luna septembrie, se va trece la ea’
10/08/2020 11:51

Încă de la preluarea mandatului de ministru, Marcel Vela a promis că va reorganiza Politia Romană si Ministerul de Interne. La finele lunii iulie, seful Internelor a anuntat că proiectul de reorganiza ...

Raed Arafat acuză un fake news împotriva sa. Circulă pe internet o declarație care nu-i aparține
09/08/2020 16:40

Seful DSU, Raed Arafat, spune că cei care incearcă să răspandească minciuni care să facă oamenii să nu respecte măsurile de prevenire a răspandirii COVID-19 se folosesc de fake news, asa cum s-a posta ...

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!

CTP IASI- Totul pentru sanatatea ta!